Απόκρυψη ανακοίνωσης

Καλώς ήρθατε στην Ελληνική BDSM Κοινότητα.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας!

Η εγγραφή σας στην Online Κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να δημιουργήσετε το προσωπικό σας profile και photo albums και πολλά άλλα.

Η εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και δωρεάν.
Γίνετε μέλος στην Online Κοινότητα.


Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας.

Καβλωτικές ιστοριούλες σε γιορταστικό φόντο

Συζήτηση στο φόρουμ 'BDSM Art and Literature' που ξεκίνησε από το μέλος gaby, στις 28 Δεκεμβρίου 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. gaby

    gaby Guest

    Για την ____ όλα άρχισαν από μία φωτογραφία, στη βιτρίνα μίας γκαλερί τέχνης στη Ρυ Ροαγιάλ της Νέας Ορλεάνης. Είχε τραβηχτεί γύρω στο 1895 κι έδειχνε μία κρεολή πόρνη της διάσημης κόκκινης περιοχής της πόλης, γνωστής ως Στόρυβιλ. Η λεζάντα κάτω απ τη φωτογραφία έγραφε τ όνομα του κοριτσιού, Ζοζεφίν Πηλ.

    Η Ζοζεφίν καθόταν σ ένα ξύλινο παγκάκι με σιδερένια πλάτη, με φόντο μπανανόδεντρα και γιασεμιά. Φορούσε σφιχτό μισό κορσέ με τεντωμένα στο μπούστο κορδόνια και μαύρες μεταξωτές κάλτσες. Έτσι σφιγμένη έδειχνε λεπτόκορμη, με πλούσιους γοφούς. Τα στήθη της ξεχύνονταν πάνω από τον κορσέ, με σκούρες μεγάλες ρόγες ενώ οι κάλτσες τόνιζαν το γυμνό αιδοίο και τα μπούτια. Είχε μελαψό δέρμα κρεολής, πλούσια μαύρα μαλλιά που έπεφταν ως τα στήθη και απέπεμπε έναν προκλητικό αέρα σεξουαλικότητας.

    Μα αυτό που μαγνήτισε την ____ ήταν η έκφραση του προσώπου της κρεολής. Κοιτούσε κατ ευθείαν το φακό, με ματιά φευγάτη, γεμάτη ερωτικό κάματο. Μία υποψία χαμόγελου ήταν χαραγμένη στα χείλη της, σα να φύλαγε πονηρά μυστικά.

    Έτσι ξεκίνησαν όλα: με την ____ να σταματά στη βιτρίνα για να περιεργστεί τη φωτό, καθώς επέστρεφε στο δωμάτιό της, σούρουπο, λίγες εβδομάδες πριν τα χριστούγεννα, με ψηλοτάκουνες μπότες και μία λεπτή, δερμάτινη καμπαρντίνα. Τα μικρά στήθη της διακρίνονταν να σαλεύουν κάτω από το πανωφόρι, καθώς συνέχιζε το δρόμο της. Είχε περάσει αρκετές ώρες της ημέρας ποζάροντας ως γυμνό μοντέλο για τη σχολή καλών τεχνών και φεύγοντας από κει δεν είχε μπει στον κόπο να φορέσει πάλι τα ρούχα της. Κάτι για το οποίο μετάνιωνε τώρα, καθώς οι ρόγες της είχαν σκληρύνει οδυνηρά με την τριβή στο τραχύ δέρμα, ενώ το ταρακούνημα του στήθους της την ερέθιζε και την αναστάτωνε.

    Λίγο μπροστά στη διαδρομή της, ο καθεδρικός του Σαιν Λιούις χτυπούσε τις ώρες, ήταν έξι το απόγευμα.
    Η ____ δεν μπόρεσε να συγκρατήσει τις σκέψεις της, που ξεστράτησαν στη Ζοζεφίν. Πριν από εκατόν τόσα χρόνια, θα άκουγε τους ίδιους ήχους, τις ίδιες ώρες, στην ίδια γειτονιά. Ταράχτηκε, ένιωσε κάτι απόκοσμο να την περιζώνει, σα να την άγγιζε με τα χέρια του το παρελθόν, σα να ήταν θέμα μίας στροφής σε λάθος γωνία για να βρεθεί κι αυτή πίσω σε άλλες εποχές. Ένιωσε να ζαλίζεται και στάθηκε για ένα λεπτό να συνέλθει. Είναι ο καιρός, σκέφτηκε. Ο καιρός και η κούραση...

