Απόκρυψη ανακοίνωσης

Καλώς ήρθατε στην Ελληνική BDSM Κοινότητα.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας!

Η εγγραφή σας στην Online Κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να δημιουργήσετε το προσωπικό σας profile και photo albums και πολλά άλλα.

Η εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και δωρεάν.
Γίνετε μέλος στην Online Κοινότητα.


Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας.

Μία άποψη για την κοινωνική ηθική μιας «ορθόδοξης» κοινωνίας που οδηγεί στην άρνηση τ

Συζήτηση στο φόρουμ 'Σαδομαζοχισμός' που ξεκίνησε από το μέλος Ηλίας, στις 6 Σεπτεμβρίου 2006.

  1. Ηλίας

    Ηλίας Guest

    Στα λίγα χρόνια που έχω βιώσει στο πετσί μου τους άγραφους ηθικούς νόμους αυτής της κοινωνίας , συνειδητοποίησα σχετικά γρήγορα , ότι δύο επιλογές ιστορικά έχουν σχηματιστεί . Κολυμπάς στο ρεύμα και επιπλέεις ή πας κόντρα σε αυτό και πνίγεσαι . Τίποτα βέβαια δεν μοιάζει να είναι τόσο απόλυτο , ώστε να δικαιολογεί αυτή μου την άποψη . Υπάρχουν και άνθρωποι που κινούνται ενάντια στο ρεύμα όταν η πηγή δεν τους προσέχει . Όπως επίσης υπάρχουν και αυτοί που κολύμπησαν αρκετά παρέα με το ρεύμα μέχρι που το κουράγιο τους δεν είχε λόγο πια ύπαρξης και αφέθηκαν .

    Γιατί όμως , υπάρχει ρεύμα που χαρακτηρίζεται ως ορθό ; Γιατί ρεύματα όπως ο σαδισμός , ο μαζοχισμός , ο φετιχισμός , η διάθεση για κυριαρχία ή για υποταγή να είναι ανορθόδοξα ;
    Ένας από τους βασικούς μηχανισμούς που παρατήρησα ότι διέπουν μία κοινωνία , είναι ότι η ελευθερία σου φτάνει μέχρι εκεί που ξεκινά η δική μου . Κοινότυπη φράση , αλλά πολύπλοκος ο προσδιορισμός της χωροχρονικής τοποθέτησης των ορίων που ενεργοποιούν τον μηχανισμό της ενόχλησης από την υποτιθέμενη παραβίαση . Τι ενοχλεί τελικά;

    Η προσφορά πόνου από ένα άτομο προς ένα άλλο , ενοχλεί τους απ’ έξω , δίχως ουσιαστικά να τους ενδιαφέρει η συναίνεση . Τους ταράζει του δάκρυ , άλλο όχι το χαμόγελο . Ανορθόδοξο ; Πόνο έχουμε όμως και στην έντονη άθληση , πόνο και στον έντονο χορό , πόνο και στην σκληρή εργασία , επίπονη είναι και η εξαντλητική μελέτη και ας μη λησμονούμε τον ψυχολογικό , σωματικό , πνευματικό που μας προσφέρει απλόχερα η βιοπάλη .

    Επαναστατούν στην εικόνα μιας ύπαρξης υποταγμένης σε κάποιον , αυτοί που συνεχώς και με τρόπους απίστευτα ταπεινωτικούς σκύβουν συνεχώς το κεφάλι δουλικά , στα αφεντικά τους , στους πολιτικούς , στους εκάστοτε «Κυρίαρχους» αυτού του πλανήτη και σε όποιους άλλους τους προστάζει είτε το δικό τους συμφέρον , είτε η «αδύναμη» ψυχή τους .

