Απόκρυψη ανακοίνωσης

Καλώς ήρθατε στην Ελληνική BDSM Κοινότητα.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας!

Η εγγραφή σας στην Online Κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να δημιουργήσετε το προσωπικό σας profile και photo albums και πολλά άλλα.

Η εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και δωρεάν.
Γίνετε μέλος στην Online Κοινότητα.


Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας.

Οι Masters... ένας δρόμος με πολλές λακούβες

Συζήτηση στο φόρουμ 'BDSM Discussion' που ξεκίνησε από το μέλος Master_Spiler, στις 27 Μαρτίου 2011.

  1. Elysium

    Elysium Contributor

    Απάντηση: Οι Masters... ένας δρόμος με πολλές λακούβες

    Η ιστορία με τους κανόνες πάλι...

    Οι κανόνες που υπάρχουν σε αυτό το forum και ρυθμίζουν τον τρόπο επικοινωνίας μεταξύ μας είναι υπεραρκετοί.
    Οι κανόνες που υπάρχουν έξω στην κοινωνία και ρυθμίζουν τη συμπεριφορά του κάθε πολίτη είναι επίσης υπεραρκετοί.
    Οι κανόνες που ρυθμίζουν τα bdsm ζητήματα όπως κι αυτά των ορισμών του χώρου ας κρατηθούν σε επίπεδο σχέσεων ή ομάδων (...αυτών που βγαίνουν για καφέ μαζί).


    Ξεχάστε την καθολική εφαρμογή bdsm κανόνων στο forum.
    Εδώ συζητάμε.
    Φτιάξτε ομάδες, φτιάξτε κατηγορίες και καλέστε τους φίλους σας να παίξετε τους μπάτσους όλοι μαζί. Δικαίωμά σας είναι.

    Σε ηλεκτρονικό χώρο που συμμετέχουν μη-φίλοι σας όμως, ξεχάστε τους υποχρεωτικούς bdsm κανόνες.
     
  2. Captain_Morgan

    Captain_Morgan https://www.youtube.com/watch?v=9wj6BqmyjM4

    Απάντηση: Re: Οι Masters... ένας δρόμος με πολλές λακούβες

    dora μην φωνazeiς μέσα στο αυτί μου καλό μου, και μόλις άλλαξα μπαταρίες στα ακουστικά.
    Λοιπόν dora kαλό μου. Το πώς και τι γράφει ο Seduction το έχω κρίνει σε νήμα που είχε ανεβάσει και κλειδώθηκε. Αν θυμάμαι καλά το είχα χαρακτηρίσει δευτεροκλασάτο αλλά και τότε είχα εκφράσει τις ενστάσεις μου για τις προσωπικές επιθέσεις τις οποίες είχε δεχτεί.
    Έκτοτε δεν έχω κάνει τον κόπο να διαβάσω τις σκέψεις και τις απόψεις του γιατί δεν με αφορούν έτσι όπως τις εκφράζει, γραπτώς τουλάχιστον.
    Αντίθετα εσένα σε διαβάζω, ακόμα κι αν διαφωνώ σε κάποια πράγματα, επειδή ο λόγος σου με ελκυει.
    Κλείνω μ΄ένα παραμύθι του Αισώπου που μου έλεγε η γιαγιά μου...

    "Μια φορά κι ένα καιρό ήταν ένας βοσκός που φύλαγε τα πρόβατά του. Μια μέρα, αποφάσισε να κάνει ένα αστείο στους συγχωριανούς του γιατί βαριόταν. Φώναξε, «Βοήθεια! Λύκος! Λύκος!» και οι συγχωριανοί του έτρεξαν να τον βοηθήσουν. Όταν έφτασαν στο βουνό τον ρώτησαν που είναι ο λύκος. Εκείνος γέλασε και τους είπε ότι ήταν αστείο.

    Ο βοσκός έκανε το ίδιο αστείο πολλές φορές. Μια φορά όμως, ένας λύκος πράγματι εμφανίστηκε και επιτέθηκε στα πρόβατα. Ο βοσκός έτρεξε προς το χωριό και φώναξε: «Βοήθεια! Λύκος! Λύκος!».

    Οι συγχωριανοί του τον άκουσαν αλλά δεν τον πίστεψαν γιατί νόμιζαν ότι ήταν αστείο. Τότε, εκείνος τους εξήγησε ότι δεν έλεγε ψέματα.

    Τελικά, πήγαν όλοι στο βουνό και είδαν το λύκο να φεύγει τρέχοντας και τριγύρω τους βρίσκονταν πολλά σκοτωμένα πρόβατα."


    Και για να είμαι σαφής.Δεν υπονοώ ότι λες ψέμματα απλώς πιθανολογώ ότι ο τρόπος που τον αντιμετωπίζεις κρύβει κάτι παραπάνω από ιδεολογικές διαφορές. Αν όντως συμβαίνει αυτό το θεωρώ εξαιρετικά "μικρό" για το μυαλό που έχεις δείξει ότι κουβαλάς. Και όταν θα υπάρξει πραγματικός κίνδυνος δεν θα σε ακούει κανείς.
    Κίνδυνος δεν είναι αυτός που λέει άλλα και κάνει άλλα.Αυτός έτσι κι αλλιώς κρίνεται θετικά ή αρνητικά. Κίνδυνος είναι αυτός που δεν λέει τίποτα.
     
