Απόκρυψη ανακοίνωσης

Καλώς ήρθατε στην Ελληνική BDSM Κοινότητα.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας!

Η εγγραφή σας στην Online Κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να δημιουργήσετε το προσωπικό σας profile και photo albums και πολλά άλλα.

Η εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και δωρεάν.
Γίνετε μέλος στην Online Κοινότητα.


Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας.

Μπορεί μια σχέση αγαπης να είναι ανεξάρτητη απο το sex?

Συζήτηση στο φόρουμ 'Σεξ και Σχέσεις' που ξεκίνησε από το μέλος James_Bondage, στις 8 Μαϊου 2009.

  1. tinkerbelle

    tinkerbelle Regular Member

    Re: Απάντηση: Μπορεί μια σχέση αγαπης να είναι ανεξάρτητη απο το sex?

    Είχε δίκιο ο Dolcett_Cabana...κι εμένα αυτό μου θυμίζει το γάμο μερικών που ξέρω... 

    Οσο για τη γνώση της πολυγαμίας...Πως το λέει και το ανέκδοτο " η δικιά μας όμως, είναι καλύτερη!"
     
  2. extreme32

    extreme32 Regular Member

    Συμφωνω σε ολα μαζι σου. Μπορει να υπαρξει. Δυσκολα αλλα μπορει. Και για πολυ καιρο. Να πω στη Lady Dementia γιατι νομιζω οτι δεν απαντηθηκε οτι μιλαει "για άτομα τα οποία κάνουν μεταξύ τους σεξ αλλά και με άλλους, μέσα στα πλαίσια μιας πιο απελευθερωμένης σχέσης" Και συνεχιζω. Μπορει να συμβει και να κρατησει για πολυ καιρο αλλα μονο στην περιπτωση που ολα αυτα που εχει στο μυαλο του ο James, τα εχει στο μυαλο της και η συντροφος με τον ΙΔΙΟ ακριβως τροπο. Αλλιως αν ειναι στο περιπου γαμησε τα. Το εχω δει το εργο σε ζευγαρια που ενω υποτιθεται οτι προσφερουν την πολυγαμια σαν εξτρα αξεσουαρ στη σχεση τους, στη συνεχεια τα παιρνουν στο κρανιο, ή αν κανει κατι ο ενας απο τους δυο χωρις να το αναφερει στον αλλον , ο αλλος εκδικειται, ή εχω γνωρισει ζευγαρι το οποιο ο αντρας ηθελε να βλεπει τη γυναικα του να παιζει με αλλους αντρες και ελεγε οτι δεν εχει κανενα προβλημα, αλλα οταν η γυναικα του αρχισε να ερωτευεται αυτος της εκανε τη ζωη μαρτυριο. Αν λοιπον γινει με σωστο τροπο , μπορει να συμβει. Ποιος ειναι ο λαθος; Ενα παραδειγμα. Ο αντρας ζει καποιο καιρο με την γυναικα του, εχουν και καναδυο κουτσουβελα, ξαφνικα γνωριζει μια δυο γκομενες, και για να τις χορτασει τα χεζει ολα. Και γυναικα και παιδια και ασε την αλλη να τρεχει. Αν γινει οπως το να πεταχτεις για καφε, μπορει να μη σε γεμιζει μετα απο λιγο. Και τελικα αυτο που θα σε γεμισει μπορει να ειναι κατι πολυ δυνατο. Και αν ειναι πολυ δυνατο μπορει να υπαρχει νεος ερωτας. Και τι γινεται τοτε; Εξαρταται παλι και απο τα δυο ατομα που υπαρχουν στη σχεση. Αν η αγαπη τους ειναι τεραστια απο ολα τα αλλα συν το σεξ μεταξυ τους που δεν αποκλειεται φυσικα, τοτε ο νεος ερωτας δεν θα καταστρεψει την παλια αγαπη. Αυτα εχω να πω ( προς το παρον, αφου το θεματακι ειναι πολυ ενδιαφερον.)

