Απόκρυψη ανακοίνωσης

Καλώς ήρθατε στην Ελληνική BDSM Κοινότητα.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας!

Η εγγραφή σας στην Online Κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να δημιουργήσετε το προσωπικό σας profile και photo albums και πολλά άλλα.

Η εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και δωρεάν.
Γίνετε μέλος στην Online Κοινότητα.


Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας.

Φιλοσοφικό όργιο, με την "άδολη" υποτακτικότητα και τις ζουμερές "αδερφές" της...

Συζήτηση στο φόρουμ 'Κυριαρχία - υποταγή D/s' που ξεκίνησε από το μέλος lara, στις 21 Απριλίου 2008.

  1. lara

    lara Αυτοδεσποζόμενη Contributor

    Πριν συνεχίσουμε τον διάλογο θα ήθελες να αναλυσεις πως ορίζεις προσωπικά την υποτακτικότητα?
     
  2. Mikra_Psemata

    Mikra_Psemata Contributor

    Απάντηση: "Πολυγαμία" και bdsm

    χμμμ.. επικίνδυνη ερώτηση λαρα..  

    Με ωθείς και θα δηλώσω δημοσίως ότι δεν αναγνωρίζω ουτε την υποτακτικότητα, ούτε την κυριαρχικότητα στα πλαίσια (των συμμετεχόντων στο φορουμ τουλαχιστον) του βδσμ όπως αυτό "ανθει" επι των ημερών μας .

    Αναγνωρίζω μόνο τρόπους/δρόμους επίτευξης της προσωπικής απόλαυσης του καθενός.

    Οι διαδρομές ή οι συμπεριφορές που θα ακολουθηθούν δεν χαρακτηρίζουν κατ εμε πάντα το σύνολο ή την πραγματική προσωπικότητα του Χ παίκτη.

    Απο όσο μπορω να αντιληφθώ τα εδώ θέσφατα περι υποτακτικότητας (για να απαντησω κ στην ερωτηση σου) θέλουν τους υποτακτικούς ταγμένους στην άδολη υπηρεσία του/της αφεντη/ντρα τους.

    Συμφωνα με αυτή την οπτική λοιπόν στην πλειονότητα των δηλωμένων υποτακτικών στην μικρη κοινωνία του φορουμ δεν αναγνωριζω άδολη υπηρεσία.. άρα ουτε κ υποτακτικότητα..
     
    Last edited: 21 Απριλίου 2008
  3. L_Strike

    L_Strike Contributor

    Re: Απάντηση: "Πολυγαμία" και bdsm

    Πόθεν το "άδολη"; Από την στιγμή που ο/η υποκτακτικός/η αναλαμβάνει αυτή την θέση για προσωπική του ευχαρίστηση, δεν εμπεριέχεται (έστω με την καλύτερη των εννοιών) δόλος;
     
  4. Mikra_Psemata

    Mikra_Psemata Contributor

    Απάντηση: Re: Απάντηση: "Πολυγαμία" και bdsm

    Συμφωνώ..

    οπου υφίστατο το " άδολος" θα διέκρινα υποτακτική προσωπικότητα

    όπου "προσωπική ευχαριστηση" διακρίνω έναν ισότιμο παίκτη.. μακραν των εννοιών της υποτακτικοτητας κ κυριαρχιας..

    Για την ακριβεια μου θυμίζει τα βανιλίζοντα κινκι δεσιματακια ή παιχνιδια.. έτσι για να έχουμε κ λίγο αλατι στο κρεβάτι.. ή στο τραπέζι ή στο μπουφεδακι με το σεμεν..
     
  5. MasterJp

    MasterJp Advisor Staff Member In Loving Memory

    Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: "Πολυγαμία" και bdsm

    @Mikra_Psemata: θα ήθελες να σκιαγραφήσεις την "υποτακτικη προσωπικότητα" την οποία θα διέκρινες τη παρουσία της λέξεως "άδολος" ;
     
  6. soutzoukakia

    soutzoukakia His precious

    Απάντηση: "Πολυγαμία" και bdsm

    Δεν μπορώ να βρω στον δόλο καμία καλή έννοια.
    Ο δόλος εμπεριέχει παραπλάνηση του άλλου και ζημία του προς όφελος αυτού που τον παραπλανά
    Μήπως και οι δυο εννοείτε ιδιοτέλεια;
     
