Απόκρυψη ανακοίνωσης

Καλώς ήρθατε στην Ελληνική BDSM Κοινότητα.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας!

Η εγγραφή σας στην Online Κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να δημιουργήσετε το προσωπικό σας profile και photo albums και πολλά άλλα.

Η εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και δωρεάν.
Γίνετε μέλος στην Online Κοινότητα.


Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας.

Mέντορας. Tι είναι; Xρειάζεται; κλπ (Η αλλιώς τροφή για σκέψη)

Συζήτηση στο φόρουμ 'BDSM Discussion' που ξεκίνησε από το μέλος Seduction, στις 24 Οκτωβρίου 2010.

  1. Seduction

    Seduction Regular Member

    Αν και στο παρελθόν έχουν κατατεθεί απόψεις σχετικά με το θέμα στο παρόν συζητητήριο, θεωρώ πως με την είσοδο πολλών νέων μελών στο φόρουμ, ιδίως τον τελευταίο χρόνο, η επαναφορά του, θα βοηθήσει.

    Ας μη σταθούμε στο πως προήλθε η λέξη από την Ελληνική μυθολογία, παρά μόνο στο γεγονός της μεταφορικής της έννοιας και δη στο συσχετισμό και στους τρόπους σύνδεσης της με το BDSM.

    Μέντορας = Ο υποστηρικτής, σύμβουλος και "φίλος" που δρα ως πνευματικός οδηγός και καθοδηγητής

    Φρονώ πως αρχικά πρέπει να δούμε αν ο Μέντορας στο χώρο μας είναι ένας άνθρωπος που θα παρέχει σε έναν άλλο νεώτερο συμβουλευτική βοήθεια για ορισμένη χρονική περίοδο, δηλαδή στα πρώτα του βήματα ή θα παραμείνει εσαεί ως ο άνθρωπος που βοηθά κάποιον –ο οποίος ορίζεται ως καθοδηγούμενος, προστατευόμενος, μαθητής-, στο να αναπτύσσεται επιτυχώς.

    Eγώ θα ονόμαζα ένα Μέντορα, ως δημιουργική πηγή, απαραίτητη για πολλούς, αλλά όχι για όλους, τόσο στο ξεκίνημα όσο και στην πορεία ενός νεοεισερχόμενου στο χώρο.

    Ας ξεκαθαρίσουμε πως ο Μέντορας

    Α. Είναι πάντα πιο έμπειρος και πιο ώριμος από τον καθοδηγούμενο
    Β. Τον βοηθά στη προσωπική του ανάπτυξη
    Γ. Παρέχει συμβουλευτική υποστήριξη και ενίσχυση
    Δ. Είναι απαραίτητο να είναι έμπιστος, αλλά όχι και φίλος
    Ε. Δείχνει στον μαθητή όλες τις πιθανές περιπτώσεις που μπορεί να προκύψουν στο κάθε τι
    Ζ. Είναι ενθαρρυντής και εμπνευστής.

    Ας απαντήσουμε στα εξής ερωτήματα

    Α. Είναι πάντα διαθέσιμος;
    Πρέπει, (σε ένα λογικό επίπεδο) αλλιώς ο ρόλος του αποδυναμώνεται και τελικά αχρηστεύεται.

    Β. Είναι διεκπεραιωτής;
    Εκτός από ελάχιστες και πολύ συγκεκριμένες περιπτώσεις, όχι.

    Γ. Μπορούν όλοι οι έμπειροι να είναι Μέντορες;
    Όχι. Χρειάζεται ικανότητες επικοινωνίας και διδασκαλίας.

    Δ. Μπορεί να είναι Μέντορας και μαθητής κάτοχοι του ίδιου status;
    Ναι, αλλά φρονώ πως ο καλύτερος μέντορας είναι αυτός που ανήκει στο Κυριαρχικό status.

