Απόκρυψη ανακοίνωσης

Καλώς ήρθατε στην Ελληνική BDSM Κοινότητα.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας!

Η εγγραφή σας στην Online Κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να δημιουργήσετε το προσωπικό σας profile και photo albums και πολλά άλλα.

Η εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και δωρεάν.
Γίνετε μέλος στην Online Κοινότητα.


Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας.

Με λένε Γοργόνα και μου αρέσει να δένομαι

Συζήτηση στο φόρουμ 'BDSM Art and Literature' που ξεκίνησε από το μέλος Inexperienced, στις 3 Μαϊου 2014.

  1. Inexperienced

    Inexperienced Regular Member

     

    Μια σταρ των bondage, kinbaku και shibari μιλάει στο ΓΚΡΕΚΑ για το πάθος της να την δέχνουν και να δένει. Πάνω στην σκηνή. Και για άλλα πολλά.

    Είχα ακούσει για το japanese bondage το kinbaku και το shibari! Όλα παλαιικές ιαπωνικέςBDSM τεχνικές. Εκτός όμως από το σεξουαλικό ενδιαφέρον, εκείνο που κάνει εντύπωση είναι πως έχουν εξελιχθεί σε μια μορφή τέχνης, η οποία εκφράζεται με διάφορα μέσα. Άπειρες φωτογραφίες και βίντεο υπάρχουν στο διαδίκτυο που σε αφήνουν με το στόμα ανοιχτό. Τέλειος συνδυασμός, σχεδόν ακαταμάχητος. Σήμερα το japanese bondage έχει προχωρήσει πέρα από τα σύνορα της Ιαπωνίας. Όλο και περισσότεροι από τον υπόλοιπο κόσμο ενδιαφέρονται να ανακαλύψουν και να πειραματιστούν με την τεχνική του για προσωπικούς και αισθητικούς λόγους. Στην Ελλάδα το 2012 πραγματοποιήθηκε το πρώτο ATHENS SHIBARI FESTIVAL. Εκεί συμμετείχε και η Gorgone, μια Γαλλίδα perfomer η οποία έχει αφιερώσει την ζωή της αποκλειστικά σε αυτό! Την ρωτήσαμε για αυτήν της την εμπειρία και για πολλά άλλα…

     

     
     
     
     
     
    Πώς μπήκες σε αυτό τον χώρο; Ποιο ακριβώς στοιχείο σου κέντρισε το ενδιαφέρον;
    Ανακάλυψα το shibari τελείως τυχαία, μέσω της δραστηριότητάς μου ως μοντέλο. Με παρέσυρε κατευθείαν η αισθητική του πλευρά. Δεν ήμουν καθόλου»kinky», δεν γνώριζα τίποτα απολύτως για το BDSM εκείνη την περίοδο και ομολογώ πως μου πήρε κάμποσο καιρό να συνειδητοποιήσω πως έκανα bondage και όχι γυμναστική. Σχετικά γρήγορα και πολύ φυσικά το kinbaku έγινε μεγάλο μέρος της ζωής μου. Τώρα πια είναι η full-time δουλειά μου και δεν θα μπορούσα να είμαι περισσότερο χαρούμενη γι’ αυτό!

    Μεγάλο μέρος της τεχνικής του φαίνεται να έχει πολλά κοινά με το S&M. Αποτελεί το kinbaku μέρος και της προσωπικής σου ζωής; Πώς αντιδράει ο σύντροφός σου;Το kinbaku είναι η ζωή μου! Είναι το κύριος πάθος μου και η δουλειά μου, όπως επίσης και μέρος της προσωπικής μου ζωής. Οι κατά καιρούς σύντροφοί μου το γνώριζαν και τις περισσότερες φορές το λάτρευαν και αν κάποιος δεν μπορεί τουλάχιστον να το δεχτεί, μάλλον θα είναι κάποιος με τον οποίο δεν θα τα πηγαίνω και καλά. Δεν θα ήθελα και δεν δέχομαι να κάνω κανένα συμβιβασμό πλέον σχετικά με ό,τι έχει να κάνει με το επάγγελμά μου, τα »σχοινιά», ή ακόμη και με οτιδήποτε έχει να κάνει με την κοινωνική και σεξουαλική μου ταυτότητα. Αλλά όπως και να έχει, το να είμαι επαγγελματίας bondage model με κάνει να συναναστρέφομαι ούτως ή άλλως τις περισσότερες φορές με kinky άτομα.