  7. Dolmance

    Dolmance Contributor In Loving Memory

    Απάντηση: "Πολυγαμία" και bdsm

    Εννοούν, νομίζω, σταθμισμένη και εργαλειακά (καταλληλότητα μέσων εν όψει ενός στόχου) υπολογισμένη σκοπιμότητα.
    Η διαφορά ανάμεσα στο σαδικό συναλλάσεσθαι και το bdsm είναι ευκρινέστατη και εδώ. Το πρώτο δεν απαιτεί συναίνεση και αν οι συνθήκες, όπως αποκλειστικώς ο ισχυρός τις αποτιμά, το επιτρέπουν άγεται σε απολύτως έκνομες συμπεριφορές με αποκορύφωμα το φόνο. Ο υποτακτικός δεν είναι 'πρόσωπο', δεν περιβάλλεται από σφαίρα δικαιικών εγγυήσεων της ύπαρξης του, είναι Πράγμα απεκδυμένο βούλησης, Λόγου, φωνής. Δεν ζητείται ποτέ η γνώμη του, εκτός αν ο Κυρίαρχος το ζητήσει για να εμπλουτίσει το ηδονικό του παίγνιο. Αλλά η σχέση είναι πάντα απότοκος καθαρής και δυνάμει απεριόριστης, μονομερούς άσκησης Βίας.
    Το δεύτερο, όποιο και αν είναι το συγκεκριμένο κατά περίπτωση περιεχόμενο του, εδράζεται αφετηριακώς σε μια ελεύθερα (τυπικά έστω) συναφθείσα συμβολαιική πράξη, μεταξύ νόμω ισότιμων προσώπων, που προβαίνουν, το καθένα ανάλογα με τις αποβλέψεις του, σε αγοραπωλησία υπηρεσιών.
    Δεν πρόκειται περί 'δόλου', διότι αυτός παραπέμπει στην 'εξαπάτηση'. Πρόκειται για εμπορικής μορφής υπολογισμό της σχέσης κόστους - ζημίας, όπου ο τελικός σκοπός καθενός εκ των συμβαλλομένων είναι προσδιορισμένος (θεωρητικά, σε ιδανικούς τύπους ανταλλακτικής σχέσης) και ρητά εκπεφρασμένος.
     
  8. Ηλίας

    Ηλίας Guest

    Re: Απάντηση: "Πολυγαμία" και bdsm

    Συμφωνώ απόλυτα. Για αυτό αναπτύσσονται άλλες προσεγγίσεις προς την αποφυγή του συναινετικού.
     
  9. chocollata78

    chocollata78 Regular Member

    Re: Απάντηση: "Πολυγαμία" και bdsm

    Dolmance,

    μιλας λες και ο ερωτας ειναι προιον, κατι αντιστοιχο του τι καρεκλα θα παρουμε. αναρχοφιλελευθερος εισαι και οχι αναρχοπριαπιστης. Ο ερωτας δεν ειναι συμβολαιο, ουτε τενεκεδακι της κοκα κολα.

    Φιλικα.
     
  10. soutzoukakia

    soutzoukakia His precious

    Απάντηση: "Πολυγαμία" και bdsm

    Απόλυτα; Δηλαδή και στα bold;
    !!!
     
  11. Dolmance

    Dolmance Contributor In Loving Memory

    Απάντηση: "Πολυγαμία" και bdsm

    Δεν μίλησα, βέβαια, για τον Έρωτα, δηλαδή μια τρομερά σπάνια και εντελώς ιδιόμορφη ψυχική 'ασθένεια' (θυμικό πάθος, πάθηση), φύσεως καταστροφικής και αυτοκαταστροφικής, μεγαλειώδους, θεσπέσιας και - δυστυχώς - φονικής ή αυτοκτονικής, ενίοτε.
    Αναφέρθηκα στην τυπική μορφή μιας bdsm σχέσης, όπου δύο πρόσωπα δεσμεύονται από μια συμφωνία/ σύμβαση/ συμβόλαιο για τα όρια των υπηρεσιών που ανταλλάσουν, χωρίς χρηματικό αντίκρυσμα αλλά με ανισοκατανομή της Δύναμης και, συνεπώς, συναινετικώς ετεροβαρή ηδονιστική απόβλεψη. Το S/m είναι δημοκρατικότερο, επειδή η αλγολαγνεία λειτουργεί ως αμφοτερόπλευρη πηγή απόλαυσης δυνητικά ανεξαρτητοποιημένη από την εξουσιαστική σχέση - γι' αυτό είναι και ανοικτότερο στη σεξουαλική αρπαχτή.
    Αν εσύ, chocolata, φαντάζεσαι πως οι ερωτικές σχέσεις - επαναλαμβάνω: όχι ο Έρωτας - δεν είναι πανομοιότυπες, μορφολογικά, με οποιαδήποτε ανταλλαγή προϊόντων, ίσως χρειάζεται να διευρύνεις το φάσμα είτε των εμπειριών είτε των στοχασμών σου.
    Κάθε ερωτική σχέση, από καταβολής κόσμου, αναπαράγει σε ήπιες ή αποκλίνουσες παραλλαγές το (υπέροχο, στη λιτή και εύγλωττη διατύπωση του απερίφραστου δούναι και λαβείν) Αρχέτυπο της Πορνείας, ιστορικά σαρκωμένο: από το κέρασμα ως την προίκα, από την παροχή ασφάλειας ως τη συντροφική διασκέδαση, απ' το μονόπετρο ως τη μηλόπιτα στην πλατεία, πουλάς και αγοράζεις (Ισχύ, πρωτίστως).
    Ειδικά το bdsm, από τη στιγμή που προήχθη σε εμπορευματοποιημένο και επικερδέστατο lifestyle (δες νήμα Erotica...), σύστημα δημόσιων τελετουργιών με 'δασκάλους', τεχνικές και,αύριο, κέντρα αποκατάστασης σωματικών βλαβών αναγνωρισμένα από τα προνομιούχα Ασφαλιστικά Ταμεία, υπακούει απολύτως στους ανταλλακτικούς κώδικες που σε μεγάλη σχετικώς έκταση ήταν παρόντες και στις προκαπιταλιστικές κοινωνίες.
    Από κει και πέρα η ονοματοδοσία είναι ελεύθερη. Μπορεί κανείς να ονομάσει τη σκυλίτσα του ελέφαντα ή το καναρινάκι του Κολοκοτρώνη.