    Ε. Μπορεί κάποιος να έχει άλλον ως Μέντορα και άλλον ως εκπαιδευτή;
    Mπορεί, αν και είναι σχεδόν βέβαιο πως θα προκύψουν προβλήματα διαφορετικής προσέγγισης σε ένα ή περισσότερα θέματα, τα οποία θα μπερδέψουν τον μαθητή/εκπαιδευόμενο στην πορεία του.

    Z. Mπορεί ο Μέντορας να είναι και εκπαιδευτής;
    Φυσικά. Είναι πιστεύω η καλύτερη περίπτωση.

    Τι στάση οφείλει να κρατά ο μαθητής προς τον Μέντορα του;
    Πρέπει να τον ρωτά για οτιδήποτε τον απασχολεί. Πρέπει να του εμπιστεύεται με περισσή ειλικρίνεια όσα συμβαίνουν στη ζωή του, ώστε ο Μέντορας να έχει υπόψη του όλα τα δεδομένα. Πρέπει να τον σέβεται και να λαμβάνει πολύ σοβαρά τα όσα λαμβάνει από αυτόν ως συμβουλή και ως καθοδήγηση. Επίσης ο καθοδηγούμενος πρέπει να αποδείξει τον εαυτό του ως άξιο του χρόνου και της ενέργειας που καταθέτει ο Μέντορας. Η ανάπτυξη της διαπροσωπικής σχέσης και το δέσιμο μεταξύ Μεντορα και μαθητή πρέπει να είναι άρρηκτα στο χρόνο και στις παρεμβάσεις από τον Εκπαιδευτή του μαθητή.

    Tι στοιχεία θα πρέπει να διαθέτει ένας Μέντορας πέραν της εμπειρίας και της γνώσης;Xαρακτήρα και Κύρος
    Διαθεσιμότητα
    Θετικό και Ανοιχτό μυαλό
    Ειλικρίνεια
    Ευφυία
    Να πιστέψει σε εσάς.
    Αξιοπιστία
    Σταθερότητα
    Ανιδιοτέλεια
    Ωριμότητα
    Αμεσότητα
    Οξυδέρκεια
    Μεταδοτικότητα
    Καλλιέργεια
    Διορατικότητα
    Ισχύ
    Μεγαλοψυχία
    Αυστηρότητα και Δικαιοσύνη
    Καλή επικοινωνία
    Αποφασιστικότητα
    Επιμονή και υπομονή
    Δυνατότητα Σύνθεσης
    Πειθαρχία

    !!! Οι περισσότεροι-ες γελάτε έτσι; Δεν έχετε καθόλου άδικο.

    Γιατί κάποιος να θέλει να γίνει Μέντορας σας;
    Oι απαντήσεις είναι τόσο ποικίλες όσο και οι άνθρωποι που εμπλέκονται. Κάποιοι γιατί είχαν έναν μέντορα και θέλουν να επιστέψουν το καλό που βίωσαν, άλλοι γιατί απλά θέλουν να βοηθήσουν το χώρο, άλλοι γιατί τους αρέσει να αποτελούν μια θετική επίδραση προς τους άλλους, άλλοι για να ψηλώσουν το εγώ τους, άλλοι γιατί έχουν ιδιοτελείς σκοπούς, άλλοι γιατί θεωρούν το Mentoring προπομπό μιας σχέσης ή ενός play, άλλοι γιατί επιθυμούν να έχουν δύναμη, άλλοι γιατί ικανοποιούνται επειδή έκαναν κάτι που θεωρούν σημαντικό, άλλοι για το φαίνεσθε, άλλοι γιατί σας συμπάθησαν ή σας εκτίμησαν, άλλοι γιατό αποζητούν το ψυχολογικό κέρδος της επιρροής…