    Δυστυχώς, κάποιες ή και οι περισσότερες S&M τεχνικές αποτελούν μέχρι και σήμερα ταμπού για την κοινωνία μας. Γνωρίζει η οικογένειά σου για το kinbaku; Έχουν έρθει ποτέ να σε δουν σε κάποια από τις εμφανίσεις σου;
    Οι περισσότεροι στην οικογένειά μου γνωρίζουν ότι ασχολούμαι με κάτι το οποίο έχει να κάνει με »σχοινιά». Δεν δίνω όμως περισσότερες πληροφορίες. Οι λίγοι που γνωρίζουν ακριβώς έχουν δει φωτογραφίες, αλλά πότε από κοντά την ώρα που το κάνω. Νομίζω πως δεν θα μου άρεσε να συμβεί αυτό, το ότι το δέχονται δεν σημαίνει ότι το καταλαβαίνουν κιόλας. Αν και είμαι τελείως άνετη με το τι κάνω και πολύ περήφανη γι’ αυτό, δεν θέλω σε καμία περίπτωση να με κρίνουν άτομα τα οποία δεν μπορούν να καταλάβουν τι ακριβώς κάνω. Θα ήταν τελείως άσκοπο.

    Προτιμάς να σε δένουν, ή να δένεις εσύ κάποιον; Όταν είσαι πάνω στην σκηνή σε κάποια από τις εμφανίσεις σου νιώθεις σεξουαλικά συναισθήματα, ή το βλέπεις καθαρά σαν μια δουλειά;Μου αρέσουν και τα δύο! Όμως έπρεπε να μάθω να δένω (αυτό έκανα περισσότερο) αν και πάντα ήταν πολύ φυσικός για μένα ο ρόλος του να με δένουν. Οι παραστάσεις δεν μου βγάζουν πάντα κάτι σεξουαλικό ή ερωτικό, αν και τις περισσότερες φορές είναι κάτι παραπάνω από αισθησιακές. Εξαρτάται από την δυναμική και την χημεία ανάμεσα στους παρτενέρ, την διάθεση, την στιγμή, τον χώρο. Δουλεύω με πολλούς διαφορετικούς παρτενέρ και το είδος της χημείας που αναπτύσσεται επηρεάζει πάντα και τις εμφανίσεις μας.

     

     
    Είναι προφανές πως υπάρχει κάποιος συγκεκριμένος τρόπος δεσίματος (σωστή τοποθέτηση σώματος έτσι ώστε το σώμα να μην τραυματιστεί), αλλά πέρα από όλα αυτά, πάντα είναι εμφανή κάποια σημάδια από τα σχοινιά στο σώμα μετά από κάθε παράσταση. Είναι μια επίπονη διαδικασία όταν κάποιος είναι δεμένος; Θα μπορούσε να χαρακτηριστεί «ωραίος πόνος»; Έχει συμβεί ποτέ κάποιο περιστατικό τραυματισμού;Τα σημάδια που μένουν πάνω στο σώμα εξαφανίζονται σχετικά γρήγορα, όπως ένα σημάδι που αφήνει το σουτιέν. Καψίματα από την τριβή με το σχοινί είναι κάτι σύνηθες που μένει για κάμποσο καιρό εάν συμβεί, αλλά και πάλι, δεν είναι κάτι τραγικό. Το να σε δένουν μπορεί να καταλήξει να είναι αρκετά επίπονο, αλλά την ίδια στιγμή αρκετά άνετο. Η ερώτηση είναι κάπως »tricky» διότι δεν υπάρχει απάντηση τύπου »άσπρο και μαύρο». Ο πόνο είναι μια τελείως υποκειμενική υπόθεση. Μπορώ να κρέμομαι από πάνω μέχρι κάτω τελείως ανάποδα μόνο από τον αστράγαλο μου και να το ευχαριστιέμαι απίστευτα. Βρίσκω πολύ πιο επίπονο να ανέβω έναν λόφο με το ποδήλατο. Δεν έχει να κάνει με τον »πόνο», έχει να κάνει με τον πως θα τον διαχειριστείς. Όπως ακριβώς και στην ζωή δεν έχει να κάνει με το τι μας συμβαίνει αλλά με το πώς το δεχόμαστε και πώς αντιδράμε.

