Απόκρυψη ανακοίνωσης

Καλώς ήρθατε στην Ελληνική BDSM Κοινότητα.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας!

Η εγγραφή σας στην Online Κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να δημιουργήσετε το προσωπικό σας profile και photo albums και πολλά άλλα.

Η εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και δωρεάν.
Γίνετε μέλος στην Online Κοινότητα.


Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας.

Training Theory (Θεωρία της Εκπαίδευσης)

Συζήτηση στο φόρουμ 'BDSM Resources and Tutorials' που ξεκίνησε από το μέλος MasterJp, στις 13 Σεπτεμβρίου 2007.

  1. underherfeet

    underherfeet πέρα βρέχει Contributor

    ...οποτε ξαναγυρναμε παλι στην "κριτικη του ορθου στατους" και την ατερμονα συζητηση περι αυτου... 
     
  2. MindMaster

    MindMaster Contributor

    Απάντηση: Training Theory (Θεωρία της Εκπαίδευσης)

    Πολλή δουλειά μαζεύτηκε βλέπω, και πρέπει ν' ανασκουμπωθώ...  

    Πριν το κάνω όμως, θα μπορούσε παρακαλώ κάποιος ν' απαντήσει στο ερώτημα που έθεσε και η sapfw, και νομίζω πως δεν απαντήθηκε;

    Τί σημαίνει "σκλάβος γενικά"; Τί κάνει, πώς κινείται, πώς ζει τη ζωή του κάποιος που δεν είναι σκλάβος κάποιου, αλλά σκλάβος γενικά;


     
  3. Ηλίας

    Ηλίας Guest

    Re: Απάντηση: Training Theory (Θεωρία της Εκπαίδευσης)

    Τίποτα διαφορετικό απαραιτήτως, από ότι ένας μη σκλάβος. Δηλώνει τη σεξουαλική του έκφραση με αυτόν τον τρόπο. Κατά την άποψη μου. Να συνεχίσω λίγο την ερώτηση.

    Τι σημαίνει Master/Dom γενικά;
     
  4. ipakouo_skilaki

    ipakouo_skilaki Regular Member

    Μπορεί να μην καταλαβαίνω πολλά αλλά ομολογώ ότι προσπαθώ να ''πίασω'' ότι μπορώ...Δεν ήμουν ποτέ της θεωρίας αλλά παρακαλώ όποιος ανήκει στην δική μου ''συνομοταξία'' να προσπαθήσει να μελετήσει όπως κι εγώ.Πιστεύω ότι θα βγούμε κερδισμένοι.  

    Υ.Γ. Αν το post μου θεωρηθεί άσχετο μπορεί να αφαιρεθεί.Ευχαριστώ
     
  5. elfcat

    elfcat . Contributor

    Απάντηση: Training Theory (Θεωρία της Εκπαίδευσης)

    Ναι μπορούν τα όρια του bdsm πλασίου να υπερβαίνουν τα όρια της ερωτικής επικοινωνίας και ναι ότι κομμάτι περισσεύει να εξακολουθεί να νοείται ως bdsm. Μπορεί αυτό αν μην νοείται για σένα και για εμένα αλλά για άλλους, αρκετούς άλλους... Όταν ένας/μια υ αναζητά μια/εναν Αφέντρα/η χωρίς διάκριση ή έστω με υποτυπώδη διάκριση για το ποιος είναι η/ο Αφέντρα/ης, (αρκεί να είναι ένας καλός Αφέντης) τόσο υποτυπώδη όσο να μπορεί να δικαιολογήσει μέσα του κάπως την επιλογή του/ης τότε το bdsm πλαίσιο υπερβαίνει κατά πολύ την επιλογή του ανθρώπου με τον οποίο εμπλεκόμαστε bdsmΙκά και κατά την άποψή μου είναι μπόσικος σε κάθε είδους εκπαίδευση και μεταχέιριση και θεωρία... Μέσα του τα έχει όλα τακτοποιήσει με βασικό άξονα το bdsm πλαίσιο και όχι τον άνθρωπο στον οποίο επέλεξε να παραδώσει τον έλεγχο.

    Η αλήθεια είναι ότι πράγματι το άρθρο απευθύνεται σε όλους, Σαδομαζοχιστές, εκπαιδευτές αλόγων, θηριοδαμαστές, vanilla και σε όποιον άλλον ενδιαφέρεται. Η εφαρμογή του περιεχομένου ομως του άρθρου αφορά συγκεκριμένες προσωπικότητες... και κατά την άποψή μου αφορά κυρίως ανθρώπους που το bdsm πλαίσιο, διαδικασία είναι υπεράνω κ α τ α ρ χ ή ν, των ανθρώπων που το κοινωνούν... Να ξεκαθαρίσω ότι κάτι τέτοιο δεν το θεωρώ μεμπτό ή αδυναμία... απλά δεν μπορώ να εντάξω εμένα σε αυτό. Επίσης διαχωρίζω ποιοτικά την ιδιότητα της σκλάβας από της sub . Προσωπικά η διαφορά τους νομίζω ότι δεν έιναι ποσοστική αλλά ποιοτική... 
     
