Απόκρυψη ανακοίνωσης

Καλώς ήρθατε στην Ελληνική BDSM Κοινότητα.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας!

Η εγγραφή σας στην Online Κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να δημιουργήσετε το προσωπικό σας profile και photo albums και πολλά άλλα.

Η εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και δωρεάν.
Γίνετε μέλος στην Online Κοινότητα.


Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας.

The one True BDSMer λοιπόν

Συζήτηση στο φόρουμ 'Νέοι στον χώρο του BDSM' που ξεκίνησε από το μέλος _voltage_, στις 31 Αυγούστου 2016.

  1. Marqui

    Marqui sitting on a park bench

    @ Guruni : Ορθότατον. Ου γαρ έρχεται μόνο....
     
  2. Guruni

    Guruni aohuhzp lpzhp

    μόλις παρατήρησα ότι έσβησαν τις δικές μου απαντήσεις.

    κάτσε να σώσω την δική σου για να σου απαντήσω αργότερα
     
  3. Guruni

    Guruni aohuhzp lpzhp

    Αχ αυτά τα σπίτια.. Αν κι έχω την εντύπωση ότι θα σβηστούν ή θα παραποιηθούν τα δικά μου. (Σπόντα για να μη το κάνουν).


    Η Πυθαγόρεια σχολή δεν επιλέχθηκε τυχαία. Ποιός ξέρει τους άρτιους και τους περιττούς αριθμούς, την ασυμμετρία, το πεντάγραμμο, την λέξη φιλοσοφία. Πάρα πολλοί. Ποιός τα δημιούργησε η Πυθαγόρειος Σχολή. Ποιός ξέρει το Πυθαγόρειο Θεώρημα, όλοι. Ποιός το δημιούργησε; ΟΧΙ η Πυθαγόρειος σχολή. (Το απέδειξε όμως πρώτη).


    Μιγαδικοί Αριθμοί, τριάδες, απόσταση σημείων μερικές από τις συνέπειες του outing. Ο λόγος του Outing της σχολής, τα γαμήσια και τα χρωστούμενα του Δάσκαλου. Όποιος θέλει ας ανατρέξει στις ιστορικές αναφορές.


    Η γνώση πρέπει να μοιράζεται. Άλλωστε η γνώση είναι προϊόν της ανθρώπινης λογικής, όσο καλά και να την κρύβεις κάποια στιγμή θα την συλλάβει ένας άλλος νους μην ξεγελιέσαι.


    Σπίτι bdsm στην Ελλάδα. Περίπου νάιντις εποχή ίσως και λίγο αργότερα τόπος Αθήνα. Ανήσυχοι νέοι τότε με συγκλίνουσες σεξουαλικές προτιμήσεις. Αρχίζουν να εξερευνούν και φυσικά όσο μπορούν να προσκαλούν και άλλους στο συμπόσιο. Με αυστηρό έλεγχο φυσικά και κριτήρια.


    Κοινωνία της πληροφορίας. Σε διάφορες πλατφόρμες εμφανίζονται και άλλοι εκτός σπιτιού που έχουν όμως τις ίδες ανησυχίες. Νέο αίμα, δίψα, μη ξεχνάμε ότι την νεότητα την τρέφουν διάφορα ένστικτα, το σεξουαλικό ένα από αυτά. Μην ξεχνάμε επίσης ότι οι ιδιαίτερα μορφωμένοι άνθρωποι έχουν πολλές ‘’παραμορφωμένες’’ για τους πολλούς ανησυχίες.


    Περνούν τα χρόνια.. Ανθίζουν τα λουλούδια στο μπαξέ του σπιτιού.. Συμβαίνουν και άλλα ναι μεν άσχετα με το χώρο, αλλά τροφοδοτικά. Δημιουργείται το φόρουμ εδώ.


    Για αυτούς που δεν ξέρουν ήταν το μόνο που υπήρχε. Δεν είχαμε άλλα και τα άλλα με τα από εδώ μέλη προέκυψαν. Κίνητρα πολλά. Δεν θα ξεχάσω αυτή την εποχή, αθώα για άλλους, ένοχη για πολλούς. Αρχίζει το outing?


    Όχι βέβαια τυράκι ήταν για να δω πόσο θα τσιμπήσουν. Ο σκοπός της παρέας ήταν ο ίδιος με αυτόν που είναι και τώρα. Το ‘’αίμα’’ . Το μυρίζονται θέλουν να το κατακτήσουν.


    Αλλιώς ας μας πουν γιατί είχαν εξαφανιστεί τόσα χρόνια; Γιατί επανήλθαν μετά από τόσα χρόνια, όσοι το έκαναν φανερά και οι υπόλοιποι κρυφά; Γιατί δεν ήταν εδώ ας πούμε το 2011 που δεν υπήρχε ψυχή, έγραφες την Τετάρτη κι έπαιρνες απάντηση το Σάββατο.

    Τι είναι αυτό που έκανε να τους προσελκύσει πάλι; Για εμένα είναι το ‘’αίμα’’.


    Είναι πολλά αυτά που θα μπορούσα να γράψω αλλά ας μείνω σε μερικά για την ώρα.


    Ποιός αποφάσισε να είναι μπροστά οι μαριονέτες;

    Ας υπάρξουν ειλικρινείς απαντήσεις και μετά θα πούμε και για τις femdom και τους κανόνες και όλα..
     
