Απόκρυψη ανακοίνωσης

Καλώς ήρθατε στην Ελληνική BDSM Κοινότητα.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας!

Η εγγραφή σας στην Online Κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να δημιουργήσετε το προσωπικό σας profile και photo albums και πολλά άλλα.

Η εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και δωρεάν.
Γίνετε μέλος στην Online Κοινότητα.


Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας.

Προσοχή: Το υ δαγκώνει.

Συζήτηση στο φόρουμ 'BDSM Discussion' που ξεκίνησε από το μέλος Syrah, στις 6 Ιουλίου 2010.

  1. vautrin

    vautrin Contributor

    Επιτρέψατέ μου να διατηρήσω κάποιες επιφυλάξεις.

    Έχω την αίσθηση, (κι αν κάνω λάθος διορθώστε με), πως στις μέρες μας, οι περισσότερες ασύμμετρες σχέσεις ξεκινούν από γνωριμίες που γίνονται είτε στο διαδίκτυο, είτε σε ειδικούς χώρους που προορίζονται για το ανάλογο κοινό. Κοντολογής, πάμε γυρεύοντας και κανείς, ή σχεδόν κανείς, δεν υποτάσσεται στον πρώτο άγνωστο που του χάρισε λουλούδια στο δρόμο, όπως έλεγε μια παλιά διαφήμιση.

    Αυτός ο τρόπος γνωριμίας παρουσιάζει ορισμένα πλεονεκτήματα. Το πιο σημαντικό είναι ότι τα άτομα που εισέρχονται στο χώρο αυτοπροσδιορίζονται δηλώνοντας το στάτους τους, τον σεξουαλικό τους προσανατολισμό και το είδος της σχέσης που επιθυμούν να συνάψουν. Πρακτικά τούτο σημαίνει πως έχουν ήδη κάνει μέσα τους την βασική προεργασία που απαιτείται για νʼ ανακαλύψουν, να συμφιλιωθούν και νʼ αποδεχτούν τις όποιες σεξουαλικές τους διαστροφές.

    Τότε γιατί να χρειάζονται άλλοθι; Αν το άλλοθι είναι αυτό που ανέφερε το αγαπητό κρίνο, τότε τείνω να πιστέψω πως εμπεριέχει μια δόση αληθείας. Η αόριστη και γενικά διαπιστωμένη διάθεση υποταγής προσωποποιείται και γίνεται πραγματική υποταγή μόνο σʼ αναφορά με κάποιον συγκεκριμένο κυρίαρχο.

    Βέβαια, η επιθυμία της υποταγής, όπως κι η λίμπιντο, είναι δυνάμεις ισχυρότερες από τα εκάστοτε πρόσωπα στα οποία απευθύνονται. Ακόμα κι αν έλειπε ο Σάκης, η υποτακτική θα παραδινόταν στον Λάκη… ή στον Μάκη… ή στον Τάκη, όμως πόσοι κυρίαρχοι είναι σε θέση να το ακούσουν αυτό ειπωμένο απʼ τα χείλη του υποτακτικού τους δίχως να δυσανασχετήσουν; Τα άλλοθι των υποτακτικών είναι η άλλη όψη του νομίσματος της ματαιοδοξίας των κυρίαρχων.

    Ωστόσο υπάρχουν υποτακτικοί που "δαγκώνουν", αυτό είναι αναμφισβήτητο. Ή που "γαβγίζουν" χωρίς να "δαγκώνουν". Κατά τη γνώμη μου όμως η αιτία βρίσκεται αλλού κι όχι εκεί που την εντόπισε η εισηγήτρια. Οφείλεται δηλαδή στην απόσταση ανάμεσα στην φαντασίωση της υποταγής που έχει πλάσει ο υποτακτικός και στην πραγματικότητα της υποταγής την οποία βιώνει. Η απόσταση αυτή του γεννά συναισθήματα άγχους και δυσαρέσκειας. Σύμφωνα με τη θεώρηση τούτη, το "γάβγισμα" ή το "δάγκωμα" αποτελούν απόπειρες επαναδιαπραγμάτευσης της σχέσης ή μανιπουλάρισμα του κυρίαρχου με απώτερο στόχο την εναρμόνιση της κυριαρχίας με την φαντασίωση του υποτακτικού μέρους περί κυριαρχίας.
     
    Last edited: 8 Ιουλίου 2010
  2. Απάντηση: Re: Προσοχή: Το υ δαγκώνει.

    Η οποία πολλές φορές ουδεμία σχέση έχει με την υποταγή...


