Απόκρυψη ανακοίνωσης

Καλώς ήρθατε στην Ελληνική BDSM Κοινότητα.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας!

Η εγγραφή σας στην Online Κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να δημιουργήσετε το προσωπικό σας profile και photo albums και πολλά άλλα.

Η εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και δωρεάν.
Γίνετε μέλος στην Online Κοινότητα.


Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας.

πολιτική αντιπαλότητα των φύλων

Συζήτηση στο φόρουμ 'Σεξ και Σχέσεις' που ξεκίνησε από το μέλος tithon, στις 30 Μαρτίου 2018.

  1. tithon

    tithon Contributor

    προσωπικά αγωνιώ να διαβάσω μια ερμηνεία άλλη απ' αυτήν που ανέγνωσα στην σύμβαση, για την πιθανότητα να ανέγνωσα στρεβλά.
    ενδιαφέρουσα, πάντως, και η γενική πληροφορία σχετικά με το τι συμμερίζεστε και τι όχι.

    στο συγκεκριμένο νήμα δεν έχει γίνει καμμιά αναφορά σχετική με τη βασιμότητα ή μη, παρόμοιας ποσοτικής παραδοχής.
    διατύπωσα οτι, αντίθετα με τις προβλέψεις της σύμβασης, το φύλο κάποιου δεν τον καθιστά θύμα, και το να θεωρηθεί κάποιος θύμα δεν καθορίζει το φύλο του.

    αν το περιστατικό μπορέσατε να το καταλάβετε, θα ήταν χρήσιμη η κατάθεση της ερμηνείας σας.
     
  2. tithon

    tithon Contributor

    δεν είμαι σε θέση να προδικάσω. αυτό ακριβώς ρώτησα. και δεν είμαι σίγουρος για την απάντηση. αντιπαλότητες και διαχωρισμοί ισχυροποιούνται σε ολόκληρη την ευρώπη, και δεν είναι η πρώτη φορά. απέχουν, ακόμη, απ' το να αποκτήσουν κρίσιμα μεγέθη, βέβαια.
     
  3. Stilvi

    Stilvi Nobody expects the Spanish inquisition! Contributor

    Αντιπαρέρχομαι τη φανερή ειρωνία και συνεχίζω.

    Την άποψή μου σας την είπα από την αρχή.
    - Αντιπαλότητα των φύλων υπάρχει; από ανέκαθεν.
    - Βία κατά των γυναικών υπάρχει; Πιστεύω πως ναι.
    - Ενδοοικογενειακή βία υπάρχει; Φυσικά και ναι.
    - Αφορά αυτό το νομοσχέδιο (κατά το ήμισυ) αποκλειστικά σε γυναίκες; Ναι
    - Το βρίσκω κακό αυτό; Όχι
    - Πιστευώ ότι θα επιρρεαστούν οι σχέσεις των ανθρώπων από τις παραπάνω θεσμίσεις; Όχι
    - Θα μπορούσε να ήταν καλύτερο σαν νομοσχέδιο; Ναι
    - Θα του δώσουμε χρόνο να δούμε πως θα λειτουργήσει; Θα ήθελα αλλά δεν το βλέπω...

    Αυτά που ψηφίστηκαν εν έτει 2018 θα έπρεπε να είχαν ψηφιστεί πολύ πιο νωρίς και ναι πιστευώ ότι θα βοηθήσουν άτομα που βιώνουν ενδοοικογενειακή βία και γυναίκες που έχουν υποστεί βία.

    Όσο αφορά στο περιστατικό, εσείς δηλαδή δεν το καταλάβατε;
    Η δική μου ερμηνεία: Ο στερεοτυπισμός και "μάχη των φύλων" είναι το ευκολάκι όταν ο άλλος/άλλη κάνει μαλακίες.
     
  4. tithon

    tithon Contributor

    αρκετά εύστοχη κριτική για τη σύμβαση που κυρώθηκε με νόμο.
     