    Last edited: 2 Σεπτεμβρίου 2016
  4. Dark_Explorer

    Dark_Explorer Κλωθώ: ἄτρακτον στρέφειν Contributor

    Δεν έχω ακούσει από καμία κάτι τέτοιο. Και είναι αλήθεια ότι συνομιλώ με αρκετές της "νέας γενιάς".
    Αυτό, δυστυχώς, που έχω παρατηρήσει είναι να εκφράζεται η πεποίθηση από όποιον δεν πιστεύει ότι μια γυναίκα είναι Κυριαρχική, ότι το κάνει επειδή μισεί τους άνδρες, οτι είχε κακοπέσει και ότι με τον κατάλληλο θα επανέλθει στην ορθή ρότα της υποτακτικής της φύσης.
     
  5. Tenebra_Silente

    Tenebra_Silente Contributor

    Μάλλον μπλέξαμε τα μπούτια μας στο ποιος απαντάει σε ποιόν χαχα. Ένιγουέϊ, συνάδελφε @Marqui σίγουρα τα λόγια μου δεν ήθελαν πολύ, για να φανούν ωχαδερφισμός.
    Ήθελα απλά να τα "τραβήξω απ' τα μαλλιά" και χρησιμοποιώντας ένα προσωπικό και "στιβαρό" παράδειγμα, να υποδείξω ότι για μένα όλοι έχουμε ίσο δικαίωμα υπάρξεως.
    Ακόμη και κείνοι που θα έβλαπταν άμεσα ή έμμεσα κάποια συμφέροντα μας ( και υπογραμμίζω το μας ). Είναι άλλο ζήτημα η omertà μπροστά σε καταφανείς - ξανά για μας - άδικες πράξεις. Τώρα, το που, πότε και για ποιους λόγους κάποιος υψώνει τη "φωνή" του και προτάσσει τα στήθη του, ακόμη και για θέματα που δεν θα τον αφορούσαν.
    Είναι θέμα δικής του ηθικής, δικών του επιλογών και ευρύτερης ( ή στενότερης ) κοσμοθεωρίας του. Προτιμώ να περνώ για αναίσθητος και παρτάκιας στους πολλούς ( και μάλιστα αγνώστους ) και να γνωρίζουν αληθινά ποιος είμαι, εκείνοι οι ελάχιστοι που για μένα θα ήταν σημαντικοί. Αν και όταν ύψωσα την "φωνή" για κάτι που θεωρούσα άδικο - και δεν αναφέρομαι σε μια οθόνη κι ένα πληκτρολόγιο -, σχεδόν ποτέ ο λήπτης του όποιου θετικού για κείνον αποτελέσματος, δεν έμαθε κάτι πέρα απ' το πρόσωπο μου ( τ' ονοματεπώνυμο το γνώριζαν οι "αρμόδιοι" και κείνο έφτανε και περίσσευε ).

    Μπρέχτ λοιπόν...μετά ειλικρινούς συμπάθειας στο πρόσωπο σας καθώς και σεβασμό στις απόψεις σας. Όσο και αν αυτές οι τελευταίες δεν με βρίσκουν πολλές φορές σύμφωνο.