    Ωραίος τρόπος σκέψης, Στρατή.
     
  3. underherfeet

    underherfeet πέρα βρέχει Contributor

    Απάντηση: Re: Προσοχή: Το υ δαγκώνει.

    H επιθυμία της υποταγής είναι ένας τρόπος εκφρασης της λίμπιντο,ίσως και ο μοναδικός σε κάποιους εξ ημών.Ωστόσω δεν είναι αόριστα διαμορφωμένη στο φαντασιακό ενός εκάστου,συνδέεται και με τον "τύπο" του Κ που αναζητάται, και με τους τομείς,τα πεδία τα οποία ειναι "διαθέσιμα" απο το Εγώ προς υποταγή ,και με τις σεξουαλικές πρακτικές που μεσα από την σχέση κυριαρχίας - υποταγής θα ικανοποιούσαν την λίμπιντο.
    Αυτό ειναι το πλαίσιο που ,πολύ λογικά επιζητά και 'διαπραγματευεται" το υ και όταν η πραγματικότητα γιά τον αλφα η βήτα λόγο το διαψεύσει δυσσάρεστα, (γιατί παίζει και να υπερβεί η πραγματικότητα τις προσδοκίες,ετσι δεν είναι; ),απόλυτα λογικά και δικαιολογημένα ,κατα την άποψή μου,αντιδρά.
    Τωρα , ο τρόπος της αντίδρασης,ειναι όντως ενα ζήτημα. Ενα υ που ξέρει τι ζητά ,συζητά και διεκδικεί ,ούτε δαγκώνει,ούτε γαυγίζει...
     
  4. Nesaea

    Nesaea Guest

    Απάντηση: Προσοχή: Το υ δαγκώνει.

    Εγω ακομα δεν εχω πολυκαταλαβει τι εννοουμε με τη φραση "το υ δαγκωνει". Εκτος του οτι δεν μου αρεσει για χαρη συντομιας να γραφουμε "το υ" αντι για το υποτακτικο ατομο, αδυνατω να βρω στο φορουμ ατομα που γαυγιζουν και δαγκωνουν. Εχω διαβασει ατομα που δειχνουν αγανακτισμενα, θυμωμενα, μπουχτισμενα,απογοητευμενα κτλ. Ποιον δαγκωσανε; Ο καθενας μπορει να απαντησει σε οποιαδηποτε επιθεση με επιθεση. Τι σχεση εχει το στατους;

    Ας μην ξεχναμε οτι η επιθεση ειναι η καλυτερη αμυνα και εγω μονο αυτο εχω δει. Αμυνα. Ειναι αραγε τοσο παραξενο για ενα υποτακτικο ατομο να αμυνεται η να επιτιθεται οταν νιωθει πως απειλειται; Οποιοσδηποτε εχει μπει εστω και ξωφαλτσα στη διαδικασια παραδοσης του ελεγχου, βιωνει την "απειλη" και την "επιθεση". Εαν εχει βγει αποτομα απο αυτη τη διαδικασια, τοτε και ενω βρισκεται ακομα σε "εμπολεμη" κατασταση με τον εαυτο του, εκφραζεται και στο παρον φορουμ με τροπο που ισως ουτε το ιδιο ειναι σε θεση να ελεγξει. Τα κυριαρχικα ατομα δεν βγαζουν επιθεση; Φυσικα. Συνηθως και αυτα βρισκονται εν αμυνη. Για αλλους λογους.
    Ξεχναμε οτι τα υποτακτικα ατομα μαθαινουν και εκπαιδευονται να εκφραζουν αυτο που σκεφτονται και αυτο που φοβουνται. Η ασφαλιστικη δεικλιδα που ειναι η κυριαρχια του αλλου ομως, δεν βρισκεται παντα ή αποτελεσματικα στη ζωη τους.
    Τα μονα οντα που γαυγιζουν ειναι οι σκυλοι. Και εδω μιλαμε για ανθρωπους.

    Υ.Γ. Ειχα ενα σκυλακι αγαπημενο. Ο πατερας μου βρηκε σωστο καποια μερα να ποτισει με οινοπνευμα τα χερια του και να του φιμωσει το στομα. Μολις ο σκυλος δαγκωσε, του εδωσε μια κλωτσια εξω απο το σπιτι. Δεν παραδεχτηκε ποτε οτι εκανε λαθος (ο πατερας μου). Ειχε την απαιτηση, επειδη ηταν ημερωμενος ο σκυλος και τον γνωριζε, να μην τον δαγκωσει οτι και να του'κανε...
     
