Απόκρυψη ανακοίνωσης

Καλώς ήρθατε στην Ελληνική BDSM Κοινότητα.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας!

Η εγγραφή σας στην Online Κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να δημιουργήσετε το προσωπικό σας profile και photo albums και πολλά άλλα.

Η εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και δωρεάν.
Γίνετε μέλος στην Online Κοινότητα.


Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας.

Τo BDSM, είναι - εμπεριέχει ηδονή ή είναι λογιστική πράξη;

Συζήτηση στο φόρουμ 'BDSM Discussion' που ξεκίνησε από το μέλος Discerning, στις 25 Αυγούστου 2020.

  1. Discerning

    Discerning Contributor

    Όταν διαφωνεί 1 με 100, είναι πρόβλημα γράφτηκε, μεταξύ άλλων. Για να δούμε.

    Ενώ στο θεωρητικό κομμάτι, φαίνεται από αρκετά μέλη μια ταύτιση απόψεων, ας τις εξετάσουμε στην πράξη. Σε αυτή τη ρημάδα την πράξη, που έχει κατατροπώσει πλήθος θεωριών. Μιας και δεν μπορούμε να κάνουμε ένα session σε αναμετάδοση μέσω zoom, ας ακολουθήσουμε το:

    παράδειγμα το [paráδiγma]: 1α. επιλεγμένη (τυπική ή ιδιαίτερη) περίπτωση, που χρησιμοποιείται κυρίως για να ερμηνεύσει, να κάνει κατανοητό ένα συγκεκριμένο φαινόμενο ή γεγονός.

    Τι ακριβώς τονίζεται στη θεωρία; Η ουσία, στην υπογράμμιση κυρίως. Τα 2 παραδείγματα, βασίζονται, στη θεωρητική (το τονίζω) άποψη που έχουν διατυπώσει 4 τύπισσες.

    Για όσους/ες λοιπόν θα μπορέσουν, να ξεπεράσουν το χιουμοριστικό, και σε περιπτώσεις τραβηγμένο και επίτηδες απλοϊκό μέρος, και μείνουν στην ουσία:

    Στο παράδειγμα πρωταγωνιστές είναι ο Τίτος, Κυριαρχικός Σαδιστής, φανατικός οπαδός του πλαισίου φυσικά, πολυγραφότατος στο forum, και η Αγαθονίκη, υποτακτική με φαντασιώσεις σαδομαχισμού, και φανατική αναγνώστρια του φόρουμ επίσης. Ωστόσο δεν την χαρακτηρίζει κανείς ως έμπειρη.

    Ο Τίτος και η Αγαθονίκη, αφού τα είπαν διαδικτυακά, συναντήθηκαν για το κοινό τσαγάκι, (τέτοιο πίνει η ελίτ) έτσι για την πρώτη γνωριμία, και μετά από την διαπίστωση της κοινής έλξης, συμφώνησαν να βρεθούν για SM και γαμήσι.

    Για να δούμε την εξέλιξη, βάση της θεωρίας που έχει διατυπωθεί:

    Ας αφήσουμε το συναίσθημα, και ας πάμε στα εύκολα. Στις πρακτικές. Ακολουθεί, πριν το ξεκινάμε!, (γιατί στον ερωτισμό πρέπει να ειπωθεί οπωσδήποτε!) ο εξής διάλογος. Η ώρα είναι 22:00

    - Αγαθονίκη όλες αυτές τις ώρες του παιχνιδιού, θα με αποκαλείς Κύριο

    -Όχι, όχι. Δεν συναινώ. Κύριος είναι μόνο ένας (Η Αγαθονίκη σταυροκοπιέται)

    -Εντάξει, θα με αποκαλείς Αφέντη

    -Όχι, όχι. Δεν είμαι σκλάβα, για session συμφώνησα. Δεν συναινώ

    -Οκ. Σεβαστό. Θα με αποκαλείς με το όνομά μου.