    Τι είναι όμως αυτό που ενοχλεί ; Να είναι άραγε τόσο ξένο το χρώμα αυτών των ρευμάτων που να το βαφτίζουν ως βρώμικο ; Όχι δεν νομίζω και έχω μια ισχυρή απόδειξη για αυτό . Μία από τις πιο έγκυρες πηγές για το τι κρύβεται στο μυαλό μίας κοινωνίας είναι αυτό που πουλάει . Τι χρειάζεται μία κινηματογραφική ταινία για έχει αυξημένα εισιτήρια ; Ποιότητα ;

    «Safe Sex» πάνω από δύο εκατομμύρια εισιτήρια . «Βασικό ένστικτο» , «Ενάμιση εβδομάδες» , «Άγρια ορχιδέα» , όσοι έχετε δει τις τρεις τελευταίες ταινίες , δεν μπορεί να μην προσέξατε την έντονη απόχρωση του S/M , της κυριαρχίας ή της υποταγής . Βιβλία , μόδα , διαφημίσεις προϊόντων , πάρα πολλές ενδείξεις για να σφυρίξουμε αδιάφορα .

    Τι είναι αυτό που τους ενοχλεί τελικά ; Η ικανότητα , οι ενοχές , ο κόπος , η δύναμη ; Μήπως πίσω από την άρνηση , κρύβεται κάτι πιο ύπουλο ; Πιο επικίνδυνο ;
     
  2. john_slave96

    john_slave96 Contributor

    Αυτό που ενοχλεί, αγαπητέ Ηλία, είναι ότι φανερώνεται αυτό το Εγώ τους που θέλουν να κρύψουν και από τον ίδιο τον εαυτό τους. Αν εσύ το φανερώνεις είσαι εχθρός τους. Επίσης αυτό που δεν ενοχλεί είναι η ομοιομορφία (δηλαδή η επιβεβαίωση του "όλοι ίδιοι είμαστε"), άρα αυτό που ενοχλεί είναι η άποψη ότι "δεν είμαστε όλοι ίδιοι".

    Το "περίεργο" είναι ότι αυτή την άποψη, της διαφορετικότητας, την έχουν αυτοί που μπορούν να τη θεμελιώσουν, άρα έχουν τα κότσια να το κάνουν, και θέλουν να το δείξουν, άρα έχουν την ικανότητα να δείξουν έναν άλλο εαυτό. Και αυτοί είναι οι πιο έξυπνοι και οι πιο ξεχωριστοί με την έννοια ότι ξεφεύγουν από τον αγέλαο άνθρωπο, από τη μάζα.

    Έχεις δίκιο. Αν πας με το ρεύμα επιπλέεις. Όμως κάπου εκείς παραμονεύει ο καταράχτης και δεν επιπλέεις πλέον και πνίγεσαι επειδή είσαι συνηθισμένος στην αδράνεια και δεν αντιδράς.

    Αν πας κόντρα στο ρεύμα μπορεί και να φτάσεις, έστω με ελιγμούς, στην πηγή, όπως οι σολωμοί. Αλλά έστω και λίγοι αν φτάσουν, αυτό αποδεικνύει ότι υπάρχει και αυτή η λογική.

    Έλα όμως που αυτή η λογική, της διαφορετικότητας, υπάρχει στη φύση, σα βιοποικιλότητα. Η καταστροφή και αυτής της πλευράς είναι η μετάλαξη...
     
  3. G_E

    G_E Contributor

    Κολυμπάς στο ρεύμα και επιπλέεις ή πας κόντρα σε αυτό και πνίγεσαι.

    Μπα…., οι πιο πολλοί κολυμπούν με το ρεύμα αλλά τσακίζονται και πνίγονται. Το ρεύμα κυλάει, δεν προστατεύει. Καταναλώνει. Καταναλώνει ψυχές. Δε με νοιάζει και πολύ τι συμβαίνει σ’ όσους κολυμπούν μ΄αυτό. Έτσι θέλουν να χαραμίσουν τη ζωή τους, ας τη χαραμίσουν. Τι με νοιάζει?

    Οι άλλοι, οι κόντρας, μοιάζουν με τις πεταλούδες που ρίχνονται στη φωτιά. Ήρωες? Απροσάρμοστοι? Αδύναμοι? Δυνατοί? Θυμάμαι μερικούς. Δεν κυκλοφορούν τώρα. Πάνε. Οι πιο πολλοί την κάνανε οριστικά …. μα η παραμύθα, μα πιστόλια στον κρόταφο, μα πνιγμοί στην προσπάθεια να σώσουν άλλους, μα μηχανές, μα πυρά αστυνομικών, μα λεπίδια μπράβων, μα το aids, μα το συκώτι. Κάποιοι κατέφυγαν στην τρέλα είτε από φυσικού τους είτε γιατί δεν άφησαν άκαυτο κύτταρο στον εγκέφαλο. Τσακίστηκαν ένας προς έναν. Εδώ που τα λέμε οι περισσότεροι, ακόμα κι όταν ήταν και στα καλά τους (τρόπος του λέγειν), ήταν βαρεμένοι και κολλημένοι. Αλλά ας μην τους κακολογούμε τώρα, ειδικά αυτούς που απόκτησαν και κάποια φήμη μετά θάνατο. Καλά παιδιά – λίγο φευγάτοι.