  5. elfcat

    elfcat . Contributor

    Απάντηση: Προσοχή: Το υ δαγκώνει.

    Τα υ είναι παλιόπαιδα.
     
  6. vautrin

    vautrin Contributor

    Re: Απάντηση: Προσοχή: Το υ δαγκώνει.


    Αν και χρησιμοποίησα τις εκφράσεις αυτές εντελώς μεταφορικά, (όπως όταν λέμε πως κάποιος πετά απ’ τη χαρά του ή βρυχάται απειλητικά), εντούτοις ζητώ συγγνώμη αν έθιξα κάποιο υποτακτικό άτομο. Δεν ήταν αυτή η πρόθεσή μου.
     
  7. Nesaea

    Nesaea Guest

    Απάντηση: Προσοχή: Το υ δαγκώνει.

    Ο ορος "σκυλα" η "σκυλι" χρησιμοποιειται συχνα εντος βδσμ, και ο τιτλος απλα ενοχλει λιγο την αισθητικη μου, μιας και δεν υπαρχουν εισαγωγικα. Ειναι εντελως προσωπικο το ζορι  
     
  8. Απάντηση: Προσοχή: Το υ δαγκώνει.

    Αγαπητή Syrah νομίζω πως τολμάς να σκεφτείς λάθος. Η ανάγκη ενός υ να αφήσει όλα τα παραπάνω που αναφέρεις σε έναν άνθρωπο, δεν σημαίνει πως δεν μπορεί ή του είναι πολύ δύσκολο να τα κάνει από μόνο του απαραίτητα. Ούτε βέβαια κάποια που δεν είναι σε θέση να τα κάνει είναι απαραίτητα υποτακτική. Μπορεί απλά να είναι τεμπέλα. Για μένα μιλώντας πάντα δεν είχα ποτέ ιδιαίτερο πρόβλημα για τις αποφάσεις μου.



    Θα συμφωνήσω μαζί σου ως προς την ανωριμότητα του υ που προκαλεί και δαγκώνει. Υποθέτω επίσης πως πράγματι πρέπει να στερείται θέλγητρου υπό τον φακό ενός ώριμου Master. Όπως και ότι ένα τέτοιο υ δεν είναι σε θέση να συνάψει D/s σχέση.
    Ωστόσο έχω την αίσθηση ότι ένα ώριμο υ μπορεί να "παίξει", διάφορους ρόλους συνειδητά, στην προσπάθεια του να μάθει το υλικό απέναντί του...το υλικό του Κ.
    Αλλά και να πω, ότι και ένα ανώριμο υ που δαγκώνει, μπορεί μεν να είναι μάταιο να του δίνεις, θεωρώ δε όμως, πως δεν είναι μάταιο να του δείχνεις...και ένας ώριμος Μ γνωρίζει να δείχνει...


    Αυτό πάλι, πως το λες!!! Ουδεμία αντίρρηση στο ότι η ζωή είναι το πολυτιμότερο πράγμα που καλείται κανείς να διαχειριστεί, αλλά να συγχωρέσει κανείς τον εαυτό του επειδή είναι υποτακτικός? σκέψου με την ίδια λογική πόσο θα πρέπει να συγχωρέσει τον εαυτό του ένας Μ που αναλαμβάνει το βάρος της διαχείρισης αυτής, γιατί αλάνθαστος να είναι αποκλείεται.


    Σε αυτό συμφωνούμε απόλυτα  
     
  9. underherfeet

    underherfeet πέρα βρέχει Contributor

    Απάντηση: Προσοχή: Το υ δαγκώνει.

    Ειναι και ατιθασα τα ατιμα .Δαγκωνουν .
    Συνισταται στα Κ επειγων προληπτικος αντιλυσσικος εμβολιασμος.
    Μετα το δηγμα αντιβιωση επι τετραημερον και αντιτετανικος ορος.Ετσι η καλυψη θα ειναι πληρης.
     
  10. Syrah

    Syrah Contributor

    Παρατηρώ με ενδιαφέρον τα σχόλια και τις αντιδράσεις σας. Θα ήθελα στο σημείο αυτό να διευκρινίσω δύο πράγματα:

    α) Το νήμα αυτό δεν μιλά για netiquete, δηλαδή δεν επιχειρεί να ορίσει το πώς είναι δέον να συμπεριφέρεται διαδικτυακά το υ. Άλλωστε τα υ δεν δαγκώνουν μόνο διαδικτυακά. Το νήμα αυτό έχει ως σκοπό το να εκφράσει τη θέση πως η υφέρπουσα επιθετικότητα ενός υ λειτουργεί ως τροχοπέδη εντός μιας D/s σχέσης, και πως δέον είναι όπως επιλύνεται πριν από την προσπάθεια σύναψής της από το ίδιο το υ και όχι εντός του πλαισίου της από το D.