    Τι πρέπει να διδάσκει ένας Μέντορας;
    Tα μαθήματα που δίνει στο μαθητή του ένας Μέντορας, πολλές φορές είναι καθοριστικά για την εξέλιξη και την πορεία του καθοδηγούμενου.
    Πρέπει να δείχνει πως είναι το σωστό, αλλά να αποκαλύπτει και πως ο ίδιος το έκανε λάθος στο παρελθόν. Και τα δύο είναι ισχυροί τρόποι μάθησης. Πρέπει να μιλά για τις προσωπικές του εμπειρίες και να είναι αναλυτικός με παραδείγματα ικανά να μεταδώσει μια πλήρη εικόνα, αλλά να μη δίδει συνεχώς μασημένη τροφή στον προστατευόμενο του. Είναι σημαντικό εκτός από τις αναλυτικές και λογικές απαντήσεις που δίδει, να του προκαλεί πολλές ερωτήσεις αλλά και να βάζει το μυαλό του μαθητή του σε μια διαδικασία αναζήτησης της απάντησης. Να τον κάνει να στοχάζεται, να μελετά και να ερευνά. Είναι μια πολύ υπεύθυνη θέση και διαδικασία. Είναι κάποιες φορές που είναι απαραίτητο να σας αφήσει να κάνετε λάθος.

    Πρέπει να διαθέτει ικανότητα επικοινωνίας και διδασκαλίας, οι δε επικοινωνιακές του δεξιότητες να ξεδιπλώνονται με υπομονή, με τον σωστό τρόπο και στο σωστό χρόνο. Είναι σημαντικό να τον νιώθετε ότι θα είναι εκεί, μετά από ένα στραβοπάτημα ή λάθος σας.

    Χρειάζεται το Mentoring στο BDSM;
    Για άλλους ναι, για άλλους όχι.
    Το γιατί ναι, είναι εμφανές, θα σταθώ λοιπόν στο γιατί όχι.
    Το BDSM είναι τόσο αχανές και τόσο ποικιλόμορφο, ώστε για πολλά άτομα, είναι αναγκαίο να περάσουν από διαφορετικούς τρόπους, στάδια και επίπεδα, ώστε να μπορέσουν να προσεγγίσουν αυτό που είναι πιο κοντά στις ανάγκες και στις επιθυμίες τους, μέχρι τελικά να ανακαλύψουν αυτό που τους ολοκληρώνει. Επιπλέον μπορεί να υπάρχουν κάποιοι βασικοί κανόνες για να κάνει κάποιος ασφαλές BDSM, αλλά δεν υπάρχει ούτε ένας για να κάνει σωστό BDSM.

    Η επιλογή του Μέντορα είναι κάτι που μπορεί να αποφασιστεί με ελαφρότητα;
    Oχι. Είναι αυτός που δεν θα σας διδάξει απλά τον δικό του δρόμο, αλλά αυτός που θα σας βοηθήσει να καθορίσετε τη δική σας προοπτική για τη ζωή σε ένα κόσμο που έχετε επιλέξει να είστε ένα μέρος του. Είναι αυτός που θα σας μάθει όχι μόνο το πώς να ικανοποιείτε τις προσωπικές σας ανάγκες, αλλά και θα σας δείξει ποιες είναι αυτές. Είναι αυτός που θα κινητοποιήσει όχι μόνο το μυαλό σας αλλά και το συναίσθημα σας.

    Ο μέντορας δεν βοηθάει ένα νεοεισερχόμενο μόνο στα πρώτα του βήματα, αλλά βρίσκεται σε όλες τις φάσεις της ανάπτυξης του.

    Πόσο σίγουροι είστε πως μπορείτε να αφήσετε στα χέρια άλλου, αυτό το σημαντικό κομμάτι της πορείας σας; Θέλει βαθιά περισυλλογή μια τέτοια απόφαση.