    Αλλά δεν είδα ποτέ κανένα να κινδυνεύει σοβαρά (σε επίπεδο κοινωνικό) στις μέρες μας από τις σεξουαλικές του προτιμήσεις. Άτομα που την πατήσανε υπάρχουν. Οι πιο πολλοί χτυπήθηκαν με αφορμή αυτό, αλλά για άσχετους λόγους. Αλλά αυτό συμβαίνει κατά κόρον και με vanilla που μπλέξανε. Τι να πει κι ο Μπίλ?

    To BDSM δεν είναι εξ ορισμού κόντρα στο ρεύμα (παλιότερα πίστευα το αντίθετο). Αντίθετα, πολλές από τις απόψεις που εκφράζονται εδώ είναι άκρως συντηρητικές, σε βαθμό που να λέω … τι δουλειά έχω εγώ στο κατηχητικό της ενορίας? Σε λίγο θα έχουμε και τρέντυ BDSM και θα δέσει το γλυκό.

    Πάντως αν είχα να κρύψω πέντε έξι πράγματα για να μην προκαλέσω, το BDSM θα ήταν το έκτο. Οπότε χαλαρά. Η κοινωνική καταξίωση είναι προ των πυλών.
     
    Last edited: 7 Σεπτεμβρίου 2006
  4. marianaki

    marianaki New Member

    Δε θυμάμαι ποιός άλλά κάποιος τέλος πάντων είχε πει : "τα ψόφια ψάρια κολυμπούν στο ρεύμα, τα ζωντανά πηγαίνουν κόντρα σ' αυτό" (μου άρεσε!).
    Συμπέρασμα άσχετης με το BDSM (δικό μου δηλαδή), αν σας ενδιαφέρει: όλοι έχουμε ένστικτα κυριαρχίας ή υποταγής, ιδιαίτερα η ανάγκη της εξουσίας είναι ιδιαίτερα έντονη σε πολλούς άντρες. Μόνο που εκφράζεται με τρόπους που επιτρέπει το ανθρώπινο περιβάλλον κι ας είναι τελείως έξω από κάθε λογική ηθικής. Πλασματική ηθική γραμμή κατασκευάστηκε και επιβλήθηκε στις συναινετικές ερωτικές και συντροφικές σχέσεις, χωρίς να είναι αναγκαία για το κοινωνικό σύνολο, προκειμένου το τελευταίο να ελέγχεται. Γι' αυτό απορρίπτονται ως "μη φυσιολογικές" οι αποκκλίσεις. Απορρίπτουμε τη συναινετική εκμετάλλευση ενός ανθρώπου απ' το σύντροφό του, και αποδεχόμαστε, όπως ειπώθηκε, την εκμετάλλευση εργαζομένων από τα αφεντικά τους. Αποδεχόμαστε ως φυσιολογική την απιστία ανάμεσα στα ζευγάρια και απορρίπτουμε τη συναινετική πολυγαμία.... κοκ.
     
  5. DreamMaster

    DreamMaster Regular Member

    Re: Μία άποψη για την κοινωνική ηθική μιας «ορθόδοξης» κοινωνίας που οδηγεί στην άρνη

    Επιτέλους, αποδεικνύεται ότι είμαι "ανώμαλος", αφού η στάση της κοινωνίας απέναντι στο BDSM όπως την περιγράφεις Ηλία μου φαίνεται απολύτως φυσιολογική.

    Αυτό, επειδή νομίζω πως το κυριότερο πρόβλημα που βρίσκει κανείς στο BDSM είναι ότι υπερθεματίζει την απόλαυση! Την απόλαυση άνευ όρων και ορίων... Τουλάχιστον από την πλευρά των Κυριαρχικών, αλλά και οι υποτακτικοί δεν δείχνουν να πηγαίνουν πίσω.