    Όταν έφτασε στο δωματιό της, γδύθηκε τελείως κι έπεσε στο κρεβάτι. Ήταν σκοτεινά, λαμπύριζαν τα φωτάκια απέξω. Λίγο πιό κάτω στο δρόμο, κάποιος έπαιζε παλιά τζαζ. Ήταν πολύ ερωτική μουσική και ταίριαζε με τις ανάγκες του σώματός της εκείνη τη στιγμή. Ένιωθε τη σχισμή της να υγραίνεται και ν ανοίγει μέχρι πάνω, την κλειτορίδα της να τεντώνεται μπροστά, τις ρόγες της να πετρώνουν κι άλλο, πόσο πιά θα πονούσαν...

    Έφερε τα πόδια ψηλά και τα λύγισε, ανοίχτηκε πολύ και χαϊδεύτηκε με δύο δάχτυλα στον κόλπο της. Ήταν ήδη κάθυγρη, τα δάχτυλα την ερέθισαν ακόμα πιό απολαυστικά. Καθώς αυνανιζόταν, η εικόνα της κρεολής πόρνης ξανάρθε στο νου της. Την ξετρέλαιναν οι ρόγες που πετάγονταν μπροστά και οι φορμαρισμένοι πάνω απ τις κάλτσες γοφοί. Και η έκφραση του προσώπου της. Εκείνο το χαμογελάκι. Τα δάχτυλα τώρα δούλευαν σκληρά. Οι χυμοί έρεαν, τα χείλη είχαν φουσκώσει, οι μυρωδιές πλανιόνταν στο χώρο, τα βογκητά της την έκαναν να χάνεται, η κλειτορίδα της παλλόταν. Μέσα σε δύο λεπτά είχε βυθιστεί στις αισθήσεις της. Καθώς ο οργασμός την τράνταζε πέρα δώθε, φαντάστηκε τον εαυτό της με μαύρες μεταξωτές κάλτσες, σφιχτό κορσέ που ουτε ν αναπνεύσει δεν την άφηνε και ακόμα πιό σφιχτό.

    Την επομένη, μες τη βροχή και το κρύο, η ____ ξαναπέρασε από τη γκαλερί της Ρυ Ροαγιάλ. Η φωτογραφία της Ζοζεφίν ήταν στα μάτια της ακόμα πιό σαγηνευτική και προκλητική, παράταιρη μες την κακοκαιρία. Τα μισόκλειστα μάτια με τα βαριά βλέφαρα, οι βαριές, σκληρές ρόγες με τις πρησμένες θηλές, όλα έδειχναν ότι η κρεολή είχε πηδηχτεί ακριβώς πριν τραβηχτεί η φωτογραφία και ήταν ακόμα ερεθισμένη. Η ____ μπορούσε να δει τα κύμματα του οργασμού της κρεολής να χάνονται λίγο λίγο μέσα της.

    Μπήκε στη γκαλερί, στους τοίχους της υπήρχαν δεκάδες φωτογραφίες από τα μπορντέλα της Στόρυβιλ, έναν και κάτι αιώνα πριν. Σε ορισμένες από αυτές ποζάριζαν κανονικά κομψές πόρνες που είχαν διαλέξει τα ρούχα που θα φορούσαν για τη φωτογράφηση, συνήθως σατέν τουαλέτες με βολάν. Οι περισσότερες όμως είχαν τραβηχτεί πετυχαίνοντας τις γυναίκες σε ανύποπτες στιγμές, να κάνουν το μπάνιο τους, να ντύνονται ή να βουρτσίζουν τα μαλλιά τους. Υπήρχε μία ποιότητα σε αυτές τις φωτό, μία αίσθηση κρυμμένης ομορφιάς πίσω από τυ χυδαία φανταχτεράδα της κοινής γυναίκας.

    Αφού περιεργάστηκε την έκθεση, η ____ αγόρασε μία πολυτελή έκδοση για την ιστορία της Στόρυβιλ, με πολλές γυαλιστερές φωτογραφίες και έσπευσε στο δωμάτιό της περπατώντας γρήγορα μες τη βροχή με την ομπρέλα μόλις να την προστατεύει. Έφτιαξε λίγο ζεστό κακάο και χώθηκε στο κρεβάτι της γυμνή, αγκαλιά με το βιβλίο. Το άρχισε απ το ευρετήριο, περνούσε ένα ένα τα ονόματα μέχρι που βρήκε τη Ζοζεφίν Πηλ.