    Λαμβάνοντας υπόψιν πως το kinbaku συμπεριλαμβάνεται και στην προσωπική σεξουαλική σου ζωή, είναι ενδιαφέρον να μάθουμε αν ποτέ έχεις φτάσει σε οργασμό πάνω στην σκηνή. Πώς νιώθει κανείς όταν κάνει κάτι τέτοιο μπροστά σε κόσμο; Είναι το ίδιο όταν το κάνεις στον προσωπικό σου χώρο;Μα φυσικά είναι μια τελείως διαφορετική εμπειρία το να δένεις ή να δένεσαι μπροστά σε κόσμο, σε αντίθεση με το να το κάνεις ιδιωτικά. Όμως δεν κρύβω πωςμερικές φορές η χημεία με τον παρτενέρ είναι τόσο δυνατή και βαθιά, που ξεχνάω τελείως ότι είμαι στην σκηνή και ότι κάνω show μπροστά σε κοινό. Όταν το κάνω ιδιωτικά έχει να κάνει μόνο με μένα και με ποιον είμαι, άσχετα με το πώς φαίνεται, πόση ώρα κρατάει και με το τι κάνουμε. Σε αντίθεση με μια παράσταση, η οποία απαιτεί ένα συγκεκριμένο οπτικό αποτέλεσμα, πρέπει να διαρκέσει συγκεκριμένη ώρα. Αλλά όπως και να έχει, είτε δημόσια είτε ιδιωτικά, εκείνα τα στοιχεία που καθορίζουν ένα καλό αισθητικό αποτέλεσμα είναι πάντα τα ίδια. Όλα έχουν να κάνουν με την παρουσία, την ενέργεια, την χημεία. Πρώτα απ” όλα πρέπει να το ευχαριστιέσαι εσύ ο ίδιος, μετά ο παρτενέρ και έτσι το κοινό θα το ευχαριστηθεί και αυτό και θα το μοιραστεί μαζί σου.

    Είχες επισκεφτεί την Ελλάδα. Τι είδους αντιδράσεις είχες βιώσει από το ελληνικό κοινό;. Ένιωσες ότι είσαι σε μια πιο συντηρητική ώρα; Ήταν το κοινό αρκετά ανοιχτό;Πιστεύω οι περισσότεροι ήταν αρκετά ανοιχτοί στο να ανακαλύψουν το kinbaku! Από εκεί και πέρα, ο καθένας το λαμβάνει σύμφωνα με τις προσωπικές του εμπειρίες και αξίες. Σε πολλούς δεν αρέσει εν τέλη, φυσικά, αλλά ούτως ή άλλως, δεν θα ήθελα να κάνω κάτι που να το καταλαβαίνουν όλοι. Το kinbaku μου αρέσει επειδή δεν αφήνει κανένα αδιάφορο, δεν με ενδιαφέρει το αν κάποιος θα το αγαπήσει ή όχι αλλά το ότι με τον έναν ή τον άλλο τρόπο τον έχει επηρεάσει. Υπάρχουν φιλικά προς το kinbaku μέρη παντού, αυτό όμως δεν σημαίνει πως γνωρίζουν και το καταλαβαίνουν απόλυτα!

    Πώς το kinbaku επηρέασε την ζωή σου; Θα έλεγες πως την άλλαξε κατά κάποιο τρόπο; Αφιερώνεις και δίνεις τόσα πολλά σε αυτό τι παίρνεις πίσω για αντάλλαγμα;Το kinbaku ξεκίνησε ως χόμπι, τώρα είναι είναι η full-time δουλειά μου. Δίνω το 100% του εαυτού μου σε αυτό, γιατί πάνω απ’ όλα είναι το πάθος μου και το αγαπάω κάθε μέρα όλο και περισσότερο. Δεν πίστευα πότε πως θα μπορούσα να ζήσω από αυτό, αλλά με σκληρή δουλειά και αφοσίωση τα όνειρα γίνονται πραγματικότητα. Όλοι αποσκοπούν στο να κάνουν το πάθος τους επάγγελμα και νιώθω πολύ τυχερή και ευγνώμων που κατάφερα να το πραγματοποιήσω. Με βοήθησε να μάθω πράγματα και να γίνω πιο ώριμη, γνώρισα απίστευτα άτομα, ανακάλυψα τον εαυτό μου και είμαι σίγουρη πως ήμουν φτιαγμένη γι’ αυτό. Κάνει την ζωή μου πολύ ενδιαφέρουσα, γεμάτη πάθος, είναι ένα ταξίδι για μένα που με κάνει να νιώθω γεμάτη, με ολοκληρώνει.

