Απόκρυψη ανακοίνωσης

Καλώς ήρθατε στην Ελληνική BDSM Κοινότητα.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας!

Η εγγραφή σας στην Online Κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να δημιουργήσετε το προσωπικό σας profile και photo albums και πολλά άλλα.

Η εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και δωρεάν.
Γίνετε μέλος στην Online Κοινότητα.


Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας.

Ειδήσεις

Συζήτηση στο φόρουμ 'Ειδήσεις' που ξεκίνησε από το μέλος Ricardo, στις 24 Οκτωβρίου 2006.

  1. Iagos

    Iagos Contributor

    Ανακοίνωση του Δήμου Πετρούπολης

    Τις προηγούμενες μέρες καταγγείλαμε την εταιρεία διαχείρισης δανείων "doValue" που οδηγεί σε αδιέξοδο συμπολίτισσα μας, συνταξιούχο των 670 ευρώ , ζητώντας της να αποπληρώσει σε έναν μόλις χρόνο το σύνολο της οφειλής των 140.000 ευρώ, εκ των οποίων οι 50.000 ευρώ είναι τόκοι για όσο διάστημα το δάνειο παρέμενε αρρύθμιστο, χωρίς καμία ευθύνη της κ Αλεξάνδρας.

    Παρά το κύμα κατακραυγής που έχει δημιουργήσει στην πόλη μας η συγκεκριμένη καταγγελία, η "doValue" παραμένει άφαντη.

    Ως δήμαρχος της πόλης και επικεφαλής της αγωνιστικής Δημοτικής Αρχής της Πετρούπολης δίνουμε στη "doValue" διορία μέχρι την Παρασκευή 26 Ιουνίου για να πάρει πίσω την εμετική της πρόταση και να φέρει πρόταση ρύθμισης που η κυρία Αλεξάνδρα θα μπορεί να ικανοποιήσει.

    Σε διαφορετική περίπτωση η εταιρεία "doValue" ανοίγει πόλεμο με την πόλη μας.
    Όλοι σε ετοιμότητα!

    Η Πετρούπολη μια γροθιά.

    Ο λαός μας, οι φορείς της πόλης και η Δημοτική Αρχή θα δώσουμε ένα καλό μάθημα στη "doValue".

    Η "doValue" θα καταλάβει ότι δεν πρέπει να τα βάζει με τους μεροκαματιάρηδες της Δυτικής Αθήνας.

    Μέχρι τις 26 Ιούνη λοιπόν.

    Βαγγέλης Σίμος Δήμαρχος Πετρούπολης -Λαική Συσπείρωση Πετρούπολης
     
  2. skia

    skia Contributor

    Α, και μια που κόπτεστε να μάθετε τι πιστεύω.
    Το Ισλάμ δεν έχει καμμία θέση σε μία κοινότητα που θέλει να περιφρουρεί τις αξίες, καθώς διακρίνεται από μισογυνισμό, περιορισμό ελευθεριών, τιμωρητικές ποινές, ανισότητα κτλ.
     
  3. Iagos

    Iagos Contributor

    Λέτε δηλαδή ότι μέλη του φόρουμ που ενδεχομένως είναι μουσουλμάνοι ή κατάγονται από μουσουλμανικές χώρες, πρέπει να αντιμετωπίζονται ως μισογύνηδες και επικίνδυνοι;

    Αυτό λέτε;

    Αν σας πω ότι Είμαι μουσουλμάνος θα Μου πείτε αυτό;
    Σοβαρά τώρα;

    Σε ένα BDSM φόρουμ αυτή η ακρότητα;

    Αυτό, @skia είναι ο ορισμός των φυλετικών και θρησκευτικών διακρίσεων.

    Είναι ορισμός του ρατσισμού.

    Και ο ρατσισμός είναι αυτός που δεν έχει καμία απολύτως θέση στο BDSM...

    Τι λέτε τώρα;

    Iagos

     
  4. Reinheit

    Reinheit Ο Χρόνος είναι ρήμα. Κυλάω. Πονάω. Περνάω.