    Έκπληκτη, διάβασε ότι η Ζοζεφίν είχε αρχίσει την καρριέρα της ως μοντέλο για ζωγράφους και
    μάλιστα, αυτό κι αν τη σοκάρισε, στην ίδια σχολή καλών τεχνών που δούλευε και η ____! Και μετά, το 1895, στην ηλικία των 24 χρονών, ακριβώς όσο και η ίδια δηλαδή!, η Ζοζεφίν είχε μετακομίσει στο Μουλέν Ρουζ, ένα μπορντέλο που βρισκόταν στη Μπέϊσιν Στρητ σ ένα κτίριο μπροστά από το οποίο η ___ περνούσε πολύ συχνά.

    Σ εκείνο το σπίτι η Ζοζεφίν γρήγορα απέκτησε φήμη διαβόητης πόρνης, που δεν δίσταζε μπροστά σε καμμία ερωτική πράξη. Συχνά πρωταγωνιστούσε σε σεξ σοου, σε σεξουαλικά τσίρκα, όπως τα έλεγαν τότε. Τα τσίρκα αυτά οργανώνονταν για λίγους και εκλεκτούς καλοπληρωτές πελάτες στο μπορντέλο ή σε άλλα μέρη, κρυφά και απρόσιτα. Το πιο καλό νούμερο της Ζοζεφίν, αυτό με τη μεγαλύτερη ζήτηση, ήταν το δημόσιο πρωκτικό σεξ με «τερατωδώς προικισμένους άντρες», όπως το έθετε το βιβλίο.

    Καθώς διάβαζε όλα αυτά η ____ ένιωθε τα χείλη της να στεγνώνουν. Διεγειρόταν στεγνά όλο και περισσότερο, μέχρι που έφτασε στο «τερατωδώς προικισμένοι». Άφησε το βιβλίο κάτω και κοίταζε το χώρο χωρίς συναίσθηση, καθώς έφερνε στο νου της την εικόνα ενός τεράστιου, σκληρού πούτσου που έσπρωχνε και της χωνόταν λίγο λίγο απο πίσω. Σηκώθηκε απ το κρεβάτι και πήγε μπροστά στο παράθυρο, η βροχή έξω έπεφτε ασταμάτητα και είχε γεμίσει την αυλή ρυάκια.

    Απ τον κώλο, σκέφτηκε. Και μπροστά σε ακροατήριο, φαντάζεσαι; Η σκέψη την έκανε να τρέμει κάθυγρη. Πάντα αναστατωνόταν πολύ συναισθηματικά όταν τη γαμούσαν απ τον κώλο. Όλα σε αυτή την πράξη άγγιζαν ευαίσθητες χορδές της. Η κατακτητική πίεση του σκληρού πούτσου που εισχωρούσε στον κωλαράκο της. Η τόση δα τρύπα που αναγκαζόταν να τεντωθεί κι άλλο κι άλλο μέχρι που στούμπωνε τελείως, αγριεμένη, βάρβαρα διεγερμένη μέχρι τέρμα. Τα αρχίδια ν ακουμπούν την άδεια μπροστινή τρύπα της, ενώ ο καταγεμάτος κώλος της έσφιζε από ευχαρίστηση. Ένιωθε τρομοκρατημένη και την ίδια στιγμή απολαυστικά αναστατωμένη. Και όλο αυτό σε ανοιχτή θέα, μπροστά σ ένα σωρό ξένους, να γίνεται κατακόκκινη από την ηδονή και να χύνει μ έναν πούτσο στον κώλο, μπροστά στα μάτια όλων...

    «Τέλειο» ψιθύρισε, «τέλειο».