    ΥΓ: Στο γαμο γινεται αλλα συνηθως μονοπλευρα. Αλλα αν το παρει χαμπαρι ο αλλος γαμησε τα. Κι ας το εχει κανει και ο ιδιος.

    Το κερατο αν ολα ηταν οπως περιγραφονται , παει περιπατο. Ειμαι υπερ του "εχω αναγκη να με θες και να με αγαπας." οχι του "αν θες κι αλλον αυτο σημαινει οτι δεν θες εμενα." Το δευτερο κατα τη γνωμη μου σημαινει "αν θες κι αλλον εκτος απο μενα , απλα δεν σε θελω εγω."
     
  3. íɑʍ_Monkeץ

    íɑʍ_Monkeץ Contributor



    Η ιδιοκτησία αντικειμένων δεν είναι το ίδιο με την κτητικότητα πάνω σε άλλους ανθρώπους. Μη συγχέουμε τις ανθρώπινες σχέσεις με οικονομικά ζητήματα. Σε πολιτικά συστήματα όπου δεν υπήρχε ατομική ιδιοκτησία δεν υπήρχε κτητικότητα από την πλευρά των ανθρώπων; Συνεχίζω να πιστεύω πως η κτητικότητα είναι μέρος της ανθρώπινης φύσης.
     
  4. James_Bondage

    James_Bondage Regular Member

    Δε θα μιλησω για τη νοοτροπία των κυριαρχικών στον τομέα μας οσον αφορα την ιδιοκτησια, αλλα θα μιλήσω για τα στετρεοτυπα που επιβιωνουν μεχρι και σημερα οπου καποτε τα παιδια θεωρουνταν ιδιοκτησια, ή που οι γυναικες θεωρούνταν ιδιοκτησια επίσης.
    όταν βασικό μέλημα ενος ανθρώπου ειναι η επιβίωση, και αυτηξ επιτυγχανεται δια της εξασφάλισης της ιδιοκτησίας, η κτητικότητα γινεται φυσιολογικά γνώρισμα της συμπεριφοράς του. Επειδή η επιβίωση είναι κατι τοσο καθημερινό και τοσο βασικό και η ιδιοκτησία εχει αποκτήσει πρωταρχική σημασία στην επίτευξη της επιβίωσης, η (ιδιο)κτητικότητα εχει ενσωματωθεί στην ανθρώπινη συμπεριφορά από την νεαρότερη ηλικία. απο τη στιγμή που αρχίζεις να καταλαβαίνεις τον κόσμο... Μαθαίνιουμε την ιδιοκτησία σαν δεδομένο και οχι σαν επιλογή. Έτσι λοιπόν όλες μας οι αντιδράσεις επηρεάζονται απο αυτή τη "σταθερά κανονικότητας" γιατι την εχουμε εμπεδώσει ως δεδομένη. Είναι καθαρά θεμα συντηρητισμού ή φιλελευθερισμού της παιδείας που έχουμε.

    Θα σου μιλήσω και λίγο κια κοινοκτηματικες κοινότητες, παρ' οτι ειναι λιγο offtopic, (αν και my middle name is "offtopic"):

    Κοινοκτηματικο συστημα διαχειρισης πορων εχει εφαρμοστει 3 φορες στην ιστορια του ανθρωπου. Πριν πειτε αμεσως 3 φορες απετυχε να σας θυμισω οτι υπαρχουν κι αλλοι λογοι ενα συστημα να σταματησει εκτος απο την αποτυχία, οπως η διαφθορά, η μεταβολή, η δημαγωγία, η λησμονια της ουσίας, η βία, κλπ κλπ.

