Απόκρυψη ανακοίνωσης

Καλώς ήρθατε στην Ελληνική BDSM Κοινότητα.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας!

Η εγγραφή σας στην Online Κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να δημιουργήσετε το προσωπικό σας profile και photo albums και πολλά άλλα.

Η εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και δωρεάν.
Γίνετε μέλος στην Online Κοινότητα.


Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας.

Ρατσισμός και BDSM

Συζήτηση στο φόρουμ 'BDSM Discussion' που ξεκίνησε από το μέλος Iagos, στις 23 Ιουνίου 2026 at 11:28.

  1. skia

    skia Contributor

    @Iagos,
    Συγχέεις, ΞΑΝΑ, δύο διαφορετικά πράγματα: την κριτική σε μια θρησκεία και την απόρριψη των ανθρώπων που την ακολουθούν. Αναφέρθηκα σε συγκεκριμένες διδασκαλίες και πρακτικές του Ισλάμ. Εσύ επέλεξες να μετατρέψεις τη συζήτηση σε ζήτημα «ρατσισμού», «ξενοφοβίας» και αποκλεισμού ανθρώπων, χωρίς να απαντήσεις ξεκάθαρα τι πιστεύεις για τους κανόνες του ως θρησκεία. Το τονίζω ξανά για να το καταλάβεις. Ως θρησκεία.
    Αυτό που κάνεις ΕΊΝΑΙ ΞΕΚΆΘΑΡΑ μετατόπιση της συζήτησης.
    Σου έκανα συγκεκριμένα ερωτήματα για συγκεκριμένες θέσεις του Ισλάμ σχετικά με τις γυναίκες, την ομοφυλοφιλία, τη Σαρία και τις ατομικές ελευθερίες. Δεν απάντησες σε κανένα από αυτά.
    Αντίθετα, επέλεξες να μεταφέρεις τη συζήτηση στον Χριστιανισμό, στη Βίβλο, στον Μαρξ, στον ρατσισμό και ο,τιδήποτε άλλο εκτός από το να δώσεις μια απάντηση.
    Η ύπαρξη προβληματικών θεμάτων σε άλλες θρησκείες δεν αποτελεί απάντηση για το Ισλάμ. Αποτελεί υπεκφυγή. Ειδικά εφόσον ανέφερες εσύ ο ίδιος το Ισλάμ στον μεταξύ μας διάλογο.
    Μέχρι στιγμής, συζητάς με θέσεις που αποδίδεις σε εμένα και όχι με αυτά που πραγματικά έγραψα στο σύνολο. Όσο αυτό συνεχίζεται, είσαι εκείνος που προσπαθεί να δημιουργήσει εντυπώσεις.
     
    Last edited: 24 Ιουνίου 2026 at 22:12
  2. DreamMaster

    DreamMaster Ενας στιχάρπαστος Contributor

    Οπότε τί εννοείς εδώ που δεν καταλάβαμε;

