Απόκρυψη ανακοίνωσης

Καλώς ήρθατε στην Ελληνική BDSM Κοινότητα.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας!

Η εγγραφή σας στην Online Κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να δημιουργήσετε το προσωπικό σας profile και photo albums και πολλά άλλα.

Η εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και δωρεάν.
Γίνετε μέλος στην Online Κοινότητα.


Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας.

Διαφημισεις σχετικες με το bdsm

Συζήτηση στο φόρουμ 'Off Topic Discussion' που ξεκίνησε από το μέλος thomaspolygono, στις 7 Ιανουαρίου 2006.

  1. thomaspolygono

    thomaspolygono Regular Member

    Χρονια πολλα με υγεια σε ολους.

    Εδω και λιγο καιρο εχω παρατηρησει πως καποιες διαφημιστικες εταιριες χρησιμοποιουν καποια στοιχεια που εχουν σχεση με το bdsm στις διαφορες δουλειες τους. θα ειδατε σιγουρα σε καποια υπεθρια διαφημιση εταιριας jeans οπου δυο γυναικες κρατουν μαστιγια και ενασ αντρασ δεμενος εχει στην παλτη του χαραγμενα σημαδια απο τριλιζα. Επισης μια αισθησιακη διαφημιση εταιριασ εσωρουχων όπου μια γυναικα ειναι δεμενη στο πισω καθισμα ενος αυτοκινητου και διπλα της ενασ αντρας και μια γυναικα κρατουν μαστιγια. Επισης σε ενα καταστημα με δερματινα ενδυματα υπαρχει μια φωτο στο κεντρικο σημειο της βιτρινας του καταστηματος ενας αντρασ πανω σε ενα γυναικολογικο παγκο εξετασης με τα ποδια ανοικτα και μια γυναικα εχει το χερι της αναμεσα στα ποδια του. Το καταστημα ειναι στην οδο Βογατσικου στη Θεσσαλονικη. Μπορειτε να μπειτε στο site της εταιριας www.agoraleather.gr και να δειτε καποιες ωραιες photos.
    Επισης με μεγαλη χαρα εντοπισα ενα sexshop στην οδο Αγγελακη οπου στο ισογειο εχει μια βιτρινα με πολυ ωραιους κορσεδες. Κατι ομορφο σε κεντρικο σημειο της θεσσαλονικης. Επισης στον πεζοδρομο της Ναυαρινου υπαρχει ενα υπογειο μαγαζι με gothic ειδη. Περιλαιμια, κορσεδες, μπλουζακια με διαφορα συμβολα, διαφορα μπιζου, και καποια αγαλματακια με σατανικα συμβολα.
     
  2. john_slave96

    john_slave96 Contributor

    Η γνώμη μου είναι ότι προβάλλουν αυτές τις εικόνες κάνοντας χιούμορ. Όμως πιστευώ ότι έχουν καταλάβει πάρα πολύ καλά ότι το bdsm ενδιαφέρει πάρα πολύ κοινό και αυτή η προβολή δε θα πάει χαμένη. Έχω όμως να παρατηρήσω ότι σχεδόν όλοι βλέπουν με πλάγια ματιά αυτές τις εικόνες και -το κυριότερο- αυτό που κρύβεται πίσω απ'αυτές. Δηλαδή, μπορεί να το γουστάρουν όμως επισήμως το αποκηρύσσουν και δεν θα το έκαναν ποτέ. Μια καταπίεση των ενστίκτων τους που την πληρώνουν ψυχολογικά πολύ ακριβά.

    Αν θέλετε να το πάμε πιο μακριά: Πόσοι από εμάς (τα μέλη αυτής της κοινότητας εννοώ) θα τόλμαγαν να έβγαιναν σαν σκλάβοι ή Κυρίαρχοι έξω; Και με δεδομένο ότι είμαστε συνηδητοποιημένοι καταλαβαίνετε τι έγινε σε αυτούς που δεν είναι (περισσότερα στο thread που άνοιξα "Πόσο σκλάβοι είμαστε;"). Άρα μην κατηγορούμε τους άλλους...