  6. gaby

    gaby Guest

    Δεν είμαι υπέρ του ιδεατού Αφέντη, είμαι υπερ του πραγματικού Αφέντη στο επίπεδο του σαδισμού του οποίου μπορώ και θέλω να ανταποκριθώ και με τον οποίο μπορώ και θέλω να επίκοινωνήσω ως σκλάβα προς Αφέντη.

    Αν όμως δεν είμαι υπερ του ιδεατού Αφέντη, είμαι κάθετα εναντίον της ιδεατής υποταγής, της πασπαλισμένης με άφθονα άλλοθι, που συνήθως σχετίζονται ρητά ή άρρητα με την περί υψηλού και ωραίου αντίληψη της φέρουσας. Εξ ου και η εκπαίδευση, τουλάχιστον για μένα.

    Εννοώ κάποιον που είτε από παλιότερη εμπειρία σχέσης, είτε από εκπαίδευση αλλά σε κάθε περίπτωση με προσωπική και σε βάθος εμπλοκή του, γνωρίζει τί σημαίνει γι αυτόν να είναι σκλάβος, έχει ζήσει ως σκλάβος, αλλά αυτή την εποχή είναι unowned και ενδεχομένως, έχοντας κατασταλάξει ο ίδιος στο τί είναι και τί θέλει, αναζητά Αφέντη για να σχετιστεί προσωπικά με όρους M/s.

    Το "ενήμερος" εμένα δεν θα με κάλυπτε γιατί θα είχα γνώση μεν, ας πούμε, τού τί παίζει, αλλά δεν θα ήξερα εγώ τη σχέση θα είχα με αυτό και πώς θα μου φαινόταν. Άλλο ενήμερη και άλλο ξέρω με την ψυχή και το πετσί μου τί θέλω και τί δεν θέλω, τί μπορώ και τί δεν μπορώ ή τί θα μπορούσα υπό συνθήκες.

    Έχω να θυμηθώ αρκετά ευτράπελα δικά μου από την εποχή που ήμουν, ας πούμε, ενήμερη, αλλά ακόμα ασυναίσθητη...

    Το πώς αισθάνεται και φέρεται στην καθημερινότητά του ο αδέσποτος σκλάβος που υπήρξε όμως σκλάβος, είναι μια άλλη ιστορία για την οποία σκέπτομαι να πω λίγα πράγματα στο νήμα της Syrah περί τέλους σχέσης M/s, πάντως δεν είχα στο νου μου αυτή την περίπτωση.

    Σημαίνει κάποιον που έχει τρόπο σκέψης, ερωτικές ανάκγες και κριτήρια προσωπικής σχέσης σκλάβου και που αυτή την εποχή δεν έχει Αφέντη. Τουλάχιστον αυτό είχα στο μυαλό μου όταν το έγραφα  

    @elfcat,

    ως προς το "σε ποιούς απευθύνεται το άρθρο"...

    Ας μην παραβλέπουμε ότι ο αρθρογράφος είχε τη σωφροσύνη να τιτλοφορήσει το άρθρο του ως "θεωρία εκπαίδευσης", όταν παρουσιάζει κανείς μια θεωρία ισχύει και το ceteris paribus, δηλαδή ότι όλα τ άλλα είναι όπως τα ξέρουμε και το μόνο στο οποίο εστιάζει είναι μια μορφή εκπαίδευσης.
     
  7. sapfw

    sapfw Hard to handle Contributor

    Απάντηση: Re: Training Theory (Θεωρία της Εκπαίδευσης)

    tender, ευχαριστώ για την απάντηση, αλλά οφείλω να ομολογήσω πως μπερδεύτηκα περισσότερο... και επειδή όπως είπε και ο underherfeet, η συζήτηση/κριτική περί "ορθού status" είναι ατέρμονη θα μου επιτρέψετε να αποχωρήσω από την κουβέντα
     
  8. underherfeet

    underherfeet πέρα βρέχει Contributor

    το θεμα δεν ειναι να ταχθεις υπερ η κατα ενος ιδεατου αφεντη,το θεμα ειναι τι εχεις στο μυαλο σου οταν ψαχνεις εκει εξω ,αλλα και το κατα ποσο η συγκεκριμενη πραγματικοτητα που θα βρεις μπροστα σου ,ο συγκεκριμενος "πραγματικος" αφεντης,απομυθοποιησει,προσεγγισει, η υπερβει τις προσδοκιες σου,οποτε και αναπροσαρμοζεις τα στανταρντς και τα κριτηρια σου.
    [
     
  9. lara

    lara Αυτοδεσποζόμενη Contributor

    Πριν σχολιάσω θα ήθελα να ρωτήσω, αν θες βέβαια και μπορείς να επεξηγήσεις πως ερμηνεύεις την ερωτική επικοινωνία? Τι περιλαμβάνει για σένα η ερωτική επικοινωνία?
     