    β) Παρέλειψα να ορίσω το πώς αντιλαμβάνομαι τη "διεκδίκηση" της υποταγής. Ως διεκδίκηση εννοώ ένα σύνολο σκέψεων, επιλογών, ενεργειών (ή παραλείψεων) συντονισμένων προς την κατεύθυνση της επίτευξης της υποταγής. Πρακτικά αυτό δεν σημαίνει πως το υ πρέπει ναασκεί μια επιθετική επικοινωνιακή πολιτική προσεγγίζοντας μαζικά υποψήφιους Μ. Θα μπορούσε όμως να σημαίνει ότι δημιουργεί τις προϋποθέσεις αυτές που θα του επιτρέψουν να υποταχθεί, όταν έρθει η κατάλληλη στιγμή και ο κατάλληλος άνθρωπος. Θα διαφωνήσω με κάποιους από τους προλαλήσαντες που υποστηρίζουν ότι η δυσαρέσκεια ή η οργή είναι απόρροια μιας υποταγής διαφορετικής από αυτής που φαντάστηκε (ή φαντασιώθηκε) το υ. Εκτιμώ ότι εδράζονται στην άγνοια του υ, αναφορικά με το τί θέλει. Όταν ξέρει τί θέλει, είναι σε θέση να συγκρίνει αυτό που θέλει με αυτό που έχει και να αποφανθεί αναφορικά με το τί το δυσαρεστεί και να προσπαθήσει να το αλλάξει. Το πρόβλημα δημιουργείται όταν δεν ξέρει τί θέλει, όταν περιμένει από κάποιον άλλο να καταλάβει τι θέλει, να "δει" εντός του καλύτερα από το ίδιο, να σηκώσει το μεγαλύτερο βάρος της σχέσης (σαν να ήταν μόνο δική του επιλογή). Όταν περιμένει κάποιον να γκρεμίσει τα τείχη γύρω του και να το "σώσει" από την ελευθερία του. Θα ήταν πολύ ρομαντικό, εντούτοις κανείς δεν μπορεί να γκρεμίσει τα τείχη γύρω του (και γιατί να θέλει να το κάνει άλλωστε όταν το υ βρισκόμενο μέσα σε αυτά, οργισμένο δείχνει τα δόντια του). Είναι το ίδιο που θα πρέπει να ανοίξει την πόρτα. Ή να γκρεμίσει τα τείχη από μέσα, όπως πολύ εύστοχα είχε γράψει κάπου η D στο παρελθόν.
     
  11. MasterJp

    MasterJp Advisor Staff Member In Loving Memory

    Βασικές αλήθειες, για κάποιο άπειρο υ που δεν έχει φθάσει "μακριά" στην αποδοχή της υποτακτικότητάς του, δεν έχει παραδώσει ποτέ τον έλεγχο και δεν ξέρει τι σημαίνει αυτό, πιθανά δεν έχει αποφασίσει αν θα τον παραδώσει, που δεν γνωρίζει την αίσθηση της υποταγής αλλά αυτή της επιθυμίας για υποταγή.
    Συμφωνώ ως προς το "ίσως ούτε το ίδιο είναι σε θέση να ελέγξει", φρονώ όμως πως θα πρέπει να καταβάλει κάθε προσπάθεια, καθώς δεν του φταιει κανείς άλλος εκτός από τον εαυτό του.
    Ένα υ θέλει να αφεθεί και εκπαιδεύεται στο πως να το κάνει, κρίνω πως είναι οξύμωρο να απαιτείται από αυτό να το κάνει μόνο του ή να γνωρίζει εκ των προτέρων πως να το κάνει μόνο του, ταυτόχρονα, αν έχει αποδεχθεί και κατανοήσει την υποτακτικότητά του γνωρίζει πλέον τι το ωθεί σε επιθετικές συμπεριφορές και μπορεί (και κατά τη γνώμη μου οφείλει) να προσπαθήσει να τις περιορίσει.

    Θα αποπειραθώ τον ορισμό, βάσει προσωπικών βιωμάτων, ορισμένων όρων, ώστε να είναι σαφές σε τι αναφέρομαι όταν τους χρησιμοποιώ περαιτέρω. Τα όσα αναφέρω αφορούν θηλυκά υποτακτικά άτομα και απορρέουν από την εμπειρία από την αρκετά μακρόχρονη διαχείριση κάποιων αλλά και ατελείωτες συζητήσεις - "συνεντεύξεις" με πολύ περισσότερα και τα ελάχιστα αρσενικά που έχω γνωρίσει.

