Απόκρυψη ανακοίνωσης

Καλώς ήρθατε στην Ελληνική BDSM Κοινότητα.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας!

Η εγγραφή σας στην Online Κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να δημιουργήσετε το προσωπικό σας profile και photo albums και πολλά άλλα.

Η εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και δωρεάν.
Γίνετε μέλος στην Online Κοινότητα.


Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας.

Μια θεωρητική προσέγγιση του bondage

Συζήτηση στο φόρουμ 'BDSM Τεχνικές' που ξεκίνησε από το μέλος ae1969, στις 10 Ιανουαρίου 2009.

  1. blindfold

    blindfold Contributor

    εγώ θα έλεγα το βλέμμα το απαγορευτικό και την αρνητική κίνηση του δείκτη του χεριού Της/Του ...
    το θέμα είναι κατά πόσο ο Κυρίαρχος έχει εισχωρήσει και ελέγχει ... πόσο μακρύ είναι το καλάμι που κρατά το καρότο ;;;
     
  2. Tropical_Storm

    Tropical_Storm Regular Member

    Εκτως των ολων που εχουν αναφερθει, θα επρεπε να συζητησουμε και την καταπληκτικη ηδονη που φερνει το bondage in and of itself. Η αισθηση των σχοινιων η αλυσιδων στο δερμα, η πιεση και περιορηση, το ποσο δυνατα χτυπα η καρδια οταν καποιος/α ειναι δεμενος/η, το πως η αναπνοη γινεται εντονοτερη, η φοβερη ηρεμια που νοιοθει μετα απο λιγο ο/η δεμενος/η, δεν περιγραφονται ευκολα.
    Ολα αυτα συνδιαζονται με την αισθηση του οτι ο δεμενος ειναι ευαλωτος και αβοηθητος, με την απολυτη εμπιστοσυνη που προυποθετει η ολη κατασταση, και με παιχνιδια κυριαρχιας/υποταγης.
    Αναλογα με τα γουστα και την οπτικη του καθενος μπορει να υπαρξει και εξευτελισμος, αλλα δεν ειναι αναγκαστικα κομματι της εμπειριας.
    Η πρωτη μου αγαπη στο bdsm, και παντοτινη...
     
  3. ae1969

    ae1969 Regular Member

     

    Σε απόλυτη συμφωνία με το παραπάνω, επιτρέψτε μου να παραθέσω κάποια κομμάτια από τις ιστοριούλες που έχω ανεβάζει αλλού μέσα στο forum. Ζητώ συγγνώμη για την επανάληψη:

    “Ξαπλωμένη πια στο πάτωμα, η D. άρχισε να βιώνει αυτό που είχε διαβάσει για το shibari. Μπορούσε μεν να κινηθεί, αλλά με τι τίμημα; Προσπαθώντας να αντισταθεί από ένστικτο στο δέσιμό της και να βρει μια πιο βολική στάση, η D. ένιωθε όλα τα σκοινιά όλο και πιο έντονα και αύξανε την ηδονή της όλο και πιο πολύ, τόσο που ολόκληρη παλόταν χωρίς να μπορεί να δώσει τέλος στη αίσθηση αυτή”.

    “Όπως μου είπε η ίδια αργότερα, η όλη τοποθέτηση των σκοινιών, έκανε την D. να εξυψώσει στα μάτια της την αξία του κορμιού της και να της μεγιστοποιήσει το αίσθημα ηδονής που πάντα ένιωθε όταν δενόταν. Με κάθε της κίνηση, η D. ένιωθε τα σκοινιά με μεγαλύτερη ένταση. Το βάφτισμα της D. στο shibari ήταν αρκετά επίπονο, αλλά της προσέφερε την απόλυτη αίσθηση ανημποριάς, ένα διεργετικό πόνο και μια σφοδρή ερωτική εμπειρία με την ηδονή να φτάνει σε απίθανα ύψη”.

