Απόκρυψη ανακοίνωσης

Καλώς ήρθατε στην Ελληνική BDSM Κοινότητα.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας!

Η εγγραφή σας στην Online Κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να δημιουργήσετε το προσωπικό σας profile και photo albums και πολλά άλλα.

Η εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και δωρεάν.
Γίνετε μέλος στην Online Κοινότητα.


Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας.

Crossdressing και Κυριαρχία!

Συζήτηση στο φόρουμ 'BDSM Discussion' που ξεκίνησε από το μέλος El_Gato, στις 21 Απριλίου 2008.

  1. Mavrobasilis

    Mavrobasilis Regular Member

    Νομίζω ότι το νήμα ξεπερνά κάθε ντανταϊστικό μανιφέστο.
    [Και μου θύμησες την έκφραση 'πνίχτε τη με λουκουμόσκονη'.]

    Καλώς ήρθες.

    ΥΓ: Δεν κατάλαβα τί ακριβώς σας κάνει τόσο εντύπωση.
    Αντίστοιχα, κάποιες κυρίες προτιμούν την επικουρία πλαστικών πούτσων.
     
    Last edited: 22 Απριλίου 2008
  2. El_Gato

    El_Gato Regular Member

    Το ότι ο άνδρας είναι μυικά ανώτερος από την γυναίκα, δεν στερεί την δεύτερη από το ένστικτό της υπεράσπισης. Όμως ο ρόλος είναι κάτι κατακριτέο καθώς στερεί την γυναικά από το φυσικό ένστικτο που έχει σαν ζωντανός οργανισμός και το αναθέτει αποκλειστικά στον άνδρα.

    Φυσικά και οι ρόλοι έχουν λόγω ύπαρξης: Το να είναι η πλειοψηφία του κόσμου πρόβατα! Αντί να συμπεριφέροντε σύμφωνα με τις επιθυμίες και τα ένστικτα τους να συμπεριφέροντε σύμφωνα με τις επιλογές κάποιον άλλον, έχοντας την ψευδαίσθηση ότι εκπληρώνουν κάποιο μεταφυσικό χρέος.

    Αν ο άνδρας είναι ντε και καλά το κυρίαρχο είδος, πως εξηγείται το φαινόμενο να υπάρχουν Mistress και άνδρες σκλάβοι στο BSDM? Άλλο κάποιος άνδρας να αισθάνεται πράγματι Dom και να το εκφράζει και άλλο να το κάνει από την κοινωνική ανάθεση αυτού του ρόλου και παρομοίως άλλο κάποια γυναίκα να αισθάνεται ανίσχυρη και να το εκφράζει και άλλο να εξαναγκάζεται σε αυτή την συμπεριφορά.

    Και φτάνοντας στο ζήτημα του crossdressing, η κοινωνία (με την αφηρημένη έννοια), ανέθεσε στις γυναίκες το ρόλο να καλοπίζονται, να βάφονται και να ντύνονται προκλητικά. Υπάρχουν πολλές γυναίκες που δεν γουστάρουν αυτό τον ρόλο - παράλληλα υπάρχουν άνθρωποι που γεννήθηκαν άνδρες και αισθάνονται αυτή την επιθυμία έντονα. Αντί να ακολουθούμε τις κοινωνικές νόρμες και ρόλους, είναι καλύτερα να ακολουθούμε τα ένστικτα μας και τον πραγματικό εσώτερο εαυτό μας!!!

    Θα ήθελα να σε ευχαριστήσω για τον ντανταϊστικό χαρακτηρισμό. Το να καταφέρω να ξεπεράσω και τα ντανταϊστικα μανιφέστα είναι αν μη τι άλλο κολακεία!!! Και δεν ειρωνεύομαι καθόλου!!!

    Και μια και πιάσαμε τα ριζο-σπαστικά κινήματα και το "γίνε ρεαλιστής - πράξε το αδύνατο" θα ήθελα να θυμίσω τα λόγια κάποιου Ρώσου ριζο-σπάστη του 19ου αιώνα:

    "Είναι στην αναζήτηση του αδύνατου που ο άνθρωπος πάντα αναγνώριζε και πραγμάτωνε το δυνατό. Αντίθετα όσοι αρκούνται σε ότι τους φαίνεται δυνατό, δεν καταφέρνουν να κάνουν ούτε ένα βήμα μπρος"

    Φιλιά!!!
     
