Απόκρυψη ανακοίνωσης

Καλώς ήρθατε στην Ελληνική BDSM Κοινότητα.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας!

Η εγγραφή σας στην Online Κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να δημιουργήσετε το προσωπικό σας profile και photo albums και πολλά άλλα.

Η εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και δωρεάν.
Γίνετε μέλος στην Online Κοινότητα.


Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας.

Κυρίαρχοι αναρχικοί - αυτόνομες υποτακτικές

Συζήτηση στο φόρουμ 'Κυριαρχία - υποταγή D/s' που ξεκίνησε από το μέλος G_E, στις 21 Οκτωβρίου 2005.

  1. Dolmance

    Dolmance Contributor In Loving Memory

    Ορθόν, νομίζω.
    Μετέφερα το post στο 75, επειδή άλλαξε ριζικά σε κάποια σημεία.
     
    Last edited: 31 Μαϊου 2006
  2. Dome of Affection

    Dome of Affection Contributor

    Διαβάζοντας τούτο εδώ το thread μου ήρθαν στο μυαλό κάποιες ψυχές που γνώρισα (και όχι λίγες) στην πορεία μου όχι μόνο την bdsm αλλά και πριν.
    Κάτι κοριτσόπουλα , ανεξαρτήτως ηλικίας που θυμίζουν εκείνες τις υπάρξεις που κάποτε σε κάποιο άλλο νήμα ο Κύριος DreamMaster ονόμασε : «οι άλλες υποτακτικές»

    Συγχωρέστε τους συνειρμούς μου που ίσως πάνε μακριά , αλλά δεν τους ελέγχω πάντα είναι «γυριστρούλιδες»!! 

    Αυτά λοιπόν τα κοριτσούδια διόλου άναρχα είναι , διόλου επαναστατικά κάθε άλλο μάλλον.
    Αν κάποιος τις έβαζε προς πώληση το ταμπελάκι από κάτω στο ράφι θα έγραφε.
    «μωραί παρθέναι, με χρηστά ήθη, υπόδειγμα κοινωνικής ηθικής και εντιμότητας , κατάλληλαι και δια σύζυγοι»

    Κοπελούδες που μετά βίας ψελλίζουν το όνομά τους, γεμάτες συστολή, κοκκινίζουν στο πιο ελαφρύ σόκιν ανέκδοτο, δεν διανοούνται να παραβιάσουν το οτιδήποτε ‘κοινωνικά αποδεκτό. Πόσο μάλλον να εμφανίσουν αριστερές ή αναρχικές πολιτικές ιδεολογίες και άλλους τέτοιους ‘εξτρεμισμούς’
    Αυτές λοιπόν οι ‘άσπιλες και αμόλυντες’ αέρινα, συνήθως πλασματάκια χωρίς το θάρρος της γνώμης τους και μέσα σε ένα εμφανισιακό συντηρητισμό, όταν βρεθούν στο κρεβάτι μετατρέπονται σε έκφυλες παθιασμένες slut που τίποτα δε θυμίζει το κοινωνικό τους status και το κοινωνικό τους ‘φαίνεσθαι’ .
    Εγώ που «το παίζω» άνετη και ανοιχτή έχει συμβεί να κοκκινίσω σε περιγραφές τους ή περιγραφές άλλων για εκείνες. Μέσα σε ένα πέπλο συντηρητισμού και καθωσπρεπισμού η έκπληξη είναι που κάνει τη διαφορά!! Πέφτεις από τα σύννεφα ακούγοντας πόσο απλά και εύκολα ‘σύρονται’ σε πάσης φύσεως ακολασίες και μπορεί να έχουν ενοχές και μυστικισμό στο έπακρον …πλην όμως, το αποτέλεσμα δεν αλλάζει.
    Μικρές slut που κατ’ ουσία «άγονται και φέρονται» από την καύλα και από Ε/εκείνον που θα καταφέρει να ελέγξει τους οργασμούς τους και τη σεξουαλική τους πείνα. Μικρές αχόρταγες που θα κρεμαστούν στην κυριολεξία από τα…Τ/του όποιου τις σύρει στο δρόμο της λαγνείας και των ηδονών. Αυτές λοιπόν οι κοινωνικά αποδεκτές , με τα χρηστά ήθη στοιχηματίζω ότι άγονται και φέρονται ευκόλως από Ε/εκείνον και πολύ λίγο τις αφορά η αναρχία ο φασισμός η αριστεριστές ή οι συντηρητικοί , αλλά πολύ εύκολα θα ασπαστούν την όποια ιδεολογία Α/αυτου που τις ελέγχει στο κρεβάτι.