  3. dora_salonica

    dora_salonica Contributor

    Re: Απάντηση: Re: Οι Masters... ένας δρόμος με πολλές λακούβες

    Σ' ευχαριστώ. Σε περίπτωση που ο λόγος μου με έχει προδώσει, θα επιχειρήσω να εκφράσω αυτό που προσπαθώ να πω εδώ και αρκετό καιρό, με έναν κάπως διαφορετικό τρόπο (αυτό ίσως απαντάει και στην ένσταση του Elysium, περί κανόνων).

    Ελπίζω να είμαι εντός θέματος.

     
    Last edited by a moderator: 17 Απριλίου 2014
  4. gaby

    gaby Guest

    Απάντηση: Οι Masters... ένας δρόμος με πολλές λακούβες

    Υπολήπτομαι όλους όσους τιμούν τις επιλογές τους.

    Αναφορικά με τον Master, έχω την μάλλον ρομαντική άποψη ότι το μόνο που αξίζει να τον νοιάζει, ο μόνος τίτλος τιμής είναι όταν η σκλάβα του γυρίσει και του πει "Αφέντη..." για πρώτη φορά και πώς θα το πει και πώς θα κοιτάζει και πώς θα νιώθει την ώρα που το λέει.

    Όχι ότι δεν εκτιμώ το νήμα τούτο αλλά όλα τ άλλα για μένα είναι είναι λίγο άλλα λόγια ν αγαπιόμαστε.
    Συμφωνώ με αυτό.

    Ο σκλάβος του Guy Baldwin, είχε γράψει "if you don't have fun you are not doing it right", δηλαδή, "αν δεν το απολαμβάνεις δεν το κάνεις σωστά". Το έχω ακούσει και σε βερσιόν που έχει χαραχτεί στην ψυχή μου και μου χρησιμεύει πάντα, απολογούμαι που δεν το μοιράζομαι περαιτέρω...

    Πιστεύω ότι ισχύει για Κυρίους και για σκλάβους.

    Γιατί το λέω σε τούτο το νήμα;

    Ο νοών νοήτο, όσο βλαξ κι αν ήτο...  
     
  5. Seduction

    Seduction Regular Member

    Απάντηση: Οι Masters... ένας δρόμος με πολλές λακούβες

    Σ' ευχαριστώ για την διευκρίνηση. Κατανοώ τη θέση σου, και σε κάποια σημεία της συμφωνούμε σε μεγάλο βαθμό αν όχι σε απόλυτο, όμως όλα όσα παρουσιάζεις είναι υποκειμενικά. Εγώ έχω γνωρίσει Master που κάποιες τον παρουσιάζουν (θα χρησιμοποιήσω ορισμούς καθ' υπερβολήν) ως "άχρηστο" και κάποιες ως "θεό". Μπορεί και οι μεν και οι δε να έχουν δίκαιο στην άποψη τους. Αν γνωρίσεις τις πρώτες θα επηρεάσουν αρνητικά την κρίση σου, αν γνωρίζεις τις δεύτερες θα την επηρεάσουν θετικά, αν τις γνωρίσεις όλες θα μπερδευτείς. Καταλαβαίνεις λοιπόν πως δεν μπορούμε να πάρουμε σωστή και αντικειμενική θέση γι' αυτόν, εμείς ως τρίτοι, ως εξωτερικοί παρατηρητές και να τον κατατάξουμε σε αυτούς που έχουν επάρκεια ή ανεπάρκεια. Κάτι τέτοιο θα ήταν λανθασμένη και ανώριμη πρακτική.

    Συμφωνείς;

    *Οταν αναφέρεις στο κείμενο σου Spiller (είναι προσωπική σου άποψη και είναι σεβαστή) ότι βλέπεις τον Master ως τον αιώνιο αναζητητή της τελειότητας... είναι προφανές πως ένας άνθρωπος αμόρφωτος και ιδίως ακαλλιέργητος δεν έχει τα μέσα γι' αυτή την αναζήτηση. Οταν απέχει της παιδείας, όταν δεν έχει δει θέατρο, όταν δεν έχει διαβάσει ένα ποίημα ή ένα λογοτεχνικό κείμενο, όταν αγνοεί ή δεν έχει τα μέσα να κατανοήσει τον πολιτισμό κλπ για ποιά αναζήτηση της τελειότητας μπορούμε να μιλάμε;