    Υποτακτικότητα: Τάση προς υποταγή, αποτελεί αναπόσπαστο χαρακτηριστικό της ψυχοσύνθεσης ενός υποτακτικού ατόμου. Βρίσκεται "εκεί" είτε το θέλει ο "φορέας" της είτε όχι, αρκεί να πατηθούν τα σωστά "κουμπιά" με το σωστό τρόπο, στις κατάλληλες συνθήκες. Εκδηλώνεται ως επί το πλείστον αυθόρμητα αν και μπορεί να "χαλιναγωγηθεί" με τη χρήση της λογικής και της εμπειρίας. Ο "βαθμός" της διαφέρει από άτομο σε άτομο. Γνωρίζω άτομα, που δεν μπορούν να την ελέγξουν καν (και τα αποκαλώ "φύσει" υποτακτικά), μέχρι άτομα που είναι σε θέση να αποφασίσουν τα ίδια πότε και αν θα εκδηλωθεί ή ακόμη και να φέρουν τα ίδια τον εαυτό τους εσκεμμένα στην κατάσταση αυτή απλώς και μόνον γιατί τους αρέσει αυτό που βιώνουν χωρίς να εκδηλώνεται ποτέ "από μόνη της". Είναι στενά συνδεδεμένη με τη λίμπιντο, η "ενεργοποίηση" της προκαλεί σχεδόν άμεσα σεξουαλικό ερεθισμό. Μπορεί να προκύψει "ενεργοποίηση" ακόμη και τυχαία. Ο φορέας της δεν μπορεί να την "ξεφορτωθεί" αν και μπορεί, εκτός των "φύσει" υποτακτικών, να την "θάψει" αλλά ποτέ να αγνοήσει την ύπαρξή της.

    Υπακοή: συνειδητή κατά βάσει διαδικασία, η επιθυμία προς υπακοή μπορεί να είναι αποτέλεσμα της ενεργοποίησης της υποτακτικότητας μπορεί και όχι, να είναι αποτέλεσμα πχ εκπαίδευσης, πειθούς, σεβασμού, συναισθηματικής κατάστασης (βλ. έρωτας, χατίρια κλπ). Όταν είναι αποτέλεσμα της ενεργοποίησης της υποτακτικότητας είναι σχεδόν αυθόρμητη, σε ορισμένες περιπτώσεις έως και μη συνειδητή.

    Υποταγή: Αποτέλεσμα της διαχείρισής της υποτακτικότητας από κάποιο κυρίαρχο, στη διάρκεια της διαδικασίας που αποκαλώ εκπαίδευση. Φρονώ πως δεν έχει νόημα να χρησιμοποιείται για μια συνεδρία ή μερικές συναντήσεις. Απαιτεί την παράδοση του υ και δεν δύναται να επέλθει άνευ αυτής.

    Παράδοση ελέγχου: καθαρά συνειδητή διαδικασία, που χρησιμοποιεί σαν εφαλτήριο την ύπαρξη της υποτακτικότητας και μέσω της διαδικασίας της εκπαίδευσης οδηγεί βαθμιαία στην υποταγή.

    Υπό το πρίσμα των παραπάνω ορισμών δεν βλέπω πως ένα υ είναι σε θέση να διεκδικήσει την υποταγή του είτε συνειδητά είτε όχι, πολύ δε περισσότερο να την διαχειρισθεί, αυτό που μπορεί και οφείλει στον εαυτό του να διεκδικήσει είναι το δικαίωμα έκφρασης των αναγκών / επιθυμιών, που προκύπτουν λόγω της υποτακτικότητάς του, αφού πρωτίστως τις συνειδητοποιήσει, αποδεχθεί και πάψει να αισθάνεται άσχημα γι' αυτές.