    Στους Μεταγενέστερους

    Αλήθεια, σε μαύρα χρόνια ζω!
    Τα λόγια που δεν κεντρίζουν είναι σημάδι χαζομάρας.
    Ένα λείο μέτωπο, αναισθησίας.
    Εκείνος που γελάει
    δεν έχει μάθει ακόμα
    τις τρομερές ειδήσεις.
    Μα τι καιροί λοιπόν ετούτοι, που
    είν' έγκλημα σχεδόν όταν μιλάς για δέντρα
    γιατί έτσι παρασιωπάς χιλιάδες κακουργήματα!
    Αυτός εκεί πού διασχίζει ήρεμα το δρόμο
    ξέκοψε πια ολότελα απ' τους φίλους του
    πού βρίσκονται σ' ανάγκη.
    Είναι σωστό: το ψωμί μου ακόμα το κερδίζω.
    Όμως πιστέψτε με: Είναι εντελώς τυχαίο. Απ' ό,τι κάνω,
    τίποτε δε μου δίνει το δικαίωμα να φάω ως να χορτάσω.
    Έχω γλιτώσει κατά σύμπτωση. (Λίγο η τύχη να μ' αφήσει, χάθηκα.)
    Μου λένε: Φάε και πιες! Να 'σαι ευχαριστημένος που έχεις!
    Μα πώς να φάω και να πιω, όταν
    το φαγητό μου τ' αρπάζω από τον πεινασμένο, όταν
    κάποιος διψάει για το ποτήρι το νερό που έχω;
    Κι ωστόσο, τρώω και πίνω.
    Θα 'θελα ακόμα να 'μουνα σοφός.
    Τ' αρχαία βιβλία λένε τι είναι η σοφία:
    Μακριά να μένεις απ' τις επίγειες συγκρούσεις και δίχως φόβο
    τη λιγοστή ζωή σου να περνάς.
    Θεωρούν σοφό ακόμα
    το δρόμο σου να τραβάς αποφεύγοντας τη βία
    Στο κακό ν' ανταποδίνεις το καλό.
    Να μη χορταίνεις τις επιθυμίες σου, αλλά να τις ξεχνάς.
    Μου είναι αδύνατο να πράξω όλα τούτα:
    Αλήθεια, σε μαύρα χρόνια ζω!
    Ήρθα στις πόλεις την εποχή της αναστάτωσης
    Όταν εκεί, βασίλευε η πείνα.
    Ήρθα μες στους ανθρώπους στην εποχή της ανταρσίας
    και ξεσηκώθηκα μαζί τους.
    Έτσι κύλησε ο χρόνος
    που πάνω στη γη μου δόθηκε.
    Το ψωμί μου το 'τρωγα ανάμεσα στις μάχες.
    Για να κοιμηθώ, πλάγιαζα ανάμεσα στους δολοφόνους.
    Αφρόντιστα δινόμουνα στον έρωτα
    κι αντίκριζα τη φύση δίχως υπομονή.
    Έτσι κύλησε ο χρόνος
    που πάνω στη γη μου δόθηκε
    Στον καιρό μου, οι δρόμοι φέρνανε στη λάσπη.
    Η μιλιά μου με κατέδιδε στο δήμιο.
    Λίγα περνούσαν απ' το χέρι μου. Όμως, αν δεν υπήρχα
    οι αφέντες θα στέκονταν πιο σίγουρα, αυτό έλπιζα τουλάχιστον.
    Έτσι κύλησε ο χρόνος
    που πάνω στη γη μου δόθηκε.
    Οι δυνάμεις ήτανε μετρημένες. Ο στόχος
    βρισκότανε πολύ μακριά.
    Φαινόταν ολοκάθαρα, αν και για μένα
    ήταν σχεδόν απρόσιτος.
    Έτσι κύλησε ο χρόνος
    που πάνω στη γη μου δόθηκε.
    Εσείς, που θ' αναδυθείτε μέσ' απ' τον κατακλυσμό
    που εμάς μας έπνιξε,
    όταν για τις αδυναμίες μας μιλάτε,
    σκεφτείτε
    και τα μαύρα χρόνια
    που εσείς γλιτώσατε.
    Εμείς περνάγαμε, αλλάζοντας χώρες πιο συχνά από παπούτσια,
    Μέσα από ταξικούς πολέμους, απελπισμένοι σα βλέπαμε,
    την αδικία να κυριαρχεί και να μην υπάρχει εξέγερση.
    Κι όμως το ξέραμε:
    Ακόμα και το μίσος ενάντια στην ευτέλεια
    παραμορφώνει τα χαρακτηριστικά.
    Ακόμα κι η οργή ενάντια στην αδικία
    βραχνιάζει τη φωνή. Αλίμονο, εμείς
    που θέλαμε να ετοιμάσουμε το δρόμο στη φιλία
    δεν καταφέρναμε να 'μαστε φίλοι ανάμεσά μας.
    Όμως εσείς, όταν θα ‘ρθει ο καιρός
    ο άνθρωπος να βοηθάει τον άνθρωπο,
    να μας θυμάστε
    με κάποιαν επιείκεια.

    ( Bertolt Brecht )
    --------------------------------------------------------------------------------------------------

    Και μιας που χάθηκε η μπάλα συνεχίζω δίχως συγκεκριμένο παραλήπτη, αραδιάζοντας σκέψεις που πήραν έναυσμα από διάφορα γραφόμενα "συγκατοίκων" εδώ.
    Συχνά πυκνά από τότε που είμαι εδώ, διαβάζω περί κλικών/παρεών/φραξιών και πολλ' άλλα "έμορφα". Μύδρους κατά της διαχείρισης, υποδείξεις μέχρι και εντολές για το πως θα έπρεπε να λειτουργεί το "μαγαζάκι" από διάφορους/ες. Διαβάζω περί "λογοκρισίας", περί φιμώματος και "pogrom" λες και οι διαχειριστές ή οι ιδιοκτήτες του παρόντος, βάλανε σε κανέναν από μας το πιστόλι στον κρόταφο για να εγγραφεί εδώ ή για να παραμείνει. Λες και οι mods ή οι admins είναι προύχοντες ή υπουργοί ή κατέχοντες ποιος ξέρει ποια εξουσία, που θα είχε απτό και σοβαρό αντίκτυπο στην ζωή του οποιουδήποτε από μας. Είναι στιγμές που έχω την σιγουριά πως κάποιοι/ες ( πολλοί ή λίγοι δεν το γνωρίζω ειλικρινά ) συγχέουν την πραγματική ζωή με τα όποια τεκταινόμενα εδώ μέσα. Μάλλον θα φταίει, ότι εγώ ούτε σε κλίκες ή "κλίκες" έχω μπει ποτέ μου ( μου την δίνουν γενικά και όχι μόνο εδώ πέρα ) και οι όποιες παρέες μου αποτελούνται από ελάχιστους, για μένα καλούς και ασχολιόντουσαν πάντα και αποκλειστικά με το πως θα περάσουν εκείνοι/ες καλά, με όσο γίνεται λιγότερες ενοχλήσεις προς τους άλλους ( δίχως αυτό να σημαίνει, ότι δεχόντουσαν ποτέ "πόδια στο κεφάλι" ).

    Επιστρέφω στο "φλέγον" ζήτημα του εισαγωγικού post.