    Πήγε στο μικρό γραφειάκι της και ψαχούλεψε βιαστικά ένα από τα συρτάρια του. Κάτω από ένα σωρό κάλτσες και εσώρουχα βρισκόταν το κόκκινο ντίλντο της, με τις φλέβες και το κεφάλι, στο αγαπημένο της μέγεθος, αυτό που την έκανε να χύνει πιο εύκολα, δεκαεπτά εκατοστά μήκος και περίπου τεσσερεσίμιση εκατοστά διάμετρο. Το βάρος του στο μικρό της χέρι και η περιορισμένη του ελαστικότητα την ευχαρίστησαν, της θύμισαν κανονικό πούτσο. Γυμνή όπως ήταν, κάθησε στην άκρη του κρεβατιού και άλειψε το ντίλντο με μέλι. Αυτή ήταν έτσι και αλλιώς λούτσα από τα υγρά της, ως τη μέση των μηρών, μπρος πίσω. Κοίτα με πώς έγινα, σκέφτηκε, στάζω από παντού.

    Ξάπλωσε πλαγιαστά και άρχισε να μπήγει το ντίλντο στον κώλο της. Στην αρχή ο σφιγκτήρας διαμαρτυρήθηκε, έκανε ότι δεν καταλάβαινε, αντιστάθηκε. Το μικρό στοματάκι έμενε πεισμωμένα κλειστό και ζαρωμένο. Μετά, ο πρωκτός της χαλάρωσε με τη μία κι άνοιξε, αφήνοντας το ντίλντο να της μπει ως τέρμα, δίχως την παραμικρή αντίσταση. Το ένιωσε να της ανοίγει την τρύπα, να τρίβεται στο εσωτερικό της, να πιέζει ευαίσθητα σημεία. Ο οργασμός ήταν άμεσος, άγριος, δυνατός, στιγμιαίος. Τη μιά στιγμή την περιδίνιζε, την επόμενη τον είχε ξεχάσει, τέτοιος οργασμός ήταν. Αρπάχτηκε απ τα σεντόνια και βόγκηξε άγρια, περιμένοντας να ξαναερεθιστεί. Όταν ξαναβρήκε την ανάσα της, γύρισε στα τέσσερα, καμπύλωσε την πλάτη και άρχισε να δουλεύει τους εσωτερικούς μυς της. Κάθε φορά που έσφιγγε και έπαιζε τους μυς της, το ντίλντο κουνιόταν σαν αληθινός πούτσος. Αυτή η μικρή κίνηση την έκανε να ντρέπεται λίγο, το συναίσθημα της αμηχανίας πυροδότησε κι άλλον οργασμό, που άρχισε ν αναβράζει από τα βάθη της μήτρας της.

    Η τελευταία εικόνα πριν την περιαδράξει ο καινούργιος οργασμός ήταν της Ζοζεφίν Πηλ, με τα βαριά βυζιά να πηγαίνουν πέρα δώθε καθώς της διάνοιγαν τον κώλο γαμώντας την, σ ένα μπορντέλο της Μπέϊσιν Στρητ. Και γύρω γύρω άντρες να την παρακολουθούν. Να τεντώνει το κεφάλι πάνω, μέχρι που οι φλέβες του λαιμού να πετάγονταν προς τα έξω. Και μετά η εκτόνωση του οργασμού, η ίδια αυτή εκτόνωση που ένιωθε και η ____, καθώς έφτανε σε οργασμό, από το μουνί; Απ τον κώλο; Δεν ήξερε από πού ακριβώς...

    Να τον παίρνει απ τον κώλο ήταν ένα πράγμα, να την σοδομίζουν παρουσία ακροατηρίου, όπως τη Ζοζεφίν Πηλ, ήταν κάτι τελείως διαφορετικό. Αλλά και πάλι, καθώς περνούσαν οι μέρες η ____ όλο και περισσότερο σιγουρευόταν ότι θα το έκανε. Ήταν σίγουρη ότι θα γινόταν, επειδή το είχε ευχηθεί με τόση ένταση. Δεν ήξερε που ή πότε, αλλά σίγουρα θα συνέβαινε, με τον ένα τρόπο ή τον άλλο. Όλο κι όλο που είχε να κάνει ήταν να περιμένει όσο πιό υπομονετικά μπορούσε και όλα θα έπαιρναν το δρόμο τους.

    Η ____ το ένιωθε να έρχεται καθώς η καθημερινότητά της περιστρεφόταν γύρω απ τη σχολή καλών τεχνών και τις προετοιμασίες της πόλης για τις γιορτές. Ένιωθε τη μήτρα της να βαραίνει, τα γόνατά της να λυγάνε από ερωτική κάψα, γινόταν ευερέθιστη αλλά το έλεγχε.

