Απόκρυψη ανακοίνωσης

Καλώς ήρθατε στην Ελληνική BDSM Κοινότητα.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας!

Η εγγραφή σας στην Online Κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να δημιουργήσετε το προσωπικό σας profile και photo albums και πολλά άλλα.

Η εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και δωρεάν.
Γίνετε μέλος στην Online Κοινότητα.


Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας.

Ειδήσεις

Συζήτηση στο φόρουμ 'Ειδήσεις' που ξεκίνησε από το μέλος Ricardo, στις 24 Οκτωβρίου 2006.

  1. elfcat

    elfcat . Contributor

  2. bas

    bas Τέλος του παιχνιδιού - Πλήρης

  3. Iagos

    Iagos Contributor

    Ποιος νοιάστηκε, ποιος αφουγκράστηκε, ποιος μίλησε για αυτούς τους ανθρώπους;

    2.000 Παλαιστίνιοι αποφυλακίστηκαν, 2.000 ανθρώπινες ιστορίες καταχωνιασμένες στο ντουλάπι της λήθης.

    Είκοσι χρόνια ήταν κατάδικος ο Ναχίντ Φαράτζ Τζάντοα Αλ-Άκρα στις ισραηλινές φυλακές, όπου υπέστη πολλές κακουχίες και πολλά σκληρά βασανιστήρια για να δει, ακρωτηριασμένος και από τα δυο του πόδια, το φως του ήλιου, στην ισοπεδωμένη πατρίδα του.

    Για να δει το χειρότερο θέαμα της ζωής του...
     
  4. bas

    bas Τέλος του παιχνιδιού - Πλήρης

  5. Iagos

    Iagos Contributor

    "Επέστρεψα από τη φυλακή και πάω κατευθειαν στο νοσοκομείο ούτε λεπτό για χάσιμο.. επέστρεψα για να είμαι πάλι κοντά στον λαό μου και στους καταπιεσμένους και περιθωριοποιημένους .. και θα είμαι ένας στρατιώτης στον Οργανισμό μας .. δίπλα στους συναδέλφους μου που κράτησαν όρθιο το νοσοκομείο .. "

    Η παλαιστινιακή Αντίσταση ως το ύστατο λεπτό πάλευε για την απελευθέρωση των ιατρών αιχμαλώτων στα κολαστήρια του σιωνιστικού καθεστώτος κατοχής .. ένας από τους κορυφαίους ιατρούς και αγωνιστές που κατάφερε να απελευθερώσει είναι ο Δρ. Άχμεντ Μουχάννα..

    Ο Δρ. Άχμεντ Μουχάννα (Ahmed Muhanna) είναι διευθυντής του Νοσοκομείου Al-Awda (https://www.diktyo-al-awda.com/) στη βόρεια Λωρίδα της Γάζας, στον προσφυγικό καταυλισμό της Τζαμπάλια (Jabalia). Για δεκαετίες υπήρξε από τους βασικούς πυλώνες του Palestinian Health Work Committees (PHWC), γνωστού και ως Οργανισμού Al-Awda, ενός εκτεταμένου δικτύου ανθρωπιστικών και ιατρικών ιδρυμάτων που προσφέρουν περίθαλψη σε φτωχές και αποκλεισμένες κοινότητες της Γάζας και της Δυτικής Όχθης.

    Ο Οργανισμός Al-Awda, σύμφωνα με τα στοιχεία του Παγκόσμιου Οργανισμού Υγείας (WHO) και του Euro-Med Human Rights Monitor, διαθέτει τέσσερα μεγάλα νοσοκομεία στη Λωρίδα της Γάζας —στη Jabalia, στο Beit Lahiya, στη Rafah και στο Deir al-Balah— καθώς και περισσότερα από 20 κέντρα πρωτοβάθμιας υγείας στη Δυτική Όχθη. Ο Δρ. Μουχάννα υπηρέτησε στο νοσοκομείο της Τζαμπάλια για πάνω από είκοσι χρόνια, παραμένοντας εκεί ακόμη και κατά τη διάρκεια πολιορκιών, μαζικών βομβαρδισμών και δραματικών ελλείψεων σε φάρμακα, καύσιμα και ηλεκτρική ενέργεια.