    Γιατί κάποιοι/ες αφού δεν δέχονται κάποιες "ετικέτες", κάποιες πεπατημένες, θέλουν σώνει και καλά, και τον "χώρο" να συχνάζουν και να κάνουν "χαλάστρα" στους "ιδρυτές"/παλαιότερους/πείτε τους όπως θέλετε, "ξεχειλώνοντας" κατά το δοκούν έννοιες/δεδομένα? Αυτό θα το ήξεραν μόνο εκείνοι/ες.
    Εγώ ξέρω, ότι αν κάποιος μου ανοίξει την πόρτα κάποιου "σπιτιού" ( δεν βρίσκω ακόμη καλύτερη παρομοίωση ) και μου δώσει να καταλάβω, ότι αν ήθελα, θα μπορούσα και να το επισκεφτώ, τουλάχιστον στις πρώτες στιγμές της παραμονής μου εκεί, να περπατάω όσο γίνεται πιο "αθόρυβα" και να παρατηρώ.
    Για να καταλάβω πως θα λειτουργούσαν οι προϋπάρχοντες ένοικοι ή οι ιδιοκτήτες του. Δηλαδή να παίρνω πρώτα τα "μέτρα" του και μετά αναλόγως με τα συμπεράσματα μου, να πορεύομαι. Αν μου αρέσει, μένω. Αν είχα την ελευθερία ν' ανοίξω κάποιο παράθυρο ή να κάτσω σε κάποια καρέκλα, όπως θ' άρεσε σε μένα, το κάνω.
    Αν δεν μου επιτρέπεται τίποτ' άλλο πέρα απ' τα "καθιερωμένα", ευχαριστώ για την φιλοξενία και αποχωρώ. Επειδή, δεν σηκώνει ο τράχηλος μου κάποιες απαγορεύσεις.

    Συνεχίζω όμως να πιστεύω, ότι το bdsm δεν είναι κλειδαμπαρωμένο σε κανένα forum. Ότι ένα forum είναι λειτουργικό σαν εργαλείο, αλλά ότι δεν μπορεί επ' ουδενί, ούτε το bdsm να υποκαταστήσει, ούτε να το "καλουπώσει". Δεν είναι ιερατείο, δεν είναι κυβέρνηση. Ως προς την γνώση, όσο κι αν είναι δύσκολη, όσο κι αν βρίσκεται σε φαινομενικά απροσπέλαστα μέρη, δεν είναι ποτέ κρυφή ή άπιαστη για όποιον/α θα ήθελε αληθινά, να την κάνει κτήμα του/της. Κρυφή μπορεί να είναι η προσωπική μας γνώση/εμπειρία, αν δεν θα θέλαμε να την μοιραστούμε μ' έναν/δυο/περισσότερους/όλους τους άλλους. Μα εμείς από μόνοι μας δεν κάνουμε κανένα σύνολο, δεν βάζουμε όρια ή κανόνες σε κανέναν άλλο/η πέρα από εμάς ή εκείνους/ες που μ' εμάς σχετίζονται. Να πιστεύουμε ότι είμαστε παντοδύναμοι ή ότι ο λόγος/σκέψη μας έχει αξία συμπαντικής αλήθειας, που πρέπει σώνει και καλά, ν' ακολουθούν όλοι/ες, για μένα τουλάχιστον είναι μωρία ( που θα ήταν η δίδυμη μονοζυγωτική αδερφή της αλαζονείας ).

    ΟΚ, υπάρχουν οι παλιοί ( ξανά δεν θέλω να περιοριστώ σ' ένα forum ) που "έφαγαν" τόνους σκατά ( για να το πω χύμα ), που ίσως και να πλήρωσαν πολύ ακριβά τις επιλογές και την όποια μικρότερη ή μεγαλύτερη ελευθερία τους. Δεν θα τους δώσω συγχαρητήρια, ούτε θα τους βάλω σε κανένα "μπαλκόνι". Ήταν κάτι που είχαν κάνει για τους εαυτούς τους και για κανέναν άλλον. Κι εγώ έχω φάει άπειρα σκατά για να είμαι αυτός που είμαι σήμερα. Για να τα βρω με τον εαυτό μου και να με αποδεχθώ, έσκισα τις "σάρκες" μου ( και όχι μόνο ).
    Αλλά το είχα κάνει για την πάρτη μου και όχι για να μπορώ να περιφέρω άλλον ένα "τίτλο" σαν την αρκούδα με τον χαλκά στη μύτη και την μουσική υπόκρουση της λατέρνας.

    Το bdsm, τα όποια φετίχ ( που για μένα λανθασμένα έχουν μπει κάτω απ' την ομπρέλα του ) ή οι διάφορες διαστροφές είναι τελείως προσωπικό μας θέμα.
    Ότι βρισκόμαστε κάπου και τα συζητούμε, δεν σημαίνει, ότι σώνει και ντε εγώ είμαι σωστός που έχω τα δικά μου ή ότι οι απόψεις μου επ' αυτών είναι σωστές και όλων των άλλων λάθος. Όλοι αναπνέουμε, πεινάμε, κουραζόμαστε, διψάμε. Το πως αναπνέω, κουράζομαι, πεινάω, διψάω εγώ, είναι ολόϊδιο με το πως αναπνέει, κουράζεται, πεινά, διψά κάποιος άλλος? Μάλλον όχι. Ποιος από μένα ή τους άλλους δεν θ' ανέπνεε, κουραζόταν, διψούσε, πεινούσε αληθινά?