    -Μάλιστα. Άλλες εκφράσεις απαγορεύονται;

    -Δηλαδή;

    -Όπως μωρό μου, καμάρι μου, θησαυρέ μου, πρίγκιπά μου, μούργο... Αν μου αρέσει πολύ, μπορεί να γίνω συναισθηματική. Βέβαια...Μη κοιτάς που μου αρέσουν οι ανωμαλίες.

    -Όχι. Μόνο το όνομά μου. Εγώ θα σε αποκαλώ διάφορα

    -Πρόστυχα; Πολύ;

    -Nαι.

    -Οπως; Για να συναινέσω πρέπει να γνωρίζω. Το διάβασα στο φόρουμ

    -Πουτάνα, σκύλα, καριόλα, γαμιόλα, ξεκωλιάρα, βρώμα, άχρηστη, σκουπίδι

    -Όχι, όχι, δεν συναινώ. To 2 με τίποτα, καθότι φιλόζωη και ευαίσθητη σε αυτό τον τομέα. Το 7 και το 8, επίσης όχι. Θίγεις το αξιακό μου σύστημα. Το 6 στο δίνω. Μη με χαρακτηρίσεις δα, και αμύριστο λουλούδι!

    -Εντάξει μικρή (Τίτος σημειώνει) Να περάσουμε στις πρακτικές

    H ώρα είναι 22.30

    -Ναι, ναι! Ας αρχίσουμε από το sex πρώτα. Μη τρομάξω

    Α. Deep throating

    -Τι είναι αυτό; Για να συναινέσω, πρέπει να κατανοήσω. Το διάβασα στο φόρουμ

    -Όταν σε τσιμπουκώνω, θα στον χώνω όλον μέσα

    -Μμμμ. Ηδονιστικό ακούγεται. Αλλά μια στιγμή. Το μέγεθός σου δεν μου είπες

    -20cm

    -(Η Αγαθονίκη ενθουσιάζεται. Ξεροκαταπίνει) Να ρωτήσω πάχος ή πάει πολύ; Ουφ, δεν ξέρω… Εντάξει. Και πόση ώρα θα τον κρατάς μέσα μου; Κι αν σκάσω; Κι αν κάνω εμετό; Θα ξενερώσεις; Θα έχουμε σφουγγαρίστρα κοντά; Θα συνεχίσουμε μετά ή μπα; Πω, πω, πολλά τα ερωτηματικά. Εντάξει συναινώ. Με βαριά καρδιά. Να σημειωθεί παρακαλώ.

    Β. Hair Pulling

    -Eντάξει αυτό το ξέρω. Μη μου τα ξεριζώσεις όμως.

    Γ. Anal fuck

    -Για να συναινέσω, χρειάζομαι να μου πεις τα βήματα. Το πως θα με προετοιμάσεις. Δεν είμαι βανιλοτσουλάκι. Είμαι τσούλα του φόρουμ εγώ. Υποτακτική. Οφείλεις να με ενημερώσεις

    (Ο Τίτος, ως άνθρωπος του πλαισίου, υπομονετικά εξηγεί).

    -Aν είσαι στενή, θα ξεκινήσω με ένα δάχτυλο, μετά με δυο...

    -Θα χρησιμοποιήσεις κρέμα; Λάδι;

    -Oχι. Φτύσιμο.

    -Μμμ. Καυλωτικό ακούγεται. Εντάξει συναινώ (Αγαθονίκη σημειώνει)

    Δ. Όταν σε χρησιμοποιώ, θα σου βάλω butt plug

    -Tι είναι αυτό; Για να συναινέσω, πρέπει να κατανοήσω

    -Πρωκτική σφήνα.

    -Και, δηλαδή, όλη την ώρα… θα το έχω μέσα μου;

    -Nαι.

    -Τι μέγεθος;

    -Tη μεσαία

    -Δηλαδή; Δείξε μου

    (Τίτος ανοίγει το βαλιτσάκι)

    -Εντάξει, συναινώ. Όχι τη γυάλινη σε παρακαλώ. Μπορεί να σπάσει. Προτιμώ τη μεταλλική.