  5. Stilvi

    Stilvi Nobody expects the Spanish inquisition! Contributor

    Το ίδιο κάνατε κι εσείς μόλις είδατε τον νόμο. Τρέξατε να φωνάξετε "Πολιτική αντιπαλότητα των φύλων".
    Είδατε πόσες ερμηνείες υπάρχουν;   Κι αφήστε τον καθένα να κρίνει με ό,τι διαθέτει. Μη τα δίνουμε κι όλα στο πιάτο, δεν κάνει!

    edit: όλοι αγαπάμε τα ευκολάκια, είτε το παραδεχόμαστε είτε όχι.
     
    Last edited: 2 Απριλίου 2018
  6. tithon

    tithon Contributor

    - δεν ξέρουμε ενδείξεις οτι υπάρχει ανέκαθεν αντιπαλότητα φύλων, αντίθετα την βλέπουμε να καλλιεργείται σε συγκεκριμένα πλαίσια. σε άλλα συγγενή είδη δεν παρατηρούμε αντιπαλότητα στη βάση του φύλου. ανάμεσά μας, ένα μεγάλο πλήθος δεν νοιώθει καμμιά δυσφορία για το φύλο του, ούτε για το άλλο φύλο, κατ' επέκταση. το αντίθετο μάλλον, νοιώθει. η αντιπαλότητα στη βάση του φύλου καλλιεργείται και τροφοδοτείται απ' τη σύμβαση, που έγινε νόμος.
    - βία υπάρχει, καθώς και «βία», από και προς κάθε κατεύθυνση. βία εκδηλώνεται, ενδεικτικά, από ή κατά, κινέζων, αφγανών, ελλήνων, άγγλων, οδηγών, δικηγόρων, αγροτών, ζώων, διαδηλωτών, εσχάτως μαρουλιών -καθώς βλέπω στους τοίχους των εξαρχείων- κλπ. η μετατόπιση, από τη διάκριση της βίας σε θεμιτή και αθέμιτη, στην διάκριση ανάλογα με τον κατ' ερμηνείαν «θιγόμενο» απ' αυτήν, ονομάζεται δαιμονοποίηση, κι έχει χρησιμοποιηθεί πολλές φορές σε καθεστώτα διαχωρισμού για λογαριασμό των «άθικτων». σε καθεστώτα που «μερικά μαρούλια είναι πιο πράσινα από άλλα». εκδικητικά και για καλλιέργεια καχυποψίας. για εγκαθίδρυση ανταγωνισμού. η διακήρυξη της σύμβασης είναι σαφής. δεν την αφορά η (αθέμιτη) βία καθ' αυτή, αλλά διαχωρίζει σε εξ ορισμού θύτες και θύματα.
    - αθέμιτη βία (άλογη, ανεξέλεγκτη κλπ) εκδηλώνεται και μέσα στο οικογενειακό περιβάλλον. δεν υφίσταται σε ξεχωριστή διάσταση το οικογενειακό περιβάλλον εξ άλλου, ιδίως το ταραγμένο. θύματα κυρίως είναι οι ανήλικοι, σε κάθε μορφή εκδήλωσης. μεταξύ των ενηλίκων, και σε οτι αφορά στην φυσική βία (ξυλοδαρμό), φαίνεται να υπερέχει ποσοτικά το ένα φύλο, κι επιφανειακά αυτό μοιάζει λογικά κατανοητό. το οτι δεν υπερέχει μακράν στην συγκεκριμένη εκδήλωση βίας επιδέχεται ανάλυσης. σε άλλες εκδηλώσεις βίας, πλήν φυσικής, δεν φαίνεται να υπερέχει κάποιο φύλο. αλλά η σύμβαση δεν αντιμετωπίζει το φαινόμενο της ενδοοικογενειακής βίας. αφορίζει επ' αυτού και το χρησιμοποιεί για να θυματοποιήσει το ένα φύλο και να δαιμονοποιήσει το άλλο. να αναπαράξει καχυποψία και να απαιτήσει συμπεριφορές.
    - η σύμβαση, και ο νόμος που την κυρώνει, δεν αφορά μόνον το ένα φύλο. αφορά όλους. δαίμονες και κατατρεγμένους.
    -  
    - θα αγνοηθεί παντελώς λέτε; το ίδiο λέει κι ο @cadpmpc , είναι ενδεχόμενο, το άκουσα από πολλούς, δεν μου φαίνεται πιθανό
    - οι προβλέψεις είναι αποπροσανατολιστικές, δεν τίθεται θέμα βελτίωσης, αλλά άλλης κατεύθυνσης. δεν επιχειρείται η αντιμετώπιση προβλήματος αλλά η δαιμονοποίηση του προβλήματος.
    - τι προσδοκάτε από την ταύτιση του ενός φύλου με το ανήμπορο θύμα και του άλλου με τον ανεξέλεγκτο και αδίστακτο θύτη; τι προσδοκάτε από την πρόβλεψη οτι η διάκριση κατά του ενός φύλου δεν θεωρείται διάκριση; πόσος χρόνος σας χρειάζεται για δοκιμές επ' αυτών;
     