    Και η απόλαυση άνευ όρων και ορίων είναι μεγάλος κοινωνικός εχθρός. Ιδίως με την ελευθεριότητα που το BDSM μπορεί να φέρνει, ροκανίζοντας έναν-έναν τους πυλώνες της κοινωνικής λειτουργίας όπως:

    - περιορισμός της ατομικής απόλαυσης (σε ώρες / μέρες / τόπους / τρόπους) προς όφελος της συλλογικής απόλαυσης
    - μονογαμική αναπαραγωγή
    - εξασφάλιση κατά το δυνατόν της ψυχικής και σωματικής α-πονίας για τα μέλη της μέσω του καταφυγίου της θαλπωρής της συντροφικότητας,

    κλπ. κλπ..

    Αυτοί είναι βασικοί άξονες της κοινωνικής μας ζωής σήμερα, που εν δυνάμει πλήττονται με το BDSM αν αυτό συνοδεύεται από την ελευθεριότητα, σώματος και πνεύματος.

    Θα μου πεις, έχει τόση ανατρεπτική δύναμη το BDSM; Οχι απαραίτητα, για την ακρίβεια σπανίως, αλλά μην ξεχνάς ότι οι άνθρωποι φοβούνται αυτό που φαντάζονται (και κρυφοεπιθυμούν; ), όχι αυτό που βλέπουν.

    Ως προς την στάση της κοινωνίας:

    Πώς αλλιώς θα μπορούσε να είναι, δηλαδή; Να σε αφήσουμε εσένα, είτε είσαι άντρας είτε γυναίκα, να δένεις και να δέρνεις, να καβλώνεις και να χύνεις, και μεις οι άλλοι να δουλεύουμε για το ΙΚΑ σου;

    Πώς θα σου φαινόταν να πήγαινες αιμάσσων στα εξωτερικά ιατρεία ενός νοσκομείου και να σου λέγανε "ο γιατρός είναι δεμένος από κάτι νοσοκόμες στο εξεταστήριο και του 'χουνε χώσει ένα strapon - δεν το βγάζει με τίποτα και θα κάνει κανά μισάωρο λέει, περάστε αργότερα..."

    'Η μήπως να πήγαινες σε μια εφορία και η υπάλληλος να σου έλεγε, "μισό λεπτό γιατί με διέταξε απ΄το κινητό ο Κύριος μου να αυνανιστώ μπροστά σας δαγκώνοντας την φορολογική σας ενημερότητα πριν σας την δώσω και .. δυσκολεύομαι κάπως να χύσω... βρίστε με λίγο, αν έχετε την καλοσύνη..."

    Σε τί κόσμο θα ζήσουν τα παιδιά μας, Νίκο Εισαγγελάτο, με τους ηδονολάτρες του BDSM που μπλέξαμε; (Σόρι, έπεσα σε μιντιακή παράκρουση, επανέρχομαι...)

    Αυτός ο κόσμος που περιέγραψα φυσικά και δεν θα υπάρξει. Ποτέ. Απλή λογική εξηγεί το γιατί...

    Και λίγη είναι όμως, η κοινωνική κατακραυγή, κατά τη γνώμη μου.. Αν την σχεδίαζα εγώ την κοινωνική στάση, και στόχος ήταν η μεγιστοποίηση της ανάπτυξης, όπως λένε, θα την έκανα σκληρή σαν τη ζωή στα κοινόβια της Ινδίας, που γεμίζουν από new age Δυτικούς και όπου, επιρέπεται να γαμιούνται όλοι με όλους μεν, συγκεκριμένες μέρες και ώρες δε. Τις άλλες ώρες και μέρες, τρώνε, πίνουν και διαλογίζονται ό,τι και όπως ακριβώς τους λέει ο γκουρού τους.

    (Γλαφυρά απολαυστικός ο Γιάλομ όταν περιγράφει πώς κάποιος αποβλήθηκε από ένα τέτοιο κοινόβιο επειδή έκλασε βροντωδώς σε ώρα διαλογισμού - τόση αγάπη για το σώμα λοιπόν, αλλά για ένα σώμα που δεν ρεύεται και δεν κλάνει, ένα new age σώμα, δλδ. ένα πνεύμα!)