    Ένα βροχερό και υγρό απόγευμα, επισκέφτηκε τη Γουίνι, τη φίλη της που δούλευε σε κέντρο στριπ τηζ στη Μπέρμπον Στρητ. Η Γουίνι ήταν καλή φίλη, τη γαμούσε και με το στραπ ον, στρίβοντάς της άγρια τις ρόγες, όποτε το ήθελαν και οι δύο. Απόψε τη βρήκε στο καμαρίνι της να χαλαρώνει, φορώντας ένα ασημί στριγκάκι. Κοκκινομάλλα, με πελώρια βυζιά, εκείνη την ώρα έλυνε σταυρόλεξο, φορώντας γιαλιά που ισορροπούσαν στην άκρη της μύτης της.

    «Καλώς την», της γέλασε η Γουίνι, «τι νέα γλυκιά μου;»
    «Περαστική ήμουν» είπε η ____, «τι παλιόκαιρος έξω, που να δεις υγρασία και ομίχλη».

    Κάθησε από δίπλα και τα λέγανε, ενώ άλλες χορεύτριες μπαινόβγαιναν. Η Γουίνι άπλωσε το χέρι της στην ήβη της ____ και άρχισε να πιέζει εκεί, περνώντας ανάλαφρα πάνω απ την κλειτορίδα. Η ____ ένιωσε να χάνεται από την ηδονή. Αισθάνθηκε αμήχανα με όλον αυτόν τον κόσμο να πηγαινοέρχεται ημίγυμνος και την ίδια με το χέρι της φίλης της μέσα απ τη φούστα και χωρίς σλιπάκι, θέλησε να φύγει.

    «Εγώ να πηγαίνω» είπε και προσπάθησε να σηκωθεί.
    «Κάτσε μια στιγμή» της είπε η Γουίνι με το χέρι να δουλεύει από κάτω, «έχω να σου πω κάτι».

    Η Γουίνι άρχισε να λέει, η ____ κοκκάλωσε. Μία από τις πλούσιες της πόλης είχε τηλεφωνήσει στο κλαμπ τώρα πριν λίγο. Ήθελε μια από τις χορεύτριες για το σπίτι της, σκόπευε να κάνει ένα τσίρκο για τους καλεσμένους της την παραμονή πρωτοχρονιάς και ήλπιζε να υπήρχε χορεύτρια διατεθειμένη να κάνει ζωντανό σεξ σοου. Μάλλον ήθελε να κάνει έκπληξη μ ένα κίνκυ θέαμα στους καλεσμένους της για το ρεβεγιόν. Ή μπορεί να ήθελε να ευχαριστήσει τον εραστή της, ποιός να ήξερε. «Αλλά το εννοούσε» συμπλήρωσε η Γουίνι. «Ήθελε κάτι πραγματικά κίνκυ».

    «Θα πας;» ρώτησε η ____ με τις τρίχες του σβέρκου της ορθωμένες.
    «Με κανένα τρόπο» απάντησε η Γουίνι. «Αστειεύεσαι;»

    Προσπαθώντας να δείχνει αδιάφορη, η ____ ρώτησε το όνομα της οικοδέσποινας. «Μπάρμπαρα κάτι, Μπένεντικτ, Μπέντλευ, Μερσεντές, θα σε γελάσω. Μένει σε μία βίλλα εκατομμυρίων, λίγο πιο πάνω στη Λεωφόρο Σαιν Τσαρλς.»

    Αυτό ήταν, σκέφτηκε η ____ . Έτσι θα γίνει. Μ ένα τηλεφώνημα μιας πλούσιας σ ένα κέντρο ελαφρών θεατρικών επιθεωρήσεων στη Μπέρμπον Στρητ. Με μία παρόρμηση της ____ να βρει τη φίλη της, εκείνο το ίδιο απόγευμα. Και τώρα αυτή της περνούσε αθώα το μήνυμα. Το και το. Ναι, τώρα έπαιρναν όλα σάρκα και οστά.

    Μόλις γύρισε στο δωμάτιό της, η ____ έβγαλε τον τηλεφωνικό κατάλογο της πόλης και άρχισε να ψάχνει με το τηλέφωνο. Η πέμπτη Μπέντλεϋ που απάντησε ήταν μια Μπάρμπαρα. Στην αρχή δυσκολεύτηκαν να συνεννοηθούν, αλλά μόλις η Μπάρμπαρα κατάλαβε τί ήθελε η ____, έγινε διαχυτική, με τόνο φωνής που δύσκολα έκρυβε την έξαψή της.