    **Eδώ είμαστε για να τα συζητήσουμε. Αυτή είναι η δύναμη του φόρουμ

    ***Διάβασε αυτά που έγραψα στον Stalker. Δεν μπορούμε να αγνοούμε την υποκειμενικότητα. Εγραψα σε άλλο νήμα το εξής:

    A. ...για τον απλό λόγο ότι η ηθική και ο ερωτισμός έχουν από τη φύση τους, πολλές και διαφορετικές και συχνά ασυμβίβαστες έννοιες και ερμηνείες. Επιπλέον οι ηθικές αξίες είναι υποκειμενικές, δεν υπάρχει κανένας λόγος να μπαίνουν σε σύγκριση ως προς το σωστότερο της μιας ή της άλλης άποψης, (Φυσικά δεν αναφέρομαι σε ηθικές αξίες που τυγχάνουν καθολική αποδοχή όπως η ελευθερία, η ανθρώπινη ζωή κλπ)

    B. Δεν υπάρχει στο χώρο ούτε μετρητής, ούτε επιτροπή να κρίνει το ένα ή το άλλο ζήτημα. Ο κάθε άνθρωπος αντιλαμβάνεται και βιώνει διαφορετικά. Η ειλικρίνεια, η αξιοπρέπεια, ο σεβασμός, η ωριμότητα, η σοβαρότητα και πλήθος άλλων ανθρωπίνων χαρακτηριστικών είναι όπλα που δίδει στον άνθρωπο η ζωή (μέσα από την μόρφωση του, την καλλιέργεια του, την ευφυΐα του, τον κοινωνικό περίγυρο που δρα και αναπτύσσεται), και όχι το BDSM, ωστόσο είναι σχετικά και υποκειμενικά.

    Που ακριβώς διαφωνείς;

    Uther μπερδεύεις το αντικειμενικό με το υποκειμενικό! Κάποια στιγμή πρέπει να συμφωνήσουμε όλοι μας σε αυτό. Οι δομημένες κοινωνίες σχεδόν σε κάθε πολιτισμό έχουν ορίσει αντικειμενικά τι είναι παιδεραστία, αλλά καμία τι είναι κόμπλεξ. Είναι καθαρά υποκειμενικό λοιπόν για κάποιον το να σε ονομάσει κομπλεξική αν (τυχαία και γενικά τα παραδείγματα) κουμπώνεις το πουκάμισο σου μέχρι το λαιμό ή αν θεωρείς το rock n’ roll ως μουσική του διαβόλου και το ίδιο υποκειμενικό είναι αν τον ονομάσεις εσύ κομπλεξικό επειδή βάφει τα μαλλιά του πράσινα ή επειδή ακούει punk.

    Tι είδους συσχετισμός είναι αυτός του παιδεραστή με του κομπλεξικού; (!)

    Αν και γνωρίζω, ότι παρόμοιες τοποθετήσεις ενοχλούν αρκετά από τα μέλη του φόρουμ, αν και στα περίπου 4 χρόνια που είμαι μέλος του δεν έχω τοποθετηθεί ποτέ επί προσωπικού, (για καμία κυρία που έχω γνωρίσει) θα το κάνω για μια και μόνο φορά, μήπως και σταματήσει αυτό το θέατρο του παραλόγου, και δεν θα επανέλθω.

    1. Ενας αριθμός παλαιών μελών του φόρουμ γνωρίζει dora, το έχεις γράψει, ότι στο παρελθόν ήσουν επί 9 μήνες εκπαιδευόμενη μου, όχι 9 ημέρες αλλά 9 μήνες. Με δεδομένα ότι δεν ήσουν ανήλικη και ότι η ευφυία σου δεν είναι κάτω του μέσου ανθρώπου, αυτό σημαίνει κάποια πράγματα τα οποία αφήνω στην κρίση όσων αναγνωστών θέλουν να μορφώσουν άποψη.

    2. Επειδή SCRIPTA MANENT θα σου θυμίσω (Δεν έχω πρόσβαση στο προφίλ μου, οπότε μπορεί να είναι μια λέξη πάνω, μια κάτω, το νόημα όμως δεν αλλάζει)

    Σε ανύποπτο χρόνο έγραψες

    Σε διάστημα μηνών αυτό τροποποιήθηκε και έγινε

    Είχες και τοποθετήσεις του στυλ

    Παρουσιάζω τα παραπάνω μόνο και μόνο για να δείξω το φαιδρό του θέματος και το αφελές των ισχυρισμών σου, ότι δλδ σε διάρκεια 10 μηνών, (χωρίς να έχουμε την παραμικρή προσωπική επαφή για 3 χρόνια) έγινα επικίνδυνος για το BDSM! Αστεία πράγματα.

    Κάποια στιγμή, (εδώ κολλάνε οι 10 μήνες) τον Μάιο, άρχισες με ένα νήμα να με φωτογραφίζεις για “κάτι” και τον Αύγουστο παραβιάζοντας τους κανονισμούς του φόρουμ, έγραψες "ο Seduction μου έκανε “κάτι” πριν 3 χρόνια" ("κάτι" σύμφωνα με τη δική σου εκδοχή, αλλά σε κάθε περίπτωση που ΔΕΝ αφορά το φόρουμ, ΔΕΝ έγινε μέσα σ’ αυτό κλπ.) Η διαχείριση έσβησε την αναφορά σου.