    Τα νοσοκομεία και τα κέντρα υγείας του Οργανισμού Al-Awda έχουν βομβαρδιστεί τουλάχιστον οκτώ φορές από το 2018 έως σήμερα, σύμφωνα με τις εκθέσεις του Euro-Med Monitor (2024) και του WHO Health Attacks Tracker (2023–2025). Στη διάρκεια του πολέμου στη Γάζα μετά τον Οκτώβριο 2023, το Νοσοκομείο Al-Awda επλήγη τρεις φορές, προκαλώντας θανάτους και τραυματισμούς μελών του προσωπικού και ασθενών. Ο ίδιος ο Δρ. Μουχάννα τραυματίστηκε τον Δεκέμβριο του 2023, αλλά αρνήθηκε να εγκαταλείψει τη θέση του, δηλώνοντας πως «ο γιατρός οφείλει να μείνει με τους ασθενείς του, ακόμη κι αν πέσει η οροφή πάνω του».

    Ο Δρ. Μουχάννα συνελήφθη επανειλημμένα από τις σιωνιστικές δυνάμεις κατοχής κατά τις εισβολές στα βόρεια της Γάζας, το 2009, το 2014 και το 2023, με κατηγορίες περί «στήριξης τρομοκρατικών οργανώσεων» — χαρακτηρισμοί που το αποικιοκρατικό κράτος του Ισραήλ επισυνάπτει σε κάθε Παλαιστίνιο που αντιστέκεται στην κατοχή και αγωνίζεται για την απελευθέρωση της Παλαιστίνης. Σύμφωνα με το Euro-Med Human Rights Monitor (2024), κατά τη διάρκεια των κρατήσεών του υπέστη βίαιη ανάκριση και κακομεταχείριση, πριν τελικά αφεθεί ελεύθερος χωρίς κατηγορητήριο.

    Το πιο οδυνηρό πλήγμα ήρθε τον Οκτώβριο του 2024, όταν ο γιος του, Ιμπραήμ Μουχάννα, δολοφονήθηκε μπροστά στην είσοδο του Νοσοκομείου Al-Awda από ισραηλινό drone, την ώρα που βοηθούσε στην εκκένωση τραυματιών. Το περιστατικό επιβεβαίωσε το Associated Press (AP News). Ο πατέρας του, παρών στη σκηνή, συνέχισε να εργάζεται στο νοσοκομείο παρά την προσωπική τραγωδία.
    Παρά τις απώλειες, τους συνεχιζόμενους βομβαρδισμούς και τις απειλές, ο Δρ. Άχμεντ Μουχάννα παρέμεινε στο νοσοκομείο του. Οι συνάδελφοί του τον περιγράφουν ως «άνθρωπο που δεν εγκατέλειψε ποτέ κανέναν, ούτε σε μάχη ούτε σε καταστροφή».
    Από την Πρώτη Ιντιφάντα στις Λαϊκές Επιτροπές Υγείας ως τον Οργανισμό Αλ Άουντα..

    Η Πρώτη Ιντιφάντα, που ξέσπασε στις 7 Δεκεμβρίου 1987 στον προσφυγικό καταυλισμό της Τζαμπάλια, αποτέλεσε τη σπίθα μιας λαϊκής επανάστασης που άλλαξε ριζικά τη σύγχρονη παλαιστινιακή ιστορία. Το γεγονός που προκάλεσε την έκρηξη ήταν το σιωνιστικό έγκλημα της 6ης Δεκεμβρίου 1987, όταν Ισραηλινός άποικος οδηγός φορτηγού σκότωσε τέσσερις Παλαιστίνιους εργάτες πρόσφυγες στο σημείο ελέγχου Beit Hanoun–Erez. Το πένθος στη Jabalia μετατράπηκε μέσα σε λίγες ώρες σε εξέγερση που εξαπλώθηκε σε όλη τη Γάζα και τη Δυτική Όχθη.