    Ε. Όταν σε έχω στα 4 θα σου φορέσω ball και bit gag

    -Tι είναι αυτά; Για να συναινέσω, πρέπει να κατανοήσω

    (Τίτος, ανοίγει ξανά το βαλιτσάκι)

    -Από τι υλικό;

    -Εχω και από Καουτσούκ, και από σιλικόνη

    -Προτιμώ Σιλικόνη

    (Τίτος σημειώνει)

    -Είναι αποστειρωμένα; Μη πάθουμε καμιά μόλυνση!

    -Mα φυσικά. Τι είναι αυτά που λες μικρή; SSC. Πάνω απ’ όλα η ασφάλεια

    -Εντάξει, συναινώ

    -Και ενδεχομένως αναλόγως τα κέφια μου, μπορεί να

    ΣΤ. σου βάλω χειροπέδες ή Wrist / Ankle Restrains

    -Eντάξει τις χειροπέδες, συναινώ. Είναι φαντασίωσή χρόνων, μου εμπνέεις και εμπιστοσύνη. Όχι όμως ακινητοποιημένη κάπου. Εχω διαβάσει και το βιβλίο, έχω δει και την ταινία Gerald’s Game. Αμέ! Καρδιογράφημα πότε έκανες τελευταία φορά; (Αγαθονίκη σταυροκοπιέται). Το άλλο πως το είπες; Για να συναινέσω, πρέπει να κατανοήσω

    (Τίτος, αυτή τη φορά ανοίγει το μεγάλο συρτάρι. Τίτος δείχνει και εξηγεί.)

    -Eντάξει, συναινώ. Το κατανόησα, νομίζω… Συναινώ

    Ζ. Και Spreader Bar

    -Tι είναι τούτο πάλι; Ελα παναγία μου γλυκοφιλούσα! Πόσα έχεις;

    (Tίτος, ανοίγει πάλι το μεγάλο συρτάρι. Τίτος δείχνει και εξηγεί)

    -Εντάξει. Συναινώ. Το θέμα είναι να καυλώσεις κι εσύ. Να περάσουμε καλά και οι δυο μας.

    Η ώρα έχει πάει 23:30

    -Tώρα να σου εξηγήσω και πως θα σε πονέσω, και μετά πως...

    -(Αγαθονίκη τον κόβει) Δεν το αφήνουμε καλύτερα το SM για την άλλη φορά; Eάν και εφόσον. Να σημειωθεί παρακαλώ. Ας κάνουμε ένα T/b να γουστάρουμε. Ηδη φάγαμε μιάμιση ώρα στην κατανόηση! Στέγνωσα η κακομοίρα. Ξυπνάω και πρωί αύριο...

    -Και πρόσεξε. Αυστηρά και μόνο τα όσα συμφωνήσαμε. Μη σου φύγει χαστούκι στην καύλα σου. Δεν μου έχεις εξηγήσει το που και πως, ώστε να κατανοήσω και να συναινέσω. Και τώρα δεν προλαβαίνουμε...

    -Εντάξει

    -Ξεκινάμε

    -Περίμενε! Safeword δεν ορίσαμε

    -Πτου, σωστά. Μπιζέλι

    -Να το κάνουμε καρπούζι ένεκα καλοκαιριού;

    -Eντάξει. Ξεκινάμε

    -Με το 3 ή μετά το 3;

    ...

    O oποιοσδήποτε καταλαβαίνει, φυσικά, πως αν έμπαιναν SM πρακτικές, η επεξήγηση και η κατανόηση (?) θα μπορούσε να είναι 2 με 3 ώρες. Εύκολα και παραπάνω. Η ώρα θα πήγαινε 2:30!