     
  3. Captain_Morgan

    Captain_Morgan https://www.youtube.com/watch?v=9wj6BqmyjM4

    Θα τα πω όσο πιο απλα μπορώ... Ίσως και απλοικά Μεγάλωσα, σε Μουσουλμανική χώρα. Έχω επισκεφθεί τόσο ΒορειοΑφρικανικές χώρες όσο και χώρες της Μέσης Ανατολής αρκετές φορές. Με εξαίρεση την Σαουδική Αραβία που ήταν πάντα προσκολλημένη στο γράμμα του Κορανίου, όλες οι υπόλοιπες χώρες, τουλάχιστον αυτές που μπορώ να έχω προσωπική γνώμη, και παρ όλα τα εσωτερικά τους προβλήματα δεν είχαν ριζοσπαστικοποιηθεί. Ακόμη και οι μη αστικές περιοχές τους ήταν προδευτικότερες απ τις μη αστικές περιοχές αρκετών ευρωπαικών χωρών.
    Με πρόσχημα την Σοβιετική παρουσία στο Αφγανιστάν, που ΔΕΝ ήταν εισβολή αλλά κλήση σε βοήθεια για να αντιμετωπιστούν οι Μουτζαχεντίν, απ το καθεστώς, η χρηματοδότηση, η εκπαίδευση και τα όπλα που τους παρείχε η Δύση ενδυνάμωσε τους Μουτζαχεντίν. Η πτώση των Σοβιετικών τύπου καθεστώτων το 1989 γέννησε την ανάγκη της Δύσης δημιουργίας νέου εχθρού. Η Αραβική άνοιξη του 2011, ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΑΡΑΒΙΚΗ αλλά ισλαμική και φυσικά ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΑΝΟΙΞΗ. Η ριζασπαστικοποίση των Μουσουλμάνων είναι επιλογή και ευθύνη της Δύσης. Όποιος θέλει να το δει ας το δει...όποιος θέλει να κλείνει τα μάτια του ας τα κλείνει.
    Το Ιράν, με τα τεράστια εσωτερικά του προβλήματα και με όσες διαφωνίες μπορεί να έχει κανείς τόσο με το καθεστώς όσο και με τις πρακτικές του, Έχει σώσει την τιμή της ανθρωπότητας με τη νίκη του, έστω και για την ώρα προσωρινή, απέναντι στους Σιωαναζί και την σκύλα τους. Και στο μέτρο που τους επιτρέπει η απομόνωση τους αλλά και η θρησκευτική πετριά τους κάνουν μικρά μεν αλλά σημαντικά βήματα.
    Όπως ας πούμε ότι οι γυναίκες είναι ελεύθερες να ταξιδεψουν έστω κι αν ΔΕΝ έχουν την "αδεια" του συζύγου τους ή την 15ετή κάθειρξη στους γυναικοκτόνους ή οι πολυετείς ποινές για τους κακοποιητές.

    «Η λύση είναι οι νόμοι να είναι τόσο ισχυροί ώστε κανένας άνδρας να μην μπορεί να καταπιέζει τις γυναίκες»
    Αλί Χαμεινί

    ΥΓ. Και γισ προλάβω τους ηλίθιους. ΔΕΝ ΤΡΕΦΩ ΚΑΜΙΑ ΕΚΤΙΜΗΣΗ ΣΤΟ ΚΑΘΕΣΤΩς ΤΟΥ ΙΡΑΝ. δεν τρέφω ΚΑΜΙΑ εκτίμηση για κανένα καθεστώς. Δεν τρέφω καμιά εκτίμηση Στην Δυτική Δημοκρατία, δεν τρέφω καμιά εκτίμηση στα Σοβιετικού τύπου καθεστώτα, δεν τρε΄φω καμιά εκτίμηση στον κρατικό καπιταλισμό της Κίνας, δεν τρέφω καμιά εκτίμηση σε καμιά θρησκεία. (εδώ καλά καλά δεν τρέφω καμιά εκτίμηση στους πιστους τους).
    Τρφέφω όμως απέραντο σεβασμό στους Λαούς που υψώνουν το ανάστημά τους σε εσωτερικούς και εξωτερικούς εχθρούς.
    Όταν οι Ιρανοί θελήουν να ελευθερωθούν απ τους Αχιατολάχ θα το κάνουν. Αφού πρώτα ξεφορτωθεί ο πλανήτης τους Νετανιάχου, τους Τραμπ και τους ευρωπαίους σφουγγοκωλάριους τους...
     
  4. Iagos

    Iagos Contributor

    @skia

    Θέλετε μια ξεκάθαρη, ευθεία απάντηση για τις διδασκαλίες του Ισλάμ, τη Σαρία, την ομοφυλοφιλία και τα δικαιώματα των γυναικών; Ορίστε, γραμμένη με bold και κεφαλαία για να μην υπάρχουν υπεκφυγές.

    Ως θεσμικό, θρησκευτικό και πολιτικό σύστημα, ο ισλαμικός φονταμενταλισμός, η Σαρία και οι παραδοσιακές διδασκαλίες του Ισλάμ είναι ΒΑΘΙΑ ΠΑΤΡΙΑΡΧΙΚΑ, ΜΙΣΟΓΥΝΙΚΑ, ΟΜΟΦΟΒΙΚΑ ΚΑΙ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΑΣΥΜΒΑΤΑ με τις αξίες του BDSM, της αυτοδιάθεσης του σώματος και της ελεύθερης συναίνεσης.

