Απόκρυψη ανακοίνωσης

Καλώς ήρθατε στην Ελληνική BDSM Κοινότητα.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας!

Η εγγραφή σας στην Online Κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να δημιουργήσετε το προσωπικό σας profile και photo albums και πολλά άλλα.

Η εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και δωρεάν.
Γίνετε μέλος στην Online Κοινότητα.


Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας.

Σκλάβα: άβουλο ον ή όχι;

Συζήτηση στο φόρουμ 'Master / slave' που ξεκίνησε από το μέλος ioli_slave, στις 17 Οκτωβρίου 2022.

  1. AuroraBorealis

    AuroraBorealis Άπαντα είναι μπίζνες

    Δεν ήταν καθόλου ορατή η έννοια του υψηλού ρίσκου στο "γάμησε τα" μου για τα άτομα τα οποία τα αφορά ?
     
  2. gaby_m

    gaby_m open for S/m discussion Premium Member Contributor

    Δεν είναι, για όσους θεωρούν ότι η πολιτική είναι η διαχείριση των κοινωνικών αντιθέσεων με σκοπό τη σύνθεση αποτελέσματος μεγαλύτερου / καλύτερου από το άθροισμα των μερών - νεωτερική αντίληψη των πραγμάτων αλλά παίζει ακόμα, χρειάζεται συναίνεση για να γίνει μετανεωτερική και θα μου πεις γιατί να γίνει μετανεωτερική, για τον λόγο ότι η μετανεωτερικότητα δεν ανέχεται την βία της νεωτερικότητας.

    Πέραν του ότι η τοποθέτηση "τα πάντα είναι πολιτική" είναι μετανεωτερική στο όριο και έχω την εντύπωση ότι κάπου είχες στενάξει "έλεος πια με τη μετανεωτερικότητα!"   (no pun intended), συχνά με εντυπωσιάζει εδώ το πόσο πολύ κοματίκ και αντανακλαστίκ είναι ορισμένες πολιτικές τοποθετήσεις που διαβάζω και σε μηδενική συσχέτιση με οτιδήποτε BDSMικό.

    ΥΓ. Σου "χρωστώ" μια απάντηση για το παρκάρισμα ως πολιτική πράξη, δεν το έκανα ακόμα γιατί έπεσε πολύ δουλειά  
     
  3. margarita_nikolayevna

    margarita_nikolayevna Δ Contributor

    Αν και μάλλον είναι θέμα ορισμών και είναι η διαφωνία που συνάντησαν τα ποστς μου και σε άλλα νήματα και το βρίσκω εύλογο όχι...

    Η ελευθερία, η ισοτιμία, η δικαιοσύνη είναι οι λέξεις που πετάνε ατάκτως και με λιγότερη περίσκεψη από το chatGPT κούφιοι αχυράνθρωποι (δανείζομαι από Έλιοτ) που περιφέρονται στα παντός είδους μέσα προβολής και δικτύωσης με την ψήφο, τη συναίνεση ή την ανοχή όσων έχουν όφελος από αυτούς (κάτι έχουμε και εδώ μέσα από δαύτους) ή των χρήσιμων ηλίθιων ή των ποντικών που απλά ψάχνουν κάθε φορά την πιο πρόσφορη τρύπα να κρυφτούν.

    Τα πάντα όσα επηρεάζουν και διαμορφώνουν τη ζωή μας, τη ζωή όσων αγαπάμε και όσων ζουν δίπλα μας (με κάθε κοινωνική έννοια) είναι και πρέπει να είναι Πολιτική.

    Η Ελευθερία, η Ισοτιμία, η Δικαιοσύνη είναι έννοιες που ξεπερνούν και πρέπει να ξεπερνούν κάθε κυβερνητική, κανονιστική και διοικητική διάταξη, δομή και μόρφωμα, πρέπει να είναι αξίες που διαπνέουν κάθε συμπεριφορά μας. Ιδανικά και κάθε σκέψη μας. Και στο βαθμό που γίνεται αυτό είμαστε ελεύθεροι. Δεν δηλώνω απόλυτα ικανοποιημένη από τον εαυτό μου ότι το έχω καταφέρει αυτό αλλά στο μέτρο που μπορώ το παλεύω κάθε μέρα. Και παλεύω ακόμη περισσότερο να διασφαλίζεται για αυτούς που αγαπάω.

