Απόκρυψη ανακοίνωσης

Καλώς ήρθατε στην Ελληνική BDSM Κοινότητα.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας!

Η εγγραφή σας στην Online Κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να δημιουργήσετε το προσωπικό σας profile και photo albums και πολλά άλλα.

Η εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και δωρεάν.
Γίνετε μέλος στην Online Κοινότητα.


Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας.

Μικρή θεωρία για τον σαδομαζοχισμό και την κυριαρχία - ξανά.

Συζήτηση στο φόρουμ 'Σαδομαζοχισμός' που ξεκίνησε από το μέλος Master V, στις 23 Μαϊου 2010.

  1. dora_salonica

    dora_salonica Contributor

    Re: Απάντηση: Mικρή θεωρία για τον σαδομαζοχισμό και την κυριαρχία - ξανά.

    Αυτό θα το καταλάβεις μόλις πας να του κλέψεις ένα. Για δοκίμασε. 

    Αν ξαναδιαβάσεις την ιστορία, θα καταλάβεις. Όλα τα απαραίτητα στοιχεία είναι εκεί.

    Είναι φανερό ότι δεν έχεις καμία απολύτως σχέση με χωριό. Μόνο στη Σαμοθράκη έχω δει κάτι αγριοκάτσικα, που περιφέρονται μόνα τους τα δόλια (έχει κι εδώ).

    Πουθενά δεν υπάρχουν "άγρια" πρόβατα.
     
  2. Nesaea

    Nesaea Guest

    Απάντηση: Re: Απάντηση: Mικρή θεωρία για τον σαδομαζοχισμό και την κυριαρχία - ξανά.

    Υλικη αξια του δινει με λιγα λογια...Διοτι το Πασχα του βγαζει τ'αντερα.
    Σε χωριο ζω και μεγαλωσα. Τι κανανε τα προβατα πριν ο ανθρωπος αποφασισει να τα ημερεψει; Γυριζανε απελπισμενα απο καμπο σε καμπο και γυρευανε βοσκο;
     
  3. Master V

    Master V Regular Member

    @Master Do: Φίλτατε να δηλώσω προκαταβολικά ότι η όποια διαφωνία με τα γραφόμενά σου δεν μειώνει την εκτίμησή Μου για Σένα. Ευχαριστώ δε για τις διευκρινήσεις αν και προσωπικά πιστεύω ότι όσοι θέλουν να παρανοούν – παρανοούν. Θεωρώ ότι και οι δυο ανήκουμε στην μικρή ομάδα συμμετεχόντων, που γράφοντας εδώ μέσα ικανοποιούν κάποια διανοητική διαστροφή Τ/τους και δεν συμμετέχουν στο φόρουμ για να βρουν γαμπρούς και νύφες ή για να δείρουν και να γαμήσουν κανένα κωλαράκι. Όσον αφορά τώρα τα ρηχά πιάτα θα ήθελα να σημειώσω ότι από τότε που σταμάτησα να τρώω με τα χέρια, έπεσα απ’ ευθείας στα μπολ και τις σουπιέρες και συνεπώς δεν έχω άποψη περί αυτών. Αναγνωρίζω όμως ότι είναι ιδιαίτερα δύσκολο να βαθύνεις ένα ρηχό πιάτο.

    Περί ιδεοληψιών: Δεν έχω κανένα πρόβλημα να θεωρήσουμε την Κυριαρχικότητα και την υποτακτικότητα ιδεοληψία. Αν είναι όμως έτσι, θα πρέπει να αναγνωρίσουμε ως ιδεοληψία σχεδόν όλες τις έννοιες που δεν ανήκουν στον κόσμο των χειροπιαστών πραγμάτων όπως δηλαδή τον έρωτα, την δικαιοσύνη κλπ. Έλεγα πρόσφατα κάπου ότι όλα μπορεί να θεωρηθούν ιδεοληψίες και ρητορικές ή λογοτεχνικές επινοήσεις. Υπάρχει ένα κενό ανάμεσα σε αυτά που βιώνουμε και σε αυτά που εκφράζουμε και αυτό είναι σημαντικό πρόβλημα στην επικοινωνία των ανθρώπων. Όλα αυτά όμως που μπορεί να θεωρηθούν ιδεοληψίες οδηγούν σε ορισμένες πράξεις. Με βάση αυτές τις πράξεις πορευόμαστε και αξιολογούμαστε. Εκ του αποτελέσματος κρίνουμε και κρινόμαστε. Το τι έχει ο καθένας μέσα στο κεφάλι του είναι απροσπέλαστο.