    Και καταλήγω ξανά στο ίδιο ερώτημα μου, στ' οποίο κανείς μέχρι τώρα δεν βρήκε ενδιαφέρον να μου απαντήσει.
    Ποια θα ήταν η "βαθύτερη" αιτία αυτής της ακατάπαυστης "διατριβής" ? Αφού τόσο νοιάζονται κάποιοι "αρχαίοι" για το "χάλι" στ' οποίο περιήλθε το forum ( όχι ο "χώρος" εκτός και αν έζησαν και γνώρισαν όλους τους practicioners του βουδουσουμού ανά την υφήλιο. Τότε πάω πάσο ), τι κάνουν γι' αυτό πέραν απ' το να τα "χώνουν" αδιακρίτως σε κάθε "νιούφι"?
    Κι εγώ "εξοργίζομαι" όταν βλέπω άτομα, που θεωρητικά δεν ξέρουν που τους παν τα τέσσερα και δεν μπαίνουν καν στον κόπο, να ψάξουν από μόνα τους.
    Αλλά περιμένουν να πέσει η "πίτα" μες στο στοματάκι τους - και να μασηθεί και από μόνη της από πάνω. Εδώ έχει άπειρα νήματα στα οποία μπορεί να βρει κάποιος απ' τις πλέον απίθανες πληροφορίες, στις πλέον απίθανες μπαλαφάρες. Αρκεί να έχει την όρεξη ν' ασχοληθεί -.
    Αλλά τα "προσπερνώ", αφού δεν είναι δουλειά/υποχρέωση μου, να γίνω "δάσκαλος" κανενός, πόσο μάλλον ανθρώπων που δεν ενδιαφέρονται να σκεφτούν τουλάχιστον κάποια πράγματα.
    Προσπαθώ απλά να μην τους αφήσω να μ' αλλοιώσουν.

    Γιατί άνοιξαν οι όποιοι "αρχαιότεροι" τις πόρτες? Μήπως για να μεγαλώσουν την "δεξαμενή"? Εγώ δεν μπορώ να βρω κάποια πιο λογική απάντηση.
    Και πριν θιγεί κανείς/καμία, δεν βλέπω τίποτε το κακό.

    Άρα? Μοναδικός κι αληθινός bdsmer, εγώ θα έλεγα μοναδικός και αληθινός άνθρωπος ο καθένας μας για τον εαυτό του κατά κύριο λόγο και κατά δεύτερο, για όσους/ες είναι στη ζωή του/της. Όσο γίνεται ισορροπημένος και γαλήνιος με το ποιος είναι και τι θέλει. Αφού δεν είναι οι χορτάτοι που προσπαθούν τουλάχιστον να "δαγκώσουν" τους άλλους, αλλά μάλλον όσοι/ες δεν είναι ικανοποιημένοι από κάποιο κομμάτι της ζωής τους. Μιλώ με "γρίφους", αραδιάζω ποτάμια από "εύκολες" και ίσως "διπλωματικές/υποκριτικές" παραπολογίες?
    Όταν βραδιάζει και κλείνουν τα φώτα, κλείνουν τα μαγαζιά, κλείνει η πόρτα του γραφείου, βγαίνει η γραβάτα, το σακάκι ή το ταγέρ. Όταν πέφτει η τσάντα στο πάτωμα και πάμε να βρέξουμε το πρόσωπο μας, ο καθρέφτης εμάς αντανακλά μονάχα και μόνο σε μας μιλά, σε κανέναν/καμία άλλο/η. Και μόνο τα λόγια που "ακούμε" εκείνες τις στιγμές, έχουν αληθινή αξία. Μάλλον κάτι γνώριζε ο "κακομοίρης" ο ποιητής....

    Μαγειρεία δίπλα στα γραφεία τελετών

    Τα μαγειρεία δίπλα στα γραφεία τελετών με μεσότοιχο
    λένε που οι νεκροί με βραδινά σκουτέλια
    δοκιμάζουν όλα τα φαγητά.

    Μου έτυχε να μην ξέρω αν έχω
    στην απέναντι καρέκλα μου νεκρό ή ζωντανό,
    τρώμε και καπνίζουμε με το ίδιο ύφος,
    όταν κουραζόμαστε βγάζουμε το κεφάλι
    και το ακουμπάμε στο τραπέζι.
    Γεμίζουν τα τραπέζια κεφάλια στη σειρά,
    τα κορμιά είναι από κάτω πεσμένα
    για να ξεκουράζονται
    βγάζοντας το μαύρο μάρμαρο για ν’ αλαφρώσουν
    – Κρεμάστρες για τα κεφάλια σας κύριοι
    κι από μια γαβάθα για το αίμα σας,
    λέει το γκαρσόν περνώντας κάτω από τα τραπέζια -.

    Συχνά μου τυχαίνει να μην ξέρω
    αν έχω απέναντί μου νεκρό ή ζωντανό
    και τον γυμνώνω με βουβά ερωτήματα,
    το ίδιο σίγουρα κάνει κι αυτός
    κι ούτε ξέρει αν γυρίζω σπίτι μου
    ή στον τάφο
    με τον ίδιο μεσότοιχο,
    ούτε κι εγώ ξέρω.

    Έχουμε όλοι τα ίδια κλειδιά,
    μεγάλα στην άκρη και παχιά σαν τα μάτια της κουκουβάγιας
    μόνο για τη νύχτα.

    Το ίδιο γίνεται κι αν αλλάξουμε σακάκια,
    ακόμα και τις γυναίκες μας
    που συμβαίνει να κοιμούνται με νεκρούς
    μετά το δείπνο
    ή να μην ξέρουμε,
    όπως συχνά γίνεται στα ποιήματα μου.