    Η Ιντιφάντα δεν ήταν απλώς μια αντίδραση· ήταν το αποτέλεσμα δεκαετιών κατοχής, φτώχειας και κοινωνικής ασφυξίας. Όλα τα κοινωνικά στρώματα - εργάτες, αγρότες, γυναίκες, φοιτητές - συμμετείχαν σε ένα πρωτόγνωρο κύμα λαϊκής αυτοοργάνωσης: τη δημιουργία των Λαϊκών Επιτροπών (Popular Committees). Ανάμεσά τους, καθοριστικό ρόλο έπαιξαν οι Λαϊκές Επιτροπές Υγείας, οι οποίες είχαν αρχίσει να σχηματίζονται από το 1978, πήραν οργανωτική μορφή το 1985 και μέσα στην Ιντιφάντα απέκτησαν μόνιμη παρουσία.

    Οι Επιτροπές Υγείας, αποτελούμενες από γιατρούς, νοσηλευτές και φοιτητές, οργάνωσαν κινητές μονάδες πρώτων βοηθειών και παράνομα ιατρεία μέσα στους καταυλισμούς, φροντίζοντας τραυματίες αγωνιστές και πολίτες. Η εργασία τους ήταν αποκλειστικά εθελοντική, καθώς ο στρατός κατοχής εισέβαλε επανειλημμένα στα νοσοκομεία, συλλαμβάνοντας τραυματίες και προσωπικό. Για τον σιωνιστικό στρατό, κάθε τραύμα θεωρούνταν «απόδειξη συμμετοχής στην Ιντιφάντα». Έτσι, η ιατρική πράξη έγινε πράξη αντίστασης.

    Μέσα από αυτή τη λαϊκή κινητοποίηση γεννήθηκε ο Οργανισμός Al-Awda (Επιστροφή) — το πρώτο δίκτυο ιατρικής φροντίδας ανεξάρτητο από τις δομές της κατοχής, με στόχο την προστασία των προσφυγικών κοινοτήτων και τη διασφάλιση της πρόσβασης στην περίθαλψη ακόμη και υπό πολιορκία.

    Ο Al-Awda σήμερα: Υγεία κάτω από τα ερείπια

    Σήμερα, ο Al-Awda δραστηριοποιείται τόσο στη Λωρίδα της Γάζας όσο και στη Δυτική Όχθη, συνεργαζόμενος με διεθνείς οργανισμούς όπως τα Ηνωμένα Έθνη, οι Γιατροί Χωρίς Σύνορα, καθώς και με 35 στρατηγικούς εταίρους σε Ευρώπη και Μέση Ανατολή (Ισπανία, Βέλγιο κ.ά.). Απορρίπτει κάθε μορφή χρηματοδότησης που θα μπορούσε να επηρεάσει την ανεξαρτησία του ή που προέρχεται από φορείς που χαρακτηρίζουν την παλαιστινιακή αντίσταση «τρομοκρατία».

    Ο οργανισμός διαχειρίζεται τουλάχιστον δύο μεγάλα νοσοκομεία στη Γάζα:
    το Al-Awda Hospital στον προσφυγικό καταυλισμό Jabalia (Βόρεια Γάζα),
    και το Al-Awda Hospital – Nuseirat (Κεντρική Γάζα).

    Επιπλέον, λειτουργεί πολλαπλά κέντρα πρωτοβάθμιας φροντίδας στις περιοχές Beit Hanoun, Beit Lahia, Bani Suhila, Rafah και Gaza City (Al-Maqousi). Το δίκτυο των κέντρων εξυπηρετεί πάνω από 600.000 ασθενείς ετησίως.

    Ο Al-Awda έχασε το κεντρικό του γραφείο στην πόλη της Γάζας από ισραηλινό βομβαρδισμό - με ζημιές ύψους 1,5 εκατ. δολαρίων - ενώ πέντε δομές (σε Beit Hanoun, Beit Lahia, Tal al-Zaatar, Gaza City και Rafah) έχουν υποστεί σοβαρές ζημιές. Το Κέντρο Al-Maqousi, εξαώροφο ιατρικό συγκρότημα δίπλα στο νοσοκομείο Al-Shifa, καταστράφηκε ολοσχερώς, με ζημιά που ξεπερνά τα 6 εκατ. δολάρια.