    Περί προβάτων: Η εμμονή με τις Βιβλικές παρομοιώσεις δεν βλάπτει, αλλά ο σκύλος είναι από πολλές πλευρές πιο εύστοχη αναλογία.

    @underherfeet: Το παράδειγμα σου με τον σκύλο είναι εξαιρετικό και συνηγορεί στην μικρή Μου θεωρία αν και δεν είμαι σίγουρος ότι το παρέθεσες με αυτόν τον σκοπό. Στην τελευταία παράγραφο μου τα χαλάς. Δέχομαι ότι υπάρχουν πολλές ντεμέκ Μ/s σχέσεις οι οποίες όπως σημειώνει χαρακτηριστικά ο DO βασίζονται στην καύλα (για αισθησιασμό μιλάει νομίζω ο οποίος διαφέρει βεβαίως από την αισθητική στην οποία αναφέρθηκα- ξέρω ότι ο DO είναι προσεκτικός σε αυτά.) Θα πρέπει να γίνει όμως κατανοητό ότι οι σχέσεις Αφέντη δούλου στις οποίες αναφέρομαι δεν είναι ούτε για το ξεκαύλωμα ούτε για την ανάγκη μόνον (το μόνον πάει στην ανάγκη). Είναι μια επιλογή που απαιτεί ωριμότητα – συστηματική δουλειά αλλά και το ανάλογο διανοητικό και πολιτισμικό υπόβαθρο. Κυρίως από την πλευρά του Αφέντη. Ο δούλος όταν επιλεχθεί μαθαίνει. Σαν το σκυλί (όχι σαν το πρόβατο – το πρόβατο δεν μαθαίνει το άτιμο). Συνεπώς μιλάμε για Μ/s σχέσεις και καλό θα ήταν όσοι αναφέρονται σε αυτές να έχουν έστω και για μια στιγμή βρεθεί σε τέτοια κατάσταση. Το να μιλάει κανείς θεωρητικά για κάτι που δεν έχει βιώσει ποτέ δεν απαγορεύεται αλλά είναι κάπως γραφικό. Οι υπόλοιποι (που δεν έχουν βρεθεί σε τέτοιες σχέσεις) μπορεί να σχολιάζουν τις υπόλοιπες πτυχές τις θεωρίας. Έχει πολλές.

    @all: όπως πάντα οι περισσότεροι βιάζεστε να γράψετε το δικό Σ/σας αντί να διαβάσετε προσεκτικά τι λέει ο Άλλος. Γι αυτό στην Ελλάδα έχουμε περισσότερους ποιητές από αναγνώστες ποίησης. Ας περιοριστούν οι αναρτήσεις εντός του θέματος και αν είναι δυνατόν με επιχειρήματα. Η παιδική χαρά είναι δίπλα.

    _V


    ...
     
  4. Απάντηση: Mικρή θεωρία για τον σαδομαζοχισμό και την κυριαρχία - ξανά.

    H γίδα, σα θέλει να φάει ξύλο, τρίβεται στη γκλίτσα του τσοπάνη...
     
  5. thaleia

    thaleia Contributor

    Απάντηση: Mικρή θεωρία για τον σαδομαζοχισμό και την κυριαρχία - ξανά.

    ειναι τυχαιο αραγε που στον χριστιανισμο
    ο πιστος λεγεται αμνος
    το εκκλησιασμα ποιμνιο
    ο ιερεας ποιμην
    και ο αρχιερεας αρχιμαντριτης ????
     
  6. alnair

    alnair Regular Member

    Απάντηση: Re: Mικρή θεωρία για τον σαδομαζοχισμό και την κυριαρχία - ξανά.

    Θα σχολιάσω μόνο το κομμάτι που αφορά τον βιωματικό μαζοχισμό, γιατί αυτό είναι που με ενδιαφέρει εδώ. Κατά τα λοιπά, συμφωνώ με τον underherfeet όταν γράφει ότι όσο γελοίο φαίνεται στον οποιονδήποτε απ' έξω η σύμβαση μαζοχιστή-σαδιστή, άλλο τόσο φαίνεται και η σύμβαση υποτακτικού-κυρίαρχου. Και τα δύο προσυμφωνημένα πλαίσια είναι εντός βδσμ.

