Απόκρυψη ανακοίνωσης

Καλώς ήρθατε στην Ελληνική BDSM Κοινότητα.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας!

Η εγγραφή σας στην Online Κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να δημιουργήσετε το προσωπικό σας profile και photo albums και πολλά άλλα.

Η εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και δωρεάν.
Γίνετε μέλος στην Online Κοινότητα.


Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας.

The one True BDSMer λοιπόν

Συζήτηση στο φόρουμ 'Νέοι στον χώρο του BDSM' που ξεκίνησε από το μέλος _voltage_, στις 31 Αυγούστου 2016.

  1. Tenebra_Silente

    Tenebra_Silente Contributor

    Τελικά το "σημείο" ποιο θα ήταν? Γιατί όλος αυτός ο "κουρνιαχτός" που τραβάει - και μάλλον θα συνεχίσει, να τραβάει - για χρόνια?
    Αν όλο το "τουρλουμπούκι" γίνεται, για οποιονδήποτε λόγο εκτός του "κινδύνου μείωσης αλιευτικού υλικού" εγώ τουλάχιστον δεν ξέρω, αν "πρέπει" να γελάσω ή να "κλάψω".
    Που κι ακόμη και αυτή την "ψαριά" δεν την θεωρώ λόγο ικανό, για να ωθήσει τον/την οποιονδήποτε/οποιαδήποτε, στο να "κονταροχτυπιέται" με τους/τις άλλους/ες.
    Και αυτό γιατί? Για μια τρύπια κουβέρτα? Ξέχναγα, για το "καλό" του bdsm γίνονται όλα, για το "καλό" της κενότητας ( της ποιας ? ).
    Αλλά τώρα που το καλοσκέφτομαι, το να είναι κάποιος/α αληθινός/η βουδουσουμιάρης/α, το βάζει στο βιογραφικό του/της.
    Το δηλώνει όταν πάει να πληρώσει τις ΔΕΚΟ και έχει μειώσεις ( ακόμη και απαλλαγές στις οφειλές του/της ), του "αλαφρύνει" τα δάνεια κλπ κλπ.
    Έτσι μάλιστα, καταλαβαίνω γιατί κάποιος/α που φοίτησε στην Ανωτάτη των βουδουσουμιάρηδων σχολή και ίδρωσε την ψυχή του/της για να πάρει το βουδουσουμοπτυχίο του/της.
    Που έκανε μετά την απαραίτητη άσκηση για να πάρει την άδεια τέλεσης βουδουσουμικών δραστηριοτήτων, το κέρας μου, που δήλωσε ακόμη κι έδρα και πλερώνει τέλος επιτηδεύματος.
    Είναι λογικό να εξοργίζεται με όσους/ες, βρήκαν φως και μπήκαν και χαλάνε την πιάτσα δίχως να έχουν ζοριστεί στο 1/5 απ' όσο είχε ζοριστεί εκείνος/η.
    Τώρα που θα ήξερε τι και ποια ζόρια θα είχαν τραβήξει οι άλλοι/ες, αυτή είναι η ερώτηση των τρισεκατομμυρίων ευρών ( εκ του ευρά ).

    Θέλει κάποιος/α "καθαρό" bdsm? Είναι κάποιος/α "προβλεπόμενος/η" στην παραμικρή λεπτομέρεια? Ας ψάξει και σίγουρα θα βρει ένα ή περισσότερα άτομα, που θ' αντιλαμβάνονται/ζουν το bdsm όπως εκείνος/η και μόνο μαζί τους ν' αλληλεπιδρά. Οι υπόλοιποι/ες - θεωρητικά - δεν πρέπει να τον/την ενδιαφέρουν ποσώς.

    Όλα όσα προέγραψα, θεωρητικά είναι και σίγουρα ακολουθούν το ρεύμα των "κουβέντα να γίνεται", "να λέμε και καμιά μαλθακία, να περνάει η ώρα".
    Αφού τα συμπαθητικά μα ξεροκέφαλα τετράποδα που μαλώνουν σε ξένο αχυρώνα, μάλλον δεν θα κινδυνέψουν ποτέ από εξαφάνιση, ούτε και οι αχυρώνες.  
     