    Υπό το ίδιο πρίσμα βρίσκω ουτοπικό να προσμένει κανείς από ένα άτομο του οποίου ή λιμπιντική έστω προδιάθεση είναι να αφεθεί και να παραχωρήσει τη διαχείριση του σε κάποιον άλλο, να ετεροπροσδιοριστεί, να θέτει το ίδιο στόχους στο θέμα και να καταστρώνει στρατηγικές για την επίτευξή τους. Προσωπικά προτιμώ να κάνει "ότι του λεει η ψυχούλα του" και ν' αποδέχεται αυτό που του λεει χωρίς ενοχές, οπότε όντως " η υποτακτικότητα ενός έχει αν όχι αμιγώς τότε κυρίως να κάνει με το περιεχόμενο των επιθυμιών του και ουδόλως με το πώς αν επιλέγει να τις μετασχηματίσει σε στόχους και με το πώς επιλέγει να τους επιτύχει.", διαφωνώ όμως πως όλα τα υ "Ελπίζουν να προκύψει μετά από τη βίαιη κατάκτησή τους από κάποιο D", ασχέτως αν η συγκεκριμένη διαδικασία αποτελεί όντως μια πολύ συχνή φαντασίωση.

    Σε γενικές γραμμές μένω με την εντύπωση πως το post της Syrah αναφέρεται στην αρχική ένταξη ενός υ σε μια σχέση - πλαίσιο, και όχι στο τι γίνεται στη διαδρομή, όντας πλέον στη σχέση. Στη διαδρομή ένα υ του οποίου τα όρια καταρρίπτονται βήμα βήμα, διαλύονται τα στερεότυπα στα οποία βασιζόταν οι ισορροπίες του, αναθεωρούνται οι αξίες του, ενδέχεται να γίνει κυνικό, επιθετικό, πικρόχολο, να κλειστεί στον εαυτό του, να πάψει να επικοινωνεί, και γενικά να αντιδράσει με όποιο τρόπο έχει συνηθίσει μέχρι τότε, όταν αισθάνεται πίεση μέχρι να αποκατασταθεί και σταθεροποιηθεί η "νέα τάξη πραγμάτων"

    Ένα υποτακτικό άτομο βρίθει συναισθημάτων, κατ' ουσία κατακλύζεται από αυτά αντιδρώντας παρορμητικά στα περισσότερες καταστάσεις. Αν δυσκολεύεται σε κάτι είναι να ελέγξει και να χαλιναγωγήσει* τα συναισθήματά του εν αντιθέσει με ένα κυριαρχικό που συνήθως το κάνει χωρίς ιδιαίτερη δυσκολία. Αυτό κατά τη γνώμη μου αποτελεί χαρακτηριστικό μιας υποτακτικής φύσης και όχι "το να ορίσει αυτό που θέλει, να το διατυπώσει εντός του με σαφήνεια και να το διεκδικήσει, αποδεχόμενος κάθε ευθύνη για την επιλογή της διεκδίκησης αυτής", κάτι που ούτως ή άλλως επιτυγχάνεται βαθμιαία στη διαδικασία της εκπαίδευσης και σίγουρα δεν σχετίζεται με το "αν ήταν σε θέση να τα κάνει όλα αυτά, δεν θα ήταν υποτακτικό". Είναι φρονώ, ο κατακλυσμός των συχνά αντικρουόμενων συναισθημάτων αυτό που εμποδίζει ένα υποτακτικό άτομο να αποδεχθεί και όχι να ορίσει αυτό που θέλει, αμφιβάλω κατά πολύ όμως για το πόσοι κ θα επιθυμούσαν να απουσίαζε αυτή η συναισθηματική πληθώρα.

    Ένα υποτακτικό άτομο μπορεί να μάθει να ορίζει, να διατυπώνει με σαφήνεια ακόμη και να διεκδικεί με το σωστό τρόπο αυτό που θέλει χωρίς ποτέ να πάψει να είναι υποτακτικό. Έχουν υπάρξει στα πρώτα χρόνια λειτουργίας του φόρουμ αρκετές "θερμές" συζητήσεις για το αν η εκπαίδευση ενός υ αποσκοπεί κατ' ουσίαν στη δημιουργία ενός κ.

    Διαφωνώ πως κάθε (συμπέρασμα που απορρέει από το αφηρημένο και γενικό "τα υ") αναζητά άλλοθι, χωρίς να ισχυρίζομαι πως δεν υπάρχουν και τέτοια υ, γνωστά με τον αγγλικό όρο "make me subs", έχω συναντήσει υποτακτικές που ήθελαν να τις "δαμάσω". Έχω δηλώσει πλειστάκις τι προτιμώ ανάμεσα στα "ατίθασα άτια" και τις "άβουλες γίδες", οι παλαιότεροι των παρεμπιδημούντων πιθανώς ενθυμούνται. Αυτό που κατά την γνώμη μου αναζητούν τα περισσότερα υ είναι να παραδώσουν τον έλεγχο (ένα θέμα που πραγματεύεται το https://www.greekbdsmcommunity.com/forums/t28440/), όχι να τους τον αφαιρέσουν. Είναι ο φόβος της απόφασης και η ανασφάλεια αυτό που οδηγεί σε επιθετική συμπεριφορά τις περισσότερες φορές.