    Δεν ξέρω λοιπόν αν το παράδοξο είναι η «αυτόνομη και αντεξουσιαστική υποτακτική» ή η «καθώς πρέπει υποτακτικά αναρχοαυτόνομη sub»

    Αν με ρωτήσετε θα Σ/σας πω πως προτιμώ την πρώτη version και αναρωτιέμαι δηλαδή πως κάτι ‘ζωώδες’ όπως το ερωτικό ένστικτο που (κατ’ εμε τουλάχιστον) θέλει τον Άντρα κυνηγό, 'ανατολίτη' και «από πάνω» πως μπορεί να συγχέονται και να εμπλέκονται με τις λειτουργίες μας σαν κοινωνικά όντα σε μια εξελιγμένη κοινωνία όπου θέλοντας και μη η γυναίκα είναι ενεργό και μάχιμο μέλος της.

    Αυτό το ‘φαίνεσθαι’ είναι τελικά που κάνει όλη τη ζημιά??? Και βέβαια πόσοι τελικά μπορούν να εκτιμήσουν ότι στο σύντομο πέρασμά μας από τούτη τη ζωή επιτέλους πρέπει να μάθουμε να μπορούμε να δεχόμαστε αυτό που είμαστε και που θέλουμε?
     
  3. DreamMaster

    DreamMaster Regular Member

    "Υπάρχουν άραγε, υπό το πρίσμα των παραπάνω, αναρχικές Κυριαρχικές γυναίκες;"

    Κατ' αρχήν συγγνώμη αν φάνηκε ότι ήταν μια ερώτηση μπλόφα - δεν ήταν. Ηταν μια γνήσια απορία μου και ήθελα να ακούσω απόψεις πριν προκαταλάβω ενδεχομένως με την δική μου.

    Το νήμα επιτρέπει μια κάπως πιο πολιτική ανάλυση του BDSM που περίμενα καιρό και λέω να μην χάσω την ευκαιρία. Ας μας συγχωρήσουν για λίγο οι "κομπογιανίτες" (= αυτοί που καταγίνονται μόνο με τους κόμπους στο BDSM). Δεν είναι εξεταστέα ύλη αυτό το νήμα.

    Εχω μια κάπως διαφορετική ματιά να καταθέσω. Ο συλλογισμός που θα ακολουθήσει είναι μακρύς, αλλά ελπίζω στο τέλος να ανταμοίβει, και να εξηγεί το εύλογο της ερώτησής μου.

    Θέλω να πιστεύω πως συμφωνούμε ότι για προφανείς βιολογικούς λόγους, ο άνδρας πρωτο-παρουσιάζεται στον πλανήτη να έχει ένα είδος κυριαρχίας που στηρίζεται (κατ΄αρχήν) στο μυοσκελετικό του σύστημα. Αντίθετα, η γυναίκα (εξ ανάγκης; ) προσαρμόζεται σε ένα είδος κυριαρχίας περίπλοκων και λεπτών διασυνδέσεων γύρω από τις δομές συνύπαρξης με τον άνδρα (π.χ. ψυχολογικός "εκβιασμός"' του απροστάτευτου, παιδιά, κλπ.)

    Ας ονομάσουμε το πρώτο είδος κυριαρχίας "hard κυριαρχία" και το δεύτερο είδος "soft κυριαρχία".

    Πέρασαν πολλά χρόνια από την εποχή των σπηλαίων αλλά φαντάζομαι να συμφωνείτε ότι ένας ιδρυτικός κανόνας της πατριαρχικής κοινωνίας είναι ότι οι άνδρες θα (φαίνονται να) έχουν την hard κυριαρχία και οι γυναίκες την soft κυριαρχία.

