Απόκρυψη ανακοίνωσης

Καλώς ήρθατε στην Ελληνική BDSM Κοινότητα.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας!

Η εγγραφή σας στην Online Κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να δημιουργήσετε το προσωπικό σας profile και photo albums και πολλά άλλα.

Η εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και δωρεάν.
Γίνετε μέλος στην Online Κοινότητα.


Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας.

Bdsm όργιο.

Συζήτηση στο φόρουμ 'BDSM Art and Literature' που ξεκίνησε από το μέλος Ηλίας, στις 6 Οκτωβρίου 2006.

  1. Master_Spiler

    Master_Spiler Contributor

    Άρα το συμπέρασμά το βγάζεις μόνη Σου αγαπητή Μου φίλη για το παράδειγμα που έδωσα...   Αφού σε περίπτωση "αδερφής" υπάρχει και ευχαρίστηση του Κυρίαρχου  
    Φυσικά και δε θα πατάξεις τις δικές Σου επιθυμίες και ανάγκες, απλά θα διαμορφώσεις τις επιθυμίες και τις ανάγκες του υποτακτικού έτσι ώστε να έρχονται σε συμφωνία με τις δικές Σου.
     
  2. SM_Art_Lady

    SM_Art_Lady Contributor

    Αυτο καπως μου εκατσε!!!
    Αλλα ΟΚ
    Ανησυχω σημερα χωρις λογο γμτ!! 
    Γιατι καταλαβαινω αλλα? 
    Θα πρεπει να παρω βιταμινες μου φαινεται  
     
  3. Ηλίας

    Ηλίας Guest

    Αν αυτό είναι η επιθυμία του Κυρίαρχου , δεν καταλαβαίνω γιατί θα πρέπει να το απενοχοποιήσει . Το απαιτεί , αφού έχει προετοιμάσει την υπό του και το παίρνει . Αλλιώς ...
    Αν πλασάρεται ως "πρέπει να είναι αυτή η απαίτηση του Κυρίου προκειμένου να εκπαιδεύσει ορθά" , δεν βλέπω τον λόγο να δώσουμε αξία σε αυτή την πρόταση . Δεν νομίζω να μίλησα πουθενά για συγκεκριμένη μορφή οργίου . Τα πονηρά μυαλά σας όμως...  . Είμαι σίγουρος ότι ο καθένας από εμάς έχει μέσα στις επιθυμίες του ένα όργιο που τον εκφράζει . Η ερώτησή μου παραμένει . Αν ένα όργιο είναι για την απόλαυση του Κυρίαρχου και μόνο , τότε δεν μπορώ να καταλάβω πως θα μπορούσε να εκπαιδεύσει την υπό του κατά την διάρκεια αυτού . Αν είναι για την μορφή εκπαίδευσης της υπό , πως θα μπορούσε να το απολαύσει ο υπέρ , αν μιλάμε πάντα για όργιο και όχι για μια όμορφα στημένη πράξη . Αλήθεια , μπορεί ένας Κυρίαρχος να απολαύσει ένα ανεξέλεγκτο από αυτόν όργιο ;
     
  4. Ηλίας

    Ηλίας Guest

    Φυσικά και δεν έχω τέτοιας μορφής υπό στο μυαλό μου . Σε ένα όργιο το ζητούμενο είναι ένας υπό που το απολαμβάνει , που συμμετέχει δίχως να το απολαμβάνει και ποια ικανοποίηση είναι αυτή που ο Κυρίαρχος λαμβάνει τότε και η μεγάλη μου απορία είναι η εξής . Ποια η θέση ενός Κυρίαρχου που εσκεμμένα αναζητά κάτι που θα του αφαιρέσει τον έλεγχο σε αυτό το όργιο και ποια η θέση του υπό του ; Εκτός αν ο Κυρίαρχος έχει τον έλεγχο , οπότε για ποιον θα ήταν όργιο τότε ; Ως όργιο δεν χαρακτηρίζω μία μορφή μη συνηθισμένης πράξης , αλλά κάτι που ακολουθεί την ανεξέλεγκτη ζωώδη συμπεριφορά των ατόμων που συμμετέχουν .
    Όμορφα να οργιάζετε ή να παρακολουθείτε να οργιάζουν...
     
  5. gaby

    gaby Guest

    Έχω την αίσθηση ότι το σαδομαζοχιστικό όργιο το οποίο ψηλαφούμε συζητητικά εδώ είναι οργανωμένο όργιο.

    Ο Κυρίαρχος απ ότι γνωρίζω επουδενί δεν χάνει τον έλεγχο της υποτακτικής ή της σκλάβας Του και επουδενί δεν την βάζει σε καταστάσεις που δεν ελέγχει. Αν συνέβαινε αυτό θα προκαλούσε πολλά προβλήματα και στους δύο. Πρόβλημα κλονισμού εμπιστοσύνης τουλάχιστον στην σκλάβα και προβλήματα επαναφοράς του ελέγχου στον Κυρίαρχο.