    ( Θανάσης Τζούλης )
     
    Last edited: 2 Σεπτεμβρίου 2016
  6. Marqui

    Marqui sitting on a park bench

    @Guruni : Είναι ίδιον αρκετών ανθρώπων, να θεωρούν την προσωπική τους γνώση, ως το σύνολο της γνώσεως.
    Να σας πω λοιπόν, ότι προ του παρόντος φορουμ, επί εποχής (m)irc ακόμη και dial up συνδέσεων, υφίσταντο έτεροι τόποι διαδικτυακής συναθροίσεως των όσων ζούσαμε στην Ελλάδα και είχαμε φάει την βδσμ πετριά κατακούτελα. Για να μην μιλήσω για τις Ελληνικές "κοινότητες" σε castlle realm, bdsm_dungeon, bdsm_realm κ.λ.π. Να τονίσω δε ότι αναφέρομαι σε διαδικτυακούς τόπους συναθροίσεως και επικοινωνίας, καθώς οι διαπροσωπικές σχέσεις της εποχής αυτής, ως άλλωστε και της σημερινής, συνεχίζουν να χρήζουν της προστασίας της σιωπής των μεμυημένων, για εύλογους, υποθέτω, λόγους.
    Έχετε όμως δίκιο σε 2 πράγματα.
    1. Οι καιροί αυτοί παρήλθαν ανεπιστρεπτί.
    2. Το παρόν φόρουμ είναι το διαδικτυακό μας σπίτι.
    Όμως, την κυριότητα και την ευθύνη λειτουργίας του, δεν την μοιραζόμαστε άπαντες, συνεπώς υπό αυτή την έννοια είμαστε φιλοξενούμενοι και οφείλουμε σεβασμό στους σπιτονοικοκοιραίους.
    Στα πλαίσια αυτού του σεβασμού, για την εύλογη ερώτησή σας, "πού είμασταν" στις περιόδους που αναφέρετε, δύναμαι μόνο να σας διαβεβαιώσω, ότι δεν τριγυρνούσαμε ρακένδυτοι σε ανήλιαγα σοκάκια και να σας προτρέψω να σκεφθείτε, ότι εάν ρωτούσατε κάτι την Τετάρτη και η απάντηση δινόταν το Σάββατο, ίσως αυτό να οφείλεται ότι είμασταν κάπου όλοι μαζί, που απλά εσείς δεν προσκληθήκατε. Το google απαντά στις περισσότερες ερωτήσεις, όχι όμως σε όλες.
     
  7. Guruni

    Guruni aohuhzp lpzhp

    Ναί και αυτό. Βαρύγδουπο και άστοχο να το γυρνάς στο προσωπικό. Όχι όμως άσκοπο γιατί έτσι αποπροσανατολίζεις από τα ερωτήματα.

    Η γνώση μου δεν είναι το google, εγγραφή εδώ άλλωστε τον Σεπτέμβριο του 2005 έκανα. Ανέφερα την κοινωνία της πληροφορίας το mirc είναι μία από τις πλατφόρμες της.

    Τώρα που ήσαστε τότε, καλύτερα ακάλεστος γιατί σε μερικά από αυτά τα μέρη δεν πίανει και σήμα.  
     
  8. Soraya

    Soraya Guest

    Δεν μπορώ, ούτε είμαι σε θέση να κρίνω αν υπάρχουν "αληθινοί" και "ψεύτικοι" bdsmερς
    Για εμένα όλοι οι άνθρωποι είναι ίσοι και έχουν ίσα δικαιώματα στην μάθηση.
    Το πόσο θα προχωρήσει ο καθένας είναι στις επιθυμίες του και στα θέλω του.
    Σεβαστά όλα.
    Αν συναντήσω άτομα τα οποία έχουν μια αξιοσέβαστη (για εμένα) πορεία στο χώρο τα θαυμάζω και προσπαθώ να μάθω από αυτά.
    Αν συναντήσω άτομα που είδαν φως και μπήκαν (δεν με αφορά ο λόγος που το κάναν) θα αδιαφορήσω αν αυτό τους αξίζει...
    Αν κάποιο μέλος ζητήσει την άποψή μου με χαρά να το βοηθήσω (αν μπορώ) ή να το παραπέμψω σε κάποιο μέλος που θεωρώ εγώ αξιόλογο για να το συμβουλέψει.
    Θεωρώ ότι τα πράγματα είναι απλά όταν υπάρχει σεβασμός.
    Αν υπάρχουν κόντρες και προστριβές το μόνο που καταφέρνουμε είναι μια χάβρα ιουδαίων
     
     
  9. Justmeandme

    Justmeandme Status astatus

    Ένα σχόλιο του @lizard_ μου δίνει πάσα για να τοποθετηθώ και να απαντήσω μέσω της δικής μου σκοπιάς.

