Απόκρυψη ανακοίνωσης

Καλώς ήρθατε στην Ελληνική BDSM Κοινότητα.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας!

Η εγγραφή σας στην Online Κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να δημιουργήσετε το προσωπικό σας profile και photo albums και πολλά άλλα.

Η εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και δωρεάν.
Γίνετε μέλος στην Online Κοινότητα.


Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας.

safe sex

Συζήτηση στο φόρουμ 'BDSM Εμπειρίες' που ξεκίνησε από το μέλος Georgia, στις 21 Νοεμβρίου 2007.

  1. Georgia

    Georgia Owned Contributor

    είμαι μαθητευόμενη σκλάβα και αντιμετωπίζω ενα τεράστιο δίλλημα!!!ο Αφέντης μου θέλει να κάνουμε σεξ χωρίς προφύλαξη,λέγοντας οτι ξέρει πότε χρειάζεται να σταματήσει κ να τελειώσει "έξω",αλλά εγώ δεν μπορώ να το κάνω.ο ίδιος μου έχει πεί οτι είτε θα κάνουμε σεξ χωρίς,είτε καθόλου και ταυτόχρονα μου έχει απαγορέψει οποιαδήποτε σεξουαλική επαφή με άλλους!!απο την μια νιώθω την ανάγκη κ την υποχρέωση φυσικά να Τον υπακούσω,αλλα εχω τεράστιο κόλλημα με το σεξ χωρίς προφύλαξη και μια ενδεχόμενη εγκυμοσύνη!(δεν σχολιάζω τις ασθένειες,καθώς είμαστε κ οι δυο "καθαροί").ο Αφέντης μου λέει οτι πρέπει να τον εμπιστευτώ αλλά εγώ απλά δεν μπορώ!!ξεπερνάει τα όριά μου!
    επίσης υποστηρίζει οτι δεν μπορεί να το κάνουμε με προφυλακτικό γιατί με βλέπει διαφορετικά από όσες πήδαγε μέχρι τώρα,υπάρχει δηλ. συναίσθημα(κλπ) και όποτε στην ζωή του ένιωθε κάτι παραπάνω για κάποια δεν μπορούσε να λειτουργήσει με προφυλακτικό...(δηλ. ενώ είναι τέρμα καυλωμένος,με το που το φοράει,του πέφτει)

    μέχρι τώρα το έχω αποφύγει, αλλά δεν με βλέπω να αντέχω για πολύ ακόμα...
    τί μου προτείνετε να κάνω??
     
  2. Konstantinos

    Konstantinos Staff Member

    SAFE SANE CONSENSUAL
     
  3. Elysium

    Elysium Contributor