Απόκρυψη ανακοίνωσης

Καλώς ήρθατε στην Ελληνική BDSM Κοινότητα.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας!

Η εγγραφή σας στην Online Κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να δημιουργήσετε το προσωπικό σας profile και photo albums και πολλά άλλα.

Η εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και δωρεάν.
Γίνετε μέλος στην Online Κοινότητα.


Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας.

Παρερμηνείας το ανάγνωσμα 2

Συζήτηση στο φόρουμ 'BDSM Discussion' που ξεκίνησε από το μέλος Discerning, στις 30 Ιουλίου 2020.

  1. Discerning

    Discerning Contributor

    Εισαγωγικά.

    1. @Νickname δανείστηκα τον κύριο τίτλο του thread σου, τον θεωρώ μια χαρά για όσα θα αναπτύξω. Φαντάζομαι δεν έχεις θέμα. (Αν έχεις, τον αλλάζω)

    2. Από χθες, ο λογαριασμός μου είναι προσωρινά περιορισμένος, λόγω παραβίασης κανονισμών. Βέβαια δεν με πληροφόρησε κάποιος moderator ποιον κανονισμό παραβίασα, ώστε να μη το επαναλάβω και ποια είναι η χρονική διάρκεια του περιορισμού. Ωστόσο, ελπίζω να λάβει έγκριση το thread και να δημοσιευτεί.

    3. Για να αποφευχθεί η σπέκουλα (λέμε τώρα) δηλώνω εξ αρχής, ο πιο αδαής και άπειρος όλων, και επίσης ο πιο βανίλα όλων. Και για να ικανοποιηθούν και οι πιο εμπαθείς, γνωστοποιώ προς το σώμα, πως είμαι ο τύπος “είδα φως και μπήκα”

    4. Τα παραδείγματα που θα παρουσιάσω, είναι από συμμετοχή μου σε Αγγλόφωνα forums επί πολλά χρόνια, και από προσωπικές εμπειρίες στο χώρο 3+ δεκαετιών. Οποιαδήποτε ομοιότητα που τυχόν θα προκύψει με πρόσωπα και καταστάσεις για το συγκεκριμένο forum και τα μέλη του, είναι απολύτως συμπτωματική.

    5. Δηλώνω ξανά, πως καταθέτω τις δικές μου προσωπικές απόψεις, χωρίς να θεωρώ πως κομίζω Γλαύκα εις Αθήνας, ή πως κατέχω το αλάθητο του Πάπα, ή τις εμφανίζω ως το θέσφατο του BDSM. Oποιος τις αποδέχεται, έχουμε κάτι να πούμε, όποιος διαφωνεί, καλό γέλωτα ή ας καταθέσει την όποια αντίθετη γνώμη ως ενήλικας. Κόσμια και με αξιοπρέπεια.

    Γενικές σκέψεις

    Εισέρχεται λοιπόν ένα νέο μέλος. Ακολουθώντας την πεπατημένη (αγαπημένη φράση αρκετών μελών) κλικάρει στους κανονισμούς.

    Διαβάζει: Οι διαφορετικές απόψεις ή και απορίες πάνω στο BDSM lifestyle και στις BDSM πρακτικές είναι ευπρόσδεκτες, ωστόσο θα πρέπει να εκφράζονται με σεβασμό τόσο προς το δικαίωμα του συνομιλητή να εκφραστεί όσο και στο γεγονός οτι το παρόν forum έχει συγκεκριμένη θεματολογία, η οποία είναι ξεκάθαρη με την εγγραφή. Δεν θα γίνουν επιτρεπτοί οι χλευασμοί, καθώς και η υποτίμηση του τρόπου ζωής και επιλογών των μελών του παρόντος forum.

    Αναρωτηθείτε τώρα, ποιες διαφορετικές απόψεις πάνω στο BDSM lifestyle είναι ευπρόσδεκτες, και κατά πόσο, όταν σε οτιδήποτε διαφορετικό γραφτεί, απ’ όσα υποστηρίζει – αποδέχεται η “κλίκα” ή η πλειοψηφία των ενεργών μελών αν προτιμάτε, χλευάζεται, αντιμετωπίζεται απαξιωτικά, και φυσικά γεμίζει με troll, flaming και off topic.

    Αναλογιστείτε επίσης, πόσο η παραπάνω πρακτική, δεν υποτιμά τον τρόπο ζωής και τις επιλογές του κάθε νηματοθέτη ή συμμετέχοντα στο νήμα. Υπάρχουν νήματα που κατά γενική ομολογία παπαρολογούν; Σαφώς. Υπάρχουν νήματα που παρουσιάζουν μια διαφορετική προσέγγιση από αυτή που ενστερνίζεται η πλειονότητα; Και πάλι ναι. So?

    Γιατί τόσες επιθέσεις, όταν συμβαίνει αυτό; Που ακριβώς έγκειται ο σεβασμός τόσο προς το δικαίωμα του συνομιλητή να εκφραστεί, όσο και στη επιλογή του τρόπου ζωής του; Στον κώλο σας μπαίνει, εσείς πονάτε ή μήπως κάποιος από τους παρόντες θεωρεί εαυτόν, τον πατέρα του BDSM και επιτίθεται για να προστατέψει το παιδί του; Mήπως κανείς είναι ιεραπόστολος και προσπαθεί να προφυλάξει το δόγμα του; Και έτσι να είναι, στο παρόν φόρουμ, οφείλει να το κάνει σεβόμενος τους κανονισμούς του.