    Ένας φίλος υποτακτικός με χρόνια πορείας στις πλάτες του, μου είχε αναφέρει για μια επικρατούσα άποψη-κανόνα που αφορούσε την γυναικεία Κυριαρχία ή αν θέλετε αυτήν που προσπαθούσε να επικρατήσει κάποτε, προ ετών, πως οι Αφέντρες δεν κάνουν σεξ με τους υποτακτικους τους. Έχουν τον υποτακτικό για την υποταγή και τον γκόμενο για το σεξ. Αυτό είχε ξεκινήσει σαν προσπάθεια από pro (επαγγελματίες) αφεντρες να δικαιολογήσουν την δουλειάς τους, πως αυτήν με λίγα λόγια δεν συσχετίζονταν με πορνεία αλλά με εναλλακτικό τρόπο ερωτικών υπηρεσιών (!). Υπήρχε (και συνεχίζει) μεγάλη ζήτηση. Έπρεπε να βρεθεί τρόπος να απομακρυνθεί η κακή φήμη. Βόλευε να προσφέρουν άλλες υπηρεσίες, πλην όμως του σεξ.
    Κάποιοι, με κριτική άποψη, άνθρωποι θεώρησαν πως είναι αηδίες. Μάζεψαν μπόλικο σάλιο κι άφησαν αυτόν τον κανόνα να παρασυρθεί μαζί μ' αυτό. Είτε υποτακτικοί, ειτε νέο "αίμα" Κυρίαρχων γυναικών.
    Ήταν χαζοί; Ήταν μούφα βουδουμουσουδες; Ξεχειλωσαν τον κανόνα;
    Ήταν δυνατόν Μία Κυρίαρχη να επέλεγε έναν υποτακτικό για σύντροφο της και να μην έκανε σεξ μαζί του;
    Όσοι αψήφησαν κι έγραψαν στα παλιά τους τα παπούτσια την επικρατούσα άποψη-κανόνα πως η διείσδυση είναι κυριαρχική πράξη, είναι φεικ; Είναι μη; ο,τι κι περιέχει αυτό το μη.
    Καλή ώρα σαν μία άλλη άποψη πως οι Κυρίαρχοι άντρες δεν κάνουν στοματικό στα υ τους γιατί θεωρείται υποτακτική πράξη. Όσοι το κάνουν ειναι λιγότερο βουδουμουσουδες απ αυτούς που δεν το κάνουν; Είναι φεικ, ενώ οι άλλοι τρου;
    Φαντάζεστε οι παραπάνω απόψεις να ήταν κανόνας, ορισμός αν θέλετε για να βρίσκεται κάνεις "εδώ"; Τραγικό και μόνο στην σκέψη κατ εμέ!

    Ένα ακόμα παράδειγμα.
    Επικρατεί μία γενική άποψη πως το Κ θα μοιράσει το υ στους φίλους του ή θα έρθει αντιμέτωπο με χαρέμια άλλων υ.
    Όλα τα Κ το έχουν ως χρυσό κανόνα;
    Η λογική άποψη λέει πως όχι. Τα μεν είναι αληθινά και τα δε ψεύτικα;

    Στην τελική ποιος ο γενικός ορισμός του βδσμ;
    Η ανταλλαγή ελέγχου, είτε σεξουαλική, είτε γενική, είτε ολα μαζί, δεν είναι;
    Υπάρχει και αντίστοιχο νήμα που αναφέρει αναλυτικά τα επιπεδα παράδοσης κι ελέγχου. Το ίδιο το νήμα γενικεύει τον ορισμό αυτόν, δεν τον καλουπωνει, άρα αφήνει παράθυρα στην σκέψη, όρεξη, επιθυμία, ανάγκη του καθενός. Γιατί ο έλεγχος δεν είναι στατικός. Υπάρχουν επίπεδα. Οι εμπλεκόμενοι τον ορίζουν και ρυθμίζουν κατά το δοκούν. Άρα "ανέχεται" στα εντός του ορισμού του μια μεγάλη κατηγορία βδσμ-ερ. Δεν κάνει διαχωρισμό αληθινών ή ψεύτικων ανάλογα με το επίπεδο που επιλέγουν.

    Οι γενικοί ορισμοί είναι για να υπάρχει γενική συνεννόηση.
    Υπάρχουν ομάδες ανθρώπων, "κλίκες", που δημιουργούν μία κατευθυνόμενη ροή στον γενικό ορισμό, με λίγα λόγια τον ειδικευουν, πατώντας πάνω στην ηθική τους, στο ήθος τους, στις πεποιθήσεις τους και πάει λέγοντας. Υπάρχουν κάποιοι με μία κλίση, ροπή προς την συγκεκριμένη κατεύθυνση, αναπόφευκτα θα ταιριάξουν σε αυτόν τον ορισμό και θα πορευτούν με τον ανάλογο τρόπο.
    Η άλλη ομάδα θα ακολουθήσει τον ορισμό που ταυτίζεται με την δική της κλίση και πάει λέγοντας.
    Άλλωστε αναφέρθηκε παραπάνω πως οι ομάδες τότε ήταν κλειστές και η γνώση περιορισμένη. Αναπόφευκτα όποιος έμπαινε στην ομάδα θα ακολουθούσε την γραμμή της ομάδας. Όποιος λοξοδρομουσε κι αποφάσιζε να δράσει πιο αυτόνομα αποκλειονταν.
    Οι ομάδες συνήθως έτσι λειτουργούν, πόσο μάλλον αυτές που θεσπίζουν ορισμούς και ιδεολογίες.
    Είναι κακό να μην έχεις κλίση ή να μην ανήκεις στην συγκεκριμένη ομάδα;

    Τώρα από την άλλη πλευρά, υπάρχει και μία ομάδα ανθρώπων που θεωρώ πλέον φανερά κι εσκεμμένα προσπαθούν να αποπροσανατολίσουν ακόμα και μέσω ξεχειλωμενων ορισμών (βασικά θεωρώ πως παντού υπάρχει αυτο το ξεχειλωμα), είτε για να κάνουν την πλάκα τους, είτε για να προβληθούν, είτε γιατί προσπαθούν να δώσουν φως και λάμψη στις απόψεις τους, είτε για πολλούς λόγους ακόμα.


