Απόκρυψη ανακοίνωσης

Καλώς ήρθατε στην Ελληνική BDSM Κοινότητα.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας!

Η εγγραφή σας στην Online Κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να δημιουργήσετε το προσωπικό σας profile και photo albums και πολλά άλλα.

Η εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και δωρεάν.
Γίνετε μέλος στην Online Κοινότητα.


Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας.

Τιμωρίες...

Συζήτηση στο φόρουμ 'Κυριαρχία - υποταγή D/s' που ξεκίνησε από το μέλος Astarty, στις 19 Οκτωβρίου 2005.

  1. blindfold

    blindfold Contributor

    καταρχας ο Master ανεφερε μια πολυ καλη αντιμετωπιση σε περιπτωση αρνησης τιμωριας απο το σκλαβο πραγματικα πολυ εντυπωσιακο..(τουλαχιστον για μενα )
    το να εκτεθεσε δημοσια ειναι λιγο επικινδυνο, οι ανθρωποι αντιδρουν διαφορετικα και μπορει να εκτεσεις Το/η Κυριαρχο σου . δεν ειναι ολοι σαδομαζοχιστες  
    προσωπικα μια φρικτη τιμωρια ειναι να Ειναι μπροστα μου Η Κυρια μου και να μη μου Δινει σημασια αντιθετος να με Αποφευγει κιολας με διαλυει εμενα ..
     
  2. little_slut[PieR]

    little_slut[PieR] Regular Member

    Αδιαφορία. Ο πιο επίπονος τρόπος τιμωρίας για μένα. Με διαλύει, δεν ξέρω πως να συμπεριφερθώ. Με ζώνουν οι τύψεις και το χειρότερο από όλα είναι ότι δεν με βοηθάει να εξιλεωθώ, να νιώσω ότι πλήρωσα για το λάθος μου και να λυτρωθώ. Αφού αυτό μου αξίζει, καλά να πάθω. Στο χέρι μου ήταν να αποφύγω αυτή την κατάσταση.
     
  3. pilote

    pilote Lost in thoughts...

    Τελικά η κουβέντα είναι σαν ένα ποτάμι. Έχει μία πηγή μία αφετηρία, στην διαδρομή πάει μία δεξιά μία αριστερά άλλες φορές κυλάει ομαλά άλλες ταραγμένα άλλες φορές δείχνει να παρεκκλίνει της πορείας του, στο τέλος όμως βρίσκει το δρόμο του.
    Και αυτό το thread είναι ένα πολύ καλό παράδειγμα ζωντανής και γεμάτης επιχειρήματα κουβέντας.
    Μιας κουβέντας που όμως κρύβει αρκετές παρεξηγήσεις.

    Ήθελα να γράψω αρκετά αλλά τελικά σε αντίθεση με την lara[E_P] αποφάσισα να μην το κάνω. Και αυτό γιατί τα post που μπήκαν σε αυτό το thread επιβεβαίωσαν αυτό που πιστεύω ότι δηλαδή αν δεν γνωρίσεις κάποιον από κοντά και δεν μιλήσεις αρκετά μαζί του, αν δεν τον κοιτάς στα μάτια όταν μιλάς μαζί του, δεν μπορείς να βγάλεις συμπεράσματα και να τον κρίνεις.

    Γι’ αυτό θα Σ/σας παρακαλέσω να είμαστε όλοι πολύ προσεκτικοί όταν κάνουμε κρίσεις για τους Α/αλους.

    Θα ήθελα να υπενθυμίσω ότι η Astarty βρίσκετε σε αυτό το forum ακριβώς επειδή αυτό της το επιτρέπει.
    Και εννοώ ότι στο register υπάρχει η επιλογή vanilla female. Και για να υπάρχει σημαίνει ότι αυτοί που την έβαλαν θέλουν να υπάρχει και αυτή η γνώμη στις συζητήσεις που γίνονται. Και η Astarty είναι ένα μέλος που παίρνει μέρος και λέει την γνώμη της σε αρκετά θέματα. Και καλά κάνει. Μπορεί να κάνει λάθει και να βλέπει τα πράγματα από την vanilla πλευρά αλλά θα την καταδικάσουμε για αυτό που είναι;
    Μπορεί το BDSM να μην είναι ο κατεξοχήν << δημοκρατικός >> χώρος αλλά αυτό το forum πρέπει να είναι.
    Άλλωστε όπως έλεγε και ο Βολτέρος ( αν θυμάμαι καλά, δεν ήμουν ποτέ καλός μαθητής ) << δεν συμφωνώ ούτε με μια λέξη από αυτά που λες αλλά θα υπερασπιστώ και με το τίμημα της ζωής μου ακόμη το δικαίωμα σου ελεύθερα να λες αυτά που πρεσβεύεις >>.
    Σ/σας ευχαριστώ πολύ και ελπίζω να μην παρεξηγηθώ και εγώ.  

