Απόκρυψη ανακοίνωσης

Καλώς ήρθατε στην Ελληνική BDSM Κοινότητα.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας!

Η εγγραφή σας στην Online Κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να δημιουργήσετε το προσωπικό σας profile και photo albums και πολλά άλλα.

Η εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και δωρεάν.
Γίνετε μέλος στην Online Κοινότητα.


Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας.

Τα ξένα χέρια...

Συζήτηση στο φόρουμ 'BDSM Discussion' που ξεκίνησε από το μέλος DreamMaster, στις 9 Νοεμβρίου 2005.

  1. Kits

    Kits Contributor

    Απάντηση: Re: Τα ξένα χέρια...


    Εμεις κατι παραπλησιο λεμε για τις ''ταλαντουχες'' γκομενες...

    - Το παιρνει σανιδι, το βγαζει πριονιδι...

    - Το δινεις μαρμαρο, στο βγαζει αγαλμα...


     
     
  2. dora_salonica

    dora_salonica Contributor

    Re: Απάντηση: Re: Τα ξένα χέρια...


    Δοκίμασε το άλλο. Της δίνεις άχυρο και γνέθει χρυσάφι.

    Αν δεν το καταφέρει, ξέρεις εσύ...
     
  3. Syrah

    Syrah Contributor

    dora_salonica αναφορικά με το αν ο σκλάβος είναι (και πρέπει να βλέπει τον εαυτό του) σαν τον κιμά που θα μεταμορφωθεί σε οτιδήποτε με βάση τον κιμά, διαφωνούμε αλλά το αφήνω προς ανάλυση σε άλλο νήμα ενδεχομένως. Πέρα από αυτό, αναφορικά με τη συναισθηματική φόρτηση που αναφέρεις, αν εκπαιδευτής και Master είναι ένα και το αυτό πρόσωπο, φρονώ πως για τον σκλάβο είναι ευκολότερο να μάθει και για τον κυρίαρχο δυσκολότερο να διδάξει. Αν ο εκπαιδευτής είναι ένα έτερο πρόσωπο, θα πρέπει να φροντίσει ώστε να μην πάρει από παραδρομή το ρόλο του Master. Και επειδή η αλληλεπίδραση μεταξύ εκπαιδευτή και εκπαιδευόμενου είναι εν προκειμένω ανεξέλεγκτη, θα ήταν προτιμότερο να φροντίσει ώστε και ο εκπαιδευόμενος να διατηρήσει σαφή τη διαφοροποίηση Master και εκπαιδευτή στο μυαλό του (το πώς μπορεί να επιτευχθεί αυτό θα ήταν ενδιαφέρον να συζητηθεί, σε κάποιο άλλο νήμα, αν και άλλοι συνομιλητές επιθυμούν). Αν ο σκλάβος υπακούει στον εκπαιδευτή επειδή θέλει να ικανοποιήσει τον ίδιο και όχι το Master του, τότε μιλάμε πλέον για μία σύνθετη δομή σχέσης τριών τελεστών.


    Επί του νήματος: δεν θα έδινα έναν σκλάβο προς εκπαίδευση διότι:
    α) οι άνθρωποι που προτίθενται να εκπαιδεύσουν έναν σκλάβο, με αυτοαναφορικά κίνητρα και όχι με ατέκμαρτο ίσως στόχο την κατ’ οποιοδήποτε τρόπο χρήση του, σπανίζουν (εντός του συνόλου των γνωστών μου).
    β) οι άνθρωποι που δύνανται να κατανοήσουν απολύτως τί εγώ επιθυμώ από έναν σκλάβο και που έχουν μεγαλύτερη εμπειρία εκπαίδευσης από εμένα, με στόχο παρόμοια αποτελέσματα σπανίζουν (εντός του συνόλου των γνωστών μου).
    γ) μου αρέσει η διαδικασία της εκπαίδευσης.

    Πολύ ωραίο νήμα.
     