    Από που και ως που, γράφονται σε δημόσιο βήμα, “λογικές” πως όταν κάποιος αντιμετωπίζει κατά τη γνώμη μας, αντιφατικά, επιφανειακά και γελοία το rock ή το BDSM σηκώνει μπάτσες; Aπό πότε η υποκειμενικότητα της άποψης του ενός ή περισσοτέρων λειτουργεί ως μπάτσος, δικαστής και δήμιος; Aστεία πράγματα. Για μικρά παιδιά και για γελοίους.

    Επί της ουσίας

    Όχι, σε πλήθος περιπτώσεων. Φαινομενικά είναι έτσι. Και αποτελεί και μεγάλη παγίδα. Ο Αβραμοπουλικός, όπως και o κάθε, χαρακτήρας, φαίνεται μόνο εν τοις πράγμασι. Ούτε από γραπτά, ούτε από κουτσομπολιά, ούτε από σπασμένο τηλέφωνο. (Επίσης είναι γνωστή πρακτική των players, να μην συμμετέχουν σε δημόσιες συζητήσεις, όπως και να απέχουν από συγκεντρώσεις. Aυτοί συνήθως, μέσω pm έχουν και τις περισσότερες επιτυχίες) Στην προσωπική επικοινωνία κατ’ αρχάς, και στο διά ζώσης εν συνεχεία, φαίνεται. Υπάρχει πάντα και μια ακόμα παγίδα. Σε 5 να φερθεί άψογα και την 6η να την τσακίσει. Και τούμπαλιν.

    Ετσι ερχόμαστε στο εξής:

    Το προσπέρασες, αλλά το επαναφέρω μπας και...

    Δηλαδή εξισώνεις μια εταιρεία που έχει έδρα, προσωπικό, πελατολόγιο, book, άδεια λειτουργίας από το κράτος και νομική κάλυψη συν τόσα ακόμα που σε εξασφαλίζουν, με τον μελετηρό μέλος του φόρουμ, που έχει μάθει το by the book παπαγαλία; Σοβαρά τώρα; Tην περίπτωση του "τύπου που ξέρει να σου περιγράφει και την τελευταία λεπτομέρεια κατασκευής και υλικών του flogger αλλά δεν έχει χρησιμοποιήσει ούτε μια φορά σε ανθρώπινο δέρμα" δεν την έχεις ξανακούσει; Πέφτεις από τα σύννεφα; Ούτε έχεις συναντήσει περιπτώσεις που μόνο στόμφο και ακαδημαϊκού τύπου παπαρολογία εμπεριέχουν; Αυτό που λέμε κοινώς "όλο λάδι και τηγανίτα τίποτα"; Σε αιφνιδιάζω με τα ανάλογα παραδείγματα;

    Πως ακριβώς, θα κάνει διαχείριση ρίσκου η άπειρη ή η νέα υ που εισέρχεται στο φόρουμ, και έχει γοητευτεί από τη γνώση που απορρέει από τα κείμενα, αλλά και από τον λόγο μετέπειτα, του συγκεκριμένου; Πόθεν προκύπτει γι' αυτή η ικανότητα αναγνώρισης και η γνώση του χειρισμού της κατάστασης;

    Ευτυχώς ή δυστυχώς κολύμπι δεν μαθαίνει κάποιος έξω από το νερό. Γεγονός.

    .

    Γιατί δεν λαμβάνεται υπ΄όψιν η διαφορετικότητα του καθενός;

    Kάποιος λοιπόν κάνει μπούρδες, σύμφωνα με σένα, τη φίλη σου, και ακόμα 10 γνωστές σου. Γιατί αποκλείεις πως αυτές οι, κατά την καθαρά υποκειμενική σου/σας γνώμη, μπούρδες μπορούν να καυλώνουν, να ευχαριστούν και να ικανοποιούν ένα ζευγάρι, ή και περισσότερα; Είσαι μέλος της Correct BDSM Police?

    Όχι. (Και πάλι γενικολογία που προσπαθεί να στριμωχτεί στη Κ/υ). Ο υπεύθυνος και νοήμων άνθρωπος έχει την αίσθηση της ευθύνης που αναλαμβάνει. Είτε είναι Κ, είτε υ, είτε βανίλα, είτε σοκολάτα…

    Εξάλλου σίγουρα θα έχεις συναντήσει, Κ που κατά τη γνώμη σου είναι fake, για γέλια κλπ, αλλά μια χαρά έχει υ. Όχι σπάνια, ικανοποιημένη υ.

    Ολοι οι παλιοί στο χώρο, γνωρίζουν την έννοια “Θεατρικό BDSM”, όπως επίσης ξέρουν πως σχεδόν η συντριπτική πλειοψηφία των εμπλεκόμενων με το χώρο, κάνουν ακριβώς αυτό, σε πλήθος εκφάνσεών του.

    .

    Εχουμε χαθεί στην απέραντη γενικολογία

    Το γλωσσάρι, βοηθά στη κατανόηση συγκεκριμένων μόνο εννοιών, αλλά μέχρι εκεί.
    Παρ’ όλα αυτά δεν σημαίνει πως επειδή έχεις μάθει απ’ έξω το terminology του Wingsuit Flying, μπορείς να κάνεις πτήση με φτερά.