    Υ.Γ#1 Δεν είμαι ο δικηγόρος της Astarty  
    Υ.Γ#2 Τελικά αν και είπα ότι δεν θα γράψω αρκετά……
     
  4. DreamMaster

    DreamMaster Regular Member

    Ισως είμαι ο λιγότερο αρμόδιος να μιλήσω για Τιμωρίες, και μάλιστα με την χροιά της σεξουαλικότητας, είτε ως παιχνίδι είτε όχι. Λιγότερο αρμόδιος με την έννοια ότι υπήρξα εξ αρχής ανήθικος όσον αφορά το σεξ, δεν μπόρεσα ποτέ να δω τίποτα σε αυτό με όρους όπως Καλό ή Κακό, Σωστό ή Λάθος. Το γιατί αυτό παίζει κάποιο ρόλο στην έννοια Τιμωρίες θα προσπαθήσω να το εξηγήσω παρακάτω.

    Η γνώση και η γνώμη που έχω για τις Τιμωρίες πηγάζει από την προσεκτική παρατήρηση του πώς αυτές λειτουργούν σε άλλους και κυρίως από την παρατήρηση της ανάγκης για τιμωρία που μου εμφανίζουν πολλοί άνθρωποι. Αναγκαστικά, λόγω περιορισμένου χώρου (και πνεύματος!) θα φωτίσω λίγες μόνο πτυχές του θέματος.

    Κατ΄αρχήν να πω ότι το αρχικό ποστ της Αστάρτη και η πρόθεση της να συζητηθούν τεχνικές δεν με εμποδίζει να μιλήσω για τις έννοιες πίσω από αυτές, και φυσικά η επιλογή μου να το κάνω αυτό δεν αντανακλά καμμία αξιολόγηση του αρχικού ποστ. Αυτά που γνωρίζω για τις τεχνικές, γενικότερα, τα καταθέτω συνήθως στο personal experiences.

    Εκκινώ από την πολύ εύστοχη παρατήρηση της ioanna για το ότι τιμωρία σημαίνει επιτίμηση της μωρίας. Θα διαφωνήσω λίγο με την ερμηνεία της μωρίας μόνο ως βλακεία, πνευματική καθυστέρηση και τα τοιαύτα.

    Ονομάζουμε μωρό ένα πολύ μικρό παιδί, πριν την ηλικία των τριών που γίνεται νήπιο, όχι χωρίς λόγο. Και αυτήν την απόχρωση του χαρακτηρισμού την συνεχίζουμε στην υπόλοιπη ζωή με φράσεις όπως μην κάνεις σαν μωρό, δεν είναι και κανά μωρό παιδί, ας πρόσεχε κλπ. κλπ.

    Δεν δέχομαι πως αναφερόμαστε σε πνευματική καθυστέρηση, έλλειψη γνώσεων ή νοητική έλλειψη. Τα μωρά είναι πανέξυπνα και γνωρίζουν αρκετά πράγματα. Νομίζω πως αυτό που θέλουμε να πούμε είναι ότι το μωρό δεν έχει ακόμη έναν εσωτερικό κώδικα τού τί είναι Καλό και τί Κακό, τί είναι Σωστό ή τί είναι Λάθος. Εξ αυτού, έχει την ανάγκη να του προσδιορίζουν άλλοι, έξω από αυτό, τί είναι πρέπον και τί όχι. Και το κάνουν αυτό επιτιμώντας την μωρία του, δηλ, τιμωρώντας το, είτε σωματικά είτε ψυχικά.

    Αυτός ο εσωτερικός κώδικας που αναπτύσσεται με τα χρόνια (στο βαθμό που αναπτύσσεται...) και με την αλληλεπίδραση με τους άλλους, εγκαθίσταται τελικά μέσα μας. Ακούει κατά καιρούς σε πολλά ονόματα, ανάλογα με τις μόδες (Ηθική, Υπερεγώ, Εσωτερικός έλεγχος, ...) αλλά το σίγουρο είναι πως υπάρχει κάτι εκεί που μας επιτρέπει να αυτο-ελεγχόμαστε, δηλ. να αυτο-τιμωρούμαστε. Υπάρχει αυτό, που θα προτιμήσω εδώ να ονομάσω εσωτερικό κέντρο ελέγχου. Περιορίζει τις ορμές μας, υπομνήει τα λάθη μας για να μην επαναληφθούν, μας βοηθά να αποφεύγουμε τον πόνο, κυνηγώντας παράλληλα την απόλαυση.