    Μα, το γεγονός ότι δεν ξέρουμε αν ειπώθηκαν αυτά που ειπώθηκαν με τον τρόπο που αυτά αναφέρονται στα Ευαγγέλια, πώς σχετίζεται με το τι είναι χριστιανισμός; Αυτό μωρέ δυσκολεύομαι να καταλάβω. Ανέφερα ότι χριστιανισμός είναι η διδασκαλία του Χριστού. Εφ'όσον ΑΥΤΗΝ τη διδασκαλία έχουμε ως γραπτή απόδειξη κι ΑΥΤΗΣ της διδασκαλίας έγινε κοινωνός ο τότε κόσμος, αυτή είναι και η αφετηρία-βάση του χριστιανισμού. Να ξεκαθαρίσω λίγο αυτό που έγραψα πριν, δηλαδή το "δεν εξετάζω αν μεταφέρθησαν σωστά ή αν όντως ειπώθηκαν όσα αναφέρονται στα Ευαγγέλια": Με το "σωστά", εννοώ να μεταφέρθησαν ακριβώς όπως ειπώθηκαν. Με το "όντως" και το "όσα", εννοώ να ξεχάστηκε κάτι ή να προστέθηκε κάτι. Να δώσω ένα παράδειγμα, παρακαλώ: τα ομηρικά έπη, πριν καταγραφούν, μεταφέρονταν από στόμα σε στόμα και μάλιστα για αιώνες. Προφανώς, τόσες ραψωδίες κι ένας τέτοιος όγκος έργου, υπέστησαν αναπόφευκτα αλλαγές και ζυμώσεις. Αναντίρρητα, όμως, αποδίδεται το έργο που κατέφθασε σε εμάς όταν πια κατεγράφη, στον Όμηρο. Και πολύ σωστά. Οι Ευαγγελιστές έγραψαν τα έργα τους κάποια χρόνια αργότερα, όχι κάποιους αιώνες αργότερα. Υποθέτω ότι θα υπάρχουν κάποιες αλλαγές - άλλωστε και μεταξύ τους, από όσο θυμάμαι, έχουν κάποιες μικρές κι ασήμαντες διάφορες - αλλά διαβάζοντάς τα, αυτό που εισπράττει κανείς από το καθένα, δε διαφέρει καθόλου από τα υπόλοιπα.
     
  5. gaby_m

    gaby_m ahinsā Premium Member Contributor

    Γιατί, τι είχαν "αυτές οι αράδες" margarita_nikolayevna; Ο καθένας γράφει τη δική του εκδοχή και αντίληψη των πραγμάτων και θέλει να την επικοινωνήσει με τους άλλους για χίλιους δικούς του λόγους όλους θεμιτούς. Είναι ποτέ δυνατό άλλοι να μπορούν να σκούζουν ό,τι τους κατέβει και άλλοι να αυτό-λογοκρίνονται μην τυχόν και ασχοληθεί μαζί τους κανένας με υπερβολική οίηση κύρους, ότι δηλαδή αυτά που λέει αυτός είναι καλά επειδή τα λέει αυτός και απολαυστικά κιόλας     και όλοι οι άλλοι να βγάζουν το σκασμό διότι δεν ξέρουν όσα ξέρει αυτός ο ίδιος; Είναι ποτέ δυνατό;

    Προσωπική μου άποψη είναι ότι πάνω από 100 χρόνια τώρα μιλούν η πολιτική, η γεωγραφία, οι πρώτες ύλες και άλλα διάφορα. Δεν μιλά η θρησκεία πια καθ' εαυτή. Η θρησκεία έχει μπει κάτω από το πετσί του καθένα ως ηθικός κώδικας. Το κύριο κοινό που έχουν οι τρεις αβρααμικές θρησκείες κατ' εμέ είναι η υπερβολική εμπιστοσύνη στη δική τους αλήθεια και η βαθιά έλλειψη σεβασμού στην αλήθεια των άλλων. Δεν το έχω πει εγώ, ο Ντεριντά το έχει πει, με λίγο διαφορετικό τρόπο και από εκεί το έχω πάρει.

    Φυσικά υπάρχουν μισογύνηδες που ισχυρίζονται ότι είναι και χριστιανοί ή έστω ανήκουν στο χριστιανισμό διότι δεν τους ρώτησε και κανένας όταν τους βάπτισε. Αλλά, ξέρετε κάτι, δεν φταίει ο Παύλος που είναι μισογύνηδες   Τα μούτρα τους και η σκατοψυχιά τους φταίνε, ίσως και το στραβό πουλί τους, πού να ξέρω; Δεν μπορούν όμως να έχουν τον Παύλο για άλλοθι μετά από δύο χιλιάδες χρόνια και μερικές βιομηχανικές επαναστάσεις, ότι και καλά τι να κάνουμε αφού το είπε ο Παύλος που φταίει ε, διότι τα παιδάκια βαπτίζονται έτσι και έτσι και όχι αλλιώς οπότε ας είμαστε και εμείς σκατόψυχοι μισογύνηδες με ευθύνη του Παύλου, βέβαια, διότι ο Φρόυντ τα πρόσεχε αυτά και δεν τα άφηνε στην τύχη τους.