    Και άντε, να πάρει το flogger o Τίτος, να χτυπήσει 10 φορές ένα σημείο, (όπως γράφει το φόρουμ) ώστε να βεβαιωθεί η Αγαθονίκη για το σημάδι του, και μετά το ίδιο με το Crop, και στη συνέχεια με το bullwhip, και μετά με την ζώνη… Και να προσπαθήσεις να εξηγήσεις, σε βαθμό κατανόησης (!) τα επίπεδα πόνου, αλλά αρχικά τα σημεία...

    Ας δούμε ένα παράδειγμα

    -Και που θα με μαστιγώσεις;

    -Γλουτούς, δικέφαλους μηριαίους

    -Που είναι αυτό;

    -Πίσω από τους τετρακέφαλους

    -Και οι τετρακέφαλοι τι είναι; Τρομακτικό ακούγεται!

    Πέρα από την πλάκα, άντε να κατανοήσει κάποια το sensory deprivation ή το Violet Wand, χωρίς να τα αισθανθεί στην πράξη! Και κυρίως, χωρίς να τα αισθανθεί στην καύλα της στιγμής!

    Και εδώ μιλάμε, για δεκάδες πρακτικές στο SM, που εύκολα μπορούν να γίνουν εκατοντάδες με improvised tools και διαφορετικά μέρη. Τι στον πούτσο να κατανοήσει η υ, και σε ποιο χρονικό σημείο, όταν υπάρχει η εξέλιξη και η καύλα της σκηνής; Θα διακοπεί, για την επεξήγηση και την κατανόηση αυτού που γέννησε η καύλα; Και η καύλα; Θα μπει κάβα;

    Φαντάζεται κάποιος να προστεθεί και η προσπάθεια κατανόησης της ταπείνωσης, ώστε να υπάρξει συναίνεση φυσικά. Αυτό δεν θα είναι συνάντηση για session, για φιλοσοφική κουβέντα έως το πρωί, και αν, θα είναι!

    Που είναι η πηγαία καύλα, όταν όλα πρέπει να γίνουν βάση συγκεκριμένου προγραμματισμού και σχεδίου;
    Που είναι το αυθόρμητο, θέλω να σε γαμήσω, πονέσω… τώρα;
    Που είναι το άγνωστο για την υ;
    Η ηδονή της έκπληξης;
    Το συναίσθημα της απόλαυσης του παρακάτω, του πιο εσωτερικά;
    Που είναι η Κυριαρχία του Κ, όταν για το κάθε τι χρειάζεται τη συναίνεση;
    Που είναι η ελευθερία της έκφρασης που απογειώνει τον ερωτισμό;
    Που είναι η διεύρυνση ορίων;

    Και τι σχέση μπορεί να έχει η αρχική, καθαρά λογιστική "κατανόηση", ώστε να ειπωθεί ναι ή όχι!, όταν δεν έχει καμία απολύτως σχέση με το βίωμα στη πράξη, στις εκάστοτε συνθήκες κάθε φορά...

    To “άλμα πίστης” βάση ενστίκτου και αρχικής εντύπωσης, όπως σωστά σημειώθηκε, στην αρχική συναίνεση, και η εμπιστοσύνη που χτίζεται στη διαδρομή της Κ/υ, δεν είναι αρκετά; Tι είναι η Κ/υ; Λογιστική πράξη, ή συμφωνία επιχειρηματικού συνεταιρισμού; Που είναι η ψυχή της, αν όλα ενεργούνται μηχανικά και βάση πρωτοκόλλου;

    Αυτό είναι το BDSM? Και αν είναι όντως αυτό για 10, 20, 100... τι ακριβώς σημαίνει; Πως, έτσι πρέπει να το αντιλαμβάνεται ο καθένας;

    Kλείνω με ένα ερώτημα, που έθεσα σε μέλος, σε άλλο νήμα, αλλά ταιριάζει γάντι εδώ. (Για να δούμε αν απαντηθεί)

    Να σημειωθεί, πως εδώ μιλάμε κυρίως για σωματικό play. Που να προστεθεί η πολυπλοκότητα και το βαθύ νόημα, όλη η ουσία δηλαδή, σε εγκεφαλικές και συναισθηματικές διεργασίες, μέσα σε Κ/υ σχέση!