    Πως θα βρείτε και πως θα επιλέξετε ένα Μέντορα;
    Eίναι πραγματικά μια ζαριά για ένα νεοεισερχόμενο μέλος στο φόρουμ, το οποίο με την είσοδο του, έρχεται αντιμέτωπο με δεκάδες nick χωρίς καμία σίγουρη και διαπιστωμένη πληροφορία για το καθένα από αυτά. Ενας τρόπος είναι η ανάγνωση κειμένων, βοηθά στο να σχηματιστεί μια πρώτη εικόνα, αλλά και αυτό δεν δίνει τη βεβαιότητα πως κάποιος, επειδή ξέρει να γράφει καλά ή επειδή μέσα από τα γραπτά του διαφαίνεται μια γνώση στο αντικείμενο, είναι και πραγματικά κάτοχος αυτής της γνώσης στο πρακτικό επίπεδο, άρα και έμπειρος. Ενας άλλος είναι η παλαιότητα ή η ηλικία, αλλά και πάλι δεν δίνει καμία σιγουριά πως τα συγκεκριμένα συνοδεύονται από ανάλογη εμπειρία και γνώση. Ενας τρίτος τρόπος είναι οι “συμβουλές” που θα πάρει από άλλα μέλη σχετικά με τις ικανότητες κάποιου, αλλά και αυτό είναι αίολο σε ένα χώρο που δεν λείπουν οι ίντριγκες και τα κουτσομπολιά.

    Τελικά, μάλλον είναι ο συνδυασμός τύχης και του ανεπτυγμένου ενστίκτου που διαθέτει ο καθένας που βρίσκεται μπροστά σε αυτό το δίλλημα.

    Ποιές είναι οι φάσεις εξέλιξης της σχέσης Μέντορα και μαθητή;
    1. Γνωριμία και προσανατολισμός
    Αυτό είναι το στάδιο που μαθαίνει ο ένας τον άλλον και που οικοδομείται η εμπιστοσύνη, απαραίτητο συστατικό για την επιτυχή έκβαση της σχέσης. Σε αυτή τη φάση ο Μέντορας μαθαίνει και βγάζει τα θέλω του μαθητή, αλλά και φωτίζει τις κρυφές πτυχές του.
    2. Αλληλεπίδραση και διδασκαλία
    Ο Μέντορας βασισμένος στην αμοιβαία εμπιστοσύνη προχωρά τη καθοδήγηση του σε πιο επιλεγμένα επίπεδα και σε πιο λεπτομερείς στόχους και μαζί χτίζουν μια ισχυρή σχέση.

    Τι δεν πρέπει να υπάρξει ποτέ στη σχέση Μέντορα - μαθητή;
    Παραβίαση απορρήτου
    Αναντιστοιχία λόγων και πράξεων
    Αστάθεια και έλλειψη σεβασμού
    Εξαπάτηση και ανειλικρίνεια
    Εξωπραγματικές προσδοκίες
    Ακαθόριστοι στόχοι και πλαίσιο
    Επαναδιαπραγμάτευση των ρόλων
    Μη συνειδητοποίηση της σχέσης

    Εν κατακλείδι η εύρεση ενός Μέντορα είναι μια βαθιά πρόκληση. Απαιτεί υψηλά επίπεδα αυτογνωσίας και προϋποθέτει θέληση για μια ισχυρή δέσμευση. Όταν εμπιστεύεστε με προθυμία, κάποιον να αναλάβει την διαδρομή σας σε ένα άγνωστο χώρο, πρέπει να εξετάζετε τους πιθανούς κινδύνους που καραδοκούν. Πριν από οποιαδήποτε απόφαση αναρωτηθείτε πόσο έτοιμοι είστε ή πόσο θέλετε να αναπτύξει κάποιος τον εαυτό σας στο BDSM και να σας ενθαρρύνει να ζήσετε το σκοπό που σας έφερε σε αυτό.
     