    Χρησιμοποιούν, κατά συνέπεια, ένα life style περισσότερο για να πουλήσουν, δηλαδή για να τραβήξουν το βλέμμα, την προσοχή και το ενδιαφέρον για να δει ο καταναλωτής το προϊόν τους. Όπως ακριβώς χρησιμοποιούν το γυναικείο σώμα σαν ένα κομμάτι κρέας, χωρίς ψυχή, για να πουλήσουν λέγοντας ξεκάθαρα αυτό το αισχρό (που έχει κυκλοφορήσει σαν ανέκδοτο) "ότι το γυναικείο σώμα είναι το κρέας που υπάρχει γύρω από το μουνί"...

    Μην χαιρόμαστε λοιπόν ότι έχουν αμβλυνθεί τα ήθη, απλά μας εκμεταλεύονται.

    Πάντως πολύ ωραίο θέμα για συζήτηση και έχω να πω και άλλα, αλλά αφήνω το λόγο στους υπόλοιπους για να ξανατοποθετηθώ.
     
  3. G_E

    G_E Contributor

    Πολύ καλό thread για να πουμε πως τα ρασα δεν κανουν τον παπά, ουτε το μαστιγιο τον Μαστερ.

    Το μαστιγιο (απαλά), οι χειροπέδες, το δεσιμο στο κρεβατι είναι πολύ κοινά παιχνίδια vanilla. O ξάδερφός μου, καθολου bdsm, πηρε για δωρο απ' τα παιδιά του το ιδιο φωτογραφικό bdsm βιβλίο που μου χάρισε και η σκλαβα μου.

    Μη μπερδεύουμε τα "αισθησιακά προϊοντα" της αγορας με το bdsm.
     
  4. thomaspolygono

    thomaspolygono Regular Member

    Συμφωνω και με τους δυο σας. Χαιρομαι επισης που γραψατε καποια πραγματα που δεν τα ειχα σκεφτει. Ναι προσπαθουν να προκαλεσουν το ενδιαφερον μας με αυτον τον τροπο προβολης των προιοντων τους. Και το πετυχαινουν. Καθε ανθρωπος καθε ηλικιας και φύλου επιρεαζετε. Ισως περισσοτερο οι αντρες. Θα κανει καποιο σοου στην Αθηνα ο Ζαχαρατος με την Μαστροκωστα οπου οπωσ αποκαλυψε η δευτερη θα διαλεγουν εναν αντρα απο τους πελατες και θα τον δενουν σε ενα κρεβατι. Η συνεχεια ειπε στο σοου. Μονο τον αντρα δηλαδη μπορουν να κανουν να νιωσει αβολα. Να τον ερεθισουν και αυτο να φανει. Να κανουν πλακα μονο με το πως θα αντιμετοπισει το θεμα ο εκαστοτε πελατης.
    Επισης οπως παντα οι διαφημησεις προβαλουν και καποια πρωτυπα. Τα οποια και μεσω των συχνων επαναληψεων περνουν στο υποσυνειδητο μας. Ονειρεμενα πλασμενες παρουσιες ζωντας ονειρεμενες ζωες πλασαρουν καποιο προιον, προσπαθοντας να μασ πεισουν οτι το εχουμε αναγκη. Ακομα και οι παρουσιασεις σε sites σχετικα με το bdsm παρουσιαζουν τουσ αντρεσ και τισ γυναικεσ με καλογυμνασμενα σωματα και τελεια προσωπα. Μονο που στην πραγματικοτητα ειναι αλλιως τα πραγματα. Καθε ανθρωπος με το δικο του χαρακτηρα και σωματετυπο του.
    Να ρωτησω τον KyriosG τι βιβλιο bdsm ειναι αυτο και που το βρηκε? Υπαρχει τετοιο βιβλιο στην αγορα?