    Από εκεί άρχισε ένα γαϊτανάκι, είτε προσωπικών επιθέσεων και χαρακτηρισμών, είτε "φωτογραφικών" αναφορών με κάθε τι προσβλητικό, σχεδόν σε κάθε νήμα μου και κάθε post μου.

    Είναι τέτοιες συμπεριφορές που κάνουν τον Πέρρο να γράφει "Ακόμα με εκνευρίζει ότι σε κάθε νήμα που ανοίγει ο σεντάξιον, μπαίνουν ορισμένα μέλη που έχουν προσωπικές διενέξεις μαζί του και αντί να γράψουν τις απόψεις τους για το εκάστοτε θέμα, γράφουν τις απόψεις τους για τον σεντάξιον" τον Arioch να παρουσιάζει με χιούμορ ότι "ευθύνομαι για τον θάνατο του Κένεντι και για όλα τα κακά του πλανήτη", τον Captain_Morgan να καταθέτει την ενόχληση του για προσωπικές επιθέσεις και να μιλάει για "γραφικότητα" ότι “ο τρόπος σου κρύβει παραπάνω από ιδεολογικές διαφορές” κλπ, κλπ. κλπ

    Μέχρι και ξεχωριστό νήμα έκανες για να “σχολιάσεις” δήθεν την ανάκριση (προσωπική εμπειρία που κατέθεσα!), το οποίο σου θυμίζω ότι και πάλι σβήστηκε από την διαχείριση.

    3. Είναι προφανές και πέρα από κάθε αμφισβήτηση, για όσους παρακολουθούν τακτικά το φόρουμ, ότι από τον Μάιο του 2010, μου επιτίθεσαι προσωπικά με κάθε "ευκαιρία". Να θυμίσω την πρόσφατη αναφορά σου ότι προσέβαλα την Uther (!) λες και η Uther είναι κανένα 17χρονο που χρειάζεται ή ζήτησε την υπεράσπιση σου. Τόσο η δημόσια δήλωση μας (εμένα και της Uther), ότι δεν υπάρχει προσωπικό πρόβλημα μεταξύ μας, όσο και η συνέχεια της συζήτηση μας με 10δες posts αναδεικνύουν και το λάθος (?) σου και την προκατάληψη σου εναντίον μου.

    Συνέχισε την όποια πορεία σου μέσα στο φόρουμ, σεβόμενη τους κανονισμούς του, κάνε τα 5.000 posts σου 50.000 και αν θέλεις να σχολιάσεις τις απόψεις που δημόσια καταθέτω, κάντο με όσο επικριτικό τόνο επιθυμείς, αλλά αν μπορείς να κατανοήσεις αυτό που σου γράφω, σταμάτα τις προσωπικές επιθέσεις και τους προσωπικούς χαρακτηρισμούς. Τόσο απλά. Όχι για να μου κάνεις τη χάρη (!) αλλά γιατί το φόρουμ το απαγορεύει.

    Για να στο κάνω λιανά, δεν με απασχολεί αν με θεωρείς τον χειρότερο Master ή τον χειρότερο vanilla του κόσμου, δεν με απασχολεί αν πιστεύεις ότι εγώ σκότωσα τον Κένεντι ή ότι εγώ έφερα την τρόικα στην χώρα μας, ότι είμαι κακός ή ότι δεν είμαι, ότι έχω μπερδέψει ή δεν έχω μπερδέψει ή ότι άλλο. Μείνε στις α π ό ψ ε ι ς που καταθέτω, σχολίασε τες ή προσπέρασε τες. Εγινε απλό τώρα;

    Πάμε τώρα στα «θέματα» που για πρώτη φορά αναφέρεσαι κόσμια (προσωπική υποκειμενική εκτίμηση)

    *Αν συμφωνείς μείνε μόνο στις απόψεις που παρουσιάζονται και όχι σε αυτόν που τις παρουσιάζει. Είναι τραγικά απλό.
    **Άλλο πράγμα το να χρησιμοποιήσω συγκεκριμένο nick και να γράψω είσαι υποκριτής και άλλο να γράψω θεωρώ την τάδε άποψη υποκριτική
    ***Nα σου θυμίσω ότι δεν είμαι μέλος του φόρουμ 10 μήνες, ούτε γράφω 10 μήνες σε αυτό. Ξεκίνησες για συγκεκριμένο προσωπικό σκοπό τον Μάιο του 2010.

    Στο συγκεκριμένο νήμα η τοποθέτηση μου περιείχε 1393 λέξεις με μια σειρά απόψεων σε αρκετά σημεία και εσύ “σχολίασες” με προσβλητικό τρόπο, όπως σου επισήμανε και ο Arioch, τις 77. Είναι προφανές λοιπόν πως δεν σχολίασες τις απόψεις μου.