    Η υποτακτικότητα, όπως την έχω συναντήσει και όπως την έχω ορίσει παραπάνω, μπορεί να είναι ένα "φορτίο" δυσβάστακτο κάποιες φορές. Η ύπαρξη της καθιστά δύσκολη τη χρήση του "όχι", όταν εμπλέκεται συναισθηματική φόρτιση αλλά και γενικά στα άτομα που αποκάλεσα παραπάνω "φύσει" υποτακτικά, είναι όμως αναγκασμένα να επιβάλουν στον εαυτό τους να την χρησιμοποιούν και ο ευκολότερος, πάντα βάσει της δικής μου εμπειρίας, τρόπος να το πετύχουν είναι η επιθετικότητα ή καλύτερα αυτό που περιγράφει ο αγγλικός όρος bitchyness. Από αυτή την οπτική ένα υ όντως "δαγκώνει" (αν και θεωρώ πως το "γαβγίζει" είναι πιο σωστό για να περιγράψει μεταφορικά την πραγματικότητα), τις περισσότερες φορές μη συνειδητά, ασχέτως αν μετανιώνει, τις περισσότερες φορές, αμέσως μετά.

    Διαφωνώ επίσης κάθετα πως ένα υ που δεν έχει αποδεχθεί τη φύση του χρειάζεται ψυχανάλυση, σίγουρα όχι αυτό που στην χώρα αυτή νοείται ως ψυχανάλυση, συμφωνώ όμως πως χρειάζεται πολύ και σοβαρή δουλειά με τον εαυτό του, γνωρίζω εκ πείρας πως το mentoring όπως το όρισε η Ninevi όντως βοηθάει. Έχει τύχει να συνοδεύσω υ σε επαγγελματία του συγκεκριμένου χώρου κατόπιν δικής τους επιθυμίας (και του υ και του ψυ). Μετά από τρεις περίπου ώρες συζήτησης το αποτέλεσμα ήταν η δήλωση εκ μέρους του ψυ πως δεν επιθυμεί να με ξαναδεί ποτέ στη ζωή του και πως διακόπτει τις συνεδρίες. Το μόνο, που κατά τη γνώμη μου μπορεί να προκύψει από τέτοιου είδους "βοήθεια" είναι ένα ακόμη πιο μπερδεμένο υ με ακόμη λιγότερη αποδοχή του εαυτού του και των επιθυμιών του. Με κάποιο friendly oriented στο χώρο ψυ, ίσως.

    Όσον αφορά το "ένα υ που δεν έχει αποδεχτεί τη φύση του, (δεν) είναι σε θέση να συνάψει D/s σχέση", θεωρώ πως δεν ισχύει, καλόν θα είναι όμως να μην το κάνει πριν αποδεχθεί την υποτακτικότητά του καθώς αν αυτό δεν έχει επιτευχθεί η κατάσταση θα είναι αισθητά δυσκολότερη και την πορεία της σχέσης αβέβαιη, γνωρίζω όμως υ που εισήλθαν σε bdsm σχέση χωρίς καν να γνωρίζουν πως είναι υ (μη κατανοώντας καν γιατί νιώθουν όπως νιώθουν) και εξελίχθηκαν σε "μια χαρά" σκλάβες χωρίς ιδιαίτερα προβλήματα στην πορεία. Εξαρτάται αφ' ενός πόσο εύκολα ενστερνίζεται και αποδέχεται το ίδιο το υ αυτά που του συμβαίνουν και από την εμπειρία και τις ικανότητες του κ αφ' ετέρου. Η περίπτωση ενός υ που δεν επιθυμεί ν' αποδεχθεί την υποτακτικότητά του παραμένει όμως "δέσμιό" της καθώς όπως προανέφερα δεν μπορεί να την "ξεφορτωθεί" είναι κάτι τελείως διαφορετικό.

    Αναφορικά με τις δημόσιες συμπεριφορές, που περιγράφονται στο post δεν θεωρώ πως είναι χαρακτηριστικό μόνον των υ** αλλά πως έχουν να κάνουν με θέματα παιδείας γενικότερα και γνώσης της τέχνης του συνδιαλέγεσθαι και σχετίζεσθαι, η vanilla κοινωνία βρίθει παρομοίων περιπτώσεων, το bdsm απλώς αφ' ενός λόγω της απαίτησης για μεγαλύτερη ανεκτικότητα ως προς την διαφορετικότητα του καθενός και αφ' ετέρου λόγω των σαφέστερα διαχωρισμένων ρόλων τις μεγεθύνει κάνοντας τες να φαίνονται "σαν τη μύγα στο γάλα" και από δεδομένη οπτική αυτό δεν είναι καθόλου κακό.