    Ικανοποιηθήκατε;

    Το εμπεδώσατε;

    σας φαίνεται τώρα πιο καθαρό;

    Πάμε παρακάτω

    Λέτε ότι το
    Απαντήστε λοιπόν εσείς, συγκεκριμένα...

    Πώς θα εμποδίσετε το Ισλάμ ως θρησκεία να μπει στην κοινότητα, αν όχι ελέγχοντας και αποκλείοντας τα πρόσωπα; ε;;

    Πώς;

    Με τι κριτήρια;

    Και ποιος τα βάζει τα κριτήρια;

    Αν η Φατιμά έρθει σε ένα kinky event φορώντας μαντίλα επειδή αυτό ορίζει το πολιτισμικό της υπόβαθρο, αυτό είναι το Ισλάμ ή όχι;

    Θα φάει
    επειδή φοράει ένα συγκεκριμένο ύφασμα στο κεφάλι ή όχι;

    Αν ο Αχμέντ αρνηθεί να φάει χοιρινό ή να πιει αλκοόλ σε μια μάζωξη, αυτό αποτελεί εισοδισμό του Ισλάμ στα καθ' ημάς ή όχι;

    Αν ένα μέλος γράψει σε ένα νήμα «είμαι Μουσουλμάνος/α και kinky», αυτή η πρόταση και μόνο αποτελεί
    Πατριαρχία που πρέπει να αποκλειστεί ή όχι;

    Ποια είναι, λοιπόν, τα αντικειμενικά κριτήρια με τα οποία η κοινότητα θα αναγνωρίζει... ότι παιδιά ελάτε μπήκε το Ισλάμ;

    Και τι άλλο θα κάνατε;

    Θα τους περνάτε από Ιερά Εξέταση και θα τους αναγκάζατε να υπογράψουν δήλωση αποκήρυξης του Κορανίου;

    Θα τους απαγορεύσετε να αυτοπροσδιορίζονται ως μουσουλμάνοι;

    Και αν δεν υπάρχουν κανόνες, τότε ποιος θα κρίνει αν ο Αχμέντ έφερε μαζί του το Ισλάμ;

    Θα κριθεί από το χρώμα του;

    Από την προφορά του;

    Από τι;

    Αν δεν σκοπεύετε να κάνετε τίποτα από αυτά στα πρόσωπα, τότε το κείμενο σας
    παραμένει να έχει ρατσιστικά κίνητρα.

    @gaby_m τα ερωτήματα αφορούν και εσάς...

    Επίσης @gaby_m
    σας... αλλά δεν βάζετε μυαλό...

    Πέρυσι τέτοιον καιρό περίπου που έδειχνα τον σεξισμό του φασισταριού "Χρηστάρα έλα Πύλη 9" ακριβώς την ίδια στάση κρατήσατε... "Δεν είναι σεξιστής, τον αδικείς, και να το λέει και το AI και μπλα μπλα μπλα".... μετά... ούπς...πέσατε από τα σύννεφα...

    Για αυτό επιμένω στην
    ό,τι και να λέτε...

    Iagos

     
    Last edited: 24 Ιουνίου 2026 at 22:30
  5. skia

    skia Contributor

    Αναφέρεσαι σε ένα γεωπολιτικό/ιστορικό/πολιτικό πλαίσιο και στο εάν η Δύση ευθύνεται για τη ριζοσπαστικοποίηση μέρους των χωρών του Ισλάμ, τα οποία είναι άσχετα με το ερώτημα από το οποίο ξεκίνησε η συζήτηση στο προηγούμενο νήμα. Ποια είναι η άποψη για το δογματισμό που υπάρχει και αποδίδεται στο Ισλάμ (εφόσον η συγκεκριμένη θρησκεία τέθηκε υπό συζήτηση αρχικά) σε σχέση με τις γυναίκες, ομοφυλοφιλία, Σαρία και τις ατομικές ελευθερίες, σεξουαλική αυτοδιάθεση κλπ και εάν αυτός ο δογματισμός συνάδει με τις αρχές ισότητας κι ελευθερίας. Να λύσουμε αυτό και μετά να πιάσουμε και τις υπόλοιπες θρησκείες και τα στραβά τους, δεν έχω καμία αντίρρηση απολύτως. Τονίζω ….. όχι τους ανθρώπους. Τους κανόνες που επιβάλλονται από θρησκείες.