  2. folha

    folha deja vu

    Αναδιατυπώνοντας αυτό:
    "Σε αυτή την κατηγορία σχέσεων κ-υ είχα στο νου μου σχέσεις πατροπαράδοτου τύπου, τους γάμους των προπαππούδων μας."

    σε αυτό:
    "Σε αυτή την κατηγορία σχέσεων κ-υ είχα στο νου μου σχέσεις πατροπαράδοτου τύπου, τύπου γάμου των προπαππούδων μας" (γιατί αυτό εννοούσα)

    θα λυνόταν το πρόβλημα του σκέλους Ι;
    Δεν θεωρώ ότι οι γάμοι αυτοί ήταν bdsm... γιατί όπως λες κι εσύ ήταν νομοθετικά και κοινωνικά επιβεβλημένη η ασυμμετρία.

    Για το δεύτερο σκέλος:
    ok, το παραδέχομαι, υπερέβαλα κάπως  , θεωρώντας ότι η αρχική δέσμευση υπακοής και η εφαρμογή της δεν λογαριάζεται ως d.
    Μα κι εγώ αυτής της άποψης είμαι   Απλά δεν μπορώ να αποκλείσω το ενδεχόμενο ύπαρξης σχέσης χωρίς sm (κάποιοι, κάπου, μπορεί να τη βρίσκουν έτσι.)

    Γενικά, αν έφτιαχνα το δικό μου ορισμό για το bdsm θα απέκλεια όσους συσχετίζονται με πρακτικές bdsm χωρίς την ύπαρξη ερωτισμού ή σεξ (και δεν εννοώ αποχή λόγω εκπαίδευσης κλπ). Ανοίγω νέο κύκλο ερωτήσεων;  
     
    Last edited: 2 Σεπτεμβρίου 2016
  3. íɑʍ_Monkeץ

    íɑʍ_Monkeץ Contributor

    Τέτοια σκασίλα κάθε μέρα να παρακινεί,.. πως να κινούνται οι άνθρωποι του BDSM; και τέτοια επανάσταση;
    Έλεος.
     
  4. Dapom

    Dapom Contributor

    Ο Έλληνας true one BDSMer ειναι ο Αλεξης και δεν πα να γράφετε σελίδες εσεις ...γαμαει με τον πιο σαδιστικό και ανώμαλο τροπο ολόκληρη λαό και αυτος χορεύει και πηγαίνει σε gala.
     
  5. jasmin sg

    jasmin sg My Way Contributor

    @Tenebra_Silente από ότι φαινεται καποιοι ανθρωποι οντως ''ιδρωσανε'' για ολο αυτό και το εκαναν τροπο ζωης τους. Ας πουμε ότι οικοδομησαν ένα σπιτι για τον εαυτο τους και τους ομοιους τους. Από τα δομικα στοιχεια αυτου του σπιτιου ηταν καποιες κοινες παραδοχες και ενας κωδικας τιμης/συμπεριφορας αν θελεις. Καποια στιγμη,καλως ή κακως ανοιξαν το σπιτι τους και καλεσαν πασα ενδιαφερομενο να το δει και γιατι όχι να τον φιλοξενησουν. Παει κοσμος στο σπιτι, θαυμαζει, εντυπωσιάζεται και μενει.Σε καποιο σημειο όμως ,καποιοι από οσους μενουν αρχιζουν να δυσφορουν με τους κανονες.Και αντι να πανε αλλου να στησουν ένα άλλο σπιτι, λενε δεν παω πουθενα. Εδώ θα μεινω και θα κανω ότι γουστάρω. Τωρα οι πρωτοι ( αυτοι που το ιδρωσανε και το χτισανε) βλεπουν ολον αυτό τον κοσμο, είναι ανεκτικοι επειδή αυτοι τους ''καλεσαν'' αλλα λογικα δυσφορούνε όταν οι ''φιλοξενουμενοι'' αρχιζουν να θελουν να επιβαλουν το δικο τους σκεπτικο. Εγω παντως ετσι το καταλαβαίνω. Τωρα γιατι δημιουργηται ολο αυτό το θεμα? Πιστευω γιατι κανεις δεν μπορεσε να υποστηριξει πειστικα ποιο είναι εστω αυτό το ένα, το ελαχιστο, που θα εκανε ξεκαθαρο αν καποιος είναι βουσουμιαρης ή όχι. Παρε πχ τους ομοφυλοφιλους .Είναι ξεκαθαρο .Αυτος που σχετίζεται αποκλειστικα με ατομα του ιδιου φυλου . Παρε οποια ομαδα θελεις . Υπαρχει ένα ελαχιστο που ξεκαθαριζει ποιος είναι τι. Στο βδσμ ,επειδή είναι συγκερασμος στοιχειων αυτό είναι πολύ δυσκολο .Γι αυτό καθόμαστε κατά καιρους και παιζουμε με το αλφαβητο ..
    Απευθυνθηκα σε σενα λογω του ποστ #73 με το οποιο συμφωνω σε πολλα, αλλα με διευκολυναι να γραψω καποιες δικες μου σκεψεις. Ελπιζω να μη σε πειραζει, σε καμια περιπτωση δεν εννοω κατι προσωπικα για σενα.
     