    Πέσατε τώρα στην περίπτωση γιατί ο Παύλος, ο Σαούλ από τη Δαμασκό που έγινε Παύλος, είναι μια από τις μεγάλες μου ιστορικές συμπάθειες, γιατί; Πρώτα πρώτα επειδή ένα πρωινό του 34 μ.Χ. στη Δαμασκό, εκεί που πήγαινε στο γραφείο του, τού ήρθε να παρατήσει γραφείο και τα πάντα και να πάει με κάτι τρελιάρηδες που έλεγαν ενδιαφέροντα πράγματα και ως τότε τους είχε ταράξει στα πρόστιμα και στις αγωγές. Εμένα αυτό, δηλαδή που πηγαίνοντας στο γραφείο τα βρόντηξε και πήγε με τους άλλους, μου αρέσει και το καταλαβαίνω. Μετά, νιώθω συμπάθεια για τον γραφειοκράτη που καταπιάστηκε να φτιάξει κανονισμούς για πληθυσμούς, μηχανισμούς και καταστάσεις που δεν γνώριζε στο σύνολό τους, που δεν γνώριζε πώς θα συμπεριφερθούν και αυτός έπρεπε να ξύσει το κεφάλι του να δει πώς θα τα γράψει ώστε να πιάνουν όλες τις περιπτώσεις, όσες φανταζόταν και όσες δεν φανταζόταν. Δεν είναι και ούτε τότε ήταν εύκολη δουλειά. Ας την έκαναν καλύτερα όσοι τον βρίζουν  

    Τον εκτιμώ ακόμα για τον ύμνο της αγάπης και για το «Ο γαρ αποθανών δεδικαίωται από της αμαρτίας» που κατ' εμέ είναι πυλώνας πολιτισμού - και απίστευτα δύσκολο στην εφαρμογή του, για κάποιους δικούς μου λόγους το έχω μελετήσει πολύ καλά και μου φαίνονται αστεία διάφορα που κατά καιρούς γράφονται από διάφορους που απλά δεν ξεκολλάνε από τις εμμονές τους ούτε θέλουν να ξεκολλήσουν.

    Ως μάνες, ασυζητητί ναι. Δεν χρειάζεται καν να αποδειχτεί, φαίνεται και διά γυμνού οφθαλμού. Ιδίως στην προνεοτερική εποχή. Αλλά και πολύ μετά, όμως μαζί με πολλά άλλα προβλήματα. Από κει και πέρα τα προβλήματα είναι τεράστια, ασφαλώς, αλλά, διάολε, δεν συνηθίζουν να πυροβολούν στο κεφάλι κοριτσάκια που πηγαίνουν σχολείο, δεν βιάζουν τα μωρά γυναικών του χωριού που τα άφησαν στο γείτονα και έφυγαν για ένα μεροκάματο, δεν αναγκάζουν τα νέα κορίτσια του χωριού να πηγαίνουν για κατούρημα ομαδόν ώστε να προστατευτούν από κάθε μορφής κακοποίηση, δεν έσπασαν και έδεσαν ποτέ τα πόδια των κοριτσιών τους για να είναι πιο όμορφα ούτε έπαιρναν σβάρνα τη γειτονιά να ρωτούν αν φώναξε η μικρή όταν της έσπαγαν τα πόδια για να ξέρουν αν θα γίνει καλή σύζυγος, δεν πήραν κλειτορίδες με το ξουράφι αβέρτα κουβέρτα ε, πώς να το κάνουμε, είναι διαφορές αυτές.

    Αν μάλιστα θέλετε να μιλήσουμε για τους Σιίτες του Ιράν, διότι κάπου πήρε το μάτι μου σε ένα ποστ μια (ακόμη) επική κοτσάνα ότι, λέει, δήθεν, κάτι ζαβά μωρέ, κάθονται και ασχολούνται με τις μαντήλες των γυναικών του Ιράν, οι Σιίτες δεν είναι απλά ένα δόγμα μουσουλμανικό είναι και πολλά άλλα πράγματα και μια πολύ βαριά κληρονομιά όλων των θρησκειών του αβρααμικού κόσμου πολύ πριν το Ισλάμ. Για παράδειγμα, αυτό που όλοι ανεξαιρέτως αποκαλούμε "Παράδεισο" και ο τρόπος που το εννοούμε και το ζωγραφίζουμε από την Περσική παράδοση προέρχεται.