    Χώρια τα ατυχήματα που θα μπορούσαν να συμβούν.

    Σας παραπέμπω στο when things go wrong or the Master's responsibilities
     
  6. anasia

    anasia Contributor

    δεν καταλαβαινω την φραση αυτη ...

    '' που το απολαμβανει η που δεν το απολαμβανει ? ''

    εχεις την καλοσυνη να γραψεις ξανα τι ενοεις ?

    thanks
     
  7. Ηλίας

    Ηλίας Guest

    Και ορθώς πιστεύεις . Σε πολυπληθείς συνεδρίες έχω παρεβρεθεί , αλλά αυτό για εμένα δεν είναι όργιο , για τους λόγους που αναφέρεις . Και κάποτε σε κάτι που κινήθηκε προς S/M όργιο όπως το τελευταίο που αναφέρεις με θορύβησε και αποχώρησα . Και η ιδέα που μου διαμορφώθηκε είναι ότι το S/M , εφόσον προυποθέτει έλεγχο , αναιρεί την ιδέα του οργίου. Κάνω λάθος ;
     
  8. Ηλίας

    Ηλίας Guest

    Δύο διαφορετικές περιπτώσεις . Στη μία να συμμετέχει και να το απολαμβάνει και στην άλλη να συμμετέχει και να μην . Ποια είναι η απόλαυση του Κυρίαρχου στην μία και ποια στην άλλη ;
     
  9. phoenixxx

    phoenixxx Regular Member

    Δεν νομίζω πως ο ορισμός του οργίου έχει να κάνει με τον έλεγχο που υφίσταται, είτε σε ένα S/M όργιο, είτε σε ένα vanilla. Ούτε έχει να κάνει με το επίπεδο του "Διονυσιασμού" και της κατάλυσης των ηθών που καθορίζει το τι το αποτελεί... Ούτε καν ο ίδιος αριθμός των συμμετεχόντων δεν έχει καμία σημασία. Ίσως αυτά αποτελούν κριτήρια για το πόσο πετυχημένο είναι ένα όργιο, αλλά δεν είναι αυτό που το καθορίζει. (Είναι το "επίθετο" και όχι το "ουσιαστικό". Είναι απλά ποιότητες ("καλό", "έντονο", "ξέκωλο", "μούφα") που στολίζουν την έννοια "όργιο").

    Σίγουρα, θα πρέπει να μιλάμε για όργιο μέσα σε πλαίσια του BDSM και όχι για θρησκευτικές αιματοβαμένες τελετουργίες, ούτε για τον De Sade, για τον οποίο, ακόμα και σήμερα δεν είμαστε απόλυτα βέβαιοι σε πόσα από αυτά που περιγράφει με την απίστευτη, αχαλίνωτη, νοσηρή του φαντασία, έχει συμμετάσχει πραγματικά... Ο στόχος του ήταν να σοκάρει φιλολογικά τους καλοβολεμένους και χρησιμοποίησε απλά όλα τα όπλα που είχε στην διάθεση του, με το μεγαλύτερο να είναι το μυαλό του...

    Σίγουρα, μιλάμε απλά για ένα παιχνίδι BDSM που έχει έντονα τα στοιχεία του ταλαίπωρου SSC (όσο κλισέ και αν ακούγεται αυτό). Είναι απαραίτητο όμως για μην χαθεί ο σκοπός (να περάσουν όλοι όσο το δυνατόν καλύτερα) και το μέτρο (να μην θρηνήσουμε θύματα, ή να έχουμε τραυματισμούς, επειδή κάποιος Κυρίαρχος έχει χάσει τον εαυτό του και την συναίσθηση της ευθύνης Του πάνω στο παιχνίδι, από την πνευματική ηδονή και το μεθύσι της εξουσίας που νιώθει). Οτιδήποτε άλλο δεν θα πρέπει να το χαρακτηρίζουμε σαν όργιο, αλλά σαν αγριότητα. Από πλευράς ηθικής είναι κάτι εντελώς διαφορετικό, παρότι και στην αγριότητα μπορεί να εμπεριέχεται μια στρεβλή μορφή ερωτισμού.