    Επίσης όταν αναφερόμαστε, σε έννοιες που έχουν χαοτικό εύρος ερμηνείας, πολλές φορές, όχι μόνο δεν βοηθούν, αλλά μπερδεύουν περαιτέρω. Τι κοινό γλωσσάρι για παράδειγμα θα συναντήσει ο αναζητητής για τον φεμινισμό, μεταξύ αναρχοφεμινισμού, ατομικού φεμινισμού, αμαζονικού φεμινισμού, ριζοσπαστικού φεμινισμού, μαρξιστικού φεμινισμού και του Γούμανισμ; (Nα σημειωθεί πως υπάρχουν καμιά 20ριά ακόμα θεωρίες, παρακλάδια και υποενότητες) Κανένα κοινό μήπως;

    .

    Γενικότητας συνέχεια

    Καλώς ή κακώς, μόνο εκεί φαίνεται. Όταν την έχει “σκοτώσει” ή δεν την έχει “σκοτώσει” στο ξύλο. Μόνο.-
    Πριν σηκωθεί red flag, εξηγούμαι: Aς πάρουμε έναν Κ και τη χρήση Flogger, Paddle και Crop. Ας τον τοποθετήσουμε ως έναν που έχει πονέσει πολύ δέκα υ. Και το έχει κάνει με εξαιρετική επιτυχία.

    Πριν το μπράβο και το χειροκρότημα, υπάρχουν 2 πολύ ουσιαστικά ερωτήματα, που θεωρώ πως, λόγω εθελοτυφλίας ή ολιγομάθειας, παραβλέπονται από τους περισσότερους.

    1. Που έμαθε να δίνει πόνο; Μήπως στα πρώτα είκοσι play, είχε μαζί του και δάσκαλο που του έδειχνε το πως; (Σπάνια το έχω συναντήσει) Αν όχι, με τη θεία φώτιση του ήρθε η γνώση; Δεν αστόχησε ποτέ ενώ “μάθαινε” πάνω στο δέρμα κακόμοιρης/ων υ; Δεν χτύπησε ποτέ λανθασμένα ή πιο δυνατά από το πρέπον;

    2. Aς πάρουμε και την περίπτωση, πως πλέον είναι έμπειρος. Εχει δώσει επιτυχώς πολύ πόνο. Κανένα παράπονο από καμία. Απεναντίας έπαινος απ’ όλες. Ωστόσο, έτυχε οι 10 υ, να είχαν αρκετά κοινό ΔΜΣ με ένα ποσοστό σωματικού λίπους 25 – 35%. Και ξαφνικά βρίσκεται στα πόδια του ή παίζει με μια υ, που το ποσοστό της είναι 15 με 20%. Μήπως ένα, από τη συνηθισμένη δύναμη, χτύπημα μπορεί να επιφέρει τόσο οξύ πόνο που να προκαλέσει βραδυκαρδία; Ξέρει τι να κάνει εκείνη την ώρα; Πόσο σίγουρη/οι είσαι/τε; Πως μπορεί να το γνωρίζει η κάθε υ, εκ προοιμίου;

    Aλλο παράδειγμα από τα δεκάδες παρόμοια που υπάρχουν. Στα 4 με gag, ανελέητο σκίσιμο από τον κώλο, δυνατό μαστίγωμα στη πλάτη, το άλλο χέρι στα μαλλιά, και πότε να παίζει την κλειτορίδα. Καύλα διαβάζεται από πολλές. Ωστόσο το ελεύθερο χέρι μήπως πρέπει να βρεθεί και στη μηριαία αρτηρία ή στην οπίσθια κνημιαία, για να μετρήσει τον αρτηριακό σφυγμό από τη στιγμή που δίνει πόνο; Θεωρείται/ε, πως τα γνωρίζουν πολλοί έμπειροι στο BDSM;

    Αντε και τα διαβάζεις στο νήμα ενός μέλους αυτά, και αναφωνείς wow, πως είσαι σίγουρη ότι δεν είναι μόνο θεωρητική γνώση, που δεν συνοδεύεται από κανένα εμπειρικό αποτύπωμα; Στην πράξη λοιπόν και μόνο εκεί. Με προσοχή, φιλτράρισμα και σκέψη, αλλά και τόλμη.

    Εχω δει γυναίκα, αδύνατη και αθλητική - το τονίζω, δηλαδή περίπου 14% ΠΛ, να δέχεται τόσο εξωπραγματικό πόνο, που χειρουργοί, ορθοπεδικοί και φυσικοθεραπευτές θα έσκιζαν τα πτυχία τους, αν δεν λιποθυμούσαν. Τι θέλω να πω. Πως τελικά, μόνο τα λόγια του Καζαντζάκη έχουν ουσία, σε σχέση με τους λίγους ή πολλούς κινδύνους που εγκυμονούν στο BDSM. “Η στερνή, η πιο ιερή μορφή θεωρίας είναι η πράξη”

    Κανένα λοιπόν είδους γραφής, δεν διαδραματίζει ουσιαστικό ρόλο, στα όσα θα συμβούν στο εκ του σύνεγγυς.

    Νομίζω, πως η ουσία βρίσκεται στα παρακάτω λόγια

    .