    Το πνεύμα αυτό συνοψίζεται στην διαβόητη πλέον φράση "το μουνί σέρνει καράβι" που ισχύει, υπό την προϋπόθεση ότι το καράβι είναι καράβι και όχι καρυδότσουφλο και επίσης ότι το μουνί είναι μουνί (δηλαδή μπορεί να περιέξει) και όχι νόμισμα.

    Μελετώντας την ιστορική και κοινωνική συγκυρία στην οποία αναπτύσσεται ο αναρχισμός, όπως αυτός αναλύθηκε από προγράψαντες, βλέπω ότι έχει να κάνει κυρίως με μιαν αντίσταση / αντίδραση απέναντι στην hard κυριαρχία. Ο "εχθρός", η "εξουσία", η "αρχή" που έπρεπε να ακυρωθούν ήταν ξεκάθαρα και προσωποποιημένα σύμβολα της δύναμης / εξουσίας.

    Δυστυχώς (ή ευτυχώς; κανείς δεν ξέρει...) η ανάπτυξη, τουλάχιστον της δυτικής κοινωνίας, μας οδήγησε σε ένα κοινωνικό πλέγμα εξαρτήσεων και συσχετίσεων που θόλωσαν την hard κυριαρχία.

    Μπορώ με ασφάλεια να ισχυριστώ ότι σήμερα ζούμε σε μια εποχή soft κυριαρχίας, όπου ο "εχθρός", ο εν δυνάμει "εξουσιαστής" μας, είναι αυτό ακριβώς το πλέγμα εξαρτήσεων και συσχετίσεων που μας στραγγαλίζει.

    Τα τραπεζικά δάνεια, η ακριβή ιατρική περίθαλψη, οι "κοινωνικές" - τεχνητές ανάγκες, αλλά και πολύ απλούστερα πράγματα, όπως η ακυρωτική βία που ασκείται από την καθημερινή ζωή στους κατοίκους των μεγαλουπόλεων οι οποίοι δεν έχουν ιδιόκτητο αυτοκίνητο!

    Μ΄ άλλα λόγια, η αποπροσωποποίηση της εξουσίας με την διαμεσολάβηση του χρήματος (η τελευταία πράξη του έργου που παίζεται από το '60 και μετά) έκλεισε το οπτικό πεδίο για τον αναρχισμό. Ποιόν ακριβώς να βαρέσεις όταν σε βαράνε όλοι, από παντού;

    Στην πράξη μάλιστα, εξέλιπε η ανάγκη "στυγνών" δικτατόρων, για τον απλούστατο λόγο ότι η soft κυριαρχία είναι εξίσου αποτελεσματική, εξαιρετικά λειτουργική και πρακτικά μη ανατρέψιμη μέσω εξέγερσης!

    Με βάση τα παραπάνω, μπορώ να βρω μεγάλη αλήθεια στα λόγια του Μαυροβασίλη για την "εκθήλυνση" της κοινωνίας: αρκεί να εννοεί, όπως εγώ, την μετάπτωση από την hard κυριαρχία στην soft κυριαρχία.

    Ας δούμε δύο εύλογα ερωτήματα:

    1) Μπορεί να υπάρξει σήμερα συντεταγμένη αντίδραση στην soft κυριαρχία; Κάτι αντίστοιχο με το κίνημα του αναρχισμού;

    Χμμ... Και ναι και όχι.

    Προφανώς, ως έλλογοι άνθρωποι που λογίζουν το σκοπό χωριστά από τα μέσα, αποκλείουμε τις περιπτώσεις μεγαλομανών κρετίνων που εν γνώσει ή εν αγνοία τους υπηρετούν αλλότρια συμφέροντα πίσω από ένα revolver.

    Κάθε σημερινή σοβαρή προσπάθεια προς την κατεύθυνση αναρχισμού είναι αναγκασμένη να λειτουργήσει στο συμβολικό αφού πρέπει να αντιπαρατεθεί με το κατεξοχήν σύμβολο του τίποτα, το χρήμα. Και καταλαβαίνουμε πόσο λεπτός και γλιστερός είναι ο πάγος, καθώς κάτω από τα πόδια μας χάσκει η θάλασσα του ρομαντισμού.