    Να ζητησω συγνωμη που εγραψα στο συγκεκριμενο forum. Μπερδευτηκα κατα την περιηγηση μου στο site. Δεν προσεξα το θεμα του.
     
  5. zoki

    zoki Guest

    What is this all about really? What's the whole point? What's the whole point of everything?
     
  6. john_slave96

    john_slave96 Contributor

    RE: RE: Διαφημισεις σχετικες με το bdsm

    [thomaspolygono wrote]


    Να ζητησω συγνωμη που εγραψα στο συγκεκριμενο forum. Μπερδευτηκα κατα την περιηγηση μου στο site. Δεν προσεξα το θεμα του.

    Δεν καταλαβαίνω γιατί ζητάς συγνώμη. Μια χάρα είναι το thread και είναι πολύ σοβαρό θέμα.

    Θα ήθελα να προχωρήσω λίγο την προβληματική. Ο Κύριος KyriosG βλέπει, ας μου επιτρέψει τα πράγματα λίγο επιφανειακά. Αυτό που λέει είναι η αναφορά στο όλο θέμα, αυτό δηλαδή που προκύπτει μετά από κάποιες ιδεολογικές κυρίως διεργασίες στον παραλήπτη, σε αυτόν δηλαδή που είναι και ο καταναλωτής αυτού του μηνύματος που η διαφήμιση ή η παράθεση εικόνων (βιτρίνα) θέλει να μας δώσει.

    Να γίνω λίγο πιο συγκεκριμένος. Στην εικόνα, είτε είναι στη διαφήμιση είτε στη βιτρίνα ενός μαγαζιού, δε βλέπουμε έναν άντρα που είναι σκλάβος, αλλά το σύμβολο του σκλάβου που θα το γράψω ως εξής: [σκλάβος]. Ο σκλάβος και ο [σκλάβος] έχουν τεράστια διαφορά μεταξύ τους. Ο πρώτος υπάρχει στην πραγματικότητα, ο δεύτερος είναι το αντιπροσωπεύον του (κατά τους αρχαίους Έλληνες) ή το σημαινόμενό του, δημιουργείται δε, όσον αφορά στα χαρακτηριστικά του, από έναν άνθρωπο και αφού έχει γίνει σύμβολο, η επανάληψή του το κάνει να γίνει σημείο και με αυτό τον τρόπο να μπει στην αναπαραγωγική διαδικασία των κωδίκων, κατά συνέπεια σε μια αφήγηση και από εκεί και πέρα ο [σκλάβος] κωδικοποιείται, γίνεται ένα αφηγηματικό στοιχείο και, τελικά, ένα μέρος μιας ιδεολογίας, ενός τρόπου ζωής.

    Πολύ σωστά, λοιπόν, έγραψες thomaspolygono ότι άλλο παρουσιάζεται και άλλο είναι στην πραγματικότητα. Αυτό που παρουσιάζεται είναι ο [σκλάβος] που πρέπει να θέλγει, να είναι ωραίος και να δανειστεί τα στοιχεία από μια ευνοούμενη κοινωνία, ωραίο σώμα, αγέροχο ύφος κ.λπ.. Στις γυναίκες θα πρέπει να είναι νέα, με στητά βυζιά, ωραία επιδερμίδα κ.λπ. Στην πραγματικότητα όμως ο σκλάβος δεν είναι καθόλου έτσι. Είναι χοντρός, αγύμναστος, λίγο άσχημος κ.λπ. Είναι όμως πιο γήινος και πιο πραγματικός, αυτή η εικόνα όμως δεν πουλάει, δεν μπορεί να πουλάει.