    Πια διασημότητα θαυμάζεις και θα ήθελες να δέσεις;Ειλικρινά..δεν έχω ιδέα! Χμμ, όπως το καλό σεξ και το δέσιμο με σχοινιά προϋποθέτει και καλή χημεία. Δεν μπορώ να πω για κάποιον που δεν τον έχω γνωρίσει…

    Πώς θα περιέγραφες με μία λέξη το συναίσθημα που νιώθεις όταν είσαι δεμένη με σχοινιά; Παρουσία!


    Ποια είναι τα μελλοντικά σου σχέδια; Πως πάνε τα workshops; Υπάρχουν σχέδια να ξανά επισκεφτείς στην Ελλάδα;Ακολουθεί ένα πολύ γεμάτο καλοκαίρι! Θα διδάξω σε διάφορες πόλεις στις ΗΠΑ και μετά θα κάνω διάφορες φωτογραφίσεις και βίντεο στην Ιαπωνία με απίστευτους καλλιτέχνες (με τον nawashi rigger Naka Akira και με τον φωτογράφο Norio Sugiura!). Ήταν ένα όνειρο να δουλέψω με αυτούς αλλά ο Sugiura San πάντα αρνούνταν να φωτογραφίσει μοντέλα από την Ευρώπη. Νιώθω περήφανη και απίστευτα χαρούμενη για το ότι άλλαξε γνώμη και ζήτησε από εμένα να δουλέψω μαζί του. Τέλος, δουλεύω για ένα project και είμαι πολύ ενθουσιασμένη, δεν μπορώ να πω πολλά ακόμη, αλλά πρόκειται να βγει απίστευτο και να κάνει πάταγο.

     
     

     
     
     

    Κείμενο: Vilma Red
    Photo Credits: V&V Studio και Αποστόλης Καλλιακμάνης

    http://grekamag.gr/9347/
     
    Last edited by a moderator: 4 Μαϊου 2014
  2. Manko

    Manko New Member

    Μία γυναίκα που της αρέσει να δένεται! Ανεβάζει αυτομάτως τους παλμούς! Ερεθίζει κατευθείαν τον εγκέφαλο!
     
  3. Ναι φυσικά το Athens Shibari Festival ειναι αυτό που έχουμε διοργανώσει εμείς.
     
  4. Πολλά δε από τα δεσίματα στις ασπρόμαυρες είναι δικά μου
     
  5. ΜΕ ΛΕΝΕ ΓΚΡΕΚΑ (ΠΩΣ ΛΕΜΕ ΕΛΛΑΔΑΡΑ) ΚΑΙ... ΤΑ ΕΚΑΝΑ (ΕΛΑΦΡΩΣ) ΜΟΥΣΚΕΜΑ!

    Κάποιες παρατηρήσεις, εκ των διοργανωτών (oμάδα Rope Studies) του Ropegasms (και όχι "Ropegmasms!" όπως γράφετε πάνω στην ανάρτηση του FB "κλεψιμαίικα" και ανορθόγραφα): Athens Shibari Festival, για την συνέντευξη που μόλις διαβάσαμε (φυσικά η αγαπητή μας φίλη Gorgone δεν έχει καμία απολύτως ευθύνη για τα λάθη σας, μιας και δεν γνωρίζει Ελληνικά):