    Το θέμα είναι αν μπορούμε να θεωρήσουμε μια πολυπληθή συμμετοχή σε ένα παιχνίδι S/M ή D/s, σαν όργιο. Και αν αυτό δεν αποτελεί ένα όργιο, τότε τι είναι και πώς θα το χαρακτηρίσουμε;
     
  10. Εγώ γνωρίζω τα εξής: OΛΟΙ οι άνθρωποι (άντρες και γυναίκες) είναι πολυγαμικοί
    γίνονται μονογαμικοί από δικιά τους και μόνο επιλογή όταν μπένουνε σε κοινωνικά πρότυπα-πλαίσια για λόγους πρακτικούς (ας μην ξεχνάμε βέβαια και μερικές εξαιρέσεις θρησκειών όπου το αρσενικό μέρος έχει παραπάνω ελευθερίες - αλήθεια γιατί? αναρωτηθήκατε ποτέ γιατί σε περιπτώσεις όπως οι Μουσουλμάνοι ή σε άλλες θρησκείες υπάρχει αυτή η ελαστικότητα από πλευράς άνδρα? είναι μόνο λόγο πατριαρχικών προτύπων κλπ ή είναι κάτι πιο βαθύ)
    Αλλά όταν περνάμε σε ένα πλαίσιο (πολύ σωστά πλαίσιο) D/s τα πράματα και εκεί πάλι αλλάζουν. Τα προνόμια της πολυγαμικότητας τα έχουν τα Κυρίαρχα μέρη (άντρες ή γυναίκες), όπου, όποτε και ΑΝ το θέλουν και για τους λογους τους και μόνο, ποτέ τα υποτακτικά μέρη (αλήθεια πόσο αστείο μου ακούγεται μια σκλάβα ή μια υποτακτική να μπένει στα ΒDSM χωράφια μόνο και μόνο γιατι άκουσε ότι γίνονται καλές παρτούζες ή να ευαγγελίζει την πολυγαμία της άνευ άδειας του ΕΝΟΣ δηλ. του Αφέντη της, εκτός αν είναι ανεκπεύδευτη οπότε την έχει συνεπάρει η ελευθεριότητα και οι Libertinikes αμπελοφιλοσοφίες περι κοινοκτημοσύνης (καλές είναι και αυτές αλλά στο χώρο τους). Όταν συνέρθει από την νιρβάνα που υπέπεσε (ή που την έριξαν) η υποτακτική (αν είναι τελικά τέτοια και δεν είναι ή δεν κατάντισε ένα κακομαθημένο τσουλάκι που κοιτά την καύλα του μουνιού της ΚΑΙ ΜΟΝΟΝ απλά παίζοντας παιχνίδια sm) θα συνηδητοποιήσει το εξής απλό σχετικά με το D/s
    Το σύστημα είναι δυαδικό (Dom-sub) και ποτέ δεν ξεπερνά αυτό τον αριθμό για πολλούς και διάφορους λόγους και είναι ελαστικό (ιn terms of polyamory) μόνο από την πλευρά του Κυρίαρχου (ΑΝ το θελήσει για τους λογους του). Δεν έχω δει πουθενά σκλαβα που να φέρει στο πλαίσιο δίπλα από το νικ της την μεραρχία με τους Ολλανδούς τουρίστες που πήρε έναν έναν χτες βράδυ μόνο κάτι αρχικά με κεφαλαία που αναφέρονται σε έναν τον Κύριο της (όχι σε 100 νοματέους).
    Από εκεί και μόνο καταλαβαίνουμε ότι μια σχέση D/s με βάθος χρόνου είναι κτητική και δεν είναι ένα χίπικο κατάλοιπο (περί μαζικής συνένωσης αγάπης καύλας κλπ)
    Τώρα όσον αφορά ενα όργιο οι τοποθετήσεις τόσο του LordDragonal και του Ηλία με καλύπτουν. Κάποιοι κίνδυνοι που ελοχευουνε (από μη καλή συνενόηση από μικρή επιπόλαιη γνώση των υπολοίπων μελών μέσα σε αυτό) είναι αρκετός λόγος για κουβέντα και αμφισβήτα.
     
  11. Ηλίας

    Ηλίας Guest

    Από την φύση και μόνο της διαδρομής ενός Κυρίαρχου , η συμμετοχή του σε ένα για αυτόν ανεξέλεγκτο όργιο , είναι το λιγότερο δοκιμασία του κατά πόσο θα καταφέρει να ελέγξει τον εαυτό του και το περισσότερο ένα σοβαρό σημάδι που θα τον βοηθήσει να προβληματιστεί , αν όντως τελικά χάσει τον έλεγχο του ή εσκεμμένα ήθελε να τον χάσει . Όσο και σκληρό και αν φαίνεται αυτό δυσκολεύομαι να πιστέψω ότι ένας Κυρίαρχος βρέθηκε σε μια κατάσταση ανεξέλεγκτη και ένιωθε καλά ανεξαρτήτως της έκβασης .
     
  12. kinky

    kinky New Member

    Το γεγονός ότι σε καμία κοινωνία δε συναντάμε το αντίθετο φαινόμενο, δηλαδή να έχει μια γυναίκα χαρέμι όπως στα μουσουλμανικά κράτη, οφείλεται όχι στο ότι δεν το επιτρέπει η κοινωνία - θρησκεία,παράδοση,μόρφωση... - αλλά στο ότι δεν θα συμμετείχαν οι ίδιοι οι άντρες.