    Αν δεχτούμε ότι ο [σκλάβος] μπορεί να δημιουργήσει ένα εθισμό και με το χρόνο να αποδεχτεί και το συντηρητικό κομάτι της κοινωνίας μας ατό τον τρόπο ζωής, τότε η πλασματική αυτή εικόνα έχει κάποιο ενδιαφέρον και χρησιμότητα. Είναι όμως μια ιδεολογική διαδικασία η οποία είναι πολύ αργή, βασίζεται σε στερεά θεμέλια, αλλά τα αποτελέσματά της θα αργήσουμε πολύ να τα δούμε. Αν οι διφημίσεις, οι βιτρίνες, τα σώου (Μαστροκώτσα) δημιουργήσουν ένα εθισμό στην εικόνα του σκλάβου και, κατά συνέπεια, δημιουργήσουν ένα άλλο [σκλάβο] που θα πλησιάζει την πραγματική εικόνα του, τότε η κοινωνία μπορεί να δεχτεί αυτή την εικόνα σαν περιθωριακή, αλλά υπαρκτή, και προοδευτικά να τη βγάλει από το περιθώριο. Μόνο που αυτή η διαδικασία επαναλαμβάνω είναι πάρα πολύ αργή.

    Με το φόβο ότι σας κούρασα, σταματάω εδώ.
     
  7. G_E

    G_E Contributor

    Κατ’ αρχην thomaspolygono εκανες πολυ καλά που εγραψες και το θεμα εχει πολύ και σοβαρό περιεχόμενο.

    Εδω είμαστε για να μιλαμε και να ανταλλασουμε απόψεις και ολοι να μαθαίνουμε απ’ όλους. Πολλες φορές ειδα εδω πραγματα που δεν τα ειχα σκεφτεί

    Εγραψα λάθος – δεν ηταν bdsm φωτογραφικό βιβλιο – αλλά βιβλίο με fetich φωτογραφίες. Σε μεγαλα βιβλιοπωλεια εχουν πολλά τετοια.. Μερικά, πχ. ορισμένα αλμπουμ φωτογράφων, ειναι καλά. Δε θελω να γραψω ονοματα βιβλιοπωλειων μη θεωρηθεί διαφημιση.

    Δε βαρεθηκες βρε john_slave να μου γράφεις τέτοιες ατάκες? Δε χαίρεσαι που είπα δυο κουβέντες μονο και δεν εγραψα κανενα τρισελιδο πάλι?

    Επί της ουσίας, εχω διαφορετική άποψη. Ακριβως το αντιθετο συμβαίνει. Το συστημα παιρνει ζωντανά κινήματα και μετατρέποντάς τα σε θέαμα, εικόνα και προϊόν, ξεδοντιάζει την ουσία, τα κάνει καταναλώσιμα , εύπεπτα , ακίνδυνα και κερδοφόρα.

    Παραδείγματα πολλά . Οι χιπις, το rock, η χαρλευ νατβινσον, το χιπ χοπ, ο ερωτας σαν ημερα του αγίου βαλεντίνου, η σεξουαλική απελευθέρωση σαν sex show, ...κοκ.

    Το στριπτιζάδικο τέσσερα (εκλεισε) εκανε bachelors’ parties. Τα κορίτσια έπαιρναν τους υποψηφιους γαμπρούς, τους έδεναν, τους ξεβρακωναν, τους αφηναν δεμενους στην πίστα για κανενα μισάωρο, τους εξεφτελιζαν. Προώθησε αυτό το bdsm? Αντιθετα το εξεφτέλιζε σε χοντροκομένη πλάκα ηλιθίων γαμπρων και των φίλων τους.

    Η παρέμβαση και δραση των ανθρώπων που βιώνουν μια κατάσταση σαν το bdsm μπορεί να αυξήσει τα περιθώρια «ανοχής» της κοινωνίας.
     
