Απόκρυψη ανακοίνωσης

Καλώς ήρθατε στην Ελληνική BDSM Κοινότητα.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας!

Η εγγραφή σας στην Online Κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να δημιουργήσετε το προσωπικό σας profile και photo albums και πολλά άλλα.

Η εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και δωρεάν.
Γίνετε μέλος στην Online Κοινότητα.


Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας.

Training Theory (Θεωρία της Εκπαίδευσης)

Συζήτηση στο φόρουμ 'BDSM Resources and Tutorials' που ξεκίνησε από το μέλος MasterJp, στις 13 Σεπτεμβρίου 2007.

  1. underherfeet

    underherfeet πέρα βρέχει Contributor

    tender,δεν αναφερθηκα στην εκπαιδευση αλλα κι'εκει αν το παμε,το περιεχομενο και το προγραμμα σπουδων της ,ειναι της επιλογης του εκπαιδευομενου,αυτος δεν διαλεγει τη ..."σχολη';(εστω κι'αν χρειαστει εξετασεις για να περασει...) συμφωνα με καποια κριτηρια;  
    Η κουβεντα μας ξεκινησε απο τους "εν γενει" σκλαβους που κατ'εμε δεν ειναι και τοσο ¨εν γενει" αλλα εχουν απο διαφορες πηγες,διαμορφωμενα θελω,που οσο περναν τα χρονια,θα συμφωνησω,αλλαζουν αλλα και κατασταλαζουν καποια στιγμη ,ενδεχομενως μακρια απο τα αρχικα προτυπα του μυαλου,αλλα και του βιβλιου... 
     
  2. elfcat

    elfcat . Contributor

    Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Training Theory (Θεωρία της Εκπαίδευσης)

    Αυτό που λές, λέω.  Εννοώ ότι η σκλάβα δεν είναι η κλιμάκωση μιας sub. Έχει τα δικά της ιδιαίτερα χαρακτηριστικά, ποιοτικά διάφορα από τη sub. Την έννοια της ποιότητας δεν τη χρησιμοποίησα συγκριτικά. Προς θεού. Και επειδή αυτό το καταλαβαίνω, καταλαβαίνω ότι δεν έιναι εύκολο και αυτονόητο να μπει μια sub στα παπούτσια μιας σκλάβας, ή να αντιμετωπίζει κάποιος και να κρίνει μια Μ/s σχέση, με όρους D/s σχέσης.

    Τέλος σχετικά με την πρώτη πρόταση σου δεν εννοούσα αυτό. Αλλά στην πορεία της συζήτησης θα προσπαθήσω να το εκφράσω πιο κατανοητά...
     
  3. gaby

    gaby Guest

     

    για τους σκλάβους "εν γένει" νομίζω οτι εξήγησα τί εννοούσα, η άποψή μου είναι ότι πρώτα κάποια θέλει και λίγο πολύ μπορεί να είναι σκλάβα και μετά βρίσκει κάποιον Κυρίαρχο και ασφαλώς - αν υποτεθεί ότι χρειάζεται ξεκαθάρισμα - τον πλησιάζει με κριτήριο τη βούληση, τη συναισθηματική προδιάθεση και τη συνείδησή της και όχι αντανακλαστικά.

    Βασικά, τολμώ να πω ότι πλησιάζει Κάποιον μια unowned σκλάβα ωθούμενη από τις ανάγκες της, αλλά δεν μένει εκεί, οπωσδήποτε, άνθρωπο επιλέγει και αυτή, όπως όλος ο κόσμος όταν θέλει να κάνει σχέση. Αν δεν θέλει να επιλέξει άνθρωπο, τότε υποθέτω, βρίσκει συντρόφους για παιχνίδια T/b και όχι απαραίτητα σταθερούς ή γνωστούς. Αλλά η σκλάβα, τολμώ να πω, είναι το κατ εξοχήν BDSM είδος ανθρώπου που θέλει να σχετίζεται σε πλαίσιο M/s και το λέω αυτό επειδή έτσι (κατά μία εκδοχή κάποιων που ήταν εκεί) ξεκίνησε το M/s. Ξεκίνησε από κάποιους bottom θαμώνες dungeons που είπαν ότι δεν θέλουν πια αυτή τη μιζέρια του ξεκομένου παιχνιδιού, αυτοί θέλουν Αφέντη, Οίκο και κολλάρο ιδιοκτησίας και όχι παιχνιδιού, ενώ από dungeon αν τύχει, αραιά και που για ένα "γειά", όχι όμως να εξαρτιώνται από αυτό για τις ανάγκες τους προσωπικής επικοινωνίας.