  10. gaby

    gaby Guest

    @underherfeet,

    η εκπαίδευση και πολύ περισσότερο η θεωρία εκπαίδευσης δεν είναι για μένα ένας τρόπος για να διαμορφώσω προσδοκίες, ήταν τρόπος για να ξέρω εγώ τί είμαι και τί δουλειά έχω εδώ πέρα και για να αναγνωρίζω πραγματικότητες και αν δένω με αυτές  

    Χαίρομαι που ακόμα (μπορώ να) μαθαίνω και να αλλάζω, καμιά φορά με τον σκληρό τρόπο, στην ηλικία που βρίσκομαι, αλλά πιστεύω θα συμφωνήσεις κι εσύ, δεν είμαστε πια, οι πάνω απ τα 25 για διαμόρφωση ιδεατών προτύπων in vitro, έτσι δεν είναι; Πιότερο για να καταρρίπτουμε τα ήδη υπάρχοντα μας βλέπω καλούς...
     
    Last edited by a moderator: 1 Ιουλίου 2009
  11. elfcat

    elfcat . Contributor

    Απάντηση: Re: Training Theory (Θεωρία της Εκπαίδευσης)

    Ισχυρίζομαι ότι μια πλήρης ερωτική σχέση βασίζεται κυρίως σε τρεις άξονες επικοινωνίας.
    Την πετυχημένη σεξουαλική (σωματική) επικοινωνία, την πετυχημένη συναισθηματική επικοινωνία, η οποία προϋποθέτει την ύπαρξη ερωτικών συναισθημάτων μεταξύ των μερών και τη διανοητική επικοινωνία που για να είμαι ειλικρινής δεν τη θεωρώ απαραίτητα σημαντική, υπό την έννοια ότι αν θέλω να μιλήσω για Σαίξπηρ, μπορώ να το κάνω πολύ εύκολα με μια φίλη μου...

    Πιο λιανά:
    α. Με ικανοποιεί σεξουαλικά. το ίδιο και εγώ
    β. Κτυπάει η καρδιά μου όταν τον βλέπω και μου λείπει όταν δεν τον βλέπω, παρομοίως και εκείνος
    γ. Μου πετάει ένα τσιτάτο του Φρούντ ή του Καζαντζάκη, του απαντάω μέ ένα άλλο του Λακάν ή του Καβάφη, ή το πολύ πολύ τον κοιτάω με το στόμα ανοιχτό από θαυμασμό και από την σιωπηρή αναρώτηση ποιος στο διάολο είναι ο Φρόϋντ (ήτοι, κοίτα το μωρό μου πόσα ξέρει).

    Αυτή την κατάσταση μπορεί να μου την προκαλέσουν συγκεκριμένοι άντρες και πιθανόν να την προκαλώ σε συγκεκριμένους άντρες μέσα από την αλληλεπίδρασή μας και την συχνότητα της επικοινωνίας μας.

    Το bdsm σε αυτή την περίπτωση έρχεται να εμπλουτίσει να μεγιστοποιήσει την ηδονή βάσει των πιο ιδιαίτερων χαρακτηριστικών μας (υποτακτικότητα, κυριαρχικότητα, σαδομαζοχισμός) Όπως κάπου είχε πει ορθότατα ο Sadal MeliK, "το d/s /m/s είναι η κατάληξη μιας σχέσης όχι η αρχή"...

    Σε άλλους όμως που εμπλέκονται με το δικό τους τρόπο στο bdsm, αυτό που υπερτερεί είναι η εσώτερη ανάγκη να σκλαβωθούν ή να κυριαρχήσουν και το πλαίσιο του bdsm είναι τόσο σημαντικό, όπου η ερωτική επικοινωνία εντάσσεται, προσαρμόζεται στο δεδομένο πλαίσιο, πολλές φορές και κουτσουρεμένα, διότι προσωπικά θεωρώ την ερωτική επικοινωνία απέραντη, χωρίς όρια σε αντίθεση με το bdsm το οποίο είναι ορισμένο και όσο και να το διευρύνεις και το τραβήξεις από εδώ και απο εκεί, στο τέλος έχει πάλι όρια.

     
     
    Last edited: 1 Ιουλίου 2009
  12. lara

    lara Αυτοδεσποζόμενη Contributor

    Re: Απάντηση: Re: Training Theory (Θεωρία της Εκπαίδευσης)

    Σ ευχαριστώ πολύ.
    Λόγω έλλειψης χρόνου θα πω προσωρινα μόνο πως το όλο θέμα μου θυμίζει έντονα ένα νήμα όπου συζητούσαμε τον παλιό καλό καιρό, αν αγαπάς και υποτάσσεσαι ή υποτάσσεσαι και αγαπάς.

    Μια άλλη ερώτηση μου αφορά την άποψη σου περί ποιότητας.
    Πως ακριβώς το εννοείς αυτό?
    Πως η υποτακτική είναι πιο ποιοτική από τη σκλάβα, πως η σκλάβα είναι πιο ποιοτική από την υποτακτική?
    Μέχρι σήμερα πίστευα πως είναι απλά άτομα με διαφορετικές ανάγκες χωρίς να υπάρχει καλύτερο ή χειρότερο, ανώτερο ή κατώτερο, ποιοτικό μη ποιοτικό και θα με ενδιέφερε αν δεν σε κούρασα με τις ερωτήσεις μου ακόμα να ακούσω την άποψη σου