    Αν διαβάσει κανείς προσεκτικά το άρθρο για την Υγιή Υποτακτική (και μάλλον ο MasterJp κι εγώ πρέπει να οργανώσουμε μια βραδιά τιμωρίας για όσους αρνούνται να το κάνουν...) θα δει την κρίσιμη παρατήρηση ότι οι υποτακτικές γυναίκες είναι γυναίκες που, κατά τον συγγραφέα τουλάχιστον, δεν έχουν εσωτερικεύσει το κέντρο ελέγχου. Οχι από επιλογή τους (αφήνει να διαφανεί), από ένα κράμα βιολογίας και περιβάλλοντος (nature and nurture), πάντως δεν έχουν μέσα τους τον μηχανισμό που θα τους επέτρεπε να ορίζουν το Καλό και το Κακό, το Σωστό και το Λάθος. Τί πιο φυσικό λοιπόν από το να αναζητούν κάποιον / κάποιαν έξω από αυτούς που να το κάνει για χάρη τους;

    Δεν θα ήμουν τόσο απόλυτος. Θα μου αρκούσε η διατύπωση ότι τα υποτακτικά άτομα έχουν ισχυρότατες συγκρούσεις με το (έστω ανολοκλήρωτο αλλά όχι υποτυπώδες) εσωτερικό κέντρο ελέγχου τους, συγκρούσεις που δεν επιλύονται παρά με την, αν μη τί άλλο, ανακουφιστική χρήση τρίτων.

    ’λλες συγκρούσεις λύνονται σε λιγότερο βαθμό, άλλες σε περισσότερο. Αλλες σε sessions, άλλες σε 24/7. ’λλες σε “κάνε με ότι θες, είμαι δική σου απόψε”, άλλες σε “Δίδαξον με τα δικαιώματά μου”.

    Η τιμωρία, με την παραπάνω έννοια, είναι αναπόσπαστο κομμάτι των D/s σχέσεων. Και η ανάγκη για τιμωρία, πέρα από τις όποιες καθαρτικές της ιδιότητες με την ακύρωση και εξισορρόπηση του σφάλματος, μπορεί να πηγάζει και από αυτήν την (ψευδο)διδακτική ανάγκη. Την ονομάζω (ψευδο)διδακτική γιατί σε αντίθεση με το παιδί, ένα υποτακτικό άτομο δεν δείχνει καμμία διάθεση (δεν λέω ικανότητα) να μεταφέρει το κέντρο ελέγχου μέσα του, μέσα από αυτή την διαδικασία. Μπορεί όμως, και με αυτό συμβιβάζεται η έννοια του Κυρίαρχου που δεν τιμωρεί (πλέον) ο ίδιος, το υποτακτικό άτομο να μεταφέρει μέσα του την αντανάκλαση του κώδικα του Κυρίαρχου και να αυτο-ελέγχεται (δηλ. να αυτο-τιμωρείται) με βάση αυτόν τον κώδικα. Κατά τη γνώμη μου, αυτή η περίπτωση είναι ευκταία, αλλά διόλου άκοπη!

    Δεν με εκπλήσσει επίσης το γεγονός ότι το βάρος των τιμωριών σε μια D/s σχέση επικεντρώνεται στην διαχείριση της σεξουαλικότητας. Είναι η κύρια ορμή που πρέπει να χαλιναγωγηθεί από ένα κέντρο ελέγχου, είτε αυτό είναι εσωτερικό, είτε εξωτερικό. Αυτή η διαχείριση της σεξουαλικότητας μέσω τιμωριών δεν πρέπει να συνδέεται με την κλειτοριδεκτομή ή τον ευνουχισμό. Δεν αποσκοπεί στην στέρηση της απόλαυσης αλλά στη ρύθμισή της.

    Με την ερμηνεία που προσπάθησα να δώσω παραπάνω στην τιμωρία, δεν θέλω καθόλου να υπονοήσω ότι η τάση για υποταγή είναι μια παρατεταμένη “παιδικότητα”, ένα είδος arrested development, ότι δηλ. κάποιος δεν ωρίμασε αρκετά, δεν αναπτύχθηκε ψυχικά ώστε να εσωτερικεύσει τον έλεγχο (στην πληρότητα που αυτό γίνεται...) και έτσι έγινε υποτακτικός.

    Αλλά αυτός είναι ένας προβληματισμός που θέτω πάντα σε άτομα που με πλησιάζουν διατεινόμενα πως είναι υποτακτικής ψυχολογίας...