    Τί εννοώ; Ισως κάποιοι από σας να έχετε δει μια γερμανική ταινία με τίτλο Die Fetten Jahre sind vorbei (2004) - υπάρχει σε DVD στην Ελλάδα με τίτλο "Οι μέρες της αφθονίας σας τέλειωσαν" ή κάπως έτσι.

    Στην ταινία, μια ομάδα νεαρών μπαίνει σε σπίτια μεγαλοαστών, τα "διαλύει", δεν κλέβει τίποτα και γράφει απλώς αυτό το σύνθημα στους τοίχους. Ε, λοιπόν, απίστευτο, αλλά μια παρέα πιτσιρικάδες στην Γερμανία κάνουν σήμερα ακριβώς αυτό στην πραγματικότητα! Αφήνουν πίσω τους το ίδιο σύνθημα, εμπνευσμένοι από την ταινία. Θα ήταν πολύ ενδιαφέρον, αν δεν ήταν εξαιρετικά ρομαντικό, όπως άλλωστε το τέλος της ταινίας καταδεικνύει.

    Ας ελπίσουμε σε κάτι πιο έξυπνο και πιο λειτουργικό στο μέλλον.

    2) Είναι οι γυναίκες "καταδικασμένες" σε μια soft κυριαρχία; Δεν θα μπορούσαν ποτέ να επιτύχουν hard κυριαρχία;

    Δεν εννοώ φυσικά να κάνουν γυμναστική και να πάρουν αυξητική ορμόνη. Εννοώ αν θα μπορούσαν να προσωποποιήσουν την hard κυριαρχία. Θα τοποθετηθώ επ΄αυτού λίγο πιο κάτω.

    Εδώ ήρθε και η ώρα να μιλήσουμε για BDSM.

    Εχοντας διαβάσει τα παραπάνω υποψιάζεστε ίσως την άποψή μου ότι το BDSM σήμερα λειτουργεί εντελώς "αναρχικά", καθώς ακυρώνει την περιρρέουσα soft κυριαρχία και επανεγκαθιδρύει μια hard κυριαρχία, θεσμοθετημένη στην από κοινού συμφωνία των δύο (ή περισσοτέρων...) εραστών.

    Τί λένε δηλ. οι άνθρωποι που κάνουν BDSM; Λένε, ας παραβλέψουμε την εξουσία που έχουν πάνω μας οι δόσεις για το στεγαστικό, η ανάγκη του δικού σου μισθού για διαβίωση και επιβίωση, το ότι εγώ δεν έχω αμάξι ενώ εσύ έχεις, το ότι εγώ δεν έχω φαλλό ενώ εσύ έχεις, κλπ. κλπ. και ας επαναπροσδιορίσουμε διαφανείς ρόλους εξουσίας μέσα σε μια ερωτική σχέση ώστε οι αλληλεπιδράσεις μας να είναι απολύτως καθαρές.

    Το BDSM ακυρώνει δηλ. τις "συμβατικές" εξουσίες προς χάρη μιας καθαρής, ερωτικής εξουσιαστικής σχέσης.

    Πού αφήνει αυτό τις Κυρίαρχες γυναίκες; Τις αφήνει σε μια αρκετά δύσκολη θέση. Μπορούν, νομίζω, κόντρα σε όλες τις προκαταλήψεις και τις βιολογικές τους διαφορές να εγκαθιδρύσουν μια σχέση hard κυριαρχίας σε έναν μικρόσκοσμο, συνήθως του ενός άνδρα. Δεν λέω ότι το κάνουν, λέω ότι το μπορούν. Και είναι τόσο σπάνιες όσο τα τσιγάρα με λευκό φίλτρο. Αλλά υπάρχουν.

    Φυσικά και τις βαρύνουν (και θα τις βαρύνουν) όλες οι υποψίες.. Οτι απλώς θεσμοθετούν την soft κυριαρχία που τους επιτρέπει η κοινωνία, έχοντας βρει έναν χαφτομούνη... Οτι αντιδρούν στην πατριαρχική καταπίεση και δεν έχουν ακόμη βρει (επειδή αμύνονται) τον φαλλό που θα τις υποτάξει κλπ. κλπ.