  6. Tenebra_Silente

    Tenebra_Silente Contributor

    @jasmin sg δεν με πείραξε καθόλου που "πάτησες" στα λόγια μου, για να ξεδιπλώσεις τις σκέψεις σου. Το έχω κάνει κι εγώ και ίσως και να το ξανακάνω.
    Αλίμονο αν έφτανε τόσο λίγο, για να ζοριστεί κάποιος. Μετά τα λόγια και οι σκέψεις απ' την στιγμή που προσφέρονται στους άλλους, είναι υπό το πρίσμα της αξιολόγησης τους.
    Τα λόγια/σκέψεις μπορούν ν' αξιολογηθούν, όχι οι προθέσεις, ούτε εκείνοι που τ' άφησαν. Κλείνει η παρένθεση.

    Απ' αυτό το σημείο, θα προσπαθήσω να είμαι "ξερός" και σύντομος. Η συζήτηση θ' αφορούσε το bdsm ή μια ιστοσελίδα?
    Γιατί, για μένα ο "χώρος" δεν είναι μια ιστοσελίδα και ο "κακός χαμός" έχω την εντύπωση ότι για μια ιστοσελίδα (ξανά)γίνεται - και όσα εκείνη προσφέρει έμμεσα ή άμεσα -.
    Φίλτατη, αν και νέος στην παρούσα σελίδα ( δυο χρόνια και κάτι ), αυτό δεν σημαίνει ότι θα ήμουν νιούφης και στο "χώρο" ή σε κάποιο απ' τα παρακλάδια του, ακόμη και σε κάποιες απ' τις "στάλες" που απ' τη "θάλασσα" του "χώρου" καλώς ή κακώς απορροφήθηκαν ή σε κείνη ενώθηκαν, ίσως σε παράλληλη πορεία.
    Αλλά τα όποια ζόρια για να καταλάβω και ν' αποδεχθώ κάποια τελείως δικά μου πράγματα, τα κράτησα κυρίως για την πάρτη μου. Γιατί μόνο εμένα αφορούν.
    Η όποια πορεία για να φτάσω εδώ που είμαι σήμερα, ήταν και παραμένει δική μου. Δεν την φοράω παράσημο/δάφνη στο κεφάλι.
    Δεν με κάνει ούτε καλύτερο, ούτε χειρότερο απ' οποιονδήποτε άλλο/η. Η όποια γνώση ή ισορροπία σε μένα έδωσε κάτι, σε κανέναν/καμία άλλο/η.
    Τουτέστιν, αν κάποιος/α δεν ξέρει που του/της παν τα τέσσερα για κείνο που θα τον/την αφορούσε, αν δεν θέλει καν να τ' ανακαλύψει.
    Αν γουστάρει να παίζει στην παραλία δίπλα μου, γούστο και καπέλο του/της. Εγώ παίζω με τα δικά μου κουβαδάκια και με κείνους/ες που θέλω εγώ.
    Οι άλλοι/ες δε πα να κάνουν ελικόπτερα από πέτρες και να τα ονομάζουν πύργους από άμμο. Σε μένα τι αφαιρεί? Τίποτε.