    Τοποθετηθείτε ή αφοδεύστε ελεύθερα.
     
    Last edited: 25 Αυγούστου 2020
  2. iolanda

    iolanda Contributor

    Ειλικρινά και με κάθε καλή πρόθεση, γιατί το κάνετε αυτό στον εαυτό σας?
    Λέτε πως σέβεστε το "βδσμ των άλλων" και παραπονιεστε που δεν σέβονται οι άλλοι το "δικό σας" , όμως στην πράξη και εμμένοντας να συζητάτε τα ίδια και ίδια δείχνετε το αντίθετο.
    Θέλετε να ενταχθείτε επιβάλλοντας στους υπόλοιπους το κινκ σας ή δεν θέλετε να ενταχθείτε και απλά περνάτε την ώρα σας?

    Πραγματικά δεν έχω καταλάβει.
     
  3. Discerning

    Discerning Contributor

    Δεν κάνω τίποτα στον εαυτό μου, παρά μόνο το να παρουσιάζω την οπτική μου, και να επιχειρηματολογώ γι' αυτη.
    Στο ερώτημα σου. Είναι πολύ απλό και ξεκάθαρο. Απολύτως όμως. Σέβομαι αυτόν που έχει επιλέξει το περπάτημα για την άσκησή του, ή το τρέξιμο για την άθλησή του. Η αντίδρασή μου, είναι, όταν αυτός προσπαθεί να πείσει, πως άσκηση είναι μόνο το περπάτημα, και άθληση είναι μόνο το τρέξιμο, επειδή οι περισσότεροι περπατούν και τρέχουν! Ο,τι επειδή μας διαβάζουν νιούμπις, πρέπει να μη μιλάμε για Freestyle skiing ή Volcano surfing!

    Διάβασες ένα νήμα, και αντί να τοποθετηθείς στα όσα γράφει - παρουσιάζει, να επιχειρηματολογήσεις κατά, αν είσαι κατά, τοποθετείσαι για τον νηματοθέτη.

    Θα σε καύλωνε, το να ζούσες την εμπειρία του session όπως την περιέγραψα ή την βρίσκεις παντελώς ξενέρωτη;
     
  4. iolanda

    iolanda Contributor

    Θα την έβρισκα ξενέρωτη, αλλά δεν νομίζω να ισχυρίστηκε κανείς απ' όσους έγραψαν πως σαν συναινετικό εννοούσαν κάτι τέτοιο, το καταλαβαίνετε κι εσείς πως είναι τραβηγμένο.
    Αν όμως κάποιοι γουστάρουν να το ζούνε έτσι, δεν μου πέφτει λόγος.
     
    Last edited: 25 Αυγούστου 2020
  5. p0ltergeist

    p0ltergeist Regular Member

    Πάλι τα ίδια...
     
  6. Θρυαλλίς

    Θρυαλλίς Staff Member

    @Discerning η ιστορία σας "μπάζει"

    Λέτε

    <<Ο Τίτος και η Αγαθονίκη, αφού τα είπαν διαδικτυακά, συναντήθηκαν για το κοινό τσαγάκι, (τέτοιο πίνει η ελίτ) έτσι για την πρώτη γνωριμία, και μετά από την διαπίστωση της κοινής έλξης, συμφώνησαν να βρεθούν για SM και γαμήσι.>>

    Και μετά λέτε

    <<Που είναι η Κυριαρχία του Κ, όταν για το κάθε τι χρειάζεται τη συναίνεση; Tι είναι η Κ/υ; Λογιστική πράξη, ή συμφωνία επιχειρηματικού συνεταιρισμού; Που είναι η ψυχή της, αν όλα ενεργούνται μηχανικά και βάση πρωτοκόλλου;>>

    Άλλο το S/m άλλο το D/s τα έχουμε ξαναπεί αυτά.