    Αναφορά και πάλι στους “κανόνες” λοιπόν. Πραγματικά είναι για γέλια και εξηγούμαι. Μιλάς για κανόνες σε έναν άνθρωπο που έχει στην πλάτη του 20 χρόνια πρωταθλητισμό, τα 14 από αυτά σε διεθνές επίπεδο. Σου γνωρίζω πως οι έννοιες πρωταθλητισμός και κανόνες είναι άρρηκτα συνδεδεμένες μεταξύ τους. Μιλάς σε μένα για κανόνες και σεβασμό σε αυτούς, όταν το χόμπυ μου, οι σπουδές μου και η δουλειά μου, σε ένα σύνολο 36 χρόνων, πάνω από τα 4/5 της ζωής μου, είναι συνυφασμένες με έννοιες όπως "απαράβατοι κανόνες και υψηλού επιπέδου πειθαρχία"!

    Και αναφέρομαι για κανόνες αντικειμενικούς και σε απόλυτα αυστηρό βαθμό και όχι για “κανόνες” της δήθεν "κοινότητας" που είναι υποκειμενικοί και ελαστικοί εκ του αντικειμένου της. Για σεβασμό σε κανόνες λοιπόν μίλα σε οποιονδήποτε άλλον.

    Η θέση μου στους “κανόνες” που επικαλείσαι έχει διατυπωθεί με σαφήνεια σε κάθε σχετικό νήμα ή post μου. Aναφέρω ενδεικτικά:

    Σε ότι αφορά τον χώρο μας, το πλαίσιο D/s είναι ξεκάθαρο. Ο Κ και μόνο ο Κ (όχι η "ιερή βίβλος" του BDSM, όχι κανένας γενικός κανόνας) θέτει τους κανόνες που θα κινηθεί η υ.-

    Στην κάθε σχέση για να υπάρχει γεύση του ζητούμενου και από τους δύο που να πλησιάζει την πληρότητα, και όχι απλά η ηδονή μέσα από ένα παιχνίδι, ο Κυρίαρχος θέτει (και όχι ακολουθεί κάτι κοινότυπο) το πρωτόκολλο κατά περίπτωση χωρίς φανφάρες και χωρίς τυμπανοκρουσίες.


    Ποιες ακριβώς από τις απόψεις μου και σε ποια σημεία τους, είναι επικίνδυνες; Με ποια αντικειμενικά κριτήρια τις κρίνεις ως τέτοιες; Γιατί δεν τοποθετήθηκες ποτέ για τις απόψεις μου, μα τους τελευταίους 10 μήνες το κάνεις με προσωπική επίθεση και προσωπικούς χαρακτηρισμούς;

    Δεν πλησίασα ποτέ καμία κυρία με τη βέρα στο χέρι, δεν ακολούθησα ποτέ πρακτικές του στυλ «στρίβειν δια του αρραβώνος», δεν φλέρταρα ποτέ με θηλυκό φίλου ή γνωστού, όπως ψευδώς έχεις αναφέρει ή έχεις αφήσει να εννοηθεί, και πάντα, είτε αφορά play είτε σχέση μου ακολουθώ το SSC που θυμίζω είναι υποκειμενικό και ο καθένας το αντιλαμβάνεται και το αντιμετωπίζει διαφορετικά. Το τι κάνω ή τι δεν κάνω εγώ στις προσωπικές μου στιγμές, δεν αφορά ούτε εσένα ούτε το φόρουμ, (ελπίζω πλέον να το αντιληφθείς) αλλά η άποψη μου, για όσους τους ενδιαφέρει, είναι: Mεταξύ “δυο” ανθρώπων που έχουν νόηση, είναι ενήλικες και υπάρχει συναίνεση, αυτοί και μόνο αυτοί ορίζουν τι θα κάνουν και τι δεν θα κάνουν στο όνομα της απόλαυσης.Πάνω σε αυτά λοιπόν κινούνται και οι απόψεις μου, βρίσκονται δε, σε πλήρη ταύτιση λόγων και έργων, αλλά και πάλι αυτό δεν αφορά ούτε εσένα, ούτε το φόρουμ.

    Σε ποιο σημείο λοιπόν βρίσκεις την άποψη ως επικίνδυνη σε ένα BDSM φόρουμ; Είσαι σε θέση να σχολιάσεις την ά π ο ψ η και να καταδείξεις τα επικίνδυνα (!) κατά την υποκειμενική γνώμη σου σημεία της, μένοντας σε αυτή και όχι μεταφέροντας κουτσομπολιά και μυθοπλασίες;

    (την επαναλαμβάνω)
    Mεταξύ “δυο” ανθρώπων που έχουν νόηση, είναι ενήλικες και υπάρχει συναίνεση, αυτοί και μόνο αυτοί ορίζουν τι θα κάνουν και τι δεν θα κάνουν στο όνομα της απόλαυσης.

    Οι απόψεις μου επίσης, βρίσκονται σε πλήρη ταύτιση με αυτό που κατέθεσε η tender

    Πιστεύω και εγώ, ότι ισχύει για Κυρίους και για υποτακτικές/σκλάβες.