    Θα μου πεις, "ΟΚ, και γω άμα ήταν να σχεδιάσω μια κοινωνία πρωτοπιθήκων, έτσι θα το 'κανα, δε θα τους άφηνα να παίζουν όλη μέρα με το τσιτσί τους, για να επιβιώσουν, αλλά εν έτει 2006 βρε αδερφέ..." Σωστόν. Αλλά πάλι, υπάρχει και η αμερικάνικη παροιμία: "If it works, don't fix it!" Και σε μεγάλο ποσοστό μια χαρά δουλεύει η κοινωνία μας (όχι για τα άτομα, για το σύνολο). Αν αρχίσει να μη δουλεύει καλά για το σύνολο ο περιορισμός της απόλαυσης, θα κάνει η κοινωνία διαρθρωτικές αλλαγές - μη περιμένεις και τίποτα συνταρακτικό, π.χ. να επιβληθεί με νόμο το δημόσιο σεξ. Θα αφήσει απλώς την απόλαυση λίγο πιο λάσκα. Το 'χει ξανακάνει (Μεσοπόλεμος).

    Για τα περι trendy BDSM:

    Οταν μια κοινωνία, νιώθει πως απειλείται από κάτι, δείχνει η ιστορία, έχει δύο επιλογές: ή να το συντρίψει ή να το ενσωματώσει.

    Η διαταρακτική (disruptive) απόλαυση που οιωνεί προοιωνίζεται το BDSM τακτοποιείται και ενσωματώνεται μια χαρά με τα Torture Garden show και τα παρόμοια. "Και τί καλά περάσαμε, και ήπιαμε και είδαμε, και ήταν και Παρασκευή και δεν είχαμε να ξυπνήσουμε πρωί για την κωλοσχολή. Wow! Πάμε σπίτι να κατουρηθούμε;"

    Είναι και η γενική ικανότητα της εποχής μας, η εξουδετέρωση κάθε νάρκης, με την μετατροπή του "πράγματος" σε "θέαμα του πράγματος". Ακόμη κι αν συμμετέχεις σε ένα BDSM session, μαθαίνεις ότι είναι πιο wow! να φαντασιώνεσαι το θέαμα του εαυτού σου να κάνει αυτό που κάνει, παρά η απόλαυση από το να το κάνει! Αυτό εξηγεί γιατί οι άνθρωποι "λύνονται" πιο εύκολα με δεμένα μάτια και γιατί έχουμε και trendy BDSM με φλάμπουρο την συναίνεση υπό μορφή προσυμφωνημένου checklist (στην καθυστερημένη Ελλάδα, προσεχώς περισσότερο trendy BDSM) .

    Αλλά αυτά τα περί trend αφορούν τον τρόπο με τον οποίο κάνει κανείς δημόσιο BDSM, στον ιδιωτικό σου χώρο δεν μπαίνει ουδείς να σε ψέξει για το πώς βρίσκεις απόλαυση - αυτή είναι μια κοινωνική εγγύηση που δεν παραβιάζεται εύκολα.

    Αυτό σου λέει νομίζω και ο KyriosG - σκασίλα τους μεγάλη και δέκα παπαγάλοι για το τί κάνεις εσύ, όσο το κάνεις σπίτι σου ή τέλος πάντων στο μικρόκοσμό σου. Κανείς δεν ενοχλείται.

    Σε αντιστάθμιση αυτής της εγγύησης που σου δίνουν, σου στερούν την αξίωση δημόσιας ατομικής απόλαυσης, είτε αυτή είναι BDSM είτε είναι κάπνισμα τσιγάρου (οσονούπω), γιατί αυτή θα πρέπει να συντριβεί από την κοινωνία. "Ξυπνάς μέσα μας το ζώο", που θα 'λεγε και ο Αρκάς, αφού μας θυμίζεις ότι θα μπορούσαμε να μαλακιζόμαστε (κυριολεκτικά) αντί να μαλακιζόμαστε (μεταφορικά), και θα πέσει η παραγωγικότητά μας...