    Το πρότυπο που παρουσιάζει η elfcat, ότι κάποιος δεν ασχολείται διόλου με τον άνθρωπο αλλά μόνον με τον Μαστερ επειδή η ανάγκη να είναι σκλάβος είναι α) επιτακτική και β) παβλοφική, δεν το έχω δει να επαληθεύεται. Η αλήθεια είναι ότι υπάρχουν πολλοί άνθρωποι desparate να κάνουν σχέση, οι οποίοι μπορούν να επιλέγουν τους τρόπους με τους οποίους προσεγγίζουν τους άλλους όχι ιδιαίτερα νηφάλια, ούτε με κριτήριο το τί είναι οι ίδιοι και τί ανάγκες και επιθυμίες έχουν πραγματικά, αλλά με κίνητρο την άμεση ικανοποίησή τους και την επιβεβαίωσή τους. Αλλά αυτοί οι άνθρωποι, ίσως ο καθένας από μας σε κάποια στιγμή της ζωής του, νομίζω ότι μπορεί εξίσου να είναι βανίλλα ή ημιβανίλλα ή perv.

    Ένας τέτοιος σκλάβος σαν και αυτόν που περιγράφει η elfcat δεν θα ήταν σκλάβος, κατά τη γνώμη μου, θα είχε το φετίχ της σκλαβιάς και αυτό δεν είναι το ίδιο πράγμα, ούτε η καλλιέργεια των αντανακλαστικών αποσκοπεί στο να δημιουργήσει φετίχ εκεί που δεν υπάρχουν, απ ό,τι τουλάχιστον αντιλαμβάνομαι.

    Και στην εκπαίδευση άλλωστε, η εκπαιδευόμενη επιλέγει να γίνει εκπαιδευόμενη και Αυτόν που θα την εκπαιδεύσει. Ακόμα, αποδέχεται και επιθυμεί πάρα πολύ τον τελικό στόχο της εκπαίδευσης. Το τί και πώς και γιατί της εκπαίδευσης δεν τα ξέρει από πριν και πολύ αμφιβάλλω αν θα μπορούσε να τα κρίνει και να τα σταθμίσει αν τα ήξερε. Πάντως εγώ δεν θα μπορούσα.

    Το μίγμα της εκπαίδευσης μπορεί να περιλαμβάνει πολλά πράγματα εκτός από την υποβολή, όπως π.χ. εμπειρίες που αυξάνουν τη συνειδητότητα, δεδομένου ότι η εκπαιδευόμενη δεν είναι σκύλος, έχει κρίση σε αυτά που γνωρίζει και αντιλαμβάνεται και προφανώς, προφανέστατα, αν ήταν μόνο παβλοφική η εκπαίδευση δεν θα ήταν πειστική αφού κανένας δεν λειτουργεί μόνο με αντανακλαστικά στη ζωή του.

    Παρόλα αυτά, έχω τη γνώμη ούτε η συνειδητότητα και το συναισθηματικό κίνητρο είναι αρκετά για να είναι χρήσιμη στον Κύριό της και ικανοποιημένη από τη σχέση της μια σκλάβα.

    Και δεν είμαι διόλου σίγουρη ότι σε κάθε περίπτωση η διαφορά μεταξύ κάποιας σκλάβας και κάποιας υποτακτικής είναι ποιοτική και όχι ποσοτική ως προς το πόσο έλεγχο παραδίδει. Εκτός από αυτό, υπάρχει σκλάβα που να μην είναι υποτακτική; Αυτό που καταλαβαίνω είναι ότι συχνά το θέμα υποτακτικής - σκλάβας είναι ακριβώς θέμα διαβάθμισης. Είναι - καμιά φορά - εκείνη η οριστική απόφαση για τον έλεγχο πάνω σε ό,τι κάποια θεωρεί το πιό κρίσιμο στη ζωή της και που δεν παραδίδει ή παραδίδει ή έχει απόλυτη ανάγκη να παραδώσει στον συγκεκριμένο Κυρίαρχο, που την κάνει υποτακτική ή σκλάβα.