    Συντάσσομαι επίσης με όλο το post του Elysium

     
  6. Arioch

    Arioch Μαϊμουτζαχεντίν Premium Member Contributor

    Απάντηση: Οι Masters... ένας δρόμος με πολλές λακούβες

    Η χρήση της λέξης κανόνας ίσως να είναι λανθασμένη. Έχει δίκιο ο Seduction όταν γράφει "Μα δεν υπάρχει κάποιο βιβλίο κανόνων και περιορισμών" αλλά έχει δίκιο και η Dora που γράφει
    Μπορεί να μην υπάρχουν κανόνες ή κανονισμοί ωστόσο υπάρχει ένα γενικό consensus το οποίο κατά τη γνώμη μου σχετίζεται *ισχυρά* με την ηθική της εκάστοτε εποχής και της εκάστοτε κοινωνίας.
     
  7. Απάντηση: Οι Masters... ένας δρόμος με πολλές λακούβες

    @ Seduction,

    Εγώ λέω να σε κρεμάσουμε ανάποδα γυμνό σε ένα δέντρο, να κρατάς μια ταμπέλα που να γράφει : εδώ μπορείτε να ξεδώσετε και να ξεσπάσετε, να σου κρεμάσουμε και μια θήκη με διαφορετικά είδη μαστιγίων και ο καθένας να παίρνει αυτό που προτιμάει για να σε "περιποιηθεί"      

         
     
  8. Master_Spiler

    Master_Spiler Contributor

    Seduction, αυτός που πραγματικά θέλει πραγματικά να αγγίξει την τελειότητα, είτε είναι αμόρφωτος είτε όχι, πίστεψέ με, θα βρει τον τρόπο να το κάνει. Τώρα όσον αφορά την καλλιέργεια, αυτό είναι κάτι που μπορεί να το επιτύχει και κάποιος αμόρφωτος, αλλά δεν είναι επί του παρόντος νήματος το πώς θα το επιτύχει. Το ενδεχόμενο όμως να συμβεί κάτι τέτοιο στο σύγχρονο δυτικό κόσμο είναι εξαιρετικά δύσκολο και το ξέρεις.
     
  9. Stalker

    Stalker Not a very nice guy Contributor

    Απάντηση: Οι Masters... ένας δρόμος με πολλές λακούβες

    Αποκλειεται να εχουν δικιο στην αποψη τους.Το πιθανοτερο ειναι να εχουν και οι δυο αδικο.Οπως εγραψα και στην πρωτη τοποθετηση μου,δεν πιστευω πως μια σκλαβα μπορει να εχει το,καθαρο και απαλλαγμενο απο τα βαριδια του παθους και της αναγκης,μυαλο για να κρινει περα απο την προσωπικη της περιπτωση,αν καποιος αξιζει να ονομαζεται Master.Επαναλαμβανω πως(περα απο την προσωπικη κριση λογω της απαραιτητης αυτογνωσιας που επιβαλλεται να διαθετει)εγω θα εμπιστευομουν την κριση των αρίστων απο τους ομοίους του.Αυτους που μπορουν να διακρινουν πολλα και να ξεχωρισουν το αληθινο "βαρος στην περπατησια"ενος Master απο τα αρσενικα παγώνια.
    (Εδω που τα λεμε,και ολες σαν "θεο"να τον παρουσιαζαν,γνωμη θα σχηματιζα με τα ιδια κριτηρια.Η τροπαιοθηκη ενος κυνηγου δεν μου λεει τιποτε αν δεν γνωριζω τον τροπο με τον οποιο εγιναν τα kills.Ασε που οι σκλαβες,οι αληθινες και οχι οι κατα φαντασιαν,αυτες κι αν ειναι ελαχιστες,masterpieces αυτων για τους οποιους μιλαμε.Αλλα αυτο ειναι μια αλλη ιστορια)
     
  10. gaby

    gaby Guest

    Απάντηση: Οι Masters... ένας δρόμος με πολλές λακούβες

    Ασχέτως προβληματικής συναστρίας σου με dora_salonica, δέξου χωρίς προκατάληψη την άποψή μου ότι αυτό το σχόλιό σου είναι κουτό.

    Αλοίμονο αν περίμενες από την υποκειμενικότητα της κάθε μιανής να σου πει ποιός μετράει ως Master και ποιός όχι. Τον εαυτό σου θα κοιτάξεις και τα δικά σου κριτήρια. Σε πείθει αυτός ο άνθρωπος ότι μπορεί να πάει μια σκλάβα, όχι απ το Α ως το Ω αλλά έστω από το Ε ως το Θ; Σε πείθει ότι μπορεί να αντιμετωπίσει διάφορες απροσδόκητες καταστάσεις; Θα πήγαινες ποτέ να ζητήσεις τη γνώμη του και να συζητήσετε επί ίσοις όροις για ένα BDSM θέμα που σε προβλημάτισε, πρακτικό εννοώ; Θα του παραχωρούσες ιδιοκτησία σου για να παίξει; Για να της τεντώσει τα όρια σε κάτι που εσένα ίσως να μην σε ενδιέφερε να χαίρεσαι αλλά θα ήθελες να ζήσει η σκλάβα σου;

    Ανάλογα τον λογαριάζεις.
    Επιμένω να προτείνω να κοιτάξουμε το θέμα της αισθητικής όσον αφορά τους "BDSM κανόνες", έχω τη γνώμη ότι εκεί βρίσκεται η ρίζα τους. Αλλιώς, ας μου πει κάποιος ότι κάνουμε πρωτόκολλα, όσοι κάνουμε, για λόγους επιβίωσης ως ομάδα ή πολιτικής υφής αντιπαράθεσης με άλλους και όχι επειδή μας αρέσουν ή επειδή συμβολίζουν κάτι που μας αγγίζει βαθιά.