    Last edited: 22 Απριλίου 2008
  3. xμμμ σκέφτομαι στο τι είναι ικανός/η κάποιος/οια να επικαλεστεί (σουλιώτες, σαμουράι, κοινωνία κακούργα) στην προσπάθεια του να πήσει για κάτι.
    Αυτό για μένα - προσωπικά - είναι αποτυχημένη προσέγγιση και κρύβει μέγιστη ανασφάλεια.
    Επιτυχημένη θα ήτανε αν έλεγες δεν με ενδιαφέρει τπτ από την Ιστορία μιλάω για ΜΕΝΑ και ΜΕΝΑ μόνο και πρεσβεύω τις απόψεις μου και έχω συμφηλιωθεί με αυτό που είμαι (άσχετα αν κάποιοι σε αμφισβητούσανε)
     
  4. El_Gato

    El_Gato Regular Member

    Αυτό που λες είναι ο εύκολος δρόμος! Να πετάξω ένα ξερώ "έτσι λέω και τέρμα"! Αντί αυτού προτιμώ να δείξω τις διάφορες διαστάσεις της πραγματικότητας. Όχι για κανένα άλλο λόγω παρά για το ότι το συμπάν συνηγορεί υπέρ μου!!!

    Ανασφάλεια είναι να κλιστείς στο καβούκι σου και να πεις σε μία κουβέντα "αυτά λέει το μυαλό μου και τέρμα". Αντί αυτού προτιμώ των δρόμο τις σύγκρουσης των απόψεων, διότι όπως έλεγε και ο Ηράκλειτος: "Πόλεμος πατήρ πάντων"!

    Όταν οι καπνοί της μάχης διαλύονται ξεπροβάλει αυτή που έχει κερδίσει!

    Αν κάτι αξίζει πραγματικά τότε δεν αισθάνεται ανασφαλές σε συνθήκες πολέμου!!!
    Αντιθέτως τον αναζητά!!!
     
  5. "Αυτό που λες είναι ο εύκολος δρόμος!"

    Ο Δρόμος της απλότητας και της συμφιλιώσης με το Εγω είναι ο πλέον δύσκολος!

    "διότι όπως έλεγε και ο Ηράκλειτος: "Πόλεμος πατήρ πάντων"!"

    Ασε τον Ηράκλειτο κατά μέρος...

    What's important is what ONE is doing and what can be learned from it

    Όλα τα άλλα είναι ανούσιες χειρολαβές του παρελθόντος (η κάθε αλήθεια κρύβεται στο τώρα και το κάθε τώρα της όποιας εποχής)

    "Όταν οι καπνοί της μάχης διαλύονται ξεπροβάλει αυτή που έχει κερδίσει!

    Αν κάτι αξίζει πραγματικά τότε δεν αισθάνεται ανασφαλές σε συνθήκες πολέμου!!!
    Αντιθέτως τον αναζητά!!!"

    Αυτό που περιγράφεις είναι το ρομαντζέ "Μεσολόγγι" του Ντελακρουά
    και μια υπέρμετρη καταστροφολαγνία που στην τελική είναι το δικό σου προσωπικό (ποτέ δεν μπορεί να είναι αλλιώς) απόφθευγμα. Τίποτα περισσότερο τπτ λιγότερο.
     
  6. El_Gato

    El_Gato Regular Member

    1) Αν δεν είχα συμφιλιωθεί με το Εγώ μου, όσο βέβαια μπορεί ο καθένας, προφανώς δεν θα έμπαινα στην διαδικασία να παρουσιάσω τις απόψεις μου.

    2) Το ψυχογράφημα ως απάντηση δείχνει ανεπάρκεια άποψης. Όπως λέει και η παροιμία "από μικρό και ΤΡΕΛΟ μαθαίνεις την αλήθεια".

    3) Η μελέτη της ιστορίας φανερώνει από ποιες συνιστώσες πραγματώθηκε το παρόν και πως μπορούν αυτές οι συνιστώσες να μετασχηματίσουν το μέλλον

    3) Καταστροφολογία είναι η διαλεκτική? Τον Ηράκλειτο φυσικά και θα τον αρπάξω από τα μαλλιά!!!

    Υ.Γ. ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΞΕΦΥΓΑΜΕ ΑΠΟ ΤΟ ΘΕΜΑ.
    ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Ο ΤΙΤΛΟΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΓΙΑ ΤΟ ΨΥΧΙΚΟ ΜΟΥ ΚΟΣΜΟ!

    ΣΧΟΛΙΑ ΕΠΙ ΤΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΝΑ ΣΤΕΛΝΟΝΤΑΙ ΣΕ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΜΥΝΗΜΑΤΑ

    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ
     
    Last edited: 23 Απριλίου 2008
  7. Ξεκινάς με (στο ποστ 6)


    "Φυσικά και το ύφος του κειμένου είναι "τσαμπουκαλεμένο"! Πως αλλιώς θα μπορούσε να είναι, σε έναν κόσμο εμποτισμένο με την πατριαρχική αυταπάτη? Σε έναν κόσμο όπου: ...."