    Πρόσεξε ότι δημόσια πράξη είναι και η δήλωση (π.χ. "Με λένε Ηλία, κάνω BDSM και την καταβρίσκω...") γιατί εισάγει καινά δαιμόνια που μπορούν να διαφθείρουν. Αυτό που σου λένε είναι ότι μπορείς να λες "Με λένε Ηλία και γουστάρω leather fashion και body piercing, τα Παρασκευοσάββατα, όπως εσείς πάτε Πλούταρχο ή Θουκυδίδη. Παίρνω τα περιοδικά μου, μπαίνω σε κανά σάιτ και κοιτάω και κάτω μη δω κανά flyer για να πάω σε κανά event. Κατά τα άλλα, είμαι εξίσου ανηδονικός με σας". Ετσι, μάλιστα. Να το δεχτούμε. Fashion είναι, θα σου περάσει. Κι ας βγάλουμε και κανά φράγκο πουλώντας σου ματ σκουλαρίκια για τις ρώγες. Τί πας και βάζεις γυαλιστερά; Καλά, το φενγκ σούι κανείς δεν το σκέφτεται;!;!

    Οσον αφορά το κολύμπι, ας προσπαθήσει ο καθείς να κολυμπήσει προς τη θάλασσα της δικής του απόλαυσης, όπου κι αν τον τραβάν τα ρεύματα.

    Dream
     
  6. Ηλίας

    Ηλίας Guest

    Και αν ανατινάξουμε το ρεύμα ; Και ισοπεδώσουμε την ηθική και τα φέρουμε όλα στο 0 , στην αφετηρία της επιλογής ; Και ξαναχτιστούν όλα από την αρχή ; Μήπως θα επιστρέψουμε πάλι στο ίδιο σημείο ;
     
    Last edited by a moderator: 12 Σεπτεμβρίου 2006
  7. Mavrobasilis

    Mavrobasilis Regular Member

    Re: Μία άποψη για την κοινωνική ηθική μιας «ορθόδοξης» κοινωνίας που οδηγεί στην άρνη

    Καμιά ανατρεπτική δύναμη δεν έχει το BDSM στην παρούσα φάση. Ήδη έχει μετεξεληχθεί η κοινωνία με βάση επικούρεια πρότυπα οπότε η απενοχοποίηση της ηδονής δε λογάται μπλιο πρωτοπορεία. (Άπειρα τεκμήρια της θέσης ταύτης και είναι περιττό να εξηγώ.) Επί προσθέτω, ο αγόμενος και φερόμενος ηδονιστής στερείται των βασικών αρετών του επαναστάτη.

    Και μην βαυκαλίζεσθε πως το ρεύμα προβολής του BDSM μέσω ήπιων και μοδάτων προτύπων συνιστά απόπειρα ενσωμάτωσης των αιρετικών στο σύστημα ένεκα της 'δυναμικής του κινήματος' και της 'δυνητικής ανατρεπτικότητας που το διακρίνει. Απλώς έχει πολλά φράγκα η υπόθεση.
     
  8. SM_Art_Lady

    SM_Art_Lady Contributor

    Re: Μία άποψη για την κοινωνική ηθική μιας «ορθόδοξης» κοινωνίας που οδηγεί στην άρνη

    Συμφωνώ (επιτέλους)!  
    "Τrendy BDSM philosophies"
     
  9. isnogood

    isnogood afterall, true love is the ultimate fantasy Contributor

    Οταν διαβασα το αρχικο θεμα απο τον Ηλια σκεφτηκα ποσο δικιο εχει και μαλιστα θα ελεγε κανεις οτι φωτογραφιζει ακριβως και την δικη μου αποψη πανω σε αυτο ... ομως ...... θα μπορουσαν ολα αυτα να ηταν σωστα ...... αν ..... την κοινωνια την αποτελουσαν ΜΟΝΟ καποιοι αλλοι και οχι ΚΑΙ εμεις οι ιδιοι ... Θα μπορουσαν να ηταν σωστα αν πρωτοι απο ολους μεσα εδω μπορουσαμε να ανεχθουμε (για να δεχθουμε ουτε συζητηση) την διαφορετικη αποψη .. και επειδη δεν ειναι λιγες η φορες που ακουσα (οπως και αλλα μελη) κουβεντες οπως : "με αυτα που διαβαζω ξεχασα σε τι σαιτ βρισκομαι.." , "αυτο ειναι ανεπιτρεπτο για ενα BDSM φορουμ.." , κτλ ... κτλ .... θα ελεγα οτι καλα θα ηταν πρωτα να ξεσκονιζουμε το σπιτι μας και επειτα να μας απασχολει και η σκονη στον δρομο .....σωστα ?....
    οταν λοιπον οι φοβοι ή το συμφερον το καθενος μας δεν γινονται εμποδιο στην εκφραση ... , .... τοτε το συνολο βρισκετε σε ενα καλυτερο δρομο....
     