    Ως προς τις ανοιχτές πόρτες, κανείς δεν ανάγκασε τους "κλειδοκράτορες" τους, να τις ανοίξουν. Γιατί τις άνοιξαν, θα το γνώριζαν μόνο εκείνοι/ες.
    Εγώ δεν πιστεύω, ότι το είχαν κάνει για το καλό της ψυχούλας τους. Αν δεν είχαν προβλέψει την έλευση ατόμων, που ίσως και να αλλοίωναν το "παιχνιδάκι" τους.
    Με κάθε σεβασμό, ας πρόσεχαν. Αν συνεχίζουν να χαλιούνται, αλλά δεν λαμβάνουν τα κατάλληλα μέτρα για να επαναφέρουν το "παιχνιδάκι" τους εκεί που θα ήθελαν.
    Πάλι, ας πρόσεχαν. Δικό τους το "τσαρδί", δική τους και η ευθύνη για το πως λειτουργεί. Αφού, αν περιμένουμε την όποια ωριμότητα/καλοσύνη των άλλων ( με βάζω μέσα και μένα ).
    Φέξε μου και γλίστρησα. Και μην μου πει κανείς, ότι οι "δήθεν", οι "άσχετοι" ή οι "μούφα" θα σπίλωναν την εικόνα του μέσου βουδουσουμιάρη στους αδαής.
    Γιατί πρώτον, οι αδαής πιθανότατα τον μέσο βουδουσουμιάρη και να τον έχουν τελείως γραμμένο ( καθώς και το βουδουσουμού του ).
    Και δεύτερον, γιατί ο μέσος βουδουσουμιάρης το μοναδικό πράγμα που φοβάται σχεδόν όσο τον θάνατο, είναι μην και ανακαλύψει ποτέ κάποιος/α τα διαφορετικά του γούστα.

    Τελικά μόνο σύντομος δεν ήμουν. Για να περιαυτολογήσω λίγο ακόμη. Για να κάνω το επάγγελμα που κάνω, ίδρωσα την ψυχή μου. Όπως πιστεύω και οι περισσότεροι/ες αν όχι όλοι/ες εδώ μέσα με τα δικά τους. Υπάρχουν χιλιάδες που φέρνουν τον επαγγελματικό μου τίτλο. Κάποιοι/ες είναι καλοί/ες ( όχι εγώ σίγουρα ), κάποιοι/ες είναι για τις μπάτσες.
    Υπάρχουν μέχρι και οι σκιτζήδες με τελείως ψεύτικα εχέγγυα. Αν θες με πιστεύεις, δεν καταφέρθηκα ποτέ εναντίον κανενός συναδέλφου, όσο και να τον θεωρούσα μαλθάκα ή άσχετο.
    Όχι επειδή μου το επέβαλε κάποια δεοντολογία ή για να μην γίνω αντιπαθής. Αλλά γιατί δεν μ' ενδιαφέρει ν' ασχοληθώ με τίποτ' άλλο πέρα απ' την δική μου την καμπούρα.
    Και αυτό σ' ένα τομέα της ζωής μου που μου δίνει στ' αλήθεια κάτι και μάλιστα πολύ σημαντικό. Που η ύπαρξη σκιτζήδων, κάφρων ή ασχέτων μπορεί να μου αφαιρέσει/αλλοιώσει/αμαυρώσει στ' αλήθεια αρκετά πράγματα. Άρα, εγώ συνεχίζω να μην καταλαβαίνω προς τι τόσος "σπαραγμός". Για ένα forum και το αν κάποιος/α θα μαμήσει 10 και κάποιος/α άλλος/η θα μαμήσει 8?
    Γιατί, ότι θα ενδιαφερόντουσαν για το bdsm - πόσο μάλλον για το "καλό" του - ποιος ξέρει πόσοι/ες, το αποδεικνύει τόσο η συμμετοχή στα διάφορα νήματα, όσο και το περιεχόμενο των περισσοτέρων από κείνα.

    Και όποιος/α θέλει, γι' αυτά μου τα λόγια ας με πει μαλθάκα. Ίσως και να έχει δίκιο. Έτσι κι αλλιώς, δεν τον/την ξέρω, δεν με ξέρει και δεν υποφέρει κανείς μας χαχα... 
     