    (ακολουθεί ένα σεντόνι οργισμένου - υπερβολικά - λόγου / μανιφέστου)


    και λίγο αργότερα η αντίφαση με τα παραπάνω


    "Δεν προσπαθώ να πείσω τον εαυτό μου για κάτι. Προσπαθώ να δείξω την πολύμορφη σεξουαλικότητα που υπάρχει."


    Και πολύ καλά κάνεις, όντως η σεξουαλικότητα ΕΙΝΑΙ πολύμορφη και όντως το crosdressing (ανάμεσα σε άλλες πρακτικές ή φετίχ) δεν είναι ικανό από μόνο του να χαρακτηρίσει κάποιον υποτακτικό ή Κυρίαρχο εδώ θα συμφωνήσω...


    ωστόσο συνεχίζεις...


    "Όταν σε έχουν βάλει στην γωνία ο μόνος τρόπος για να ξεφύγεις είναι αντεπιτεθείς!!!"


    Από τα πρώτα 6 ποστ να υποθέσω κάποιος σε στρίμωξε και τώρα υπεραμύνεσαι?
    και ξανά - ερωτώ ποιός? Η κακούργα κενωνία?
    Τι σε ενδιαφέρει η κριτική της κοινωνίας αν τα έχεις βρει με την πάρτη σου. Τώρα το μάθαμε πιστεύεις ότι η κενωνία ΔΕΝ είναι ανεχτική με ότι είναι διαφορετικό? Μια ζωή έτσι ήτανε και έτσι θα ναι.

    σε γενικές γραμμές θα συμφωνήσω με τους συνφορουμίτες Lost, migraine, sapfw, isnogood

    Y.Γ.

    "Η μελέτη της ιστορίας φανερώνει από ποιες συνιστώσες πραγματώθηκε το παρόν και πως μπορούν αυτές οι συνιστώσες να μετασχηματίσουν το μέλλον"

    Να υποθέσω ότι ο Μεσρίν ήτανε ένα πολύ καλό παράδειγμα παρελθόντος που πρέπει να λάβουμε υπόψιν μας όλοι οι bdsmers (ούτως ώστε να έχουμε εφόδια να ανταπαντούμε στην κακούργα την κενωνία).
    Μετά το Μεσρίν ποιός άλλος ακολουθεί...?
    μήπως ο συμπαθής κύριος εδώ?

    http://en.wikipedia.org/wiki/Issei_Sagawa
     
  8. Syrah

    Syrah Contributor

    Με αφορμή το παραπάνω και έχοντας διαβάσει και τα υπόλοιπα σχόλια που γράφτηκαν εδώ θα ήθελα να σχολιάσω τα εξής, τα οποία έχουν ξαναειπωθεί:

    α) Άλλο είναι το φύλο (θηλυκό/αρσενικό) και άλλο κοινωνικό status βάσει ερωτικής ταυτότητας (γυναίκα/άνδρας). Συνήθως οι τιμές των δύο παραμέτρων είθισται να εμφανίζονται κατ αντιστοιχία (τα αρσενικά νιώθουν άνδρες και τα θηλυκά γυναίκες), όταν αυτό δεν συμβαίνει, δεν χρειάζεται να αναζητείται ο ένοχος, ούτε στο σώμα που γεννήθηκε με πέος ή με θηλές, ούτε στη φαύλη κοινωνία που θέλει τα αρσενικά άνδρες και τα θηλυκά γυναίκες. Η ποιοτική σύσταση της κοινωνίας δεν επιβάλλεται έξωθεν, αλλά συναρτάται ημών.

    β) Όπως παρατήρησε ο Lost_boy η μυική υπεροχή των αρσενικών έδωσε δια παντός το στίγμα της στις κοινωνίες και για τούτο δεν φταίει κανείς. Η επικρατούσα ισορροπία που θέλει τους άνδρες οικονομικα/ηθικά/κοινωνικά περισσότερο ευνοημένους δεν ανατρέπεται (τουλάχιστον όπως οι περισσότερες φεμμινίστριες αντιλαμβάνονται την ανατροπή). Διότι ούτε μία βίαιη εξέγερση εντός των κοινωνικών δομών θα καρποφορούσε (ποιος θα νικούσε αν θηλυκά και αρσενικά πιανόντουσαν στα χέρια  ούτε με αποδόμησή τους (εκτός κοινωνιών ποιοι θα ήταν ικανότεροι survivors, και συνεπαγωγικά ποιοι θα πραγματεύονταν από θέση ισχύος το ρόλο τους στις πρώτες δομές της νέας κοινωνίας .