    Φταίνε κι αυτές, που τροφοδοτούν αυτά τα επιχειρήματα με τον βίο και την πολιτεία τους. Δεν μιλάω για τις χαζοτσούλες που αρμέγουν τον κάθε μαλάκα για να τον πατήσουν με τα δωδεκάιντσα στο υπογάστριο. Εννοώ αυτές που το κοιτούν σοβαρά.

    Για παράδειγμα, αν τρέξετε σε όλο το νετ θα δείτε την απίστευτη εμμονή που έχουν οι Κυρίαρχες γυναίκες στο "συμβόλαιο" σε αντίθεση με τους Κυρίαρχους άνδρες. Μια εμμονή που δείχνει αν μη τι άλλο ανάγκη εξω-θεσμικής εγγύησης της Κυριαρχίας τους.

    Ή πάλι, το κοπιάρισμα που κάνουν συχνά στην αντρική (ψευδο)κυριαρχική συμπεριφορά (άσκοπη πολυγαμία, κυνισμός, κλπ. - "Ο Μάκης; Ελα μωρέ, βγήκαμε τις προάλλες.. ναι, του ριξα ένα μουνί και σηκώθηκα κι έφυγα, τί να κάνω, ούτε για τα μανό δεν κάνει αυτός..." ) Πιο macho κι από ένα μάτσο Μεξικάνους!

    Αν ισχύουν τα παραπάνω, πρέπει ίσως να αναλογιστούμε αν κάποιοι πλησιάζουν τον χώρο από την υποτακτική πλευρά με εντελώς "αντιεξουσιαστική" διάθεση: επιθυμούν να εξουσιαστούν ελεγχόμενα, μπας και σταματήσουν να εξουσιάζονται ανεξέλεγκτα...

    Αυτά και πολλά άλλα συμπεράσματα βγαίνουν από την παραπάνω ανάλυση και δεν θα κουράσω άλλο, αφήνοντάς σας να τα ανιχνεύσετε.


    Dream
     
  4. Guest05

    Guest05 Guest

    Αγαπητέ μου Ντρίμ «κακές παρέες» κάνεις τελευταία και σε «χαλάσανε».
    Είναι μια υπέροχη ανάλυση .

    Εν ολίγης πρόκειται δηλαδή για μια απορρόφηση του θηλυκού από το σερνικό πρότυπο του ανθρώπου αλλά κυρίως του εραστή .

    Τι οδηγεί την γυναίκα εκεί; Θα μπορούσε να πει κάποιος η ανάγκη της ίσης συμμετοχής στον κόσμο του άντρα . Όχι απόλυτα σωστό .

    Κακά τα ψέματα ακόμα και το προμοτάρισμα της γυναικείας κυριαρχίας άντρες το κάνουν …με σκοπό βέβαια το κέρδος .
    Αλήθεια πως νοιώθει μια κυρίαρχος που ξέρει ότι εγώ πουλάω την κυριαρχία της ;
    Θα πρέπει να αναγνωρίσω πως στο μυαλό των γυναικών κυριάρχων η κυριαρχία του αρσενικού δεν θεωρείται προβληματική, σε αντίθεση με το δικό μας τρόπο σκέψης .

    Η πραγματικότητα όμως είναι ότι σε αντίθεση με την σόφτ κυριαρχία , η επιβεβλημένη χάρντ τέτοια έχει βλάψει τους άνδρες και έχει διαστρεβλώσει την αντίληψή τους για τα πράγματα .
     
  5. Ηλίας

    Ηλίας Guest

    Συμφωνώ σχεδόν απόλυτα στα παραπάνω . Αλλά υποτακτική στο Bdsm , είναι αυτή που στο κρεβάτι είναι υποτακτική ;
    Δάσκαλε Dolmance αν κατάλαβα καλά , λες ότι το Bdsm έχει ως πυρήνα την σεξουαλικότηα και εκεί πρέπει να παραμένει ;
    Αν είναι αλήθεια τα παραπάνω , που νιώθω ότι δεν είναι αλλά δεν μπορώ να το στηρίξω απέναντι σας , αλλά επιλέγω αυτό που νιώθω , έλεγα λοιπόν αν είναι αλήθεια , τότε δεν έχει νόημα αυτό το thread . Κυρίαρχος στο σεξ και αναρχικός στις πολιτικές πεποιθήσεις και αντίστοιχα στις υποτακτικές .
    DreamMaster η άποψη σου με βρίσκει πολύ κοντά , αλλά πιστεύω ότι υπάρχει μία παράμετρος που μπορεί να την έχεις παραβλέψει .
    Οι γυναίκες και ακόμα και οι γυναίκες κυρίαρχοι , δεν προτιμούν να φαίνονται , ίσως είναι απαλλαγμένες από του βίτσιο του να μοστράρουν δημόσια και ο λόγος μάλλον είναι ότι έτσι διοικούν καλύτερα , πίσω από τα παρασκήνια . Αν το τελευταίο αληθεύει πως μπορούμε να βγάλουμε συμπέρασμα ;
     