    1) Πρώτα-πρώτα, να ενημερώσω το "επίκαιρο" περιοδικό σας πως, δυστυχώς, έρχεστε δεύτεροι και καταϊδρωμένοι, μιας και η τελευταία εμφάνιση της Gorgone στην Χώρα μας - προσκεκλημένη για 3η φορά μέσα σ' ένα χρόνο (2013-14) από την ομάδα μας, η οποία είναι η μόνη που ειδικεύεται σοβαρά με το Iαπωνικό Ερωτικό Δέσιμο (Kinbaku / Shibari) εντός Ελλάδος - ήταν πριν 2 (πάμε στους 3 σε λίγες μέρες) ολόκληρους μήνες και η συνέντευξη που παρουσιάζεται, εκτός απ' το να βρίθει λαθών και σημαντικών παραλείψεων, έρχεται δεύτερη και ελλιπής, συγκριτικά με εκείνη που έγινε από την δημοσιογράφο Aντιγόνη Πάντα-Χαρβά (με φωτογραφίες από το event προ διμήνου) για το online περιοδικό Popaganda, η οποία και δημοσιεύτηκε στις 6-3-14 στο link που ακολουθεί:

    http://popaganda.gr/dese

    Προφανώς τα "τσακάλια" του περιοδικού σας είπαν... Χμμμ, άσε να περάσει λίγος καιρός και θα "ξαναζεστάνουμε το φαγητό" (όπου φαγητό βάλτε είδηση).

    2) Τα λάθη και οι παραλείψεις σας αναλυτικά:

    α) Η ΤΙΤΛΑΡΑ:
    "Με λένε Γοργόνα και μου αρέσει να δένομαι" είναι πασιφανές πως η/ο αρθρογράφος σας και ο μεταφραστής του (εκτός αν είναι το ίδιο πρόσωπο) στερείται φαντασίας, μιας και ο τίτλος του άρθρου με σκότωσε (μεταφορικά) - "Με λένε Αλέξη, σε λένε Σοφία, κρατώ τα σχοινιά, κρατάς μια καρδιά" που 'λεγε κι ο Γαρδέλης προ τριακονταετίας (όχι συγνώμη, Κε Δαλιανίδη κάτι για κιθάρα έλεγε το τραγούδι).

    Πάμε τώρα στον εξ' ίσου δολοφονικό (μεταφορικά πάλι) υπότιτλο:

    β) Η ΥΠΟΤΙΤΛΑΡΑ:
    Γράφετε... "Μια σταρ των bondage, kinbaku και shibari" (NAI μορφής bondage είναι και το Kinbaku/Shibari, αλλά με διαφορετική σημασία η κάθε μια από τις λέξεις, για τις οποίες καλό θα ήταν να αναλύσετε λίγο περισσότερο - η καλύτερη Ελληνική μετάφραση είναι "Ιαπωνικό Ερωτικό Δέσιμο" ή "Ιαπωνική Ερωτική Επίδεση") ... και συνεχίζεται... "μιλάει στο ΓΚΡΕΚΑ για το πάθος της να την δέχνουν και να δένει" (δέχνουν? ο Δαίμων του πληκτρολογίου ίσως?). "Πάνω στην σκηνή" (γιατί μόνο στην σκηνή την δέ(χ)νουν από κάτω δε(χ)ν?). "Και για άλλα πολλά" (γουστάρω ίντριγκα)."

    γ) Το 1ο Athens Shibari Festival (Ropegasms), πράγματι, διοργανώθηκε από την ομάδα μας τo 2012 στο Faust, ΑΛΛΑ με Έλληνες nawashi / rigger (τότε δεν είχατε ακόμα την έκδοση τoυ ΓΚΡΕΚΑ στα σκαριά), αλλά η Gorgone ήρθε για 1η φορά τον Μάρτιο του 2013 στην Ελλάδα στο Club 7 Sins, έπειτα ξανά, τον Οκτώβριο του 2013 για το 2ο Ropegasms (Athens Shibari Festival) στο Ghost House και το Βοοze Cooperativa (αντίστοιχα) και, τέλος, τον Φεβρουάριο του 2014 στο Faust και Mosaic (αντίστοιχα) για τις εκδηλώσεις The Ropefreak και Rope Jammin' (σύνολο: 3 επισκέψεις, 5 εκδηλώσεις σε 4 διαφορετικά μέρη και 8 performances). Σημαντικές παραλείψεις.

    δ) Για τις ερωτήσεις της δημοσιογράφου, γενικά, δεν έχω να κάνω άλλες παρατηρήσεις κινούνται σε πάνω κάτω προδιαγεγραμμένα πλαίσια για το μέσο Ελληνικό κοινό.