  2. zou

    zou

    Απάντηση: Mέντορας. Tι είναι; Xρειάζεται; κλπ (Η αλλιώς τροφή για σκέψη)

    seduction τι εμπνευση ειναι αυτη πρωι πρωι....?
    διαφωνω πληρως με την εννοια του Mentoring στο bdsm.... Η διαφωνια μου ειναι για τα δυο στατους, οσον αφορα τους μεν υποτακτικους, δε μπορω να διανοηθω οτι καποιος θα μου λεει τι να κανω και πως να το κανω για να γινω καλυτερη σκλαβα/ος και μετα τι? θα περιμενω εγω να βρω εναν ανθρωπο που να του μοιαζει γτ πολυ απλα ετσι θα εχω μαθει.... και ο επομενος Μαστερ, στου ατυχου ανθρωπου που θα πεσω τα χερια, που τυχον να μην του αρεσουν πραγματα, που εγω, πασχισα και τιμωρηθηκα και εκλαψα για να μαθω και πλεον μου εχουν γινει βιωμα, να μην του αρεσουν και να ξανα-πασχισω και να ξανα-τιμωρηθω και να ξανα-κλαψω και να αποκτησω αλλα βιωματα, για να ειναι ο δικος μου πλεον Μαστερ ικανοποιημενος! (φυσικα το ιδιο γινεται και οταν ο/η σκλαβος/α "αλλαξει" Αφεντη/ρα, αλλα εκει καταλαβαινετε οτι ο σκοπος ειναι διαφορετικος)
    επισης ακομα και σε οσους κανουν Mentoring σε σκλαβες θεωρω αδιανοητο να εχουν οποιαδηποτε σεξουαλικη επαφη μαζι τους, ακομα και σεσσιον...
    αν ενας αφεντης εχει ηδη μια σκλαβα γιατι να θελει να θελει να γινει μεντορας μια αλλης ή πολλων αλλων? (στα αυτια μου ακουγεται καθαρα σαν πολυγαμια). Αν δεν εχει αλλη να παρει την "υποψηφια", να την μαθει οπως θελει και να την κρατησει για την παρτη του!

    δεν μπορω να καταλαβω απλα γιατι να γινει αυτο...

    Στην αλλη μερια του πραγματος, θεωρω αυτονοητο πως ενας υποψηφιος Αφεντης δεν μπορει να παρει τιποτα απο εναν αλλο Αφεντη παρα μονο την θεληση να κυριαρχει... ο τροπος και ο σκοπος και το βαθος και ολα... ειναι ΑΛΛΑ ΟΛΑ! Οι πρωσοπικοτητες δεν γινεται να ειναι καθολα ομοιες, οποτε μιλαμε για διαφορετικα τελειως επιπεδα και αρα δεν γινεται να παρει τιποτα ο ενας απο τον αλλο...! Αν μιλαμε ομως για πρακτικα ζητηματα, π.χ. βοηθεια στο να μαθει να χρησιμοποιει σκοινια, επισης δεν το θεωρω mentoring.
     
  3. GRD

    GRD Great Red Dragon

    Απάντηση: Mέντορας. Tι είναι; Xρειάζεται; κλπ (Η αλλιώς τροφή για σκέψη)

    Δυστυχώς ή όχι (ανάλογα με τη προσωπική άποψη του καθενός - απλά) δεν υπάρχει σοβαρό mentoring σχεδόν καθόλου εδώ που βρισκόμαστε  

    Προσωπικά, μια που αυτό "ψάχνουμε" φαντάζομαι... θα μπορούσα να προσφέρω mentoring μόνο σε κάποιο άτομο που το νιάζομαι, και θα βοηθούσε αρκετά να μην έχω πλέον σεξουαλικές τάσεις προς αυτό. Όλοι είμαστε άνθρωποι και ακόμη περισσότερο "αδύναμοι" σε πειρασμούς ανάλογα με τις "φάσεις" που ο καθένας μας περνά... ενώ η ουσία αυτής της μορφής σχέσης... είναι η απόλυτη εμπιστοσύνη. Δεν συμφωνώ επίσης στη γενική άποψη ότι ο μέντορας είναι και φοβερά έμπειρος ή παντογνώστης... άλλωστε δεν δέχομαι -γενικά- ότι οι εμπειρίες κάποιου είναι και η ιδανική εκπαίδευση κάποιου άλλου  

    Κατα τα άλλα Sed... ίσως και να είναι το χρησιμότερο post που έχω διαβάσει από εσένα. Αν δεν αποσκοπεί και κάπου ειδικά... οφείλω να σου πω: Εύγε!