    “Μετά το τέλος του session, η D. παρατηρούσε για αρκετή ώρα με ενδιαφέρον τα σημάδια από τα σκοινιά επάνω στη γυμνή της σάρκα και έτρεμε από ηδονή ανακαλώντας την εμπειρία που είχε ζήσει λίγο πριν”.

    “Η D. άρχιζε να νιώθει κάτι που πάντα της άρεσε πάρα πολύ. Ήταν η ικανότητα της να χρησιμοποιεί τα δεσμά της, σαν ένα μέσο μεταφοράς μηνυμάτων σε ευαίσθητα σημεία του κορμιού της μέσω της κάθε κίνησής της. Έτσι ένιωθε ότι κάπου είχε και η ίδια κάποιο έλεγχο. Ο μεγάλος καθρέπτης απέναντι της, της έδινε την ευκαιρία να βλέπει τον εαυτό της στη διάρκεια αυτής της διαδικασίας. Όσο η D. λάτρευε να δένεται, άλλο τόσο λάτρευε να βλέπει τον εαυτό της δεμένο”.

    “Με κάθε της ματιά στον καθρέπτη, η D. έβλεπε τα σχοινιά να εγκλωβίζουν το κορμί της δεμένα με άψογο και συμμετρικό τρόπο. Ήταν πολύ χαρούμενη μέσα στον μικρό παράδεισο των αισθημάτων της”.

    “Μπορούσε λοιπόν να απολαύσει τον πόνο και την ηδονή που της προσέφερε το «δημιούργημά» της. Μετά από κάποια λεπτά άρχισε να νιώθει έντονα τον πόνο. Τα σχοινιά έσφιγγαν το κορμί και τα πόδια της, τα γόνατά της έτρεμαν και οι χειροπέδες και μάλιστα φορεμένες με τα χέρια ουσιαστικά στον αέρα, της προκαλούσαν έντονο μούδιασμα στα χέρια. Όμως όλα αυτά αποτελούσαν μια αστείρευτη και καυτή πηγή ηδονής. Με κάθε κίνηση πονούσε και περισσότερο, όμως της ήταν αδύνατο να καταφέρει να μείνει ακίνητη έστω για λίγα δευτερόλεπτα. Έχοντας την εμπειρία του bondage, η D. ήξερε ότι οι ρώγες θα ήταν εξογκωμένες και κατακόκκινες, το γεμάτο υγρά αιδοίο της θα είχε και αυτό το ίδιο ερεθιστικό χρώμα και τα σχοινιά και οι χειροπέδες θα άφηναν μετά για κάποιες ώρες τα σημάδια τους επάνω της”.
     
  4. Tropical_Storm

    Tropical_Storm Regular Member

    Πολυ ωραια τα ειπες ae1969.
     
  5. msub4fem

    msub4fem Member

    οι θεωρειες ειναι πολυ ωραιες αλλα στην πραξη ?
     
  6. Kits

    Kits Contributor

    Απάντηση: Re: Μια θεωρητική προσέγγιση του bondage

    μια δοκιμη θα μας πείσει ...
     
  7. ae1969

    ae1969 Regular Member

    Για λίγη πράξη δες το μήνυμα #6 σε αυτό το thread.

    Πάντως και θεωρητικά και πρακτικά, η εμπειρία του bondage (ηδονική, επίπονη, αδιάφορη ή αποθητική) είναι θέμα προσωπικής αντίληψης (ή και βίτσιου ) του καθενός.
     
    Last edited: 17 Ιανουαρίου 2009
  8. ae1969

    ae1969 Regular Member

    Συμπληρώνω αυτό που άρχισα πριν λίγες μέρες – και ευχαριστώ για τη συμμετοχή – με μια (τελευταία) θεωρητική αναφορά στην ιαπωνική άποψη για το bondage (shibari κλπ.), η οποία αποτελεί μια σημαντικά διαφορετική προσέγγιση σε σχέση με το bondage κατά τη δυτική άποψη. Περισσότερα στοιχεία υπάρχουν σε άλλο σημείο του forum μέσα από μία εξαιρετικά δουλεμένη ανάλυση από τον Seirios79.

