Απόκρυψη ανακοίνωσης

Καλώς ήρθατε στην Ελληνική BDSM Κοινότητα.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας!

Η εγγραφή σας στην Online Κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να δημιουργήσετε το προσωπικό σας profile και photo albums και πολλά άλλα.

Η εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και δωρεάν.
Γίνετε μέλος στην Online Κοινότητα.


Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας.

Το παγωμένο δωμάτιο

Συζήτηση στο φόρουμ 'BDSM Art and Literature' που ξεκίνησε από το μέλος Arioch, στις 21 Ιανουαρίου 2012.

  1. xplod

    xplod Regular Member

    Απάντηση: Το παγωμένο δωμάτιο

    Θυμίζει δια στροφικό μυαλό Almodóvar!
     
  2. pnikosmika

    pnikosmika Regular Member

    Απάντηση: Το παγωμένο δωμάτιο

    Ετσι εξηγείται...  

    Αλλά ελπίζω με την επεξήγηση να μπήκες στο νόημα:lol2:

    Ενδιαφέρουσα ιστορία, πάντως δεν θα έλεγα οχι σε συνέχειά του.
     
  3. annia24

    annia24 Regular Member

    Απάντηση: Το παγωμένο δωμάτιο

    επιτελους το καταλαβα! καλλιο αργα,παρα ποτε δεν λεει η παροιμια?
     
  4. Dapom

    Dapom Contributor

    Πολύ ωραία ιστορια
     
  5. λαοφιλής η αυτοδικία, πράγματι!
    αλλά οι νοήμονες πώς θα ξέρουν οτι ο Γιάννης Δαβέρης ήταν όντως ο δράστης;
     
  6. vanilla30

    vanilla30 κι αλλο!!

    Με πονουσε το στομαχι μου στην αναγνωση...αηδια.
     
  7. Siren_Peisinoe

    Siren_Peisinoe Ανενεργή επί του παρόντος.

    Υπέροχο.
    Αν και δεν ικανοποίησε πλήρως τα σαδιστικά μου ένστικτα, ηταν αρκετο για τη γυναικεία μου πλευρα.
     
  8. πριν ακριβώς εκατό χρόνια, πρώτος ο έντουαρντ γκρίφιθ επινόησε την γρήγορη παράλληλη αφήγηση (ή παράλληλη δράση)
    γιατί διαπίστωσε οτι αφήνει ελάχιστα περιθώρια στη λογική επεξεργασία, επιτρέποντας στο θυμικό να αναλάβει όλες τις αποφάσεις.

    το διήγημά μας χρησιμοποίησε την ίδια τεχνική, προσθέτοντας το χρονικό άλμα (flashback) που δεν χρησιμοποίησε ο γκρίφιθ,
    αν και ήταν ήδη γνωστό, αλλά περιορίζει την αμεσότητα, την αληθοφάνεια.

    εδώ, η προσθήκη του χρονικού άλματος, είναι αξιολογότατο εύρημα, προκαλεί σύγχιση στον μέσο (στην αντίληψη) αναγνώστη,
    ο οποίος δεν κατανοεί ποτέ με ποιόν ακριβώς έχει ταυτιστεί.

    στο διήγημα δεν γίνεται σαφές τίνος η απαγωγή περιγράφεται, αγνοούνται οι όροι απελευθέρωσης της κατερίνας και της προσαγωγής
    σε δίκη του γιάννη. τα περιστατικά ομηρίας αμφοτέρων είναι συγκεχυμένα, σχεδόν ουδείς γνωρίζει με τίνος την πλευρά συμπάσχει.

    ο γκρίφιθ, πριν έναν αιώνα, με την ίδια τεχνική,
    περιγράφει τη βαναυσότητα των κακών έναντι αθώων, καθώς πρέπει και ανυποψίαστων νεαρών γυναικών
    το διήγημά μας ακριβώς το ίδιο.

    ο γκρίφιθ, πριν έναν αιώνα, με την ίδια τεχνική,
    περιγράφει την παρέμβαση της σοφής γεροντικής φιγούρας που καθοδηγεί (αναθέτοντας σε άλλους, χωρίς να ενεργεί) την απόδοση της δικαιοσύνης
    όπως και στο διήγημά μας

    ομοιότητες:
    τα θύματα είναι σαφώς προσδιορισμένα: γυναίκες, ανυπεράσπιστες, ανυποψίαστες, προβλέψιμες και καθώς πρέπει (φοιτήτριες, εργάτριες, κοιτούν τη δουλειά τους).

    -δεν συντρέχει λόγος εντοπισμού υπευθύνου, αρκεί να έχει ένα απ' τα χαρακτηριστικά του θύτη
    -το στοχοποιημένο χαρακτηριστικό και ο φορέας του, οδηγούνται συνοπτικά στην πυρά


    διαφοροποιήσεις:
    θύτες στο διήγημά μας: άντρες, αλβανοί, βρωμιάρηδες ινδοί μετανάστες
    θύτες στον γκρίφιθ: άντρες, μαύροι, βρωμιάρηδες επαναστάτες σκλάβοι

    αποδίδοντες δικαιοσύνη:
    στο διήγημά μας: σοφοί, εκτός συναγωνισμού, υπερήλικες, που δεν ενεργούν αλλά αναθέτουν (και άρα δεν ευθύνονται) -πατρικές φιγούρες
    στον γκρίφιθ: σοφοί, εκτός συναγωνισμού, υπερήλικες, που δεν ενεργούν αλλά αναθέτουν (και άρα δεν ευθύνονται) -πατρικές φιγούρες, καθοδηγητές της κου κλουξ κλαν

    τόσο μεγάλη ήταν η επιτυχία του γκριφιθ να απευθυνθεί στο θυμικό χρησιμοποιώντας στερεότυπα , που την επόμενη χρονία της κυκλοφορίας της
    "γεννησης ενος έθνους" στην οποία αναφέρομαι, κυκλοφόρησε τη "μισαλλοδοξία", ναι, ονόμασε μισαλλοδοξία την κριτική που δέχτηκε
    για την υποστήριξη της "αυτοδικίας" της κου κλουξ κλαν.

    τα αναπαραγώμενα στερεότυπα παραμένουν ταυτόσημα:
    -απαράδεκτος όποιος με πρόθεση ταράσσει την τάξιν
    -αποδεκτός ο προβλέψιμος
    -αποδεκτός νέγρος ο νεκρός νέγρος
    -αποδεκτός άντρας ο ευνουχισμένος άντρας
    -αποδεκτή γυναίκα η ευνουχισμένη γυναίκα
    -αποδεκτός άνθρωπος ο άφυλος άνθρωπος
    -αποδεκτός άνθρωπος ο αταξικός άνθρωπος
    -αποδεκτός άνθρωπος ο ομογενοποιημένος ανόητος

    ταυτιζόμεθα κατά βούλησιν ή κατά θυμόν;