    Ανοίγει ένα νήμα η τάδε που δηλώνει ή νιώθει ή έχει ονομαστεί s, να πει τον πόνο της ή τον προβληματισμό της. Και όλοι/όλοι απαντούν με αυξημένο ή λιγότερο τακτ, κάποια ή περισσότερη συμπάθεια, αλλά κανείς δεν αποτυπώνει ως ένα ενδεχόμενο βρε αδελφέ, αυτό που γνωρίζει ο/η κάθε παλιός/ά.

    Στο M/s που επικρατεί κατά κόρον, ισχύει πως:

    Α. Ο Master θα ασχοληθεί με την s, σύμφωνα με το κατά πόσο τη γουστάρει. (Μεγάλο ρόλο σε αυτό, παίζει και η εμφάνιση. Ας μην κρυβόμαστε)

    Β. Το πολλά χρόνια στο χώρο, από μόνο του, είναι παπάρια μάντολες. 30 χρόνια στο χώρο με 5 εμπειρίες, 5 χρόνια στο χώρο με 30 εμπειρίες. Είναι ρευστές οι έννοιες στην ουσιαστική αποτύπωσή τους, και διαφέρουν έως και τα μάλα, από άτομο σε άτομο.

    Γ. Τοp με κυριαρχικές πινελιές για να καλύψει το βόλεμά του, και να γεμίσει το εγώ του, δεν συνιστά Μaster, όσο πόνο κι αν δίνει, όσο κι αν ταπεινώνει, όσο και αυστηρός να είναι, όσο “προχώ” πρακτικές κι αν ακολουθεί στα “play”. Oμοίως δεν συνιστά Master ο τύπος που δεν αναλαμβάνει την ευθύνη γι’ αυτό που κατέχει. Μεγαλύτερο ποσοστό ελέγχου; Μεγαλύτερη ευθύνη κ.ο.κ

    Δ. Δεν είναι λίγοι οι μισογύνηδες, οι παθολογικά σαδιστές, οι κομπλεξικοί, οι δειλοί… που κρύβονται πίσω από το Status Μaster. Οι παλιές στο χώρο, είμαι βέβαιος πως θα έχουν συναντήσει και κρυφουποτακτικούς με το συγκεκριμένο Status. Αρα, το κατά δήλωση, από μόνο του = κάτι παραπάνω από το τίποτα.

    Σημαίνει συγκεκριμένα πράγματα, που αφενός, πέρα από έναν αρχικό μπούσουλα, δεν τα αντιλαμβάνονται όλοι/ες με τον ίδιο τρόπο, αφετέρου αναφέρονται μόνο σε θεωρητικό επίπεδο. Η απόλυτη εφαρμογή των όσων συγκεκριμένων διατείνεσαι/τε πως σημαίνει, είναι υπερβολικά σπάνια. Eιδικά στο M/s.

    Πριν αρκετά χρόνια, το thread που αποτέλεσε hit επί μήνες σε Αμερικάνικο φόρουμ, είχε τον τίτλο “Tι είναι για σένα D/s και M/s”. Πολλές εκατοντάδες απαντήσεις δόθηκαν και τελικά δημιούργησαν τόσο μεγάλο χαμό, που κλειδώθηκε από τη διαχείριση. Ο λόγος; Πολλές εκατοντάδες διαφορετικές και αρκετές φορές αποκλίνουσες απόψεις. Πως συνέβη αυτό, αν σημαίνει συγκεκριμένα πράγματα;

    Αναφερόμαστε σε TPE, το οποίο επίσης σημαίνει συγκεκριμένα πράγματα θεωρητικώς.
    Αντε πες σε s, που είναι CEO σε πολυεθνική, να τα παρατήσει όλα και να έρθει να μείνει μαζί σου, για να “σου σφουγγαρίζει και να σου πλένει τα σώβρακα” μεταξύ άλλων, γιατί έτσι λέει το πρωτόκολλο του M/s, και ότι θα είναι εξασφαλισμένη λόγω του συμβολαίου που θα συνάψετε μεταξύ σας, και που θα αναφέρει ότι αναλαμβάνεις και τη συνταξιοδότησή της. Και ενώ είσαι μεσοαστός. Γελάτε; Ορθά πράττετε.

    Μ/s, αλλά η s είναι παντρεμένη. Που ακριβώς είναι ο απόλυτος έλεγχος, και πως τεκμαίρεται ως ιδιοκτησία σου, όταν πρέπει να κάνει τα χίλια όσα, για να διατηρήσει το γάμο της λόγω …;

    Θεατρικό BDSM @Arioch για να περνάμε καλά, και να λέμε πως υπάρχουν συγκεκριμένοι κανόνες, αυστηροί και απαράβατοι, που μάντεψε (φαντάζομαι το γνωρίζεις, όπως και αρκετοί/ές εδώ μέσα), οι περισσότεροι τους “ασπάζονται” μόνο, μεταξύ thread και post. Γιατί κατ’ ιδίαν…

    Πόσοι/ες έχετε γελάσει πίσω από τη πλάτη, που εσείς χαρακτηρίζετε domάκο, ή masterάκο, που “επιβάλλει” μόνο αυτά που του επιτρέπει η s του, αλλά τον αποδέχεστε γιατί δεν ενοχλεί, είναι καλό παιδί και χάχας; Toυ πατάτε και like άμα λάχει! Του γράφετε και ένα “μπράβο, καλά τα λες”, όταν σας πιάνει το κιμπαριλίκι σας.