    Last edited: 2 Σεπτεμβρίου 2016
  7. gaby

    gaby Guest

    Από τη μια είναι απρέπεια να κάθεται ο οποιοσδήποτε που σέβεται τον εαυτό του να κάνει τον πόρτα και να λέει ποιος είναι και ποιος δεν είναι BDSMer. Δεν το έχω δει ποτέ να γίνεται έτσι, ακόμα και σε προκλητικότατες περιπτώσεις. Άλλωστε ο χρόνος τα ξεκαθαρίζει όλα.

    Από την άλλη, αυτός που δεν είναι BDSMer αλλά θέλει να λέει οτι είναι, για τον όποιον δικό του λόγο, δεν υπάρχει περίπτωση να αλλάξει τροπάρι.

    Να πω, να πω, τι κάνει ο BDSMer που οι άλλοι το έχουν ντροπή να το κάνουν; Ψάχνεται. Πάντα ψάχνεται. Ποτέ δεν είναι απόλυτα βέβαιος για τίποτα. Γι αυτό και δεν έχει περιθώριο να ασχοληθεί πώς την έχει δει ο άλλος, εκτός και αν ρωτήσει, ο άλλος, κάτι συγκεκριμένο που να έχει ουσία, γι αυτό και δεν θα βγάλει κρίση για το αν κάποιοι ή κάποιος είναι BDSMers ή όχι. Αυτές είναι αμυντικές συμπεριφορές που υποθέτω πως μάλλον έναν που δεν το έχει δείχνουν συνήθως, το ίδιο και τα - υπερβολικά πολλά - σχόλια για την αυλή του γείτονα και γιατί είναι έτσι και όχι αλλιώς, που όχι να το παινευτούμε αλλά εμείς ξέρουμε πώς θα έπρεπε να είναι η αυλή του γείτονα και ας μη μας φαίνεται και έχουμε αισθητική και ηθική και …
     
  8. Αυτό που διαγράφεις μηνύματα επειδή ''εσύ' δεν είσαι σε θέση να τα κατανοήσεις, την στιγμή μάλιστα που η νηματοθέτης δηλώνει πως οποιαδήποτε τοποθέτηση προς οποιαδήποτε κατεύθυνση είναι καλοδεχούμενη, είναι προβλημματικό! Για να σου το θέσω αλλιώς.... ''ΤΟ BDSM πέθανε, ζήτω το BDSM''!
     
    Last edited: 1 Σεπτεμβρίου 2016
  9. íɑʍ_Monkeץ

    íɑʍ_Monkeץ Contributor

    Πολύ θανατικό, έπεσε τελευταία.-
     
  10. lizard_

    lizard_ his only purpose is A's pleasure

    Δεν αναγνωριζω τον ευατο μου MasterJP ουτε στους επιδρομεις ουτε στους αλλους. Δεν αγοράζω χονδρικη ιδεες και συστηματα. Επισης αποφευγω τα στρατοπεδα και τις κλικες, ακομα και οταν μου την πεφτουν συντονισμενα.

    Ευχαριστω για την ευχη σας. Δεν τα εχω παει κι ασχημα, δεδομενου οτι παιζω μπαλα μονος μου χωρις να ειμαι κατω απ την ομπρελα καμιας παρεας η μεντορα. Δεν εχω παραπονο και σιγουρα δεν κακοπεσα.

    Κι εμενα δεν με παραξενευει το στυλ της απαντησης σας. Περιμενω εναγωνιως το τριτο warning...
     