    Ανδρ(ε)ας
     
  4. kati

    kati Regular Member

    Απάντηση: Mέντορας. Tι είναι; Xρειάζεται; κλπ (Η αλλιώς τροφή για σκέψη)

    Ο μέντορας ακριβώς τι κέρδος έχει από όλο αυτό Seduction;

    Επίσης, ο μέντορας απευθύνεται αποκλειστικά σε άτομα υποτακτικά, ή, και σε κυριάρχους;
     
    Last edited: 24 Οκτωβρίου 2010
  5. Kassandra

    Kassandra Regular Member

    Απάντηση: Mέντορας. Tι είναι; Xρειάζεται; κλπ (Η αλλιώς τροφή για σκέψη)

    Φίλε,Seduction μας είπες τι πρέπει να είναι και τι πρέπει να κάνει ένας Μέντορας αλλά δεν μας είπες τι ΔΕΝ πρέπει να είναι και ΔΕΝ πρέπει να κάνει ένας Μέντορας.

    Κι επειδή έχω ένα βίτσιο με τις ετυμολογίες σύμφωνα με το Λεξικό της κοινής νεοελληνικής έχουμε:

    μέντορας ο [méndoras] Ο5 : χαρακτηρισμός για συνετό σύμβουλο και φίλο.

    [λόγ. < αρχ. Μέντωρ, -ορα (σύμβουλος του Τηλέμαχου στην Οδύσσεια)]

    Και μερικές bonus ετυμολογίες από ξένα site για την ποικιλία...

    «ο μέντορας είναι κάποιος ο οποίος ενδιαφέρεται να βοηθήσει κάποιον να αναπτυχθεί επιτυχώς σε ένα επάγγελμα».
    Adviser, Teacher, Role Model, Friend: On Being a Mentor to Students in Science and Engineering

    «ο μέντορας είναι συνήθως ένα άτομο μεγαλύτερο σε ηλικία και πάντοτε πιο έμπειρο, από τον καθηγούμενο, το οποίο καθοδηγεί και βοηθά την προσωπική ανάπτυξη του καθοδηγούμενου».
    Mentors and Mentoring: What is a mentor?

    Και κάποιες επεξηγηματικές ερωτήσεις για να μπορέσω να καταλάβω.Όλα αυτά που γράφεις αποτελούν δική σου προσωπική άποψη την οποία έχεις αποκομίσει από πού? Έχεις ψάξει κάπου και τα έχεις βρει όλα αυτά και αν ναι μπορείς να μας αναφέρεις τις πηγές σου για να μπορέσουμε να τα βρούμε κι εμείς?
     
  6. Nemo

    Nemo Nemo D/s Jongleur

    Mέντορας είναι το forum από μόνο του. 'Ανθρωποι που ενδιαφέρονται σοβαρά και διαβάζουν τις συζητήσεις και ακόμα και τις αντιπαραθέσεις, οφελούνται και μπορούν να βγάλουν μόνοι τους τα δικά τους συμπεράσματα, ποιόν δρόμο θα ακολουθήσουν, πώς θα τον ακολουθήσουν, τι πρέπει να προσέχουν, τι μπορούν, τι δεν μπορούν, τι σημαίνουν οι ορολογίες, και τι τους ταιριάζει γενικότερα. Αν όμως τελικά δημιουργηθεί μια πραγματική σχέση "μέντορα - μαθητή" μεταξύ δυο ατόμων, πιστεύω αυτή καλό είναι να είναι αυστηρά φιλική, και πιο ασφαλές θα είναι οι άνθρωποι που θα επικοινωνούν να έχουν ίδια θέλω. Παράδειγμα. Να μην είναι ένας Κ με μια υ, αλλά ένας Κ με κάποιον άλλο που θέλει να γίνει Κ μια μέρα.
     