  4. L_Strike

    L_Strike Contributor

    Θεωρώ την διαδικασία εκπαίδευσης κάποιας πέραν του Ιδιοκτήτη της άστοχη, λόγω της διαφορετικότητας Ιδιοκτήτη - Εκπαιδευτή ως προσωπικότητες. Ο δεύτερος πιθανόν να αποσκοπεί σε άλλους τομείς της προσωπικότητας από τον πρώτο, κάτι που ενδέχεται να προκαλέσει σύγχυση. Επιπλέον, η εκπαιδευόμενη (θα πρέπει να) έχει ως στόχο την διαμόρφωσή της κατά τις επιθυμίες του Κυρίου της και σε αυτές να υπακούει, όχι στις αντίστοιχες κάποιου Άλλου. Η όποια, λοιπόν, διαμόρφωση θα πρέπει να γίνει μέσα από το πρίσμα του Ιδιοκτήτη, καθώς Εκείνος είναι και ο ουσιαστικός και τελικός αποδέκτης. Επιπροσθέτως, εκτιμώ πως η διαδικασία εκπαίδευσης εντείνει τον δεσμό μεταξύ Κυρίαρχου - υποτακτικής. Καθ' όλη την διάρκεια ο Κυρίαρχος προσπαθεί να εισχωρήσει στην ψυχολογία της υποτακτικής, παρατηρώντας τις αντιδράσεις και εξετάζοντας τις σκέψεις και τις αναστολές της. Συμπερασματικά, την μαθαίνει σε βάθος, τόσο που να μπορεί να αναγνωρίσει μέσα της στοιχεία που η ίδια (ενδεχομένως) να μην έχει εγνωσμένα. Στην αντίθετη πλευρά, μεγαλύτερη βαρύτητα έχει μια υποτακτική μια αλλαγή της, εάν συνοδεύεται με την επίγνωση πως συνέβη εξαιτίας του Κυρίου της και χάρη στις δικές του ενέργειες.
     
  5. Master_Spiler

    Master_Spiler Contributor

    L_Strike, η διαδικασία εκπαίδευσης από διαφορετικό άτομο είναι διαδεδομένη στο εξωτερικό, και γίνεται συνήθως, αν όχι πάντα, με την παρουσία του Κυρίαρχου-Ιδιοκτήτη της υποτακτικής. Σκοπός της εκπαίδευσης είναι να μάθει κάτι που ο Κυρίαρχος δεν γνωρίζει καλά και που πιθανώς να της προκαλούσε λόγω άγνοιας κάποιο πρόβλημα. Κατά τη διάρκεια δε της εκπαίδευσης, ο Κυρίαρχος εκπαιδεύεται επίσης πάνω στο εν λόγω θέμα, προκειμένου να γνωρίζει επ'ακριβώς ποιά διαδικασία ακολουθείται και να ξέρει ακριβώς τι έχει γίνει πάνω στην υποτακτική του.
     
  6. L_Strike

    L_Strike Contributor

    Το γεγονός ότι είναι διαδεδομένη τακτική στο εξωτερικό δεν μου τεκμηριώνει την ορθότητά της.
    Στην περίπτωση που ο Κυρίαρχος δεν είναι γνώστης ενός ζητήματος, εκτιμώ πως το mentoring προς τον Ίδιο από κάποιον Κυρίαρχο - γνώστη λειτουργεί πιο αποτελεσματικά, καθώς την γνώση αυτή θα την ασκήσει απευθείας ο Ιδιοκτήτης στην υποτακτική, όχι κάποιος τρίτος.
     
  7. Master_Spiler

    Master_Spiler Contributor

    Δεν λειτουργεί έτσι ακριβώς L_Strike, το να πάει απευθείας στην υποτακτική έχοντας λίγες γνώσεις και σχεδόν καθόλου εμπειρία αποτελεί κίνδυνο τόσο για την κοπέλα όσο και για τον Κυρίαρχο. Φαντάζεσαι έναν Κυρίαρχο να μαθαίνει πάνω στην κοπέλα του needle play ή electro play; Μία στραβή να γίνει μπορεί να υπάρξουν πολλά προβλήματα τόσο στην κοπέλα όσο και στον Κυρίαρχο. Είναι προτιμότερο να δει πρώτα πώς γίνεται κάτι πάνω στην ίδια την κοπέλα του και έπειτα να το εφαρμόσει ο ίδιος, πάντα με καθοδήγηση και επίβλεψη.
     
  8. L_Strike

    L_Strike Contributor

    Το thread πραγματεύεται την εκπαίδευση μιας υποτακτικής από κάποιον Εκπαιδευτή. Υπο τον όρο "εκπαίδευση" καλείται "η διαπαιδαγώγησή της ως slave". Με άλλα λόγια, αυτή η εκπαίδευση στοχεύει στην εκμάθησή της στο πως να φέρεται - συμπεριφέρεται - αντιδρά, όχι στην εφαρμογή σαδομαζοχιστικών πρακτικών. Δέχομαι πως το παράδειγμά σου δίνει ένα πλαίσιο ασφαλείας για μια άγνωστη πρακτική, όμως θεωρώ πως δεν σχετίζεται με την βάση του θέματος που εξετάζεται εδώ.
     