  11. Marqui

    Marqui sitting on a park bench

    Δεν είναι κατάθεση ψυχής μαλάκα αυτή.
    Πείτε όμως ..... εκ του αποτελέσματος κρίνοντας .... και με ανάστροφη της δικανικής σκέψης πορεία .... από το άθροισμα των ελασσόνων , στη μείζονα σκέψη. Πόσο διαφορετική (επαναλαμβάνω προς αποφυγή ανούσιων παρεξηγήσεων, κρινόμενη εκ του αποτελέσματος και όχι εκ του δέοντος ή των προθέσεων) είναι η στάση ζωής που περιγράφετε, από το Μπρεχτικό τσιτάτο "Συλάβανε το γείτονά μου, γιατί ήταν κομμουνιστής. Δεν μίλησα, γιατί δεν είμαι κομμουνιστής. Συλάβανε, το γείντονά μου, γιατί ήταν ομοφυλόφιλος. Δεν μίλησα γιατί δεν είμαι ομοφυλόφιλος. Συλάβανε το γείτονά μου γιατί ήταν τσιγγάνος, Δεν μίλησα γιατί δεν είμαι τσιγγάνος. ¨οταν συλάβανε εμένα, δεν μίλησε κανείς. Γιατί δεν υπήρχε κανείς να μιλήσει"?

    @lizard_ : @Guruni : Δεν λαμβάνεται υπ' όψη σας στις απαντήσεις σας, ότι οι Κ. έχουν ένα κοινό χαρακτηριστικό, το οποίο εάν δεν κάνει αδύνατο, καθιστά ιδιαιτέρως δύσκολο το σχηματισμό κλίκας. Το υπερμεγέθες Εγώ τους. Η ταύτιση δημόσιου λόγου, όταν αυτός βασίζεται σε κοινές εμπειρίες και κοινό τρόπο σκέψεως, είναι απόλυτα φυσιολογική.
    Θέσετε ζητήματα, άλλα μείζονος σημασίας και ένα τουλάχιστον σημειολογικό.
    Ξεκινώντας από το δεύτερο, περί της υπάρξεως ή μή Dommes σε ρόλους διαχείρισης. Δεν υπήρξα, ούτε προτίθεμαι ποτέ να υπάρξω μέλος διαχειριστικής ομάδας, όχι εκ ταπεινότητος, αλλά γιατί μου είναι αδύνατο να συνεργασθώ ισότιμα. Ερωτώ όμως, προσδίδει η ιδιότητα του mod κάποια αξία, κάποιο κύρος στον φέροντα αυτή? Και παρακαλώ μην πείτε περι της εξουσίας τους να διαγράφουν αναρτήσεις ή να επιβάλλουν ποινές, διότι θα σας απαντήσω ότι γίνεται μεταφορά του κέντρου βάρους σε αυτό που γράφτηκε περί ανάγκης αποδοχής στο φόρουμ και όχι στη πραγματική ζωή.

    Στα μείζονος σημασίας τώρα. Να τονίσω κατ' αρχάς ότι μιλάω αποκλειστικά και μόνο εξ ονόματός μου και για τις δικές μου πράξεις, παραλείψεις και σκέψεις και όχι ως κυβερνητικός εκπρόσωπος της σχολής μου.
    Γράψατε ότι υπάρχει ευθύνη μας, διότι ανοίξαμε τις πόρτες. Εάν προσέξετε λίγο, θα βρείτε ανάρτηση, η οποία μιλά για την Πυθαγόρειο σχολή και το γεγονός ότι μετά από αυτή έγινε αποδεκτή η ανάγκη η γνώση να διαχέεται. Εϊμαι εξ αυτών που διαφώνησαν, διαφωνούν και θα διαφωνούν εσαεί. Παρ' όλα αυτά υπάρχει ένα φαινόμενο που η φυσική επιστήμη (και ας δείξουν κατανόηση οι κατέχοντες την επιστήμη αυτή για την ημιμάθειά μου) ονομάζει εντροπικό θάνατο. Περιγράφει την κατάρρευση ενός συστήματος το οποίο καταναλώνει αποκλειστικά την δική του ενέργεια, χωρίς να προσλαμβάνει νέα. Δεν κατατάσσω εαυτόν στους πιονέρους του εν Ελλάδι βδσμ, αλλά στην ιστορικά/χρονολογικά δεύτερη σειρά. Σφάλμα μας που ανοίξαμε διάπλατα την πόρτα. Παίξαμε, χάσαμε. Τί χρωστάμε? Να το πληρώσουμε.

    Η επόμενη παράγραφος, είναι πολύ πιθανό να υποχρεώσει την διαχείριση σε διαγραφή της αναρτήσεώς μου. Δηλώνω ρητά ότι την αναρτώ εν πλήρη γνώση των συνεπειών και κατανοώ ότι οι διαχεριστές έχουν κάθε δικαίωμα να το πραξουν, διότι κάνω αναφορά σε συγκεκριμένο πρόσωπο, χωρίς να μπορώ να έχω την άδεια του.