    Η ιαπωνική θεώρηση του bondage συνδυάζει απόλυτα τη δέσμευση σημείων του κορμού και των άκρων με σχοινιά που χρησιμοποιούνται με τέτοιο τρόπο που παράγουν ένα έντονα αισθησιακό και αρμονικό αποτέλεσμα. Για να επιτευχθεί κάτι τέτοιο, είναι αναγκαίο να γίνει κατανοητή η σημασία του «δεσίματος» των σχοινιών και των στάσεων που έχουν επιλεγεί, τα οποία πρέπει να αλληλοσυμπληρώνονται ώστε να δημιουργούν μια αισθησιακή εικόνα. Η ιδέα του ιαπωνικού bondage ίσως δεν είναι εύκολο να γίνει κατανοητή από τα στερεότυπα της BDSM κουλτούρας του Δυτικού Κόσμου, η οποία δεν ενδιαφέρεται τόσο για περίπλοκες μεθόδους bondage, αλλά για να φτάσει στην έναρξη των υπολοίπων BDSM πρακτικών όσο πιο σύντομα γίνεται. Επιπλέον η πρακτική αυτή δεν περιορίζεται μόνο στην απλή δέσμευση και ακινητοποίηση του Υποτακτικού, αλλά δημιουργεί και ηδονική ευχαρίστηση από την πίεση και το τέντωμα των σχοινιών σε ευαίσθητα σημεία του κορμιού.

    Το ασιατικό bondage χρησιμοποιεί αποκλειστικά σχοινιά που τυλίγονται και δένονται συμμετρικά – όχι όμως πάντα σε συμμετρικές στάσεις, με λίγες διασταυρώσεις σχοινιών, χωρίς κενά όταν χρησιμοποιούνται πολλές περιστροφές του σχοινιού σε ένα συγκεκριμένο σημείο και που καλύπτουν πολλά σημεία του κορμού και των άκρων. Πολλές φορές η πρακτική αποσκοπεί και στην άφεση διακριτών σημαδιών επάνω στο σώμα του Υποτακτικού.

    Η πρακτική του ασιατικού bondage, φαίνεται να έχει ξεκινήσει από μεσαιωνικούς χώρους ασκητισμού, καθώς θεωρείται και μια μορφή άσκησης (τεχνικής και πνευματικής). Αυτό βασίστηκε στην ιδέα ότι το ασιατικό bondage δίνει την ευκαιρία στον Κυρίαρχο να σκεφτεί την επιθυμητή στάση, να σχεδιάσει τη διαδικασία της πρακτικής και στη συνέχεια να εφαρμόσει το σχεδιασμό στην πράξη, δουλεύοντας επάνω στο κορμί του Υποτακτικού και μαθαίνοντας ταυτόχρονα τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του και από την άλλη πλευρά ο Υποτακτικός βρίσκεται σε μια στάση περισυλλογής, αλλά και εκγύμνασης. Ίσως ακατανόητα πράγματα για το σύγχρονο δυτικό τρόπο σκέψης. Με την πάροδο του χρόνου, πολλές τεχνικές μετεξελίχθηκαν σε μεθόδους βασανισμού αιχμαλώτων και BDSM πρακτικών, αρχικά σε αυστηρά ιδιωτικό περιβάλλον. Χρειάστηκε πάντως να φτάσουμε στα 1965, ώστε η ιαπωνική κοινωνία να αποδεχθεί την πραγματοποίηση της πρώτης δημόσιας επίδειξης ασιατικού bondage, ενώ ήδη 10 χρόνια πριν είχε αρχίσει η εμφάνιση φωτογραφιών σε ιαπωνικά περιοδικά. Η ευρύτατη παγκόσμια ανάπτυξη της «κοινωνίας της πληροφορίας» έφερε έφερε πλήθος πληροφοριών και εικόνων από το ασιατικό bondage σε όλο τον υπόλοιπο κόσμο και έχει δημιουργήσει αρκετούς οπαδούς σε χώρες όπως οι ΗΠΑ, η Βρετανία, η Ολλανδία, η Γερμανία και η Σουηδία.