    Πόσοι/ες δεν γνωρίζετε πως υπάρχουν κλίκες και ομαδούλες, που κινούνται αφενός παρασκηνιακά, αφετέρου δόλια, αλλά δεν τρέχει κάτι, γιατί μόνο έτσι κινείται το πράγμα;

    Πόσοι/ες, μένετε ανεπηρέαστοι προς όσα γράφει ένα νήμα, και δεν κινείστε λόγω συμπάθειας ή αντιπάθειας προς τον/την νηματοθέτη;

    Μιλάτε για κοινότητα, αλλά παρ’ όλα τα χιλιάδες μέλη του forum, έχετε περάσει ποτέ τους 200 (και πολλούς πιστεύω πως λέω) σε meeting?

    Πόσες υ, δεν έχετε κατηγορήσει στον Κ σας, τον προηγούμενο, αλλά έχετε επιστρέψει πάλι στον ίδιο, “ξεχνώντας” τα τόσα αρνητικά που του έχετε σύρει; Πόσοι Κ δε έχετε ορίσει στην/στις υ σας, να δημιουργήσουν θετικό ή αρνητικό κλίμα για συγκεκριμένη υ ή Κ;

    Πόσα σχήματα δεν έχουν χαλάσει, από “μαλλιoτράβηγμα” των υ που συμμετέχουν; Που πήγε η Κυριαρχία του Κ που υποτίθεται έχει τον έλεγχο;

    Πόσοι/ες δεν έχετε ακούσει, για s που στο δημόσιο λόγο τα “χώνουν” στο νηματοθέτη, για να μην καρφωθούν ότι τις παίζει στα πόδια του; Σωστά το σκέφτεστε. Δεν αναφέρομαι μόνο σε ελεύθερες s.

    Πόσοι D και M (κατά δήλωση και κατά πράξη σε αρκετές σχέσεις) δεν έχουν κάνει το παγώνι στις δήθεν ακλόνητες Κυριαρχικές τους τάσεις, όταν μπλέκουν με μουνάρα kinky “υ”; Και πόσες υ, δεν έχουν παραβλέψει ουσιαστικά θέλω τους, όταν ο K είναι της κατηγορίας “τα σπάει το παλικάρι” αρκεί και μόνο να σκίζει καλά; Μερικές φορές και με λιγότερα αρκεί να…

    Πόσες φορές δεν κρατηθήκατε, Κ και υ (ειδικά υ), να μην παρέμβετε με σχόλιο, όταν διαβάζετε την πλήρη υποκρισία, ενώ ξέρετε; Και πόσες φορές, σχολιάσατε, υποκριτικά για τους Χ λόγους;

    Πόσοι δεν έχετε συναντήσει σαδιστές ή μαζοχίστριες που κατά τα άλλα, εκκλησιάζονται και κοινωνούν;

    Πόσοι δεν έχετε συμφωνήσει θεωρητικώς στο κατά λόγο θέσφατο του M/s, “αν ο Μaster ορίσει στην s, να τη γαμήσουν 100, να τη γαμήσουν σκύλοι ή άλογα… η s θα εκτελέσει”, αλλά μέσα σας γνωρίζετε, είτε δηλώνετε M είτε s, πως κάτι τέτοιο δεν πρόκειται να παίξει ποτέ στην πράξη σε ότι σας αφορά; Προς τι λοιπόν η συμφωνία, αν όχι μόνο για το θεαθήναι ή για το δήθεν political correctness του BDSM;

    Πόσες υ, δεν έχουν παραβλέψει σημαντικά όρια ασφαλείας, όταν η Κυριαρχία που εισπράττουν τους έχει σμπαραλιάσει το μυαλό τους;

    Πόσες υ, δεν έχουν πετάξει το πάτωμα μαζί με τα ρούχα τους, hard limits που θεωρούσαν απαραβίαστα, λόγω υπέρμετρης καύλας ή υποταγής;

    Πόσοι Κ, δεν έγραψαν στα υποδήματά τους, το safe και το sane, και αρκέστηκαν μόνο στο consensual, ασχέτως αν δεν υπήρξαν αρνητικά αποτελέσματα; Κάποιες φορές υπήρξαν και θάφτηκαν, κάποιες διογκώθηκαν εσκεμμένα.

    Πρώτη φορά τα συναντάτε; ή μήπως, εδώ στο Ελλάντα είναι αλλιώς τα πράγματα; Το Ελλαδικό BDSM δεν περιλαμβάνει υποκρισία, από τη στιγμή που απαρτίζεται από ανθρώπους;

    Ο καθένας, εάν θέλει να εκθέσει την ειλικρίνειά του προς τα έσω, ξέρει πως μπορεί να γράψει πολλά ανάλογα παραδείγματα από τα βιώματά του, που τελικά αν αθροιστούν, θα γίνει πολύ εύκολα κατανοητό πως δεν μιλάμε για κάτι συγκεκριμένο, αλλά για κάτι πολύ μα πολύ ευρύ, που κάθε χρόνο τείνει να γίνεται και ολοένα και πιο απροσδιόριστο, και που εν τοις πράγμασι το τεντώνει και το μετακινεί ο καθένας κατά το δοκούν.

    Για να φτάσουμε και στο προκείμενο, που έχει δημιουργήσει μια κάποια αναστάτωση. Φευ.