    Η προσέγγιση οδηγεί σε φαύλο κύκλο και θυμίζει λίγο πονάει χέρι, κόβει χέρι. Οι μαζοχιστές δεν είναι προβληματικά άτομα κατά τη γνώμη μου, κι ούτε συνάπτουν σχέσεις για να γιατρευτούν, αλλά για να ανθίσουν. Για να δεχτεί κάποια να την «απεξαρτήσουν» (!) από το μαζοχισμό της, κάτι άρρηκτα συνδεδεμένο με τη σεξουαλικότητά της, να την ευνουχίσουν δηλαδή περισσότερο ή λιγότερο, θα πρέπει να είναι βαθύτατα μαζοχίστρια. Κι εκεί που νομίζαμε ότι απαλλαχθήκαμε από το μαζοχισμό, μας προκύπτει ανανεωμένος και πολύ πιο αυτοκαταστροφικός και επικίνδυνος…

    Αντί του χασάπη κυρίαρχου λοιπόν, προτείνω τον μαέστρο κυρίαρχο, αυτόν που γνωρίζει την Τέχνη του σχετίζεσθαι.
     
  7. Master V

    Master V Regular Member

    Re: Απάντηση: Re: Mικρή θεωρία για τον σαδομαζοχισμό και την κυριαρχία - ξανά.


    Δεν προσέχεις τι γράφω και με αναγκάζεις να επαναλαμβάνομαι επειδή σε συμπαθώ.

    Κατ’ αρχάς η συζήτηση ξεκίνησε από το αν μπορεί να μπορεί να γίνει μια μαζοχίστρια σκλάβα. Όταν μιλάω για μαζοχίστρια αναφέρομαι σε «εξαρτημένη» από τον μαζοχισμό της μαζοχίστρια και όταν μιλάω για σκλάβα δεν μιλάω για κάποια «σύμβαση» παρόμοια με αυτές που αναφέρεις. Μιλάω για «κανονική» σκλάβα και όχι για ρόλο ξεκαυλώματος.

    Η αναφορά σου στους συμπαθείς χασάπηδες προφανώς αντιπροσωπεύει την άποψή σου για τους Αφέντες. Αν είναι έτσι, είτε δεν έχεις γνωρίσει κάποιον Αφέντη είτε δεν έχεις την ικανότητα ή την διάθεση να δεις τα πραγματικά χαρακτηριστικά Αυτών των ανθρώπων. Πες μου ειλικρινά έχεις αναγνωρίσει κάποιον μαέστρο Αφέντη (όχι Κυρίαρχο) ή όλους τους θεωρείς χασάπηδες;
    Να ξέρω την επόμενη φορά να αρχίσω να πηγαίνω στις επισκέψεις παϊδάκια αντί για γλυκά : )

    _V


    ...
     
  8. alnair

    alnair Regular Member

    Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Mικρή θεωρία για τον σαδομαζοχισμό και την κυριαρχία - ξανά.

    Να φανταστώ ότι η ανεξάρτητη από τον μαζοχισμό της μαζοχίστρια είναι αυτή που ζει στη Γη, αλλά πηδιέται κάθε βράδυ στον Άρη; Ή μήπως είναι αυτή που χρειάζεται 2 plug, 3 βαράκια, 4 αισθησιακούς ραβδισμούς στον ποπό και 5 προσφωνήσεις τύπου «τσουλάκι, πουτανίτσα» για να τελειώσει; Εγώ όμως δεν αναφερόμουν σ’ αυτές (αν δεχτώ ότι υπάρχουν δύο ειδών μαζοχισμοί), μιλάω για τις μαζοχίστριες που δεν μπορούν να λειτουργήσουν χωρίς καταναγκασμό. Οπότε το επιχείρημά μου παραμένει ως έχει μετά τις απαραίτητες διευκρινίσεις.

