Απόκρυψη ανακοίνωσης

Καλώς ήρθατε στην Ελληνική BDSM Κοινότητα.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας!

Η εγγραφή σας στην Online Κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να δημιουργήσετε το προσωπικό σας profile και photo albums και πολλά άλλα.

Η εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και δωρεάν.
Γίνετε μέλος στην Online Κοινότητα.


Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας.

Μαρκήσιος ντε Σαντ

Συζήτηση στο φόρουμ 'BDSM Art and Literature' που ξεκίνησε από το μέλος Ηλίας, στις 10 Ιουνίου 2017.

  1. Ηλίας

    Ηλίας Guest

    Πως ξέρουμε τι ζητάει; Γιατί ζητάει λιγότερο θόρυβο; Και πως κρίνουμε τι είναι θόρυβος;
     
  2. thanasis

    thanasis Contributor

    Είναι μια απευαισθητοποίηση απέναντι στο δισδιάστατο που συμβαίνει στη σοβαρή ενασχόληση με την τέχνη (γενικώς), εφηβίας παρεληλυθίας.

    Διότι πλέον θεωρώ οτι τα πιο εξόχως σαδομαζοχιστικά κείμενα είναι πιο "ήσυχα" και δεν χρειάζονται τσουτσούνια, μαστίγια και αίματα (ήτοι θόρυβο). Κλονίζουν και αγγίζουν με πιο ουσιαστικούς, λιγότερο εύκολους τρόπους.
     
  3. Ηλίας

    Ηλίας Guest

    Λες θεωρείς όμως. Δεν θα έπρεπε ο καθένας να έχει την ευκαιρία για την δική του θεωρία;
     
  4. thanasis

    thanasis Contributor

    Τίποτα δεν θεωρώ οτι θα έπρεπε και δη στην τέχνη.

    Απλώς βλέπω μια μυθοποίηση και μια θεσφατίλα με τους συγκεκριμένους και καλό είναι να ακούγεται και καμία διαφορετική φωνή.
     
  5. Ηλίας

    Ηλίας Guest

    Κάθε φωνή και ιδίως οι διαφορετικές είναι σημαντική.
     
  6. cadpmpc

    cadpmpc Contributor

    (Το "συμμάζεμα" μετά την μεγαλοστομία)...

    Και στρίβειν δια του αρραβώνος λέγεται και τσάμικο λέγεται και "άλλαι μεν βουλαί ανθρώπων, άλλα δε θεός κελεύει" λέγεται η κάθε προσπάθεια να μαζευτεί μια τζούρα τουματσίλας που μας ξέφυγε φωτογραφίζοντάς μας σημειολογικά και θέμε εκ των υστέρων να τη πάμε για στρογγύλεμα.
    Δεν χρειάζεται, προς τι ο τάραχος άλλωστε..?
    Θα αλλάξει κάτι από αυτά που γράφτηκαν..?
    Το κόνσεπτ "βαφτίζω μοσχαράκι κοκκινιστό με μανιτάρια σε μπαρμπούνια ψητα στη σχάρα" ήταν κόλπο των Βυζαντινοκαλόγερων, ελέω θεϊκής ανοχής και εγκρίσεως ...αντ' αυτού..!

    ___________
    Έχω καναδυο φίλους συγγραφείς που, δικαιολογημένα ή όχι, τους βγαίνει ένα γαμώτο άνευ προηγουμένου...
    Στην ατάκα μου "μάζευτο ρε μεγάλε, δεν σε πάει κάπου το μπρος - πίσω", μου λένε, αφού μού περάσουν δυο - τρία λεπτά καντίλια πως "και ναι βρε κούνα-τη-σκούφια-σου, σωστά τα λες, αλλά γαμιέται ο/η/το και τα πάντα όλα, αλλά δεν γαμιέται εγώ έτσι αναπνέω και γουστάρω, και και και.."
    Φυσικά ανταποδίδω τα μπινελίκια εις πολλαπλούν, να ξέμε και τι λέμε, και μετά το λεκτικό pain - exchange (μη παρεπιδημούν εν βδσμ), ισορροπεί το πράμα ένα ανθυποκλίκ παραπάνω...
    Ισχύει σε πλείστες περιπτώσεις, σε άτομα με διαγνωσμένον τάλαντον αφενός ή/και που έχει εκτεθεί δημοσίως και όχι τραγουδώντας στο μπάνιο τους για συγγνωστούς λόγους...
     
  7. cadpmpc

    cadpmpc Contributor

    Επανάληψις...

     
     
  8. thanasis

    thanasis Contributor

    Αναμενόμενο το κατινατρόνικ ασχημονείν και οι δημιουργικές αναγνώσεις κατά πώς μας συμφέρει. Έξεστι, άλλωστε, τοις συγκεκριμένοις, μα δεν θα ακολουθήξω.
     
  9. cadpmpc

    cadpmpc Contributor

    Μια ανάσα..! Ουφ!
     
  10. gaby_m

    gaby_m open for S/m discussion Premium Member Contributor

    Καθώς διαβάζω για δεύτερη φορά στη ζωή μου και με τελείως άλλο τρόπο τον Ντε Σαντ, συμφωνώ με @thanasis τουλάχιστον όσον αφορά Ντε Σαντ, κάποιες στιγμές ένιωσα ότι από άποψη αισθητική θέλω πολύ πιο εκλεπτυσμένα πράγματα για να απολαύσω. Οπωσδήποτε εκτίμησα αλλιώς την ευρυμάθεια του ανδρός για την εποχή του, εμφανώς είχε διαβάσει Σπινόζα και αυτό σιγά μη μέ νοιαζε στα 19 ή μην το καταλάβαινα κιόλας, καλός στον αξιακό μηδενισμό όπως και να το κάνουμε, διεισδυτικός όσον αφορά ανθρώπινη ψυχή, ανθρώπινες σχέσεις, κοινωνική ζωή, απολαυστικά όσο και λεπτεπίλεπτα σαρκαστικός αλλά αν σκεφτεί κανείς ότι λογοτεχνικά ολοφάνερα επηρεαζόταν από Μολιέρο, ε ναι, είμαστε παρασσάγγας αλλού και μπροστά πλέον ως προς το αισθητικό κριτήριο περί λογοτεχνίας.

    Αλλά και πάλι, παρά το ότι η συνέχεια διακόπηκε σίγουρα και το BDSM δεν αντλεί από Ντε Σαντ άμεσα, βρίσκει εκεί κανείς διαμάντια που δεν τα βρίσκει αλλού και εξηγήσεις και πολλά άλλα. Αρκεί να ξέρει να τα βάλει στο πλαίσιο που συνάδει με το σήμερα.
     
  11. Libertine SD

    Libertine SD Premium Member Contributor

    Όταν ο στοχαστής μασκαρεύεται σε "λογοτέχνη" (μάντεψε γιατί), είναι κατ' ελάχιστον κακοήθεια να επικρίνεται για την λογοτεχνική του δεινότητα. Όστις αναγιγνώσκει τον μαρκήσιο ως λογοτέχνη, είναι ομοίως ευήθης με εκείνον που τον διαβάζει ως πορνογράφo...
     
    Last edited: 19 Φεβρουαρίου 2019
  12. cadpmpc

    cadpmpc Contributor