    Dream

    ΥΓ. Θα διαπιστώσατε ότι δεν είπα κουβέντα για την λειτουργία της τιμωρίας από την πλευρά του Κυρίαρχου, ή την διάκριση σε σωματικές και ψυχικές τιμωρίες... Εδώ είμαστε...


    “Hit me with your rhythm stick, hit me, HIT ME!!!!!!!!” – Ian Dury.
     
  5. sinner

    sinner New Member

    RE: RE: RE: RE: Τιμωρίες...

    και για αυτο ακριβως το λόγο το switching - που απο πολλούς κατακρίνεται συνηθως έχει να κάνει με άτομα που έχουν εμπειρίες και από τις δύο πλευρές και μπορούν υπεύθυνα και απολαυστικά να συμμετέχουν με τον ενα ή τον άλλο ρόλο, ανάλογα με τον partner, την περίοδο και την κατάσταση
     
  6. masternick

    masternick New Member

    Κατα την αποψη μου, τιμωρια ειναι το μαστιγωμα.
    Αυστηρο η αισθησιακο, αναλογα με το παραπτωμα η μη και φυσικα με την διαθεση του αφεντη.
    Αποψη μου επισης ειναι οτι η σκλαβα πρεπει να τιμωρειται συχνα και να μην συνδεεται παντα η τιμωρια της με καποιο παραπτωμα η ανυπακοη.
     
  7. xeniaa

    xeniaa New Member

    Απάντηση: Τιμωρίες...

    παντα το μαστιγωμα αποτελει κυριαρχη τιμωρια..
     
  8. SadalMelik

    SadalMelik Regular Member

    Τι σε κάνει να καλύπτεις την επιθυμία σου να μαστιγώσεις κάποια με την δικαιολογία της τιμωρίας;
     
  9. Jomaru

    Jomaru Guest

    το μη αισθησιακο μαστιγωμα φυσικα και ιδιαιτερα full body bull whipping
     
  10. kyklonas

    kyklonas Regular Member

    Απάντηση: RE: Τιμωρίες...

    Και πολύ καλά σου κάνει !!!Ακου μια ωραία τιμωρία που θα ήθελα !!!! 
    Ακου αν και της δίνω αφορμές δεν το εχει κανει !!!!! 
    Και γιατί να νοιάζει την Αφέντρα σου τι θέλεις εσύ ??? 
    Ποιος σε ρώτησε ??? 
    Μήπως νομίζεις οτι μια Αφέντρα ενδιαφέρεται τι ευχαριστεί το σκλάβο της και σε τι δίνει μεγάλη σημασία?? 

    ΜΑΛΛΟΝ ΜΕΡΙΚΑ ΠΑΙΔΑΚΙΑ ΔΕΝ ΕΧΕΤΕ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΣΚΛΑΒΟΣ!!!
    ΜΗΠΩΣ ΝΟΜΙΖΕΤΑΙ ΟΤΙ Η ΑΦΕΝΤΡΑ ΕΙΝΑΙ ΕΚΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΣΑΣ ΚΑΝΕΙ ΤΑ ΚΕΦΙΑ ????
    ΜΗΠΩΣ ΤΟ ΕΧΕΤΕ ΔΕΙ ΕΣΕΙΣ ΑΦΕΝΤΕΣ ΠΟΥ Η ΚΥΡΙΑ ΣΑΣ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΗ ΝΑ ΣΑΣ ΙΚΑΝΟΠΟΙΕΙ?????

    ΔΕΝ ΠΑΜΕ ΚΑΘΟΛΟΥ ΚΑΛΑ !!!!
     
  11. Απάντηση: RE: Τιμωρίες...

    Τέτοιου είδους αντιδράσεις με κάνουν να απορώ πραγματικά.
    Τς τς...
     



    Θα συμφωνήσω. Πονάει.​
     
  12. whipmarks

    whipmarks Regular Member

    Re: Απάντηση: RE: Τιμωρίες...

    Aυτο το σκεπτικο μου θυμηζη λιγο Κυβερνητικη πολιτικη.Εχωντας πλεον ολοι την εξουσια στα χερια μπορει να χαρακτηρηζη οπιον θελει Γραφικο.Και ομως μπορει να υπαρξη βδσμ οπου και τα δυο μελη θα μπορεσουν να ικανοποιησουν τις αναγκες τους.Δεν ειναι δα και τοσο δυσκολο ουτε πρωτακουστο.Απλα απαιτη κατανοηση.Στην τελικη το να αυτοχαρακτιριζετε καπιος Κυριαρχος δεν συμαινη οτι εχει και τιτλο σπουδων η κατι παρομοιο.Μια κατασταση του νου ειναι και τιποτα παραπανω.Το ιδιο ισχυ και για τους υπο...