    Προσωπική μου γνώμη κι αντίληψη η όποια ελπίζω να μην λογοκριθει όπως άλλες που έγιναν στο συγκεκριμένο ποστ είναι πως, οι πύλες ανοίγουν για αναζήτηση νέου αίματος.
    Με λίγα κι απλά λόγια δεν έχεις και πολλές επιλογές αναζήτησης συντρόφου και το "έξω" είναι χρονοβόρο. Οπότε επιλέγεις να φέρεις το έξω μέσα. Να το εντάξεις. Να πάρει μόνο του μια ιδέα για το τι συμβαίνει και περι τινος πρόκειται κι από κει και πέρα κινείσαι. Αλλά σαφώς αυτό το έξω να έχει μία "φυσική" ροπή για τα εντός.
     
  10. Dark_Explorer

    Dark_Explorer Κλωθώ: ἄτρακτον στρέφειν Contributor

    Θεωρώ εξαρχής την απορία που έχω βαρεθεί να ακούω "Μα καλά, οι Κυρίαρχες δεν κάνουν σεξ με τους υποτακτικούς τους; Πώς ικανοποιούνται;".
    Δυστυχώς, η έννοια του σεξ ορίζεται με μία φαλλοκεντρική κουλτούρα όπου δίχως την κλασική διείσδυση θεωρείται ανύπαρκτο.
    Ιδιαίτερα σε εναλλακτικούς τρόπους ηδονής, βρίσκω άτοπο το φυσιοκρατικό/αναπαραγωγικό ορισμό για το σεξ.
    Ως εκ τούτου, σεξ είναι για μένα πολλά από τα πράγματα που πραγματοποιώ με τους παρτενέρ μου. Και πραφανώς, η αντίστροφη διείσδυση (strap-on) είναι σεξ.

    Έχοντας ξεκαθαρίσει αυτά, θα συμφωνήσω στα υπόλοιπα. Και όσον αφορά τις επαγγελματίες όπου πορνεία βέβαια κάνουν διότι πορνεία είναι όταν πληρώνεσαι για να προσφέρεις στον άλλο ηδονή, με όποιον τρόπο ηδονίζεται.
    Αλλά και ότι η διείσδυση δεν είναι απαραιτήτως μία κυριαρχική πράξη, έχει να κάνει με το πλαίσιο που γίνεται.
    Τέλος, υπάρχουν και ορισμένες δήθεν Κ που έχουν μεν τον υποτακτικό σαν γιουσουφάκι αλλά έχουν και τον "παιδαρά" να τις ξεσκίζει και να δείχνουν στον υ πόσο άνδρας δεν είναι κατά το σκεπτικό τους. Μακρυά από μένα τέτοιες λογικές.
     
  11. gaby

    gaby Guest

    Πραγματικό BDSM είναι να αφήνει το υ τον Κ να προτείνει ορισμένα κύρια πράγματα πώς θα είναι στη σχέση, όπως πχ σεξ, συντροφικότητα, γλυφομούνι κλπ και εφόσον τα δεχτεί αυτά ή την έλλειψή τους το υ, τότε το υ να συναινέσει, γνωρίζοντας ότι αυτά είναι έτσι και δεν αλλάζουν. Γιατί οτιδήποτε άλλο θα είναι μη σεβασμός στο Κ και για τον λόγο αυτό υπονόμευση του ρόλου του στη σχέση και κατ' επέκταση υπονόμευση της σχέσης. Χωρίς σεβασμό στο Κ, σχέση BDSM δεν γίνεται, topping bottoming ενδεχομένως, για λίγες συνεδρίες αλλά και πάλι αμφιβάλλω.

    Παραφθαρμένο BDSM είναι να προσπαθεί να επιβάλλει μια συναντίληψη κάποιος, υ ή Κ ή οτιδήποτε, νέος ή παλιός ή οτιδήποτε, για ορισμένα από τα παραπάνω, για τα οποία δεν υπάρχει έτσι και αλλιώς σωστό ή λάθος στο BDSM γενικά, αλλά υπάρχει μια δομή, μια λογική και μια συνέπεια στο πώς είναι ή πώς δεν μπορεί να είναι αν είναι να είναι BDSM.

    Ο λόγος που το BDSM του καθένα διαφοροποιείται σε βάθος χρόνου αλλά και από σχέση σε σχέση είναι ότι το ένα κομμάτι είναι BDSM με τις όποιες μορφές μπορεί να πάρει - και υπάρχουν μερικές που δεν μπορεί πχ να είναι μόνον βίαιο ή μόνον τιμωρητικό ή μόνον με διεισδυτικό σεξ και τίποτα άλλο - και το άλλο κομμάτι είναι η αλληλεπίδραση μεταξύ των δύο ανθρώπων. Οι σχέσεις είναι που είναι διαφορετικές, το BDSM εντός κάθε σχέσης όχι και τόσο, αν είναι να είναι BDSM. Και πάλι, αυτός που κάνει πραγματικό BDSM δύσκολα θα κρίνει τις σχέσεις των άλλων, αυτός που κάνει παραφθαρμένο BDSM σαφώς κρίνει, συνήθως χωρίς να γνωρίζει και το βλέπουμε εδώ κάθε μέρα αυτό.
     
  12. íɑʍ_Monkeץ

    íɑʍ_Monkeץ Contributor

    θυμήθηκα τον Αστερίξ, ξανά , συγκίνηση!