  7. lexy

    lexy .ti.va.

    Διάβασα -πολύ γρήγορα - το τρίτο λινκ που υπάρχει στο εισαγωγικό.

    Το πρώτο που ένοιωσα ήταν πως όσο σε τέτοια κείμενα εξακολουθεί να αναπαράγεται το στερεότυπο των φύλων και συζητάμε για φύλα κι όχι για ανθρώπους, όποια βήματα μόνο προς τα πίσω μπορώ να τα αντιληφθώ και όχι ως "βελτιωτικά"

    Επιφυλάσσομαι για περαιτέρω τοποθέτηση μόλις τα διαβάσω όλα, πιο προσεκτικά.
     
  8. n0mad

    n0mad Dirty Forty

    Πιστεύετε πραγματικά πως η νομοθεσία ή ακόμη και η μόρφωση είναι ικανή να επισκιάσει τον χαρακτήρα του καθένα μας;
     
  9. Stilvi

    Stilvi Nobody expects the Spanish inquisition! Contributor

      Η αντιπαλότητα των φύλων και η δυσφορία απέναντι στο άλλο φύλο είναι δύο εντελώς διαφορετικά πράγματα. Αυτός που χτυπάει την γυναίκα του εάν τον ρωτήσεις θα σου πει ότι την αγαπάει και καμία σύμβαση που έγινε νόμος δεν θα τροφοδοτήσει αυτή του την ενέργεια.
    Η προγιαγιά μου έλεγε: Εάν το έχει η κούτρα σου θα κατεβάζει ψείρες.

    Υπάρχει γενική βία και πόλεμος και πείνα και τσουνάμι και μαρούλια (apparently). Δηλαδή επειδή υπάρχουν κι άλλα ήδη βίας τι;
    Δεν πειράζει που σε βιάσαν σε άλλες χώρες έχει πόλεμο;

    Όσον αφορά την οικογενειακή βία όσο -το ξαναλέω για 80ηκοστή φορά- το νομοθέτημα που πέρασε δεν καθορίζει φύλο. Ξέρω την άποψή μας από προηγούμενη απάντηση αλλά διαφωνώ.

    Διαφωνώ, τους λόγους που διαφωνώ τους ξέρετε διότι τους ανέφερα αρκετές φορές.

    Υπερδραματοποίηση του θέματος για εντυπωσιασμό. Ανεξέλεγκτο κι αδίστακτο θύτη, ανύμπορο θύμα. Υπάρχει θύτης και θύμα. Τις υπερβολές τις γεννάμε στο κεφάλι μας.