  10. DreamMaster

    DreamMaster Regular Member

    Re: Μία άποψη για την κοινωνική ηθική μιας «ορθόδοξης» κοινωνίας που οδηγεί στην άρνη

    Ουδόλως διαφωνώ στη γενική μορφή της διατύπωσης. Με την επιφύλαξη ότι δε ξέρεις πώς κάνω BDSM εγώ ή ο καθένας - αγαπημένο σου επιχείρημα, ελπίζω να το δεχτείς, όχι ως αυτεπίστροφο αλλά ως κοινόχρηστο 

    Πράγματι, σήμερα, μπορεί κανείς να αυνανίζεται κατά κόρον βλέποντας MPEG με πιθήκους που τρώνε πασατέμπο και αντί να έχει ενοχές και να το κρύβει, μπορεί να φτιάξει μια web σελίδα να ψάξει για ομοϊδεάτες. Αποενοχοποιήθηκε η ηδονή!

    Επεσήμανα στο απόσπασμα σου τη λέξη ηδονή, γιατί εγώ έγραψα πολύ προσεκτικά τη λέξη απόλαυση. Φρονώ ότι διαφέρουν. Και η απόλαυση μπορεί να είναι "επαναστατική" (δηλ. να επαναπροσδιορίζει τη στάση απέναντι στα πράγματα) επειδή μπορεί να μην περιλαμβάνει τις θέσεις του Μαρξ, αλλά του γαμπρού του 

    Σωστά. Εδώ οι λέξεις μου δεν υπηρέτησαν το νόημά μου. Θα μαστιγωθούν!

    Δεν εξηγούσα γιατί κάποιοι "οργανώνουν" αυτό το ρεύμα όταν έλεγα πως η κοινωνία αμύνεται με ενσωμάτωση - αυτοί το κάνουν για τα φράγκα, δικαίωμά τους.

    Ξαναπροσπαθώ.

    Εξηγούσα το γιατί η αγέλη των ηλιθίων το ακολουθεί αυτό το ρεύμα (διαφημίσεις, σινεμά, περιοδικά, κλπ. που ανέφερε ο Ηλίας).

    Αυτή η κοινωνία αποπειράται ενσωμάτωση. Αυτοί, οι αγελαίοι ηλίθιοι είναι που "ενοχλούνται", όπως λέει ο Ηλίας, με το BDSM. Τόσο που αργά ή γρήγορα το πλησιάζουν. Από κοντά ή από κοντύτερα. Γνωρίζουμε πλέον πως η εμμονική ηθική απαξίωση εκφράζει συχνά κουτσουρεμένη επιθυμία. Ζώντας μια μίζερη και άθλια ζωή, στρέφονται στο BDSM για σανίδα σωτηρίας. Και το κάνουν σαν τα μούτρα τους. Αθλια και μίζερα. Λογικό να χρειάζονται και τη γκλαμουριά απέξω.

    Μακριά από μένα κάθε πίστη σε "σκοτεινά κέντρα λήψης αποφάσεων". Πρώτον, γιατί αν υπήρχε κάποιος να διαχειριστεί τόση πολυπλοκότητα θα έπαιρνε βραβείο management και δεύτερον γιατί είναι περιττά.

    Οι αγελαίοι ηλίθιοι αρκούν. Αυτοί κατέστρεψαν την αυτοδιοικούμενη περιοχή Κριστιάνια στην Κοπενχάγη, με τη ντρόγκα και τη βλακεία τους. Οι μπάτσοι απλώς παρίσταντο. Δε θα ζητήσω τα ρέστα από τους μπάτσους (που, όπως λεν' οι τοίχοι, πουλάνε την ηρωίνη), γιατί δεν τους επέλεξα με κριτήρια που εξασφαλίζουν ότι δεν θα το κάνουν αν τους δωθεί η ευκαιρία. Ομοίως, δε θα ζητήσω τα ρέστα από αυτόν που πουλάει το leather βρακί 175 ευρώ - από τον ηλίθιο που το αγοράζει με ύφος "τώρα μπορώ και γω να κάνω BDSM" θα τα ζητήσω! Γιατί το μόνο που καταφέρνει είναι να εμποδίζει εμένα να κάνω.