  8. john_slave96

    john_slave96 Contributor

    Ουσιαστικά Κύριε KyrieG δεν έχουμε διαφορετική άποψη. Απλούστατα δεν κατάλαβες την δική μου ανάλυση. Γιατί δεν ξέρω. Λέω αυτό ακριβώς, όμως το στοιχειοθετώ και τονίζω ότι δημιουργείται μια μυθολογία περί bdsm η οποία δεν έχει με τίποτε να κάνει με την ουσία του. Θα μπορούσε να φέρει ένα εθισμό στην ιδέα, αλλά και αυτό είναι πολύ μακρινό σαν σκοπός. Λίγη προσοχή, ειδικά όταν πρόκειται για αναλύσεις δεν θα έβλαπτε και, κατά δεύτερο λόγο, ας βλέπουμε πιο καλά τα βιβλία που μας δωρίζουν ειδικά οι slaves μας, διότι το δώρο (με όλους του τις έννοιες) είναι μια κίνηση πρώτα (συμβολισμός) και μετά ένα αντικείμενο και σαν σύμβολο δεν μπορεί παρά να είναι ιερό...
     
  9. G_E

    G_E Contributor

    Δεν ειχα προθεση να "παρεξηγήσω" την άποψή σου. Απλώς διαφώνησα με την αποψη περί εθισμού την κοινωνίας. Αν συμφωνούμε, καλώς.

    Τα υπόλοιπα τα παρακάμπτω.
     
  10. Sempre_Staccato

    Sempre_Staccato Regular Member

    Η διαφήμιση έχει ένα κοινό στόχο, ότι και αν προβάλλει. Να ερεθίσει τον ανθρώπινο νου, ετσι ώστε να προσέξει το προιόν. Το να προβάλει λ.χ. ένα lifestyle δεν σημαίνει οτι θέλει να το ευτελίσει, ή να το γελοιποιήσει, ούτε να το προβάλλει ώς πρότυπο. Καρφί δεν καίγεται στους διαφημιστές για να προβάλουν οτιδήποτε άλλο εκτός απο το προιόν. Τώρα αν κατηγορείτε το οτι χρησιμοποιούν καποια μέσα, καταστάσεις, υποστάσεις, lifestyles κλπ, σκεφτείτε τι,πόσα και πόσους χρησιμοποιούμε καθημερινά για τις ανάγκες μας, και ύστερα ξανασκεφτείτε την έννοια της λέξης χρησιμοποιώ.
    Συκεκριμένα, για όσες διαφημίσεις αναγνωρίζουμε εμείς οτι συνδέονται με το bdsm, σκεφτείτε αν οι υπόλοιποι θεατές των διαφημίσεων αυτών ανάγνωρίζουν τα στοιχεία bdsm. Το μόνο που γίνεται είναι να προβάλλεται το αισθησιακό, το όμορφο, ίσως ο ιδιαίτερος χαρακτήρας του προιόντος (πχ τα δερμάτινα ρούχα εδώ) και όλα αυτά μαζί να χαρίζουν στην εικόνα πχ του ρούχου. Μην αναλύετε άσκοπα τους ρόλους των χαρακτήρων μιας διαφήμισης, μην τους ανάγετε σε σύμβολα, κανέναν καταναλωτή δεν τον νοιάζει. Το μόνο που στοχεύει η διαφήμιση, είναι με το συγκεκριμένο προιόν να ενισχύσει την αίσθηση του "εγω" στους καταναλωτές. 'Οσο πιό ισχυρό εγώ έχουν οι χαρακτήρες μιας διαφήμησης, τόσο αυτή θα επιρρεάσει τον κόσμο να επιλέξει το προιόν.
    Η διαφήμιση δεν διαμορφώνει,χαλιναγωγεί, κλπ... Προβάλλει. Με τον πιό ελκυστικό τρόπο που μπορεί. Αυτοί που δημιουργούν πρότυπα, είναι το αμόρφωτο, άπληστο και αδιάφορο κοινό, όλοι αυτοί που βρίσκουν την ευτυχία στο να "μοιάζουν" και όχι στο να "ξεχωρίζουν". Μην αρχίσετε για τα συστήματα κλπ. Ανέκαθεν ο άνθρωπος ήθελε να μοιάζει με τους άλλους, δεν τον έκανε κανείς έτσι.