    Επίσης η συζήτηση που μας παρουσιάζετε είναι καταδικασμενη από την αρχή να χαρακτηριστεί ως ξενέρωτη γιατί θυμίζει τον Τοτο και την Μαιρουλα στο δημοτικό και όχι τον Τίτο και την Αγαθονικη, συνεπώς δεν μπορείτε να ρωτάτε

    Αυτά που κάνατε quote δεν εννοούν αυτά που περιγράφετε σε καμία περίπτωση, το ξέρετε και εσείς ο ίδιος. Έστω λοιπόν ότι υπάρχει κόσμος που καυλωνει με το ακραίο παράδειγμα που μας δώσατε

    <<Αυτό είναι το BDSM? Και αν είναι όντως αυτό για 10, 20, 100... τι ακριβώς σημαίνει; Πως, έτσι πρέπει να το αντιλαμβάνεται ο καθένας; >>

    Εάν αυτό είναι BDSM, δεν πρέπει να το αντιλαμβάνεται έτσι ο καθένας αλλά από την άλλη κανείς δεν είναι υποχρεωμένος να αποδεχτεί το δικό σας BDSM, εξ ου και το μαλλιοτραβηγμα.

    Είναι και άλλα πολλά που θέλω να γράψω αλλά πραγματικά κουράστηκα πάρα πολύ τελευταία και εάν πιστεύετε πως κάποιοι αφοδευουν στα νήματα γνωρίζετε πολύ καλά πως εγώ δεν το κάνω
     
  7. Discerning

    Discerning Contributor

    Το έγραψα, πως είναι χιουμοριστικό, τραβηγμένο και επίτηδες απλοϊκό

    Ισχυρίστηκα ποτέ το αντίθετο; Δεν γράφω σε κάθε νήμα, πως δεν μου πέφτει λόγος, και σέβομαι το πως επιλέγει να την βρίσκει ο καθένας;
     
  8. sapfw

    sapfw Hard to handle Contributor

    Ως "άλμα πίστης" εγώ θα έλεγα την αρχική έλξη/χημεία και φυσικά το ένστικτο... από κει και πέρα η εμπιστοσύνη χτίζεται λιθαράκι λιθαράκι και είναι πολύ εύκολο να γκρεμιστεί μια που είναι τύπου jenga κατάσταση... κάθε τουβλάκι που μπαίνει είναι μια επιβεβαίωση για τον Κ και μια αίσθηση ασφάλειας για την υ...

    Όχι το Κ/υ δεν είναι λογιστική πράξη ή συμφωνία κλπ, όπως καμία σχέση δεν είναι (ή δεν πρέπει να είναι) γιατί έχουμε να κάνουμε με ανθρώπινες ψυχές και τίποτα δεν μπορεί να προεξοφληθεί

    Δεν ξέρω αν αυτό είναι ή όχι BDSM και όπως έχω ξαναπεί δε με ενδιαφέρει ούτε να το ορίσω, ούτε να το μάθω... δε με ενδιέφερε ποτέ να υπεραναλύσω την καύλα μου ούτε να βρω από πού πηγάζει... ξέρω όμως πότε το χαμηλό μου υπογάστριο χτυπάει κόκκινο και πότε πράσινο... και it's fine by me
     
  9. Arioch

    Arioch Μαϊμουτζαχεντίν Premium Member Contributor

    @Discerning
    Αυτό που αναφέρεις όπως είπε και η @Θρυαλλίς αναφέρονται σε ένα T/b play και όχι σε D/s σχέσεις.

    Η D/s σχέση έρχεται ως κατίσχυση την οποία ακολουθεί εκπαίδευση. Όλα αυτά που έχει ο διάλογος έχουν απαντηθεί είτε κατά τη διάρκεια της αρχικής γνωριμίας είτε κατά τη διάρκεια της εκπαίδευσης. Το όποιο παιχνίδι κατά τη διάρκεια της εκπαίδευσης *πάντα* ακολουθεί την εκπαίδευση, δεν προηγείται αυτής.