    [Δεν μπήκα εδώ, ούτε για να τσακωθώ (αν και αναμενόμενο), ούτε για να κάνω “φίλους” (αν και καλοδεχούμενοι όσοι προκύψουν). Δεν έχω εμπάθεια με κανέναν, και δεν αποζητώ τη συμπάθεια κανενός. Γράφω αυτά που πιστεύω, όπως ακριβώς τα πιστεύω, βάση νόησης, γνώσης και εμπειριών. Δεν άγομαι και φέρομαι από κανέναν και από καμία.]

    Πιστεύω και υποστηρίζω, πως ο ερωτισμός και η Κ/υ αν μπουν σε κουτάκια και πλαίσια, ενός δήθεν γενικού πρωτοκόλλου, τότε περιορίζονται, πνίγονται και τελικά δεν βιώνονται στο όλο των δυνατοτήτων τους, και σύμφωνα με τη μοναδικότητα του κάθε ανθρώπου. Η γνώμη μου είναι, πως τη δυναμική της Κ/υ σχέσης, την οριοεθετεί και την προσδιορίζει μόνο ο Κ, σύμφωνα με το κατά πως αυτός γουστάρει, θέλει και καυλώνει..., και γονατίζει/ουν η/οι υ που τον επιλέγει/ουν. Από τη στιγμή που όλο αυτό γίνεται συναινετικά και μεταξύ ενηλίκων, δεν χωράνε ούτε "μα", ούτε "σου", ούτε "του", από τρίτους.-

    Αυτά.

    Κλείνω με τον ίδιο τρόπο, που άνοιξα. @Nickname με καλύπτει και αυτό επαρκώς.

     
    Last edited: 30 Ιουλίου 2020
  2. -Volt-

    -Volt- Contributor

    Τα παραδείγματα είναι από αγγλόγφωνα φόρουμ και από την προσωπική σου ζωή. Για παράδειγμα δηλαδή έχεις συναντήσει σε αγγλόφωνα site και στην ζωή σου, ανθρώπους που θέλουν να σε ''δείρουν'', αν το επίμαχο σχόλιο αναφερόταν σε 'σενα. Μήπως τελικά είναι κανόνας;

    Το μεγάλο ταλέντο αδιαφορεί για τις κοτσάνες που γράφουμε εμείς οι ανόητοι δημόσια γιατί έχει περισσότερες επιτυχίες μέσω πμ. Σε ποια γυάλα στοχεύει; Γιατί αν σε ένα χώρο συγκεκριμένου ερωτικού προσανατολισμού, προσδιορισμένα ( και όχι να 'χαμε να λέγαμε ) υπάρχουν και άτομα άσχετα ( επειδή βαριούνται, επειδή είναι πιο εύκολο να βγάλεις γκόμενα μια φαντασμένη που νομίζει πως είναι υποτακτική, επειδή θέλω να κυριαρχώ αλλά με καυλώνει να πείθω πως κυριαρχούμαι κλπ ) τα οποία δυφορούν με τον εναλλακτικό τουρισμό έχουν μεγάλες πιθανότητες να βρουν το ένα το άλλο, ωσάν αδερφές ψυχές.

    ε το πμ θα σώσει την κατάσταση.


    ε αφού έχει υ εννοείται πως είναι κυρίαρχος


    Σχόλιο: Έλεος πια με τον Καζαντζάκη και τον Κοέλο!

    Σχετικά με τη φράση μου που παρέθεσες, σου έχω ξαναπεί πως το απόσπασμα δεν είναι ενδεικτικό του νοήματος παρά μόνο περιπτωσιολογικά. Στο fb κυκλοφορούν τσιτάτα του Σοπενάουερ για τον έρωτα που δέχονται like απ' τις ''ρομαντικές ψυχούλες''.

    5 εμπειρίες που κράτησαν πόσο η καθεμιά;
    30 εμπειρίες σε 5 χρόνια είναι λόγος προσωπικά για να απομακρυνθώ.



    και το σπουδαιότερο γαλόνι, το ΤΡΕ. Ναι σημαίνει συγκεκριμένα πράγματα. Κι εκεί πέρα η υποτυπώδης και νεφελώδης ''αίσθηση ευθύνης'' δεν είναι το ίδιο με την εφαρμογή ευθύνης. Τελεία.



    Τι είναι διαχείριση;
     