    «Χαίρομαι πολύ που με βρήκες αγαπητή μου. Θα μπορούσες να μου πεις κάτι για σένα;» ρώτησε. «Είμαι γυμνό μοντέλο» απάντησε η ____. «Ω, αυτό υπόσχεται πολλά. Θέλεις να περάσεις από δω να τα πούμε;»

    Στο τεράστιο σαλόνι του σπιτιού της, ήταν η σειρά της Μπάρμπαρα ν ανοίξει τα χαρτιά της. Αφού έβαλε την ____ να γδυθεί και να πάρει διάφορες στάσεις, εξήγησε ότι ήθελε να προσλάβει κάποια για το βράδυ του ρεβεγιόν, όπου είχε σκοπό να κάνει μία αναπαράσταση της παλιάς Στόρυβιλ της πόλης. Ήθελε να περάσει στους καλεσμένους της την αίσθηση των μπορντελόσπιτων και της μπορντελοζωής της εποχής εκείνης και ήλπιζε να στήσει ένα τσίρκο απ τα παλιά, έτσι, για να ζωντανέψει λίγο την κατάσταση.

    Η ____ πήρε βαθιά ανάσα. «Μ ενδιαφέρει πάρα πολύ» είπε, «μήπως έχετε αγκαζάρει και κανέναν άντρα για το τσίρκο;»
    «Α, αυτό δεν θα είναι πρόβλημα» γέλασε η Μπάρμπαρα, κοιτάζοντάς την απ την κορυφή ως τα νύχια. «Είμαι σίγουρη ότι θα υπάρξουν πολλοί εθελοντές».
    «Ένας φτάνει» είπε η ____. «Αρκεί να την έχει μεγάλη. Όσο μεγαλύτερη γίνεται. Καταλαβαίνετε τι εννοώ;»
    «Μην ανησυχείς γλυκιά μου» είπε τραγουδιστά η Μπάρμπαρα. «Πώς είπαμε ότι σε λένε;»
    «Ζοζεφίν», απάντησε η ____ ,χωρίς τον παραμικρό δισταγμό.

    Και έτσι, λίγες μέρες αργότερα, την παραμονή της πρωτοχρονιάς, στο σαλόνι της καταστόλιστης έπαυλης με την παραδοσιακή χλιδή του νότου, με τα φωτάκια της διακόσμησης ν αναβοσβήνουν και αρκετά κεριά να ρίχνουν το φως τους πάνω της, η ____ γθύθηκε κι έπεσε στα τέσσερα, έτοιμη να καβαληθεί. Γύρω της ήταν ένα πλήθος καλεσμένων, αντρών και γυναικών. Πίσω της ήρθε ένας άντρας που δεν είχε δει ποτέ της.

    Όλα έγιναν όπως τα είχε φανταστεί. Το τεράστιο κεφάλι που έσπρωχνε το στενό της άνοιγμα, προσπαθώντας να βυθιστεί μέσα της. Η πίεση που μεγάλωνε, κι άλλο, κι άλλο ενώ όλο της το σώμα ήταν καταιδρωμένο από την προσπάθεια και την κάβλα. Η αίσθηση του πανικού, μήπως και δεν τα καταφέρει να τον πάρει. Και η ξαφνική φωνή της, όταν το κεφάλι μπήκε στον ορθάνοιχτο πιά πρωκτό της. Τον τόσο απολαυστικό πόνο του ξεσκίσματος. Τον πούτσο να εισχωρεί όλο και πιό μέσα, με τεντωμένες φλέβες, καυτός και δυνατός, να την γεμίζει τόσο που νόμιζε ότι θα εξαρθρωνόταν η λεκάνη της. Ακόμα και η βαριά ανάσα που άφησε, όταν τα βαριά αρχίδια πλάκωσαν το μουνί της. Και ο κόσμος που παρακολουθούσε, όπως τον είχε φανταστεί ήταν.

    Ο νέος χρόνος έμπαινε.