    Και επειδή ξεπερνούν κάθε τέτοια δομή και μόρφωμα είναι αυτό που κάνει την ανθρωπότητα να προοδεύει με πολύ μικρά και αργά βήματα. Αλλά τα κάνει. Ακόμη και αν κάποιες φορές φέρνει και μερικές γύρες επί τόπου ή πισωπατάει. Προχωράει όμως. Και αυτό έχει σημασία.
     
  4. gaby_m

    gaby_m open for S/m discussion Premium Member Contributor

    Ενήλικοι δεν είμαστε όλοι;

    Καθόλου ορατή, καθότι διόλου στην περίμετρο όρασής μου.
     
  5. margarita_nikolayevna

    margarita_nikolayevna Δ Contributor

    Ναι, θυμάμαι και από άλλο νήμα ότι είχαμε διαφορά στην αντίληψη περί πολιτικής. Μια αίσθησή μου είναι ότι στην ουσία ουσία δεν διαφωνούμε τόσο όσο στους ορισμούς. Σε κάθε περίπτωση χαίρομαι να κάνω διαλόγους που με βάζουν να σκέφτομαι και για να απαντήσω και μετά.  

    Φυσικά και στέναξα. Και στενάζω συχνά. Και βρίζω κιόλας. Η μετανεωτερικότητα είναι για μένα μια από τις βαριές κατάρες του σημερινού κόσμου.
    Όλα έχουν και ενέχουν βία. Αβάσταχτη για μένα είναι η βία της παραδοξότητας, του παραλογισμού και του πούρου μηδενισμού της μετανεωτερικότητας. Για μένα, δεν σημαίνει ότι αυτό είναι συμπαντική αλήθεια.

    Θα την περιμένω με χαρά, όποτε...
     
  6. AuroraBorealis

    AuroraBorealis Άπαντα είναι μπίζνες

    Η ελευθερία δεν έχει βαθμό. Ή είσαι ελεύθερος ή δεν είσαι. Η προσπάθεια για ελευθερία έχει βαθμό και μπαίνει και σε πολιτικά καλούπια.

    Είμαι σίγουρος ότι αναγνωρίζεις τους ανθρώπους ως πολιτικά όντα, έχεις γνωρίσει ποτέ κάποιον ως πραγματικά ελεύθερο ?


    Ενήλικοι φαντάζομαι εννοείς άνω των 18. Ναι είμαστε, όμως εξακολουθώ να αισθάνομαι ότι με κατηγορείς ότι το γάμησε τα μου έχει να κάνει με ευθύνες.

    Ας το περιγράψω αλλιώς. Για εκείνον που διψά, που έχει άμεση ανάγκη να πιει κάτι για να επιζήσει, η λογική που ξεχωρίζει το κάτουρο από το κρασί ίσως να είναι κάτι που έχει απολέσει.
     
  7. gaby_m

    gaby_m open for S/m discussion Premium Member Contributor

    Πώς θα σου φαινόταν άραγε ένα νήμα με τίτλο "Το BDSM στα χρόνια της μετανωτερικότητας: Ας μιλήσουμε για τη συναίνεση";
     
  8. margarita_nikolayevna

    margarita_nikolayevna Δ Contributor

    Αν εννοείς ότι δεν έχει τέλος, είναι αεί ζητούμενο και πάντα μπορεί να έχει κι άλλο θα συμφωνήσω  

    Ναι  
     
  9. margarita_nikolayevna

    margarita_nikolayevna Δ Contributor

    Από αυτά για τα οποία παρά τις "κοιλιές" επανέρχομαι στο φόρουμ  
     
  10. rea..

    rea.. Contributor

    Δεν καταλαβαίνω..
    1. Γιατί ένας ελευθεριακός ηδονιστής δεν μπορεί να έχει πολιτικές πεποιθήσεις και ιδεολογία?
    2. Τι σημαίνει Πουθενάς ή η πλέμπα? Με χαρακτηρίζει κάτι από αυτά?
     
  11. gaby_m

    gaby_m open for S/m discussion Premium Member Contributor

    Πάνω από 18 και άρα νομιμοποιείται να κάνει τις επιλογές του.
    Ούτε κατά διάνοια, δεν το έχω με τις ευθύνες, η βαθιά μου εσωτερική πεποίθηση είναι ότι το κάθε ελευθέριο πρόσωπο είτε υ είτε ψ (από ψείρα) είτε οτιδήποτε άλλο έχει την ευθύνη του σαρκίου του και σε ποιο σαρκίο πηγαίνει και ακουμπάει και ειλικρινά δεν με νοιάζει διόλου το θέμα αυτό  
     
  12. de7

    de7 s