    Κοντολογίς: Αν βγεις στο δρόμο, και κάνεις BDSM, δεν θα έρθει το Ανώτατο Συμβούλιο Σεξουαλικών Επιλογών (ΑΣΣΕΠ) να σου δέσει τον πούτσο φιόγκο, ο διπλανός σου θα σε φτύσει και θα σε κράξει - αυτόν ενοχλείς. Αυτός έχει πρόβλημα με την (μεγεθυμένη, στο μυαλό του) απόλαυσή σου, όχι το G8. Κι αν επιμείνεις, θα σου προτείνει σύντομα να πας να το κάνεις σε ένα κλαμπ που ονειρεύεται όταν μεγαλώσει να γίνει γερμανικό Sex-Kino. Και ίσως έρθει να συμμετάσχει, αν πας Σ/Κ.

    Dream

    ΥΓ. "Αγελαίος ηλίθιος": άτομο φυσιολογικής νοημοσύνης (every me and every you) που σε αντάλλαγμα για την ένταξή του σε μια οποιαδήποτε ομάδα είναι έτοιμο να υποδιπλασιάσει την νοημοσύνη του. Ζει ανάμεσά μας.
     
  11. Mavrobasilis

    Mavrobasilis Regular Member

    Re: Μία άποψη για την κοινωνική ηθική μιας «ορθόδοξης» κοινωνίας που οδηγεί στην άρνη

    Ασφαλώς δεκτό και εξόχως κολακευτικό ως παράθεση.

    Αν ο όρος ανατροπή αποδίδεται κυριολεκτικά, έχεις δίκιο (π.χ. spreadeagle την υπό σε τροχό και περιστροφή usd). Πέραν του ατυχούς αυτού παραδείγματος, αδυνατώ να φαντασθώ κάποια εκ των BDSM πρακτικών που συνιστά, έστω δυνητικά, παράγοντα ανατροπής κατεστημένου θεσμού- από κοινωνική δομή ως κρατική υπόσταση. Η ανατροπή κοινωνικών ή ηθικών στερεοτύπων θα μπορούσε να επικληθεί και να γίνει δεκτή, αν δεν είχε προηγηθεί η ευτελής εμπορευματοποίηση του χώρου.

    Στα υπόλοιπα δεν έχω να προσθέσω κάτι (με βρίνουν σύμφωνω) παρεκτός πως δε στεναχωρήθηκα για τους god damn hippies που χάσαν το χασισοποτείο στην Κοπεγχάγη. Διότι το ποτέ αναρχικό πείραμα ετσά είχε καταστέσει προ πολλού. Αν θέλεις δόκιμο παράδειγμα συνεπών αντιεξουσιαστών, συνιστώ τους πυρήνες στο Αμβούργο προς μελέτη.
     
  12. Ηλίας

    Ηλίας Guest

    Re: Μία άποψη για την κοινωνική ηθική μιας «ορθόδοξης» κοινωνίας που οδηγεί στην άρνη

    Δίχως θέληση για αυτό που νομίζει ότι θέλει . Δίχως να θέλει αυτό που νομίζει ότι βλέπει . Τυφλός γιατί τα μάτια , πάντα τα κρατούσε ερμητικά κλειστά . Και στο τέλος να κραυγάζει πηδώντας γυμνός από την έξοδο κινδύνου για την "δυσωδία" που τον ενοχλεί και να τρέχει μακριά από το μέρος το "καταραμένο" . Ξέροντας ότι την στιγμή που τα φώτα άναψαν ξαφνικά , το τέρας που είδε και τον έκανε να χεστεί και την βρώμα στο χώρο να χαρίσει , ήταν η γυμνή του αδυναμία στο να ζει , σε όλο της το Κυρίαρχο της ζωής του Μεγαλείο .
    Όνειρο, να ξυπνάς πάντα με χαμόγελο ...