    Δεν διαφωνούμε ότι αφορά σε διάκριση. Αυτό από μόνο του δεν είναι η ταφόπλακα όπως την παρουσιάζετε. Εάν ένας δρόμος είναι καρμανιόλα και έχει 60% περισσότερα ατυχήματα θα περαστεί κονδύλι για να φτιαχτεί ο συγκεκριμένος δρόμος.
    Είναι διάκριση απέναντι στους άλλους δρόμους, ναι. Γιατί η αναγκαιότητα να φτιαχτεί πρώτα αυτός ο δρόμος είναι μεγαλύτερη. Αυτό σημαίνει ότι δεν πρέπει να φτιαχτούν και οι άλλοι δρόμοι που έχουν πρόβλημα; Φυσικά και πρέπει.

    Για να το κλείσω, δεν έχω κάτι πιο elaborate να πω προκειμένου να σας δείξω ότι διαφωνούμε επί του θέματος και καταλήγουμε να ανακυκλώνουμε τα ίδια επιχειρήματα ο καθένας με τον τρόπο του.
    Δεν σημαίνει ότι η διαφωνία είναι από μόνη της κακή αλλά εάν δεν πέσει κάτι νέο στο τραπέζι θα φωνάζουμε "no you φάουλ" ο ένας στον άλλον επ' άπειρον!  
     
  10. tithon

    tithon Contributor

    @Stilvi
    δεν είναι ζήτημα προσωπικού γούστου ή διαφωνίας. την θέση αυτή παρατήρησα οτι την εκλάβατε ως ειρωνεία.

    ανέγνωσα με προσοχή δημόσιο (και ήδη θεσμοθετημένο) κείμενο και αναπτύσσω την κριτική μου σε συγκεκριμένα σημεία. δεν έχω ιδέα αν ανακυκλώνετε κάτι.
    εκ της σπουδαιότητας του αντικειμένου κάνω διάλογο άνευ όρων.
     
  11. Stilvi

    Stilvi Nobody expects the Spanish inquisition! Contributor

    Μη με παρεξηγείτε, έχω ένα θεματάκι με την ειρωνεία.  
    Εάν το έπιασα λάθος ζητώ συγνώμη.

    Είναι σημαντικό και για μένα το αντικείμενο αλλά πιστευώ ότι διαφωνούμε σε πρωταρχικά ζητήματα, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι δεν είναι εποικοδομητικός ο διάλογος.
     
  12. estelwen

    estelwen χρήσιμη Contributor

    Πώς θα σας φαινόταν αν έλεγα "Ε, νέος ήταν, δικαιολογείται";

    Το "Άντε να πλύνεις κανένα πιάτο", όπως και το παραπάνω, είναι έκφανση σκέτης, ευκολάκι όντως, αναφοράς σε στερεότυπα, γενικά. Αν στο περιστατικό ήταν γέρος ο οδηγός, η αποστροφή θα ήταν "Άντε σε κάνα οίκο ευγηρίας". Αν ήταν μαύρος, "γύρνα στην Αφρική" και ούτω καθ' εξής. Ο, τι διατίθεται πρόχειρα, το πιο εύκολο.

    Διαφορετική περίπτωση. Στις ειδήσεις.

    "Ο Χ. Β., 19 χρόνων, φετινό πανελλήνιο χρυσό μετάλλιο στην πυγμαχία στα 81 κιλά, προσήλθε στο αστυνομικό τμήμα του Τ. πολλαπλά τραυματισμένος και με διάχυτους μώλωπες, καταγγέλλοντας την επαναλαμβανόμενη βια που υφίσταται από την μητέρα του όχι μόνο λεκτικά αλλά και σωματικά, με κλωτσιές και χρήση πλάστη, από τρυφερή ηλικία. 'Όλοι φοβόμαστε μες στην οικογένεια, κανείς δεν τολμούσε ποτέ να μιλήσει', δήλωσε κλαίγοντας γοερά".

    Πώς θα γινόταν δεκτή τέτοια είδηση από το κοινό; Θα θεωρείτο ο νεαρός θύμα ενδοοικογενειακής βίας με τον ίδιο τρόπο και την ίδια αντιμετώπιση που θα είχε μια κοπέλα ίδιας ηλικίας που κατηγορούσε τον βίαιο πατέρα της;