  9. Master_Spiler

    Master_Spiler Contributor

    Εκπαίδευση μπορεί να είναι κ το πώς μπορεί να καθήσει σε ορθή γωνία, ή το πώς να προστατευτέι απ'το χτύπημα από single tail ενώ είναι όρθια και δεν πιάνεται από κάπου. Εκπαίδευση για μένα είναι το κάθε πράγμα που μπορεί να μάθει κάποια υποτακτικιά. Ακόμα και το να μάθει να δέχεται τα σαδομαζοχιστικά ή kinky όπως είπε ένας ψυχολόγος παιχνίδια είναι ένα είδος εκπαίδευσης για κάποια που δεν της αρέσει ο πόνος.

    Σχετικά με το αν μια τεχνική είναι γνωστή ή άγνωστη αυτό είναι κάτι το οποίο δε θα το θέσω επί τάπητος καθώς θεωρώ οτι κάποιος δε γεννιέται παντογνώστης ούτε ξέρει ΠΟΥ να χτυπήσει και με ΠΟΣΗ δύναμη προκειμένου να μη δημιουργηθεί πρόβλημα αργότερα.

    Όλοι μας από κάπου ξεκινήσαμε και όλοι μας από κάπου μάθαμε κάποια πράγματα, αλλά δεν είναι κακό να μας δείχνει κάποιος πιο έμπειρος ορισμένα πράγματα. Αυτό δε θα μας κάνει λιγότερο Κυρίαρχους, αλλά θα μας προστατέψει απ'το να προκαλέσουμε κακό σε κάποιον που υποτίθεται έχουμε πάρει υπό τον έλεγχό μας.
     
  10. L_Strike

    L_Strike Contributor

    Αν θιγόταν το status Κάποιου με το να ρωτήσει, δεν θα έμπαινε εξ' αρχής στο forum αυτό. Δεν είναι όμως αυτό που εξετάζουμε στο παρών thread.

    Επι του θέματος
    Η εκπαίδευση στο safe practice θεωρώ πως αφορά προτίστως τον Κυρίαρχο και δευτερευόντως την υποτακτική. Κάτι τέτοιο θα την καλλιεργήσει από μόνο του ως υποτακτική; Η ασφαλής εξάσκηση σαδομαζοχιστικών πρακτικών περιορίζεται (ουσιαστικά) στα πλαίσια ενός session, κάτι που εκτιμώ πως η εμμονή σε αυτό δεν συμβάλλει στην εκπαίδευση σε θέματα συμπεριφοράς και αντιδράσεων (εφόσον μιλάμε για lifestyle). Θεωρείς πως Κάποιος Εκπαιδευτής μπορεί να μεταδώσει στην υποτακτική σου αυτό που επιθυμείς από εκείνη σαφέστερα από εσένα; Αν ναι, θεωρώ ορθότερο να αναζητήσεις διόδους καλύτερης μεταδοτικότητας προς εκείνη, ακόμα συμβουλευόμενος κάποιον πιο έμπειρο. Αν όχι, δεν θεωρώ πως χρειάζεται η συμβολή οποιουδήποτε τρίτου προς την εκπαίδευση της υποτακτικής.
     
  11. Master_Spiler

    Master_Spiler Contributor

    Άλλο σου λέω, άλλο καταλαβαίνεις... διάβασε καλύτερα please το τι λέω.
     
  12. john_slave96

    john_slave96 Contributor

    Εγώ εξακολουθώ να πιστεύω ότι η εκπαίδευση από ένα τρίτο πρόσωπο είναι δικαιοδοσία του Κυρίαρχου. Αν δεν μπορεί να την κάνει αυτός τότε ενεργεί να τη δώσει σε έναν άλλο. Τίθεται όμως το θέμα: ο σκλάβος δεν ξέρει ακριβώς τι δεν μπορείή τι μπορεί να κάνει η Κυρίαρχος. Άρα δεν μπορεί να αποφασίσει να τρέξει να βρει έναν άλλο/λη εκπαιδευτή. Κάπως έτσι το κλείνω το θέμα. Δεν ξέρω αν κάτι δεν έχω δει. Αν ναι, τότε βοηθείστε με.