    Πέραν αυτών, λόγω επαγγελματικής εμπλοκής με κανόνες, μπορώ να πω ότι η πορεία του κάθε κανόνα περνάει από τα εξής στάδια: 1. άρνηση, 2. ανοχή / αποδοχή, 3. χαλάρωση, 4. εγκατάλειψη και αντικατάσταση από άλλον κανόνα.

    Νομίζω και μόνο νομίζω ότι οι εδώ μη αρεσκόμενοι στους κανόνες γενικά ή σε συγκεκριμένους κανόνες ειδικά, βρίσκονται στο στάδιο της άρνησης, όχι παραπέρα. Έχω την εντύπωση ότι υπάρχουν, αν και όχι ανάμεσά μας, Master που βρίσκονται στο στάδιο αντικατάστασης από άλλον κανόνα για νιοστή φορά στην πορεία τους και που στα χέρια τους οι κανόνες, οι γνωστοί κανόνες γίνονται πίνακες ζωγραφικής που κόβουν την ανάσα...
     
  11. dora_salonica

    dora_salonica Contributor

    Seduction είναι η τελευταία φορά που θα σου απευθύνω τον λόγο. Θεωρώ ότι έχεις πάθει ένα είδος παράκρουσης το οποίο δεν σου επιτρέπει να συνομιλείς λογικά και δεν μπορώ να χάνω τον χρόνο μου μαζί σου. Σε παραδίδω στους υπόλοιπους συνομιλητές, καθώς και στη διαχείριση του φόρουμ. Ας τα βγάλουν πέρα μαζί σου μόνοι τους.

    1. Δεν απάντησες στο ερώτημά μου περί διαχείρισης της απόλαυσης. Μέτρησες βέβαια τις λέξεις σου και είπες ότι απάντησα σε μερικές από αυτές. Δεν κατανοώ την λογική του επιχειρήματος αυτού.

    2. Νόμισα πως είπες ΟΧΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΕΠΙΘΕΣΕΙΣ. Δυστυχώς, δεν το τήρησες. Ο λόγος που δεν σε βλέπω ως Μάστερ πλέον, ήταν αυτός ακριβώς: αποδείχτηκε ότι δεν τηρείς τον λόγο σου. Για μένα, ένας Μάστερ οφείλει να είναι έντιμος πάνω απ' όλα. Δεν είναι τόσο σημαντικό το να μπορώ να κάνω κάτι με το σώμα μου, όσο το να μπορώ να εμπιστευτώ κάποιον. Είσαι ένας αρκετά καλός ντομάκος, όχι ο καλύτερος, ούτε και ο χειρότερος όμως. Και όπως σου είπα δεν είσαι επικίνδυνος. Είσαι όμως αμελής, γιατί προχωράς με γνώμονα την δική σου απόλαυση και όχι τον σεβασμό στα όνειρα των άλλων. Αυτό σου καταλόγισα και μόνο.

    Η διαχείριση δεν έσβησε την αναφορά μου Seduction. Η διαχείριση επικοινώνησε μαζί μου και με ρώτησε αν συμφωνώ να σβηστεί το νήμα, γιατί σε φωτογράφιζε η άλλη "σκλάβα" σου. Συμφώνησα να σβηστεί, επειδή εκκρεμεί δικαστική υπόθεση (αγωγή, όχι εξώδικο). Μόνο όταν συμφώνησα εγώ σβήστηκε. Όταν εκδικαστεί η υπόθεση, το νήμα θα ανεβεί και πάλι.

    Η αλήθεια είναι ότι υπάρχουν πολλές προσβλητικές αναφορές σε σένα μέσα στο φόρουμ και οι περισσότερες δεν προέρχονται από μένα. Ελπίζω ότι δεν μου ξέφυγε ποτέ κανένας ιδιαίτερα βαρύς χαρακτηρισμός.

    Κακώς σβήστηκε. Η διαφορά μου μαζί σου είναι ιδεολογικής φύσεως, πράγμα που αδυνατούν να καταλάβουν όσοι νομίζουν ότι σου κρατώ κάποια κακία (ένας εξ αυτών είναι και ο αγαπητός Morgan). Λυπάμαι πολύ που υπήρξα εκπαιδευόμενή σου, γιατί αυτό με καταδικάζει στο να κρίνομαι ως πικραμένη και όχι αντικειμενική στις τοποθετήσεις μου. Είμαι τόσο ψυχρά αντικειμενική που τουρτουρίζω. Η εμπειρία της ανάκρισης εμπεριείχε ένα από τα μεγαλύτερα σφάλματα που μπορούν να γίνουν στο D/s. Ένας Μάστερ δεν σπάει το ηθικό της σκλάβας του.