  7. Melantha

    Melantha New Member

    Απάντηση: Mέντορας. Tι είναι; Xρειάζεται; κλπ (Η αλλιώς τροφή για σκέψη)

    Διαβάζοντας το θέμα του συγκεκριμένου νήματος και έχοντας πρόσφατη προσωπική εμπειρία, εκπλήσσομαι από το πόσα πολλά προσωπεία μπορεί να έχει ένας αυτοαποκαλούμενος Μέντορας και θορυβούμαι από τη σκέψη ότι κάποιοι ίσως τελικά χρησιμοποιούν την έννοια του mentoring για προσωπικό τους όφελος όταν έχουν απορριφθεί ως Masters.
     
  8. MasterPerris

    MasterPerris Contributor In Loving Memory

    Απάντηση: Mέντορας. Tι είναι; Xρειάζεται; κλπ (Η αλλιώς τροφή για σκέψη)

    Πολύ σωστή άποψη!
     
  9. pecado_mortal

    pecado_mortal Regular Member

    Απάντηση: Mέντορας. Tι είναι; Xρειάζεται; κλπ (Η αλλιώς τροφή για σκέψη)

    Συγγνωμη για το off topic αλλα εχω βαρεθει να μου δινουν "τροφη για σκεψη"
     
  10. jorge1970

    jorge1970 Regular Member

    Απάντηση: Mέντορας. Tι είναι; Xρειάζεται; κλπ (Η αλλιώς τροφή για σκέψη)

    Απορία: πως ορίζεις τον διεκπεραιωτή?
    Να παρεμβαίνει π.χ. ενεργά σε διενέξεις, παρεξηγήσεις ή και συναντήσεις, κλπ, η και να .. "διεκπεραιώνει" που και που τον καθοδηγούμενο?

    Γενικά, δε μου έγινε σαφές από το - καλοστημένο - ποστ σου αν ("πρέπει" ή "δεν πρέπει" να) υπάρχει σεξουαλική σχέση μεταξύ μέντορα και εκπαιδευόμενου (αφού μιλάμε για bdsm και όχι για career mentoring ας πούμε).
     
  11. Ninevi

    Ninevi Regular Member

    Απάντηση: Mέντορας. Tι είναι; Xρειάζεται; κλπ (Η αλλιώς τροφή για σκέψη)

    1) Δεν πιστεύω στην καραμελίτσα της "Εκπαίδευσης".
    Δεν υπάρχει μία εκπαίδευση με κανόνες και επιθυμητό αποτέλεσμα στο BDSM, όσο δεν υπάρχει και ένα είδος υποτακτικού ή ένα είδος Κυρίαρχου.
    Το μόνο που υπάρχει για τους υ, είναι προσαρμογή στα βίτσια και στις ορέξεις του καθενός μας, μην το βαφτίζουμε εκπαίδευση όμως επειδή ακούγεται μουράτο.

    2)
     
  12. Eri

    Eri

    Re: Απάντηση: Mέντορας. Tι είναι; Xρειάζεται; κλπ (Η αλλιώς τροφή για σκέψη)


    Πολλοι κ πολλες εδω μεσα χρησιμοποιουν την οποιαδηποτε λεξη και εννοια κατα πως τους συμφερει καθε στιγμη....Δεν ειναι τυχαια, κατα τη γνωμη μου, η χρηση περιπλοκης, καμια φορα, γραφης....Εχει πολυ πλακα να βλεπεις μεταμορφωσεις των ιδιων ανθρωπων ανα πασα στιγμη...Να αυτοαναιρουνται και να προσπαθουν να πεισουν γι'αυτο που θα ηθελαν να ειναι.....Με τον καιρο καταλαβαινεις ποιοι/ποιες ειναι αυτοι/ες και περιμενεις να διαβασεις τα ποστ τους για να σου φτιαξουν τα κεφια...Τοσο απλα....