    Προφανώς και είναι ευθύνη του Κ να καθορίσει και την ταχύτητα και τη διάρκεια της εκπαίδευσης αλλά στο χωριό λένε πως όποιος βιάζεται σκοντάφτει.

    Είναι αγώνας μεγάλων αποστάσεων, όχι sprint.

    Το άλλο που ρωτάς δεν μπορώ να το απαντήσω γιατί αδυνατώ να συλλάβω τον ειρμό μεταξύ αυτού που έγραψε η @mpaxari και αυτού που τη ρωτάς.
     
  10. Lucifer81

    Lucifer81 Wandering, but not lost

    Έχω κι εγώ μια ιστορία! Είναι λοιπόν ο Μπάμπης από τις Κουκουβάουνες και μόλις τον χώρισε το Μαράκι απο τις Τζιτζιφίες...ο Μπάμπης έχει βρει ένα πιστόλι (αν θέλετε λεπτομέρειες παρακαλώ πείτε μου), και έχει βγει στο δρόμο φωνάζοντας "α ρε Μαράκι". Αρχίζει και πυροβολεί ενώ κυκλοφορούν περαστικοί. Πετυχαίνει έναν στο πόδι, γάμπα, επιφανειακό τραύμα, και έναν στον ώμο, αλλά η σφαίρα δεν έχιε μείνει μέσα. Και οι δύο μεταφέρονται στο νοσοκομείο και μετά απο μέρες πέρνουν εξιτήριο.
    Ο Μπάμπης δεν σκότωσε κανέναν, άρα γιατί να τιμωρηθεί; Δεν φταίει αυτός που στο δρόμο της σφαίρας του μπήκε μια γάμπα και ένας ώμος...εκείνοι φταίνε. Εφόσον δεν σκότωσε κανέναν γιατί να μην ξαναβγεί με το πιστόλι να ρίξει; ΑΝ σκοτώσει κάποιον τότε ας σταματήσει.
     
  11. Discerning

    Discerning Contributor

    @Θρυαλλίς

    Εγραψα, πως το παράδειγμα είναι χιουμοριστικό, τραβηγμένο και επίτηδες απλοϊκό. Εγραψα επίσης πως περιγράφει Τ/b τελικά. Ούτε καν SM.

    Ο καθένας, κρίνει σύμφωνα με την οπτική του, και το πως αυτός αντιλαμβάνεται τα πράγματα, με τον δικό του υποκειμενικό τρόπο. Δείγμα πήρες πρόσφατα, από την εμπειρία που κατέθεσες δημόσια. Κάποιοι είναι πεπεισμένοι (!) πως έπεσες θύμα κακοποίησης, χωρίς να σεβαστούν την άποψή σου, και χωρίς να αποδεχτούν, πως είσαι η καταλληλότερη να κρίνεις. Εμμένουν στα δικά τους.

    Ετσι, και ο καθένας εμμένει στη δική του θέαση και αντίληψη, σε ότι αφορά την δική μου οπτική. Δεν αποπειράθηκα να αποδεχτεί κανείς τον δικό μου τρόπο, και δεν ισχυρίστηκα ποτέ πως είναι ο καλύτερος, ο σωστότερος κλπ. Μακριά από μένα τέτοια "λογική". Το μαλλιοτράβηγμα γίνεται γιατί απλά, δεν τους αρέσει ο τρόπος μου. Λες και τον βιώνουν αυτοί. Είναι πραγματικά αστείο.

    Σ' ευχαριστώ για το σχόλιο, και τον τρόπο σου.
     
  12. Lucifer81

    Lucifer81 Wandering, but not lost

    Ίσως θα έπρεπε να ξαναδιαβάσεις όλα όσα έχεις γράψει και θα βρεις πολύ καλύτερη απάντηση από αυτή. Η θυματοποιήση είναι τόσο λυκειακού επιπέδου.