    Μιλήσατε για outing. Υπόθέτω ότι μιλάτε κυριολεκτικά, περιγράφοντας με τον όρο το άνοιγμα μιας μειονοτικής αριθμητικά και κοινωνικά στιγματισμένης ίσως ομάδας ανθρώπων στο ευρύ κοινό, το οποίο δεν συμμερίζεται τις επιλογές της. Παρενθετικά, έχω αποκτήσει δυσανεξία πλέον στο να καταφεύγουν τα μέλη στη wikipedia, προκειμένου να δοθεί ένας αποδεκτος ορισμός, αλλά αυτό ειναι άλλο θέμα.
    Προφανώς, τέτοιας μορφής outing ελάχιστοι κάνανε και σαφώς δεν συγκαταλέγομαι μεταξύ τους.
    Από αυτούς τους ελάχιστους, έχετε βιώσει και εσείς και όλα τα νέα (σε ηλικία βιολογική ή/και βδσμικη) κάποιες περιπτώσεις, οι οποίες έχουν στηλιτευθεί από όλους μας ή έστω τους περισσότερους, μηδ' εμού εξαιρουμένου, ως ερειδόμενες σε όλους τους λάθος λόγους και για όλους τους λάθος σκοπούς.
    Υπάρχουν όμως 2 περιπτώσεις που δεν τις έχετε βιώσει και πιθανά δεν τις γνωρίζετε καν. Περιπτώσει δηλαδή που 2 άνθρωποι, παλαιά μέλη του φόρουμ, όχι απλά δεν έκαναν κάτι για να κρύψουν τον ελευθεριακό τρόπο σκέψης και ζωής τους, αλλά τον έζησαν σαν να ήταν κάτι απόλυτο αποδεκτό από την Ελληνική κοινωνία της εποχής.

    Ξέρετε πώς κατέληξε μία εξ αυτών?
    Αντιγράφω από την "νεκρολογία" του σε γνωστή εφημερίδα:
    "............
    Στα πιο επικαιρικά του κείµενα, προσπαθούσε να συνδέσει τα ασύνδετα, όχι πάντα µε επιτυχία: από τον µεταµοντέρνο Μποντριγιάρ ώς τον Παναγιώτη Κονδύλη υπάρχουν νοηµατικά χάσµατα που δύσκολα γεφυρώνονται. Οµοια χάσµατα χωρίζουν τη Μαντόνα από τον µακαρίτη πια αρχιεπίσκοπο Χριστόδουλο ή τον πορτιέρη του κλαµπ µε τον τραπεζίτη.

    Αλλά ο ................ παρασυρόταν συχνά από τον οίστρο του. Κι όταν έγραφε κι όταν µιλούσε, οι άσπονδοι φίλοι του έλεγαν ότι υπέπιπτε στο αµάρτηµα του ναρκισσισµού. Αλλά όταν επέκρινε, π. χ., τα «χαρίεντα και γλυκανάλατα µαυσωλεία ιδεών και αισθηµάτων», γινόταν ακόµα πιο αγαπητός από τους φοιτητές του και από κοµµάτι της «διανόησης - του - περίπου» που τον περιστοίχιζε. Κι έτσι, άρχισε να γίνεται απρόσεκτος."
    Όντας μέλος (χα, χα και μάλιστα εν αγνοία μου) αυτής "της διανόησης του περίπου" και γνωρίζοντας ότι ο συγκεκριμένος, αν κάτι με τίποτα δεν ήταν και με τίποτα δεν ανεχόταν ήταν το"περίπου", δύναμαι να γνωρίζω το κόστος του outing, το οποίο τόσο εύκολα ρίχνετε στο πυρ το εξώτερον, δίχως να το έχετε πληρώσει.
     
    Last edited: 2 Σεπτεμβρίου 2016
  12. Guruni

    Guruni aohuhzp lpzhp

    @Marqui καταλαβαίνεις ότι απαντάς σε μένα και κάνεις ταγκ άλλον;