Απόκρυψη ανακοίνωσης

Καλώς ήρθατε στην Ελληνική BDSM Κοινότητα.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας!

Η εγγραφή σας στην Online Κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να δημιουργήσετε το προσωπικό σας profile και photo albums και πολλά άλλα.

Η εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και δωρεάν.
Γίνετε μέλος στην Online Κοινότητα.


Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας.

Tasks

Συζήτηση στο φόρουμ 'Κυριαρχία - υποταγή D/s' που ξεκίνησε από το μέλος Dark_Explorer, στις 27 Απριλίου 2015.

  1. Dark_Explorer

    Dark_Explorer Κλωθώ: ἄτρακτον στρέφειν Contributor

    Εκτιμώ ότι γίνεται πολύς λόγος για το περιεχόμενό τους και λιγότερο για τη στοχοθεσία τους.
    Προσωπικά τα διαχωρίζω σε 5 κατηγορίες βασιζόμενη στη στοχοθεσία τους:
    1) Για την καύλα
    2) Για άρση κι επέκταση ορίων/αντιστάσεων/ντροπής
    3) Για πνευματική συγκρότηση και καλλιέργεια
    4) Για σωματική ετοιμότητα/αντοχή
    5) Για συμμόρφωση
    Όλα τα παραπάνω συμβάλλουν ευρύτερα στην ενίσχυση της πειθαρχίας.

    Θεωρείτε ότι είναι χρήσιμα αποκλειστικά στο πλαίσιο της εκπαίδευσης ενός υ ή είναι ένα σταθερό μοτίβο στη διατήρηση μίας ασύμετρης σχέσης; Κατά πόσο βοηθάνε ως μέσο τροποποίησης ανεπιθύμητων συμπεριφορών; Παρατηρείτε βελτίωση στη συμπεριφορά του υ μέσω της σταθερής ανατροφοδότησής τους;
     
  2. Elune

    Elune Priceless

    Πολύ ωραίο το νήμα που άνοιξες. Πιστεύω ότι κάθε D/s σχέση είναι διαφορετική, καθότι ο εκάστοτε Κ ζητάει διαφορετικά πράγματα από την εκάστοτε υπό. Για μένα, τα "tasks" βοηθάνε προκειμένου ο Κυρίαρχος να "τεστάρει" την υπό αν μπορεί να αποδώσει τα αναμενόμενα και να φτάσει στα δικά του «θέλω». Παράλληλα, είναι ένα είδος παιχνιδιού, ανάμεσα στα δύο μέρη. Η εκπαίδευση της υπό άλλωστε είναι το σημαντικότερο γεγονός σε μία σχέση κυριαρχίας - υποταγής. Εγώ προσωπικά χρησιμοποιώ τα "tasks" για να την κρατάω σε εγρήγορση, ενώ σε περίπτωση "σφάλματος" επιβάλλεται και η ανάλογη τιμωρία.
     
  3. thanasis

    thanasis Contributor

    Προσωπικά, βρίσκω τα τασκ περισσότερο προσήκοντα στην εκπαιδευτοφάση (όπου και τα βρίσκω αρκετά αποτελεσματικά) και το θανασσοπροσαρμόζεσθαι, αλλά πάντα βοηθούνενε για εγρήγορση!

    Πολύ λαϊκάρω τη νταρκάδειο τασκοταξινόμησιν (ειδικά το 3).
     
  4. gaby

    gaby Guest

    Θα έλεγα ότι συμβάλουν ακόμα στην ενίσχυση της επίγνωσης και της καθημερινής αποδοχής του "είναι" - επίσης είναι καθησυχαστικά, ενίοτε απατηλά καθησυχαστικά.