  3. Arioch

    Arioch Μαϊμουτζαχεντίν Premium Member Contributor

    Η μείωση ρίσκου έχει να κάνει με την κοινή κατανόηση για ποιο πράγμα μιλάει ο καθένας. Ότι όταν λέμε μήλα, μιλάμε για μήλα, όταν λέμε πορτοκάλια, μιλάμε για πορτοκάλια και όταν λέμε για "κολοκυθόπιτα" μιλάμε για κολοκύθια. Στην κολοκυθόπιτα, εσύ μπορεί να βάζεις και ξηρούς καρπούς και αν η άλλη είναι αλλεργική σε αυτό θα προκύψει στη συζήτηση της συνταγής. Αν όμως λες κολοκυθόπιτα και φτιάχνεις pecan pie, guess what...
    Προφανώς. Γι αυτό καλό είναι τα μαθήματα κολύμβησης να γίνεται σε ελεγχόμενο μέρος, με ελεγχόμενο τρόπο και από ανθρώπους που ξέρουν κολύμπι και δεν εννοούν ως "το περπάτημα στο βυθό είναι το δικό μου κολύμπι και όποιος επιζήσει, επέζησε". Αυτό από μόνο του δεν σε προφυλάσσει από τον έμπειρο κολυμβητή που έχει την άποψη ότι το πραγματικό κολύμπι γίνεται μόνο στις ακτές της Αυστραλίας, με δυνατά ρεύματα και μεταξύ κροκόδειλων του αλμυρού νερού και λευκών καρχαριών αλλά και ούτε από τον wannabe navy seal του call of duty but such is life, δεν υπάρχει απόλυτη εξασφάλιση.
    Φυσικά και γελάμε, το M/s δεν σημαίνει αυτό.
    Δεν κάνω τον έξυπνο, κι εγώ αυτής της απόψεως ήμουν στην αρχή. Δε γεννιέσαι με τη γνώση, αυτό που έχει σημασία είναι να μην κλείνεις τα αφτιά σου νομίζοντας ότι είσαι ο καλύτερος του χωριού και οι υπόλοιποι δεν ξέρουν τι τους γίνεται.
    Το M/s σημαίνει πλήρη διαθεσιμότητα *στο βαθμό του εφικτού* γιατί η σκλάβα δεν είναι ιδιοκτησία της φυτείας και το BDSM δεν είναι όλη η ζωή ενός ανθρώπου.

    Επίσης η "ιδιοκτησία" στα πλαίσια του BDSM είναι στα πλαίσια του BDSM, δεν έχει την ίδια έννοια με την ιδιοκτησία περιουσίας.
    Αυτό είναι δικό τους πρόβλημα, όχι των όποιων κανόνων.
    Αφενός υπάρχουν άνθρωποι -πχ εγώ- που δε γουστάρουν πολλά-πολλά και βγαίνουν μόνο επιλεκτικά και με συγκεκριμένους ανθρώπους και αφετέρου αυτό με τα χιλιάδες μέλη έχει απαντηθεί και αλλού, η "κοινότητα" όσον αφορά το φόρουμ είναι αυτοί που συμμετέχουν και όχι αυτοί που το βλέπουν σαν kinky tinder.
     
    Last edited: 30 Ιουλίου 2020
  4. tithon

    tithon Contributor

    --------
    ο διαγωνισμός γιά την σκλάβα της χρονιάς, που διοργάνωσε ο αφέντης, ή γιά τον ηλίθιο της χρονιάς, που θα μπορούσε να διοργανωθεί, συμπεριλαμβάνεται στην ευχέρεια επιλογών
    και
    βέβαια το κ/υ δεν εξαντλείται σε ηβεντς, οπότε το φορουμ εξακολουθεί, και έχει την ευχέρια, να εξακολουθεί να συζητά τα πάντα, κυριολεκτικά ο,τι να 'ναι, με υπομονή και διάθεση να βοηθήσει.

    δεν είναι ολες οι συζητήσεις τελέσφορες, αλλά είναι όλες παραγωγικές. όσοι δεν παρακολουθούν, άλλοτε απλά δεν κατανοούν, άλλοτε βγάνουν μια μίρλα, μιά κλαψομουνιά, έναν λυγμό «δεν με χαϊδολογάτε»
    αλλά, παρά τα αντιθέτως θρυλούμενα, πράγματι βγαίνει ένα γενικό πρώτο συμπέρασμα περί του άλλου απ' τον τρόπο που μετέχει στο φορουμ, που πολύ πολύ σπάνια διαψεύδεται ριζικά.
     
  5. Brt

    Brt #ολαπολυ Premium Member

    Μα φυσικά...είσαι ψυχοπνευματικα ταραμάς, σωματικά μπουγαδοκοφινο, κι έχεις και την ευθύνη σου γλυκουλι μου.

    bdsm και Dom/me...και εμπιστοσύνη και αφήσου. Τα πίστεψες; Λούσου τα.

    Μάλλον πρώτο πρώτο στο γλωσσάρι να μπει το self-care.

    #κλαψομουνιασηmode
    https://i.***/SNncPqFw/09-F5-B602-5-DC2-4907-A2-F4-36-CD563-CFAC5.jpg
     
  6. Discerning

    Discerning Contributor

    @-Volt-

    Δεν σου αρέσει ο Καζαντζάκης. Γούστα είναι αυτά. Να δοκιμάσω Σωκράτη. "Εν απουσία μου επιτρέπω και να με δείρουν"

    Η σωστή ανάγνωση, φέρει την κατανόηση. Ξαναδιάβασε. Bolt και υπογράμμιση, μπας και τα προσέξεις αυτή τη φορά.

    Είναι προφανές πως διαφωνούμε, ωστόσο συμφωνώ απόλυτα με αυτό που έχεις γράψει.

     
  7. Discerning

    Discerning Contributor

    2 φορές, και δεν τοποθετήθηκες για το "μάρμαρο". Βέβαια, "μπορεί" να μη το πρόσεξες. Ας ματαξαναδοκιμάσω και μια 3η, αυτή τη φορά στο παρόν σχόλιο, μπας και.|

    Εστω ότι ένα μέλος, έχει μάθει παπαγαλία το βιβλίο μαγειρικής της Chef d` Oeuvre και παίζει στα δάχτυλα (θεωρητικώς βεβαίως, βεβαίως) τις συνταγές του Δρίσκα, της Khoo Rachel και λοιπών διάσημων μαγείρων. Βάση αυτών, εξάγεται το συμπέρασμα πως έχει πιάσει ποτέ στη ζωή του, τηγάνι και κατσαρόλα ή πως ξεχωρίζει το μαγειρικό λάδι από αυτό του κινητήρα; To ζητούμενο, δεν είναι να μου πεις τη συνταγή, αλλά να φάμε. Σωστά;

    Πως λοιπόν θα κάνει διαχείριση ρίσκου η άπειρη υ, όπως και η νεοεισερχόμενη υ στο φόρουμ, όταν πιάσει φωτιά η κουζίνα, ή πως θα ευχαριστηθεί το φαγητό αν αντί για ζάχαρη, ο θεωρητικούρας έχει ρίξει αλάτι; Εργω κ ουκέτι μύθω, έλεγε ο Αισχύλος.

