Απόκρυψη ανακοίνωσης

Καλώς ήρθατε στην Ελληνική BDSM Κοινότητα.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας!

Η εγγραφή σας στην Online Κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να δημιουργήσετε το προσωπικό σας profile και photo albums και πολλά άλλα.

Η εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και δωρεάν.
Γίνετε μέλος στην Online Κοινότητα.


Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας.

Υπάρχει το D/s ;

Συζήτηση στο φόρουμ 'Κυριαρχία - υποταγή D/s' που ξεκίνησε από το μέλος DeSade, στις 11 Σεπτεμβρίου 2007.

  1. gaby_m

    gaby_m ahinsā Premium Member Contributor

    Η απόλαυση το διαχωρίζει ξεκάθαρα από το BDSM. Φυσικά υπάρχει η συναίνεση αλλά δεν είναι η συναίνεση που φέρνει κάποιον στο BDSM.

    Δεν γνωρίζω και αν θέλετε μου λέτε τι είναι η "κατά Γιουνγκ σκιά" - εγώ από μόνη μου δεν την ξαναπατάω   με τον έτσι και αλλιώς ξεπερασμένο Γιουνγκ.
    Θα έλεγα ότι πρόκειται για συννοσηρότητα και ότι μπορεί να παράγει πολύ ισχυρά συγκολλητικά υλικά.

    Πλεονέκτημα επιβίωσης για τον κάθε άνθρωπο είναι να βρίσκεται σε μια συσχέτιση που τον ικανοποιεί σε βάθος. Αν αυτή η συσχέτιση είναι σαδομαζοχιστική εντός BDSM και είναι αυτή που ήθελε και χρειαζόταν τότε είναι πλεονέκτημα επιβίωσης. Η Ισχύς, κατά τη γνώμη μου, δεν είναι πάντα πλεονέκτημα επιβίωσης, εξαρτάται από τους εσωτερικούς πόρους που απαιτεί για να υποστηριχτεί. Μπορεί να είναι και ακριβώς το αντίθετο.

    Αυτές είναι οι λεγόμενες ναρκισσιστικές σχέσεις. Όταν κάποιος στρέφεται προς τον άλλο και όχι προς τον εαυτό του, μιλάμε για αντικειμενότροπη σχέση.

    Δεν είναι μόνον "ψυχομπάτσος" γεννά και τα ιδεώδη του καθένα. Εξάλλου, οτιδήποτε έχει να κάνει με "μπάτσο" σέρνει αυτήν την απαξία που σέρνει επειδή είναι ισοπεδωτικό, δεν φιλτράρει, δε διακρίνει, δεν ελίσσεται και μάλιστα όλα αυτά σε βαθμό που να μη μπορεί να εκτελέσει τελικά τα καθήκοντά του διότι όντας προσκολλημένο στον τύπο χάνει την ουσία. Το Υπερεγώ όμως είναι και σαν το δακτυλικό αποτύπωμα, διαφέρει για τον καθένα. Επιπλέον σηκώνει διόρθωση - ψυχοθεραπευτικά ή με προσωπικό ψάξιμο και αυτογνωσία ή αλλιώς - όταν είναι δυσβάστακτο και δημιουργεί μη ανεκτές εσωτερικές συγκρούσεις. Ορολογία είναι το επιτρεπτικό Υπερεγώ και αυτό που υποστηρίζω είναι ότι μόνον ένα επιτρεπτικό Υπερεγώ επιτρέπει την σαδομαζοχιστική συσχέτιση με προσυμφωνημένο γενικό πλαίσιο ή επιμέρους στοιχεία. Έχει αφήσει ο άνθρωπος τον εαυτό του να απολαύσει όπως αισθάνεται, αυτό εννοώ, μεταξύ άλλων.
     
  2. espimain

    espimain Contributor

    Αυτή είναι η Σαδική θεώρηση του D/s.
     
  3. rea..

    rea.. Contributor

    Υπάρχει σύνδεση ανάμεσα στο γιατί και στο πως. Σε ένα πολύ συγκεκριμένο και καθορισμένο πλαίσιο - πώς - δεν γίνεται να μην είναι εξίσου καθορισμένο και συγκεκριμένο το γιατί.
    Ο Λόγος δομεί τον Τρόπο.