    Η πρωτη φορα ηταν και το πρωτο κοινωνικο σχημα διαχειρισης πορων, οι πρωτες ανθρωπινες κοινοτητες πριν απο 100.000 ετη. Αναλογιστειτε αυτο: αν πριν 100,000 ετη (τουλαχιστον) ειχαν τη σοφια να οργανωθουν σε κοινοκτηματικες κοινοτητες τι μας εμποδιζει σημερα; O πολιτισμος; Ή μηπως η βαρεμάρα που μας δερνει; Οι ανθρωποι τότε ως τροφοσυλλεκτες (οχι κυνηγοι) περισυνελλεγαν τροφη (ειτε απο συγκομιδη ειτε απο κυνηγι), δερματα, γουνες, εργαλεια, κλπ. Κανεις δεν προσπαθουσε περισσοτερο ή λιγοτερο απ' οσο χρειαζοταν και απ' οσο μπορουσε. Το Κοινό παρείχε στα ατομα οσο χρειάζονταν (και τοσο ήθελαν). Δεν υπηρχαν καβατζόπουστες ούτε εργασιομανείς ή τεμπέληδες. Η κοινωνιες αυτές διαύθηκαν μετα από χιλιαδες χρόνια, οταν ο ανθρωπος περασε στην καλλιεργεια γης, και δημιουργηθηκε η εννοια της ιδιοκτησιας (πχ "Αυτο το χωραφι το καλλιεργει η οικογενεια μου εδω και 5 γενιες. Σιγα που θα αφησω τον αλλο να τα κανει σα τα μουτρα του. Είναι δικό μου δικαιωματικά").

    Η δευτερη κοινοκτηματικη κοινοτητα ειχε και χρημα αλλα το χρημα δεν ηταν η #1 προτεραιοτητα. Αντιθετως ειχε δοθεί πολυ μικρη σημασία και μάλιστα επίτηδες. Αυτη η κοινωνία ηταν η κοινωνία της αρχαιας Σπαρτης. Επειδή σιγουρα θα ακουσω αηδίες για σκλαβους, καιαδα, πολεμο, κλπ, να επισημάνω οτι μιλάμε για το γεγονος της κοινοκτηματικης κοινοτητας με την προσφορα βασει προσπαθειας και την απολαβή βάσει αναγκης, και οχι για τις αρχες και τις αξιες της (που παρεπιπτοντως μπορω να αντικρουσω καθε επιχειρημα υποβιβασμού της κοινωνίας αυτης αποδεικνυοντας σημερα οτι ειμαστε πιο κτηνη και είλωτες απ' οτι νομιζουμε οτι ηταν εκεινοι τότε.) Η κοινωνία αυτή διαλύθηκε σιγά σιγα φθειρόμενη απο τους εμφύλιους πολέμους αναμεσα στους Ελληνες.

    Η τρίτη κοινοκτηματικη κοινοτητα ηταν εκεινη των πρωτων χριστιανων οι οποιοι εξέρχονταν απο μια υλιστικη, κτηνώδη και χρηματολατρικη κοινωνία. Πουλούσαν τις περιουσίες τους (ξεβολεύονταν και απαρνιοντουσαν ευκολιες πραγμα που οι τωρινοι χριστιαναραδες αποφευγουν οπως ο διαολος τους το λιβάνι τους) και προσέφεραν όλα τα έσοδα από αυτό το ξεπουλημα, στις κοινότητες. Υπήρχε ακόμα και κοινό μεταξυ κοινοτήτων. Και παλι ο καθενας προσεφερε βασει ισότιμης προσπάθειας (οχι βασει αποτελέσματος) Και λάμβανε βασει αναγκών. Οι κοινότητες αυτες διαλύθηκαν με τη σύναψη της συνθηκης των Μεδιολάνων απο το Μεγα (ρωμαίο ανθελληνα) κωσταντινο η οποια ειχε ως σκοπο να εκμεταλλευτεί τα εργατικα χερια των μελών των κοινοτητων αυτών προσφέροντας την ληξη των διωγμών των χριστιανών. Θα μου πειτε «μα καλα δεν εκανε και σταματησε τους διωγμους των Χριστιανών;;» Ναι, αλλα αλλα αρχισε να το διωκει τις παλαιες θρησκείες των «ειδωλολατρών» με τον ιδιο φανατισμό που εδιόκωνταν οι χριστιανοί ως τότε. Και παλι, μην ακουσω αηδίες περι δικαίου και εκδίκησης, γιατι ολοι ξερετε τις υποτιθεμενες αρχες και αξιες του χριστιανισμου.