    Προφανώς, αλλά ο άνθρωπος που ξέρει κολύμπι, δεν είναι αναμφίβολα αυτός που γνωρίζει - γράφει τα πάντα για τον Phelps και τον Weissmuller, ούτε αυτός που γνωρίζει θεωρητικώς τις διαστάσεις της Ολυμπιακής πισίνας. Σωστά;
    Φαντάζομαι επίσης, πως αν ποτέ ναυαγούσες στον Ατλαντικό, θα προτιμούσες να έχεις κοντά σου μέλος της CG-SAR παρά τον πολυγραφότατο του φόρουμ "αγαπάμε τη θάλασσα", ομοίως αν αντιμετώπιζες πρόβλημα στα Λαλάρια στη Σκιάθο θα ήθελες μαζί σου έναν ΟΥΚά, παρά τον Τάκη τον ναυαγοσώστη που είναι καλό παιδί και τα γράφει ωραία στο forum.

    Eπειδή λοιπόν, από τα γραπτά δεν μπορείς να ξέρεις ποιος είναι πράγματι αυτό που δηλώνει, μόνο στο δια ζώσης το ανακαλύπτεις. Αυτό τονίζω. Τίποτα περισσότερο, αλλά και τίποτα λιγότερο.

    Απ' όσα έχω καταλάβει, η εργασία σου είναι τομέας ευθύνης, και σε ρωτώ. Γνωρίζεις εσύ πρωτόκολλα, και μάλιστα χαρακτηρισμένα ως αυστηρά, που να είναι στη λογική, "τόσο, όσο", "όποτε και αν", "και έτσι και γιουβέτσι", "το κατά δύναμιν", "δεν τρέχει κάστανο", "έλα μωρέ πως κάνεις έτσι" κλπ; Η υποστηρίζεις τα πρωτόκολλα ή όχι. Ηξεις Αφίξεις στο TPE? Αντιλαμβάνεσαι, γιατί δεν μπορούν να ισχύουν καθολικοί κανόνες με τη μορφή του θέσφατου;

    Lex malla, lex nulla
     
    Last edited: 30 Ιουλίου 2020
  8. Discerning

    Discerning Contributor

    @tithon

    Μπορεί να μην αντιλαμβάνεσαι, μπορεί να μην θέλεις να κατανοήσεις. Δικό σου θέμα, ωστόσο Scripta Manent.

    Φαντάζομαι όμως πως είσαι σε θέση να καταλάβεις με σαφή τρόπο, πως είναι άλλο το "Χα" που συνοδεύεται ξεκάθαρα από την πρόταση

    και από την πρόταση

    και από την πρόταση

    και άλλο, το

    Οπως άλλο είναι, πως δεν έχω ενοχλήσει με troll, flaming κλπ κανένα νήμα, είτε συμφωνώ - είτε διαφωνώ με όσα γράφει ο/η νηματοθέτης, και εντελώς άλλο, τα δικά μου νήματα να είναι γεμάτα από "κραυγές και θορύβους" (sic)
     
    Last edited: 30 Ιουλίου 2020
  9. Discerning

    Discerning Contributor

    @Brt

    Υποθέτω πως συμφωνούμε

     

     
     
  10. Nickname

    Nickname Όμορφος, έξυπνος και μετριόφρων Contributor

    Ελεύθερα.  
     
  11. tithon

    tithon Contributor

    @Discerning

    δεν υπάρχουν δικά σου νήματα, τα νήματα είναι των συζητητών. τρολλάρεις ακατάπαυστα, και καλά κάνεις αφού έτσι σκέφτεσαι. γι αυτό έχουμε φορουμ γιά να εκδηλώνουμε αυτό που σκεφτόμαστε. δεν απαγορεύεται επίσης να σκέφτεται κάποιος πιό οργανωμένα.
     
  12. Alpha Wolf

    Alpha Wolf Ενας, αλλα Λυκος.

    ΑΝ τυχόν σου περισσεύει χρόνος, να πας μια Κυριακή βόλτα στο Ζάππειο.

    Θα δεις διάφορους εκεί να μαλλιοτραβιούνται, ποιος έχει δίκιο. Γέροι που δεν έχουν Τίποτ αλλο να κάνουν, και αντίστροφα, δεν έχουν Τίποτ αλλο να τους κάνουν.

    Επειδή κι αυτοί κατανοούν αυτό το κενό, προσπαθούν να αποδείξουν τη χρησιμότητα τους, υπερασπιζοντας λυσσαλέα κάτι άχρηστο. Κι αυτό είναι το οξύμωρο. Αν αυτό που λένε ήταν χρήσιμο, δεν θα ήταν εκεί.

    Απλό.