    ε) Παραλείψεις στα links και τις αναφορές στο τέλος του άρθρου. O αναγνώστης δεν μπορεί να μάθει ούτε ΠΟΥ θα βρει την Gorgone (έχει δικό της site), ούτε ΠΟΙΟΙ διοργανώσαν το Athens Ropegasms (έχουμε δικό μας site), ούτε ΠΟΙΟΙ απεικονίζονται και την δένουν (ανάμεσά τους οι: Γιαπωνέζα Miu Miu, o Iταλός Andrea Ropes, η Αγγλίδα Νina Russ και ο ένας εκ των 2 Ελλήνων της ομάδας μας, ο Rope Shadow (στις ασπρόμαυρες φωτό του φίλου μας Αποστόλη Καλλιακμάνη). Σχεδόν άπαντες έχουν δικές τους internetικές πηγές και για την δημοσιοποιήση της δουλειάς τους (τα δεσίματά τους) ΠΡΕΠΕΙ να ενημερώνονται - πράγμα που τουλάχιστον με εμάς ΔΕΝ έγινε.

    Παραθέτω μερικά από τα links:
    http://gorgone-kinbaku.com - το site της Gorgone (Γαλλία)

    http://chrisshaghal.wix.com/ropestudies - οι 4 ιστότοποι των Rope Studies (Ελλάδα)
    http://chrisshaghal.tumblr.com
    https://www.facebook.com/RopeStudies
    http://ropestudies.blogspot.gr

    http://ninaruss.net - το site της Nina Russ (Αγγλία)

    http://cordineclub.altervista.org - το site τoυ Andrea Ropes (Ιταλία)

    Όταν κάνουμε μια δουλειά πρέπει να την κάνουμε ΣΩΣΤΑ!

    Μετά τιμής Rope Shadow aka Chris Shaghal και Alice-V (Rope Studies)
    Διοργανωτές του Ropegasms: Athens Shibari Festival (Φεστιβάλ Ιαπωνικού Ερωτικού Δεσίματος).
     
    Last edited: 5 Μαϊου 2014
  6. Σε printscreen μερικά μικρά "λαθάκια" (διαμάντια της σύγχρονης δημοσιογραφίας)!

     

     
     
     
     
    Last edited: 5 Μαϊου 2014
  7. Δε διαφωνώ καθόλου με την υπόλοιπη ανάρτηση (ίσα ίσα που καλό είναι να δίνονται εξηγήσεις σε κάποιους όρους), αλλά διαφωνώ σε αυτό το σημείο, καθώς υπάρχουν και άλλοι που ασχολούνται σοβαρά με το ιαπωνικό ερωτικό δέσιμο εντός Ελλάδας.  
     
  8. Κοπυπαστάρω (συγκεκριμένη φράση) από πρόσφατη (σχετικά) εκδήλωση (όχι δική μας) δες τι γράφει προσεκτικά:

    "Japan Rope Bondage από τον.... (τον άνθρωπο που κρατάει την αξιοπρέπεια της τέχνης του δεσίματος στην Ελλάδα στο σωστό επίπεδο) μαζί με..."

    Από το παραπάνω θα μπορούσε, κάλλιστα, κανείς να υποθέσει τα κάτωθι:

    A) Nαι υπάρχουν κι άλλοι που ασχολούνται...αλλά....

    Β) Είναι αναξιοπρέπεις

    Γ) Δεν έχουν σωστό επίπεδο

    Με βάση πάντα τα λεγόμενα του κειμένου

     

    Συνεπώς, έχεις την απάντηση που ψάχνεις (αν και μιλήσαμε μέσω pm αναλυτικά)!
     
    Last edited: 6 Μαϊου 2014
  9. Αν και τα είπαμε όντως μέσω pm, να τονίσω και δημόσια ότι δεν αναφέρομαι συγκεκριμένα στον Αλέξη ως rigger, καθώς υπάρχουν πάρα πολλοί στην Ελλάδα που ασχολούνται εξίσου σοβαρά και ακριβώς αυτό έθιξα, ότι δεν είστε οι μόνοι. Τώρα, αν ο συγκεκριμένος επιχειρηματίας (γιατί δική του ήταν η εκδήλωση) έχει αυτή την άποψη για το πρόσωπό του, είναι δικό του θέμα. Και για μένα που συνδέομαι προσωπικά μαζί του θεωρώ ότι είναι ο καλύτερος, δεν είναι λόγος αυτός όμως να λέω ότι και ο μοναδικός.
    Δε θα ήθελα να επεκταθώ άλλο, οι φωτογραφίες της Gorgone άλλωστε μονοπωλούν το ενδιαφέρον.  
     