    ΥΓ Αγαπητά σουτζουκάκια, η περιγραφή δεν είναι αξιολογική κρίση - η σύγχυση Είναι και Δέοντος συνιστά για την κοινωνική ανάλυση ό,τι το προπατορικό αμάρτημα για τους χριστιανούς.
    Η περιγραφείσα είναι η σαδική αντίληψη ('σαδική': του Sade, ουχί η σαδιστική) και όχι μόνο δεν χρειάζεται αλλά ούτε είναι δυνατόν να υιοθετηθεί από οποιονδήποτε εχέφρονα, εντός του συμβιωτικού μας πεδίου. Και ο ίδιος ο Μαρκήσιος τη χρησιμοποιεί, άλλωστε, αλληγορικώς ως επί το πλείστον, για να τονίσει τούτο: Η Κυριαρχία είναι Απόλυτη και αν δεν είναι Ανεξέλεγκτη και Αυθαίρετη δεν υφίσταται Κυριαρχία, αλλά ιστορικά/πολιτισμικά διαμορφωμένοι τρόποι ιεραρχικής οργάνωσης των διανθρώπινων σχέσεων. Κυρίαρχος είναι όποιος λαμβάνει με τη μονομερή Βία την αδιαπραγμάτευτη Απόφαση που καθιστά δυνατές όλες τις υπόλοιπες αποφάσεις. Ακριβώς: Όποιος αποκτά τον πλήρη έλεγχο της κατάστασης έκτακτης ανάγκης, δηλαδή της κατονομασίας του Εχθρού - και της Θανάτωσης του.
    Στο συνεχές που διαμορφώνουν αυτοι οι τρόποι διάταξης της ψυχικής οικονομίας - κάτι σαν την κλίμακα αριστεράς/δεξιάς που χρησιμοποιούν οι στατιστικολόγοι πολιτικοί ερευνητές - το λεγόμενο bdsm τείνει προς το ένα άκρο, το ζαχαρωτό vanilla προς το άλλο και το kink καταλαμβάνει το μεσαίο χώρο. Τούτο, όμως, σημαίνει πως αναφερόμαστε σε συνταγματικές, όχι ακραία ριζοσπαστικές ομαδοποιήσεις, που δέχονται το Σύστημα (Σύνταγμα) ως Καταστατική Νομοθετική Αρχή.

    Εν τέλει, υπό το πρίσμα αυτό, το bdsm είναι vanilla λίγο πιό kinky από το kink.
     
    Last edited: 22 Απριλίου 2008
  12. chocollata78

    chocollata78 Regular Member

    Re: "Πολυγαμία" και bdsm

    dolmance, η αντιφαση ειναι στο οτι διαχωριζεις την λεξη Ερωτας απο το τις ερωτικες σχεσεις, ενας παρα-φυση ή ακομη πιο δυνατα, παραλογος διαχωρισμος, μιας και οι λεξεις αυτες εχουν ιδια ριζα που μαρτυρουν τον συσχετισμο τους.

    Αποδεχεσαι οτι δυο ανθρωποι μπορουν να εχουν σεξουαλικες σχεσεις πανω σε μια ανταλλακτικη βαση. Εγω το θεωρω δειγμα σηψης, ειτε της προκαπιταλιστικης ειτε της καπιταλιστικης κοινωνιας, και, γενικα ολων των κοινωνιων που θετουν τον ανθρωπο να ειναι καταναλωτης.

    Ο ερωτας δεν ειναι τυποποιημενο προιον, και ειναι εντυπωσιακο πως εαν κατι πλασαρεται ως κατι τετοιο για ενα μεγαλο διαστημα, θεωρειται φυσικο οτι οντως ετσι ειναι. Και για να επανελθω στο προιγουμενο παραδειγμα μου, ειναι σαν να πιστευεις οτι υπαρχουν πηγες στην φυση με κοκα κολα!