    **********************************

    Γράψτε κι εσείς, αν θέλετε, μία ιστορία με γιορτινές πινελιές, καβλωτική και κατά προτίμηση με χαρωπό φινάλε. Αν σας καβλώνει πχ το κοριτσάκι με τα σπίρτα, φτιάξτε το έτσι που να καβλώσει κι εμάς το παραμύθι. Αν σας καβλώνει ο γερο σκρουτζ και πάντα θέλατε να τον κάνετε να σας κυνηγάει γύρω απ το τραπέζι, γράψτε τη φαντασίωσή σας. Από πού προήλθαν οι γιορτές του δωδεκαημέρου, από τα σατουρνάλια ίσως; Τότε που οι δούλοι γίνονταν αφεντικά για μία βραδιά; Ή συνεχίστε, ή αλλάξτε τα φώτα στη δική μου.

    Ξέχασα, η δική μου είναι από ένα παλιό Variations, το συλλεκτικό τεύχος για τα 20χρονά του, του Οκτώβρη 1998. Την άλλαξα λίγο, για το κέφι μου και για χριστουγεννιάτικο χρώμα. Το όνομα της πρωταγωνίστριας το άφησα κενό, για να βάλετε όποιο σας κάθεται καλύτερα, ως ήχος, ως εικόνα, ως σκέψη. Το δικό σας, της δικής σας, ένα άγνωστο, ένα διάσημο.

    Θα ήθελα ένα δώρο από σας. Εικόνες από το εσωτερικό κυρίως, παλιών μπορντέλων, κατά προτίμηση γαλλικών ή γαλλικού τύπου. Θα ήθελα να πιάσω λίγο την ατμόσφαιρα εκείνων των χώρων.
     
  2. female

    female Contributor




     


     


     


     


     


     


     


     



     


     






     
  3. female

    female Contributor




     


     


     


     


     



     


     



     



     



     

    δες και αυτό -- » Paris Brothel







     
  4. female

    female Contributor




     


     


     


     


     



     



     



     


     



     



    Οι φωτο αυτού του ποστ είναι του E. J. Bellocq, ο οποίος φωτογράφιζε γυναίκες που δούλευαν σε Παρισινά μπορντέλα, και οι περισσότερες στα προηγούμενα ποστ είναι του Brassai (Gyula Halasz), που αγαπούσε να φωτογραφίζει το Παρίσι της νύχτας.



     
  5. smari

    smari Regular Member

    Υπέροχες φωτογραφίες female!!!  
    Να 'σαι καλά που τις μοιράστηκες μαζί μας.
    Τέλειες μπράβο.
     
  6. dora_salonica

    dora_salonica Contributor

    Εξαιρετική η ιστορία, tender lilly, καθώς και η ιδέα για το νήμα. Ελπίζω να προλάβω να γράψω κάτι μέσα στις γιορτές.

    Και οι φωτογραφίες πολύ ταιριαστές, female.

    Δείτε κι αυτό:

     
    Last edited by a moderator: 17 Απριλίου 2014
  7. DocHeart

    DocHeart Δυσνόητα Ευνόητος

    “Τhree times,” she said. “Three times, then we'll know.”

    I trusted her because I loved her.

    She was naked, spread across the wall, her wrists hanging off black ropes, her miniscule feet dangling an inch above the wooden floor. I could see her heart kicking against her ribcage.

    “Do it,” she whelped.

    We had agreed that the application of water on the electric cable that hugged her body would be incremental. First I would splash a fistful of water at her, then I would cup my hands and throw a greater amount. The final attempt would involve the remaining bucketful being slowly poured over her head.

    I sprinkled her, then splashed her. The dozens of Christmas lights flashed unerringly around her body. The cable was well-insulated, robust. I touched her. Her cunt was soaking, small beads of moisture dripping down her inner thighs, her asshole sweaty and slippery. She let a small moan out as I examined it with my middle finger.

    “Ready?”

    The bucket was already above her head. At the tipping point, she gasped. A few seconds passed as I was pouring the water over her body, soaking her nipples, her navel, and the Christmas lights.

    Nothing could shake them. They just kept flashing with astonishing regularity, just like the heart of an athlete beats.

    I realized she had been holding her breath when the air came out and her chest relaxed.

    “How are you feeling,” I asked.

    She opened her eyes and looked at me, her mouth shiny with saliva. “Fucking great,” she said. “And you?”

    “It's good to know you trust me,” I replied.

    We drank a bottle of red sitting on the floor, by the Christmas tree.
     
  8. Syrah

    Syrah Contributor

    Moderator's notification:

    Το νήμα κλειδώνεται μετά από αίτημα του νηματοθέτη.
     
Thread Status:
Not open for further replies.