    Όπως έχει ειπωθεί και αλλού, τις κακές μας συνήθειες τις κουβαλάμε μαζί μας "μέσα", δεν τις αφήσαμε στην πόρτα μπαίνοντας, ούτε (καλώς ή κακώς) υπάρχει πορτιέρης που να το θυμίζει, κάποτε υπήρχε (μέντορες με το νόημα που δίνει στον όρο η Ninevi) αλλά τα "πράγματα" ήταν αλλιώς, πλέον αφ' ενός η χρήση του διαδικτύου ως "πόρτα" στον χώρο και αφ' ετέρου η δημοτικότητα, για τους όποιους λόγους, του "αθλήματος" καθιστά την ύπαρξη τους ανέφικτη τουλάχιστον σε περιπτώσεις τόσο "ανοργάνωτες" και "καινούργιες" όσο η ελληνική.

    and last but not least, συμφωνώ απερίφραστα ως προς την εγκατάλειψη του ρομαντισμού, όπως και με το
    που ουσιαστικά λεει το ίδιο.

    * δεν εκδηλώνουν όλα τα υ με τον ίδιο πληθωρικό τρόπο τα συναισθήματά τους, στον αντίποδα βρίσκεται ο "τύπος" υ, που περιγράφει ο DreamMaster στο νήμα https://www.greekbdsmcommunity.com/forums/t6076/, που σχεδόν δεν εκδηλώνει συναισθήματα χωρίς όμως αυτό να σημαίνει πως απουσιάζουν, δεν την κατακλύζουν ή τα χαλιναγωγεί. Απλώς τα κρατάει μέσα της και χρειάζεται αρκετή έως ιδιαίτερη προσπάθεια από πλευράς κ για να "πέσουν τα τείχη". Προσωπική εκτίμηση, αυτός ο τύπος υποτακτικής προσανατολίζεται περισσότερο προς σχέσεις M/s παρά D/s

    **εκ πρώτης όψεως φαίνεται να αντιβαίνουν με κάποιο άτομο που δηλώνει υποτακτικό και που το πιθανότερο θα αντιδρούσε αισθητά, αν όχι τελείως διαφορετικά σε κάποια δια ζώσης συνομιλία, όμως, όπως ανέφερα παραπάνω, η πρώτη αντίδραση ενός υ σε κάτι που νιώθει να το ενοχλεί ή, (συχνά λανθασμένα) να το προσβάλει είναι παρορμητική και όταν λείπει το αντίβαρο της φυσικής παρουσίας του άλλου ή αυτά που αναφέρει η Nesaea στο δεύτερο κομμάτι του post της που παρέθεσα, εκδηλώνεται χωρίς πολλή σκέψη, αυτό φυσικά δεν αποτελεί δικαιολογία για την επανάληψή δεδομένης συμπεριφοράς, όταν γίνεται αντιληπτή πλέον από το ίδιο, ούτε φυσικά, το θέτει στο απυρόβλητο.
     
  12. Nesaea

    Nesaea Guest

    Απάντηση: Re: Προσοχή: Το υ δαγκώνει.

    Η δουλεια που οφειλει να κανει ενα υποτακτικο ατομο ξεκιναει με το να εντοπισει οσο μπορει τις αδυναμιες του και να αναλαμβανει τις ευθυνες του για τα λαθη του. Δεν θα πρεπει να αφηνει τους εσωτερικους μηχανισμους ελεγχου του να ατροφουν. Εχω προσεξει πως τα υποτακτικα ατομα τεινουν να εκθετουν περισσοτερο τον εαυτο τους, τις σκεψεις τους, τους φοβους και τα συναισθηματα τους γενικα. Αυτο θεωρω πως ειναι η δυναμη και η αδυναμια τους ταυτοχρονα. Προς τα που γερνει η ζυγαρια εξαρταται απο το ποσο ανοιχτοι ειναι στην κριτικη, και κατα ποσο συγχωρουν στον εαυτο τους, την ελλειψη χειρισμου των παρορμησεων και συναισθηματων τους.

    Ολο το ποστ του MasterJp θα με βρει συμφωνη.
    Ο vautrin εχει ηδη τα ρεπ μου.