    Είναι ένα σταθερό μοτίβο στη ζωή του υποτακτικού προσώπου, ιδίως όταν αυτό σχετίζεται αλλά και όταν δεν σχετίζεται, τότε αφημένο δική του πρωτοβουλία. Μου πήρε χρόνια για να καταλάβω "γιατί task" και μπορώ να πω ότι το διαισθάνθηκα περισσότερο παρά το κατάλαβα, εν τέλει. Νιώθω, λοιπόν, ότι τα tasks είναι και έχουν επίκεντρο το υποτακτικό πρόσωπο, δεν είναι η σχέση και δεν είναι για την σχέση. Αν αλλάξει η συμπεριφορά του υ θα είναι, κατά τη γνώμη μου, επειδή ενισχύθηκε η επίγνωση και η αποδοχή του εαυτού μέσα από τα tasks όχι για άλλον λόγο, χώρια που στο άπειρο υ, ιδίως τα μη καβλωτικά tasks μπορεί να φαίνονται ιδιαίτερα πιεστικά. Τα tasks από την πλευρά του υποτακτικού προσώπου έχουν πάντα έναν εχθρό, τον χρόνο.

    Ο τρόπος που κάνει tasks ένα υποτακτικό πρόσωπο είναι μια καλότατη απεικόνιση του τι πραγματικά είναι αυτό το πρόσωπο. Μόνο που ολόκληρη η απεικόνιση αργεί να φανερωθεί…
     
  5. lexy

    lexy .ti.va.

    Τα διαχωρίζω σε δύο κατηγορίες , έτσι όπως τα εισπράττω : στα μη επαναλαμβανόμενα και στα επαναλαμβανόμενα.

    Το δυνατό σημείο τους, νομίζω, πως βρίσκεται σε εκείνη τη μαγική στιγμή που λίγα δευτερόλεπτα πριν σκεφτώ " γ....το, μόνο δουλειά; παιχνίδι νο!;", ολοκληρώνονται..
     
  6. Dapom

    Dapom Contributor

    Τα tasks (όπως τα αναφέρεις) κατα τη γνώμη μου είναι απαραίτητα για την εκπαίδευση (2,3,4,5). Χωρίς αυτά απλά ολα είναι θεωρία.
    Αφου επέλθει η εκπαίδευση τότε θα μπορούσαν να παραμείνουν ώς σταθερό μοτίβο και καλύπτουν τα 1,4,5 που αναφέρεις.

    Πρακτικά νομίζω οτι είναι απίθανο να υπάρχει ερωτική σχέση μεταξύ δύο ανθρώπων χωρίς να υπάρχουν καθόλου ανεπιθύμητες συμπεριφορές καθώς μιλάμε για δύο διαφορετικούς χαρακτήρες. Το παραμύθι ταιριάζουμε απόλυτα και δεν τσακωνόμαστε ποτέ (στην δική μου λογική) δεν παίζει. Συνεπώς ναι θα μπορούσαν τα tasks να είναι μέσο τροποποίησης ανεπιθύμητων συμπεριφορών μόνο στην περίπτωση που το υποτακτικό μέλος ήταν ένα εντελώς άβουλο πλάσμα.

    Σε οποιαδήποτε άλλη περίπτωση απλά υπάρχουν βελτιώσεις ή περιορισμός της συχνότητας εμφάνισης ανεπιθύμητων συμπεριφορών ή αποδοχή αυτών.


    Αν μιλάμε για την εκπαίδευση ναι πάντα η επανάληψη βοηθά.
    Αν μιλάμε για το ερώτημα περι συμπεριφορών...η επανάληψη μαλλον θα φέρει περισσότερες ανεπιθύμητες συμπεριφορές.
     
  7. astarti

    astarti Love beyond Reason

    Υπάρχουν πολλών ειδών tasks: αλλα προορίζονται για την εκπαίδευση και ψυχαγωγία της υπο, αλλα για την ευχαρίστηση ειτε της υπό είτε του Dom, άλλα για την πληροφόρηση της υπό και την ανταλλαγή πληροφοριών μεταξύ των μερών, άλλα για να διατηρούν την προσοχή της υπό απασχολημένη και σε εγρήγορση, άλλα για την σωματική και ψυχική φροντίδα της υπό..
    Προσωπικά την ολη διαδικασία τη θεωρώ πολύ κουραστική συνήθως, αλλά απίστευτα απολαυστική..
    Στόχος της η ενδυνάμωση των ρόλων της σχέσης και η ενίσχυση του στοιχείου της υποταγης του ενος στο αλλο..