    Βλέπουμε λοιπόν οτι εχει υπάρξει τρεις φορες (τουλαχιστον) ενα κοινωνικό συστημα δικαιας και ισότιμης οικονομίας πορων οπου λειτουργησε και τις 3 φορες για καποιο διαστημα και επεσε λογω καποιου απο τους 5 κύριους λογους (ιδιοκτησία, διχόνοια, ατομικισμός, ηττοπάθεια και δημαγωγία) για τους οποιους στη σημερινη κοινωνια η μεγάλη μαζα υποφερει.​

    αυτο ειναι απο ενα μεγαλύτερο κειμενο που εχω γραψει περι αλλαγής του σημερινού συστήματος διαχειρισης πορων σε κοινοκτηματικό. αν θελετε στειλτε μου πμ με email να σας το στειλω, ή πειτε μου να σας το κανω C/P σε ενα νεο thread...

    αυτά τα 2 ζητήματα ειναι τα συχνότερα συγχεόμενα στην ιστορία του ανθρώπου. αλλα καλύτερα να πώ αλληλοεξαρτώμενα, και αλληλοανεμειγμένα. Σιγουρα οχι (τοσο πολυ οσο τα εχουμε κανει εμείς) αλληλένδετα.
     
    Last edited: 9 Μαϊου 2009
  5. Durcet

    Durcet In Loving Memory

    Ενδιαφέρουσα η εκτενής αναφορά που κάνεις James_Bondage στις κοινωνίες με χαρακτηριστικά κοινοκτημοσύνης. Μία απορία όμως: υπάρχουν ενδείξεις πως σ' αυτές τις κοινωνίες η πολυγαμία ήταν ο κανόνας ή έστω πως δεν υπήρχε κτητικότητα απέναντι στον ερωτικό σύντροφο; Απ' όσο ξέρω όχι, ειδικά στις πρωτοχριστιανικές κοινωνίες. Υπάρχουν άλλοι παράγοντες που επηρεάζουν τη σεξουαλική συμπεριφορά πέρα από το κοινωνικοοικονομικό σύστημα (το οποίο, μεταξύ μας, δεν πιστεύω να παίζει δα και σημαντικό ρόλο): οι "ηθικοί" κανόνες που επικρατούν, τα προσωπικά πιστεύω του καθενός, ακόμα και ο ρόλος της όποιας θρησκείας στην κοινωνία και το άτομο.
     
  6. James_Bondage

    James_Bondage Regular Member

    αναφερομαι στην κτητικοτητα. γιαυτο κιολας ειπα οτι ειναι και λιγο offtopic...

    απ' οτι ξερω ομως σε μια επαρχια της Κινας η οποία ονομάζεται Yunan (καλο ε? απο που να βγαίνει άραγε;;;   ) υπαρχει ενα <<χωριο>> οπου οι κατοικοι εχουν ως παραδοση να μοιραζονται τις γυναικες τους, και οι γυναικες να μοιραζονται τους αντρες τους. Καποιος λοιπον τους ειχε ρωτησει, πως τους φαινεται η ταση του υπολοιπου κόσμου στην μονογαμια. Η επιεικέστερη απαντηση που ακούστηκε ηταν κατι σε "διαστροφή".

    Επιπλέον οι εσκιμώοι θεωρουν το να σου προσφφερουν τη γυναικα τους για σεξ (και εκείνες προσφέρονται οικειοθελώς) ενα βασικό κομματι της φιλοξενίας τους.

    (Ασχετο και σχετικό) Ειδατε τι κανει η ενημερωση;
     
    Last edited: 9 Μαϊου 2009