  6. gaby

    gaby Guest

    Απολαμβάνω ιδιαίτερα τη συζήτηση και τις πολυδαίδαλες τροπές της...

    Θα ήθελα μόνο να επιστήσω την προσοχή Σ/σας σ ένα λεπτό ίσως ζήτημα.

    Δε νομίζω να υπάρχει lifestyler είτε Κυριαρχικός/ή είτε υποτακτικός/ή που να μην είναι έστω και λίγο αντιεξουσιαστικός.

    Εφόσον δέχεται δύο αποδοχές:

    η μία ότι αυτό που Β/βιώνει, και αναφέρομαι στη λέξη "βιώνει" με όλη της τη σημασία, μπορεί να κληθεί ανά πάσα στιγμή να το υπερασπιστεί ακόμα και στις πιό αντίξοες κοινωνικά συνθήκες

    και

    η άλλη ότι το BDSM όπως το Γ/γνωρίζουμε σήμερα, κουβαλάει βέβαια ιστορικές μνήμες, αλλά είναι απότοκο της κατάρρευσης της αστικής εποχής και του ορθού λόγου και δημιούργημα της εποχής του anything goes.
     
  7. Guest05

    Guest05 Guest

    Βρε πουλάκι μου εμείς την πλάκα μας κάνουμε …δεν είπαμε να σε «χαλάσουμε» .
    Ντολμανσέ , Κύριε Τζι κλπ λέω να το σταματήσουμε γιατί βλέπω σε λίγο τα κοριτσάκια με κολάρα να τα καίνε όπως παλαιά τα σουτιέν .
     
  8. gaby

    gaby Guest

    Αφού σας είπα ότι απολαμβάνω τη συζήτηση και είναι φανερό ότι την απολαμβάνω γιατί λέτε ότι "με χαλάτε" Κύριε φον Κλαιστ; <γέλιο>

    <ευγενικός ψίθυρος> μπορείτε όμως να δείτε την ουσία της θέσης μου; συμφωνείτε ή διαφωνείτε και γιατί;... μάλιστα γνωρίζω ότι μπορεί να σας "χαλάω" εγώ τώρα... </ευγενικός ψίθυρος>
     
  9. Guest05

    Guest05 Guest

    Να σου πω την αλήθεια ; Φοβάμαι ότι η δική μου προβοκάτσια στο λάιφστάιλ οδηγήσει στην κατάρρευση αυτού που μας έφερε όλους μαζί εδώ .

    Άσε που φοβάμαι μην χάσω το παιχνίδι
     
  10. creteboyman

    creteboyman Regular Member

    Απάντηση: Κυρίαρχοι αναρχικοί - αυτόνομες υποτακτικές

    παντως σε ερευνα στο αγγλικο κοινοβουλιο οι πιο kinky ηταν οι βουλευτες του συντηριτικου κοματος.. 
     
  11. Dolmance

    Dolmance Contributor In Loving Memory

    Επιχείρησα να βελτιώσω κάποιες απαντήσεις στο διορθωμένο post 61, για όσους ενδιαφέρονται να συζητήσουν τόσο αφηρημένα εννοιολογικά σχήματα.
    Και εδώ είμεθα.
     
    Last edited: 31 Μαϊου 2006
  12. Dolmance

    Dolmance Contributor In Loving Memory

    Φράση κλειδί κρινένια...Έκανα και άλλες διορθώσεις στο 61 και θα το μεταφέρω μπροστά όταν το αποτελειώσω, επειδή είναι μια νέα τοποθέτηση..
     
    Last edited: 31 Μαϊου 2006