    Οπωσδήποτε, αυτό είναι έξω από το θέμα των παβλοφικών αντανακλαστικών και καθαρά θέμα συνειδητότητας και αναγκών, που επίσης δεν προσδιορίζονται από τα εξαρτημένα παβλοφικά αντανακλαστικά.
     
  4. Απάντηση: Training Theory (Θεωρία της Εκπαίδευσης)

    Ωραία και ερεθιστική η ''εκπαίδευση'' δε λέω.Η εκπαίδευση, σε εισαγωγικά γιατί πιστεύω πως δεν πιάνει σε ανθρώπους.Ίσως να πιάνει πάλι σε κάποιους άκρως αδύναμους.
    Αν γίνομαι το σκυλάκι του είναι γιατί θέλει-θέλω-θελουμε και οι δυο αυτό.Αν γίνομαι το αντικείμενο του,η τσούλα του κτλ επίσης το ίδιο...
    Το γεγονός ότι μπορεί να μου φερθεί σαν το ζωάκι του και να μου αρέσει και να νιώθω έτσι,δεν σημαίνει πως και κάθε στιγμή νιώθω έτσι.
    Προσωπικά καμία μεθοδος δεν μπορεί να αλλάξει αυτό που πραγματικά είμαι.
    Μπαίνω στον ρόλο- βγαίνω απ'τον ρόλο.Αυτή είναι η διαδικασία.Αληθινή και καθόλου υποκριτική.
    Αλλοίμονο αν δεν μπορούσαμε να ισορροπίσουμε ψυχικά και κάθε μας κίνηση γινόταν εξάρτηση.Αλλοίμονο!!!
    Πρέπει-επιβάλλεται, να μπορούμε να ξεχωρίσουμε την διαχωριστική γραμμή γιατί αλλιώς....
     
  5. underherfeet

    underherfeet πέρα βρέχει Contributor

    Απάντηση: Training Theory (Θεωρία της Εκπαίδευσης)

    σκυλακι απο σκυλακι εχει διαφορα
    εσεις μετατρεπεσθε σε πεκινουα η σε ροτβαϊλερ; 
     
  6. Απάντηση: Training Theory (Θεωρία της Εκπαίδευσης)


    Άστα να πάνε αγαπητέ,...σε μάρκα μ'έκαψες 
     
  7. vussinada

    vussinada ελεγχόμενη Contributor

    Γιατί τέτοιες αντιδράσεις;
    Το άρθρο δε πιστεύω ότι είχε σκοπό να δείξει ότι : άνθρωπος=σκύλος.
    Εγώ το είδα ως ένα χαριτωμένο κείμενο,το οποίο απλώς σου δείχνει έναν τρόπο σκέψης που σε βοηθάει να εξελίξεις τη φαντασία σου και κατά προέκταση τη δημιουργικότητά σου μέσα στη σχέση,εφόσον πρώτα σε ενδιαφέρει κάτι ανάλογο φυσικά.
     
  8. Ravenia

    Ravenia "Post verba verbera"

    Ευχαριστουμε πολυ που μπηκατε στον κοπο να το μεταφρασετε για εμας!
     
  9. iolanda

    iolanda Contributor

    Ενδιαφέρων σημείο και ως μη φετιχιστρια το συνυπογραφω.
    Η διάθεση υποταγής από μόνη της , δεν αρκεί για να υποταχθείς, όπως νομίζουν πολλοί.
     
  10. Dark_Explorer

    Dark_Explorer Κλωθώ: ἄτρακτον στρέφειν Contributor

    Ιδιαιτέρως ενδιαφέρον νήμα...

    (στο ουδέτερο βέβαια θα ἦτο σφαιρικότερο/πληρέστερο)
     
    Last edited: 4 Αυγούστου 2020