    Δεν είμαι επίσης σίγουρη ότι αντιλαμβάνομαι ποιες σκλάβες έχεις στο μυαλό σου όταν αναφέρεσαι στην εκτός σύμβασης σκλαβιά. Μήπως εννοείς αυτές στις φυτείες του Νότου; Απ’ όσο γνωρίζω, εκεί δεν υπήρχαν συμβάσεις, ήταν 24/7, μη συναινετικές, καθαρές σκλάβες, έτοιμες προς χρήση ανά πάσα στιγμή. Και μαύρες συν τοις άλλοις, αν σε εξιτάρει το χρώμα όπως εμένα. Κι αυτές με την πρώτη ευκαιρία το έσκαγαν, με κίνδυνο της ζωής τους, τόσο πολύ δεν τους άρεσε αυτό που τους συνέβαινε. Ήταν τελείως μη συναινετικό. Επίσης, η γυναίκα που ενδύεται το ρόλο της σκλάβας αποκλειστικά για το ξεκαύλωμα ονομάζεται έτσι μόνο κατά τη διάρκεια του παιχνιδιού κι όχι γενικά, σύμφωνα πάντα με το τελευταίο Καταστατικό του BDSM που κοίταξα. Ποιες είναι λοιπόν αυτές οι «κανονικές» σκλάβες, και γιατί ενώ λειτουργούν εντός της σύμβασης του BDSM, εσύ τις θεωρείς εκτός σύμβασης; Μήπως τελικά μιλάμε για το ίδιο πράγμα και όσον αφορά τον μαζοχισμό και όσον αφορά τη σκλαβιά;

    Δεν μου επιτρέπει η ανατροφή μου να σου απαντήσω, γιατί σε συμπαθώ επίσης. Όπως και τα παϊδάκια  
     
  9. elfcat

    elfcat . Contributor

    Απάντηση: Mικρή θεωρία για τον σαδομαζοχισμό και την κυριαρχία - ξανά.

    @V
    Επειδή μάλλον καταλαβαίνω πώς εννοείς το μαζοχισμό στο παρόν νήμα σου, τείνω να συμφωνήσω μαζί σου, ως προς αυτό. Όταν κάτι γίνεται παθολογία τότε το όλο γίνεται δυσλειτουργικό. Ένας, ας τον πούμε "εξαρτημένος' μαζοχιστής, δεν είναι ικανός καν να σχετισθεί, όχι να υποταχθεί. Το θέμα όμως είναι ότι μαζοχισμός και υποταγή πάνε χεράκι χεράκι. That s the name of the game. Ένας μαζοχιστής σχετίζεται στον ερωτικό τομέα υποτακτικά. Ο βαθμός της υποτακτικότητάς του, έχω την αίσθηση οτι έχει να κάνει κυρίως με την ικανότητα του ή μη, να χειριστεί το μαζοχισμό του. Γι αυτό θεωρώ την θεωρία σου μονοσήμαντη. Ενας μαζοχιστής, δεν είναι μονο μαζοχιστής. Μπορεί να είναι ταυτοχρόνως ευφυής, νοήμων, βλάκας, ευέλικτος, μονολιθικός, απέρριτος. πληθωρικός, εγωπαθής, δοτικός, απειθάρχητος, πειθαρχημένος, κλπ κλπ κλπ. Αυτά τα χαρακτηριστικά, ως παράμετροι θα τίναζαν το διάγραμμα στον αέρα, υποθέτω. Αυτό λοιπόν το μοναδικό κράμα του καθενός, μαζοχιστή, σαδιστή, κυρίαρχου, υποτακτικού κλπ είναι που βάζει στο ντουλάπι τη θεωρία σου και αφήνει τόσο ανοιχτά ενδεχόμενα όσο και οι συνδυασμοί ολων των σαδιστών και των μαζοχιστών. Κατά τα λοιπά συμφωνώ με την alnair.
     
    Last edited: 27 Μαϊου 2010
  10. underherfeet

    underherfeet πέρα βρέχει Contributor

    Απάντηση: Mικρή θεωρία για τον σαδομαζοχισμό και την κυριαρχία - ξανά.


    H ανταλαγη ισχυος και ελεγχου για ποιον λογο γινεται;
    Γιατι την επιδιωκουν και την αποζητουν τα ενδιαφερομενα μερη;
    (Αν ο νηματοθετης το θεωρει εκτος θεματος να το κουβεντιασουμε σε ξεχωριστο νημα)
     
  11. Master DO

    Master DO Regular Member

    Απάντηση: Mικρή θεωρία για τον σαδομαζοχισμό και την κυριαρχία - ξανά.

    Είναι ερώτηση παγίδα;
    Γιατί ναυτολογείσαι ως ναύτης κι΄ όχι
    ως πλοίαρχος, λόγιε σύντροφε;
    Μη Μου πεις επειδή δεν έβγαλες τη σχολή εμποροπλοιάρχων ! (...)
     
  12. underherfeet

    underherfeet πέρα βρέχει Contributor

    Απάντηση: Mικρή θεωρία για τον σαδομαζοχισμό και την κυριαρχία - ξανά.

    απορια αφελους ειναι,οπως συνηθιζει να λεει και ο φιλτατος Ντυρσε ..