    Υπήρξαν και άλλα νήματα που επιβεβαίωσαν ότι δεν ήξερες πολλά πράγματα για την ηθική ευθύνη ενός Μάστερ. Ο Μάστερ δεν επιδίδεται σε ένα ερωτικό ράλλυ, αφήνοντας πίσω του σπασμένα όνειρα, επειδή πιστεύει ότι δικαιούται να περνάει καλά. Θεωρώ ότι η συναίνεση μίας άπειρης νεοεισερχόμενης δεν υφίσταται. Υποχρέωση του Μάστερ είναι να την αναλάβει και να την καθοδηγήσει επί μακρόν, μέχρι να έχει ισχύ η συναίνεσή της. Δεν είναι Μάστερ αυτός που θα εκμεταλλευθεί την απειρία της για να κάνει ένα σέσσιον μαζί της και μετά να την παρατήσει. Δεν κατανοώ γιατί αυτό θεωρείται πικρία απέναντί σου, όταν είναι η άποψή μου, καθώς και πολλών ακόμη μελών εδώ μέσα. Μέχρι και τενεκέ σε αποκάλεσε κάποιος. Κι εκείνος πικραμένος ήταν;

    Για τις προσβολές προς την Uther δεν έχω να σχολιάσω κάτι. Παρατήρησα ότι πολύ συχνά προσβάλλεις τους συνομιλητές σου, ιδίως όταν δεν μπορείς να συνομιλήσεις επί λογικής βάσης μαζί τους. Είναι όμως θέμα της διαχείρισης. Νομίζω πως μπορούν να το χειριστούν ικανοποιητικά, χωρίς τη συνδρομή μου.

    Ζηλεύουμε, ζηλεύουμε;  Μην κάνεις σαν παιδί. Μου αρέσει να γράφω στο φόρουμ και να συνομιλώ με τους φίλους μου για θέματα που μας ενδιαφέρουν. Τί ζόρι τραβάς εσύ;

    Οι απόψεις σου σχολιάστηκαν αναλυτικά. Απάντηση όμως δεν πήρα. Μόνο μία αναδρομή στο παρελθόν.

    Θεωρώ την δράση του Μάστερ που βασίζεται στην αρχή της απόλαυσης λανθασμένη. Γιατί αν ακολουθήσεις τον συλλογισμό που κάνω, οδηγεί στο κακό του άλλου. Ίσως να μην κατάλαβες την τοποθέτησή μου, δεν είναι και το ευκολότερο κείμενο και κατανοώ ότι αυτό δεν είναι το πεδίο σπουδών σου. Γι αυτό έβαλα και το βιντεάκι με τον Βουδιστή καλόγερο που οδηγά προσπαθώντας να αποφύγει τις...πεταλούδες που συναντά στον δρόμο του. Εάν νοιάζεσαι για τους άλλους, προσέχεις να μην πληγώνεις κανέναν, όσο αμελητέος κι αν είναι στον δρόμο προς την απόλαυσή σου. Είναι Μάστερ αυτός που οδηγεί προσπαθώντας να χτυπήσει όσο περισσότερες πεταλούδες μπορεί; Αμφιβάλλω.

    Μιλώ για την ηθική του Μάστερ.



    Γι αυτό η ηθική του Μάστερ είναι εκ των ουκ άνευ.

    Η άποψη ότι με άλλοθι τον ερωτισμό μπορείς να ξεκαυλώνεις πάνω σε άπειρες γυναίκες που εισέρχονται στον χώρο για να βρουν τον έρωτα της ζωής τους. Είναι εν δυνάμει επικίνδυνο, γιατί όταν πληγώνεις τα όνειρα των ανθρώπων, μπορεί μέχρι και αυτοκτονία να σου προκύψει. Η κατάθλιψη είναι η πιο συνηθισμένη συνέπεια.

    Με τα κριτήρια της λογικής.

    Τοποθετήθηκα πάρα πολλές φορές για τις απόψεις σου. Επαναλαμβάνω ότι δεν έχω να σου προσάψω τίποτε πέρα από τα ανωτέρω.

    Ναι, δεν με αφορά το πώς επιθυμείς να ζεις. Ούτε το φόρουμ το αφορά. Αυτό που με αφορά είναι η ανάληψη από σένα του ρόλου του καθοδηγητή, όταν δεν μπορείς να καθοδηγήσεις. Φυσικά αντιδρώ. Και άλλοι αντιδρούν. Κι εκείνοι προκατειλημμένοι είναι μαζί σου;

    Η τοποθέτησή μου είναι ξεκάθαρη. Την επαναλαμβάνω.

    Και κάπου εδώ πρέπει να σε αποχαιρετήσω. Καλή συνέχεια στο...σπορ σου εύχομαι. 
     
  12. Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Οι Masters... ένας δρόμος με πολλές λακούβες

    Hear, hear.