  10. thanasis

    thanasis Contributor

    Πολύ καλώς κάνει ο @Seirios_79 και στηλιτεύει τη συνέντευξη. Για τέτοιου είδους πρωτοβουλίες τρέχει πολύς κόσμος και είναι πολύ σημαντικό η δουλειά αυτού του κόσμου να προβάλλεται.

    Όσο για το παρακάτω,
    θεωρώ οτι υπάρχουν 3 τουλάχιστον άτομα που ασχολούνται σοβαρά (επαγγελματικά και μη) με το σιμπάρι και επιφυλάσσομαι για 1-2 ακόμα. Η δουλειά του Σείριου πηγαίνει αρκετά βήματα παρακάτω το επίπεδο του δεσίματος στην Ελλάδα και θεωρώ σημαντικό να μη χάνεται τσάμπα κόπος και ενέργεια σε ανούσια βαλκανικά συμπλέγματα πεομετρικής.
     
  11. Αντιπαρέρχομαι τα όποια βαλκανικά συμπλέγματα thanasis (φυσικά όχι από φόβο μεγέθους μιας και η φύση....μου φέρθηκε "απλόχερα"  ).

    Στα επιμέρους.

    Ο καθένας μας, όταν του δίνεται μια ευκαιρία προβολής, θα προβάλει τον εαυτό του / αντικείμενο της ασχολίας του όσο καλύτερα μπορεί (με βάση το πασίγνωστο ρητό: "Aν δεν πεις καλό για το σπίτι σου, πέφτει και σε πλακώνει"), ειδικότερα απέναντι σε άτομα που είναι ξένα από το χώρο Μ/μας ή αδαή, όπως προκύπτει και από την παραπάνω συνέντευξη.

    Και είναι θεμιτό, πολύ καλά θα κάνει. Δεν μπορείς να ζητάς ρέστα επειδή μιλάς για το σπίτι σου και όχι για του γείτονα.

    Δεν θα κάτσει να αναφέρει, λοιπόν, ΚΑΝΕΝΑΣ (εγώ τουλάχιστον δεν το έχω δει από άλλους εδώ να γίνεται και έφερα και το γραπτό παράδειγμα του Aλέξη για να το επιβεβαιώσω - ο επιχειρηματίας δεν μπορεί να διαφημίζει κάτι αν δεν το ξέρει ο διαφημιζόμενος μου ακούγεται κουλό) με το ζόρι, πέραν του εαυτού του ή των ατόμων του κοντινού του περίγυρου ή του εφήμερου, κανέναν άλλο.

    Σαφώς και υπάρχουν παραπάνω από 7 εντός Ελλάδας που ασχολούνται, συνεπώς δεν τίθεται ζήτημα.

    ΑΛΛΑ...

    Ακόμα και σε αυτή τη συνέντευξη, η GORGONE διαφημίζει έμμεσα τον AKIRA NAKA γιατί γουστάρει (και τρίβει τα χεράκια της) που τώρα είναι Ιαπωνία για λίγο και συνεργάζεται μαζί του ως m-jo. Δεν διαφημίζει καθόλου τον ESINEM (με τον οποίο ακόμα και φέτος συνεργάζεται στενά), ούτε τον πολύ καλό (τον είδα από κοντά στο EURIXE) πρώην της WILDTIES.

    Διαπράττει έγκλημα? Δεν νομίζω!

    Βάζει όμως φωτό το περιοδικό, στις οποίες υπάρχουν και άλλα άτομα, αναφέρει για κάααποιο φεστιβάλ, λάθος ημερομηνίες κλπ και εκεί ακριβώς είναι το φάουλ, δεν αναφέρει τις πηγές τους ούτε τους rigger (ούτε καν link για την ίδια δεν έχει). Εκεί ναι, σηκώνει αναφορά και μάλιστα μεγάλη ο συντάκτης, όχι η ίδια η κοπέλα.

    Τέλος κι από εμένα.