    Παρά την καταστροφή, ο οργανισμός - μαζί με την UNRWA και το Υπουργείο Υγείας της Παλαιστίνης - συνεχίζει να παρέχει μαιευτική και παιδιατρική περίθαλψη στη Βόρεια και Κεντρική Γάζα. Με το 70% των εγκαταστάσεών του κατεστραμμένο ή εκτός λειτουργίας, εξακολουθεί να προσφέρει το 18% της συνολικής ιατρικής φροντίδας στη Λωρίδα, χάρη στην αυταπάρνηση γιατρών και εθελοντών.

    Ο Δρ. Άχμεντ Μουχάννα, σύμβολο της ιατρικής αντοχής και της πολιτικής αξιοπρέπειας του παλαιστινιακού λαού, ενσαρκώνει τη συνέχεια ανάμεσα στη λαϊκή αυτοοργάνωση της Πρώτης Ιντιφάντας και τη σημερινή μάχη για την επιβίωση μέσα στα ερείπια. Ένας γιατρός που έχασε το παιδί του, είδε να βομβαρδίζεται το νοσοκομείο του, αλλά δεν έφυγε ποτέ από το πλευρό των ασθενών του.
     
  6. Iagos

    Iagos Contributor

    Μετά από 21 χρόνια αιχμαλωσίας στις φυλακές του σιωνιστικού καθεστώτος κατοχής, η Παλαιστινιακή Αντίσταση, στο πλαίσιο της συμφωνίας ανταλλαγής αιχμαλώτων, απελευθέρωσε τον Παλαιστίνιο μυθιστοριογράφο Bassem Khandaqji, ο οποίος είχε συλληφθεί για συμμετοχή σε επίθεση που πραγματοποιήθηκε από το Λαϊκό Μέτωπο για την Απελευθέρωση της Παλαιστίνης στην πρωτεύουσα των σιωνιστών αποίκων, το Τελ Αβίβ.

    Στα βίντεο βλέπουμε τον απελευθερωμένο αιχμάλωτο μυθιστοριογράφο Bassem Khandaqji να αγκαλιάζει την αδελφή του, Amna, στο Κάιρο, όπου εξορίστηκε μετά τον εκτοπισμό του από την πατρίδα του, τη Ναμπλούς, έπειτα από 21 χρόνια στα κολαστήρια του Σιωνισμού.

    «Ένα γεια στο σκληρά δοκιμαζόμενο λαό της Γάζας και στην Αντίστασή του, που μας ανέστησε από τις φυλακές. Περιμένουμε την ημέρα εκείνη που θα αναστηθούμε από τις φυλακές του αποικιοκρατισμού...»

    Το μεταφρασμένο στα ελληνικά από τη Μπούτρη Βίκυ μυθιστόρημα του Khandaqji The Sky-Coloured Mask («Μάσκα στο χρώμα του ουρανού»), που εκδόθηκε από τις εκδόσεις Σάλτο, είχε κερδίσει το Βραβείο Μπούκερ 2024 για την αραβική λογοτεχνία, σπάζοντας τα τείχη της φυλακής και τις αλυσίδες.

    Σε αυτό το μυθιστόρημα -γραμμένο μέσα μέσα στα κολαστήρια του σιωνιστικού καθεστώτος κατοχής στην Παλαιστίνη - ο Νουρ, ένας Παλαιστίνιος αρχαιολόγος που ζει σε έναν προσφυγικό καταυλισμό στη Ραμάλα, υιοθετεί την ταυτότητα του κατακτητή σε μια προσπάθεια να κατανοήσει τη σιωνιστική νοοτροπία, αλλά και να παρεισφρήσει σε μια ομάδα αρχαιολόγων στη κατεχόμενη Παλαιστίνη, που πρόκειται να πραγματοποιήσει ανασκαφές σε έναν από τους εποικισμούς. Έτσι, ενώ του αποκαλύπτεται το θαμμένο πτώμα της ιστορικής Παλαιστίνης, ο πρωταγωνιστής και αφηγητής της ιστορίας βιώνει το ψυχολογικό και, κυρίως, το συναισθηματικό «χάσμα» που προκύπτει ανάμεσα στις δύο προσωπικότητες που πλέον φέρει.

    Άραγε, θα καταφέρει ο Νουρ να «πετάξει» το προσωπείο .. τη μάσκα .. που αρχίζει σιγά σιγά να κυριαρχεί πάνω του και να τον δυναστεύει;