    γ) Οι άνδρες (πιθανώς υπό τις προϋποθέσεις που δημιουργεί η θέση της κοινωνικής τους ισχύος) συνέδεσαν ένα σύνολο αξιών με το κοινωνικό τους status, συνεπαγωγικά και με το φύλο τους (εφόσον αυτά συνήθως είναι αντίστοιχα). Έτσι η τόλμη, η ευψυχία, η γενναιότητα και το θάρρος συνδέθηκαν με τον άνδρα. Η ρίζα της λέξης "ανδρεία" είναι αντιπροσωπευτική αυτού του σκεπτικού. Από την άλλη πλευρά, επειδή οι αρετές αυτές θα μπορούσαν να είναι και ερμηνείες συμπεριφορικών στοιχείων απορρέοντων από επιδόσεις ενός αρσενικού ζώου στη μάχη*, καταλαβαίνει εύκολα κανείς πως οι οιμωγές περί φαύλης κοινωνίας που ανοίγει την κοινωνική ψαλίδα μεταξύ των φύλων, προάγει τα αρσενικά και πετά τα θηλυκά στο βόρβορο είναι άστοχες. Το κοινωνικό status του άνδρα είναι η προβολή του αρσενικού στον εκάστοτε πολιτισμό.

    * Δεν πιστέυω να αμφιβάλλει κανείς, έχοντας επισκεφτεί κοτέτσι έστω και για δύο λεπτά, πως τα κοκόρια "σφάζονται σαν κοκόρια" και οι "κότες κάνουν τις κότες".

    δ) Η πατρότητα ενός άλλου συνόλου αξιών, αυτών που αφορούν στην υπερηφάνεια, ομοίως διεκδικήθηκε επιτυχώς από τους άνδρες. Η υπερήφανη γυναίκα είναι "αντράκι" και ο ταπεινός άνδρας "πούστης". Ο ψοφοδεής "δεν τιμά τα παντελόνια του" και ο πίπτων σε ατοπήματα ενδεικτικά αναξιοπρέπειας "κάνει πουστιές". Κατ επέκταση από τους θυληπρεπείς άνδρες και τις γυναίκες οι αξιώσεις αναφορικά με το ψυχικό σθένος είναι χαμηλότερες, κατάσταση πράγματι αρκετά προσβλητική αν και για πολλούς/πολλές άκρως εξυπηρετική. Φρονώ όμως πως το (δ) απορρέει από το (γ) και πως όλα ξεκινούν από το γεγονός ότι τα αρσενικά ως περισσότερο δυνατά επιβαρύνονται με την ευθύνη του "αρχηγού".

    ε) Έχοντας αφήσει να εννοηθεί ότι πιστεύεις πως δεν πρέπει να εμφιλοχωρούν αξιακές κρίσεις βασισμένες στο σεξουαλικό προσανατολισμό κάποιου, η παρακάτω φράση σου μοιάζει εντελώς παράταιρη με ό,τι φαίνεται να πρεσβεύεις: "αν δεν αξίζει σαν γυναίκα δεν θα αξίζει και σαν άνδρας". Έχω γράψει και σε παράλληλο νήμα πως και ο ρατσισμός απέναντι στην πλειοψηφία, ρατσισμός είναι.
     
  9. El_Gato

    El_Gato Regular Member


    Αγαπητέ Seirios, δεν διαφωνώ με αυτά που λες σε γενικές γραμμές, αλλά σκέψου ότι η κοινωνία μιας και ζούμε μέσα σε αυτή μας επηρεάζει. Όταν για παράδειγμα πάω για ένα ποτό φορώντας το μακιγιάζ μου και δέχομαι κακοήθη σχόλια από κοκόρια δεν είναι λογικό να θέλω να απαντήσω. Εσύ από τι βλέπω είσαι ανοικτόμυαλος και μπορείς να καταλάβεις, αυτό όμως δεν συμβαίνει πάντα με αρκετούς ανθρώπους. Προκαταβολικά έγραψα αυτό το πόστ σε επιθετικό ύφος θέλοντας εκ των προτέρων να απαντήσω στην στενομυαλιά που υπάρχει γύρω από αυτό το ζήτημα.

    Όσο για την αναφορά στον Μεσρίν. Αν δεις τα γραφόμενα ήταν μια απάντηση στα περί έλλειψης θάρρους από τις γυναίκες.
     
  10. 4you

    4you Regular Member

    Απάντηση: Crossdressing και Κυριαρχία!

    ειναι ωραια το crossdressing σε μερικους αντρες χωρις απαραιτητα να ειναι και ομοφυλοφιλοι.
     
  11. Dark_Explorer

    Dark_Explorer Κλωθώ: ἄτρακτον στρέφειν Contributor

  12. Kentavros

    Kentavros Owned by Mistress Kits

    Τερμάτισε και βαλαμε τελεια?