    Fast forward και ερχόμαστε στο 1979 όπου ο Χομεϊνί, τρόφιμος Παρισίων ως εκείνη την αποφράδα χρονιά, περιβουτάει την ανώτατη εξουσία στο Ιράν, διώχνοντας τον μάλλον κάπως χαζό Παχλεβί, που μεταξύ άλλων προσπάθησε να μορφώσει κατά το δυτικό πρότυπο τον κόσμο του και αυτός απλά έγινε κομουνιστής και στράφηκε εναντίον του. Ο Χομεϊνί, ανώτατος κληρικός του Σιιτισμού, είχε μια επίσημη γυναίκα και μερικές λιγότερο επίσημες και επτά επίσημα παιδιά. Γνωρίζει κάποιος άλλη περίπτωση που ο ανώτατος κλήρος να αναπαράγεται γινόμενος έτσι μια κλειστή κάστα εξουσίας; Αν κάνω λάθος πείτε μου, με ενδιαφέρει. Σε λίγα χρόνια μέσα ο Χομεϊνί ξεπαστρεύει κανονικά τους κομουνιστές του, φτιάχνει τη συμπαθή και θρησκευτικά μετριοπαθή τάξη των Φρουρών της Επανάστασης, διαλύει και τους μετριοπαθείς του όπως τον Μπανισάντρ για παράδειγμα που μπόρεσε και το έσκασε τελευταία στιγμή ντυμένος με τσαντόρ γυναικείο και βρήκε άσυλο, πού αλλού; στο Παρίσι, τσακίζει τη μεσαία τάξη και παίρνει υπό τον έλεγχο του απαξάπασες τις παραγωγικές πηγές του Ιράν, κυρίως το πετρέλαιο δηλαδή, αλλά με τρόπο που δεν άφηνε ούτε σταγόνα έξω από τα χέρια του ανώτατου κλήρου ούτε βέβαια, κάποιον πλούτο. Αυτονόητο ότι το μόνο που τον ενδιαφέρει είναι να κατασκευάζει οπλικά συστήματα και πυρηνικούς εξοπλισμούς, για να προστατέψει την περιουσία που αποθησαυρίζει τρελά ο ανώτατος κλήρος και οι λίγοι συν αυτώ. Όλοι στη φτώχεια, την τερματική φτώχεια, εκτός από τους Φρουρούς της Επανάστασης, τους κληρικούς και μερικούς δημοσίους υπαλλήλους που είναι λίγο καλύτερα και οι ανώτεροί τους πάρα πολύ καλύτερα. Καταπίεση ολοκληρωτικού καθεστώτος, να μη μπορεί κανένας να σηκώσει τα μάτια πάνω από το έδαφος, να τρέμει και τον ίσκιο του, να τον σκοτώνουν με βασανιστήρια έτσι και βγάλει κιχ και τα σχετικά. Δεν είναι τα Στενά του Ορμούζ που κάνουν το Ιράν αυτό που είναι, διότι αν ήταν τα στενά μόνο θα το είχαν κόψει φέτες, κυριολεκτικά, και θα του είχαν πάρει τον έλεγχο των στενών. Γενικά το να είναι νταβατζής στενών ή και φαρδιών εμπορικών δρόμων ένας λαός ή μια φυλή δεν βγαίνει ποτέ σε καλό, αν είναι μόνον αυτό. Εξαιρείται το Ιράν, αλλά διόλου οι Ιρανοί. Που η ουσία για το Ιράν είναι ότι είναι μια επαυξημένη Γερμανία στο κέντρο των πιο σημαντικών πλουτοπαραγωγικών πηγών του πλανήτη, με μεγάλο πολιτισμικό βάθος και είναι ακόμα η ευφυΐα, η αποφασιστικότητα και η επιβιωτικότητα των ελίτ του.

    Είναι όμως μια πελώρια ναζιστική χοάνη που αντέχει πενήντα χρόνια τώρα και δεν φαίνεται το τέλος αυτής της κατάστασης!

    Αν είμαι η μόνη εδώ που αισθάνεται απόγνωση από αυτή την κατάσταση, ας είμαι η μόνη. Δεν είναι το θέμα μου οι γυναίκες και το τσαντόρ, που είναι ένα θέμα, αλλά δεν είναι αυτό το μεγάλο πρόβλημα. Το πρόβλημα για μένα είναι ότι πάνω από ενενήντα εκατομμύρια ψυχές ζουν και πεθαίνουν στη φτώχεια και στο φόβο επί πενήντα χρόνια! Και ναι, αν κάποιος πάει να μου αναλύσει την κατάσταση αυτή με μαρξιστικά - κατά την αποψάρα του - εργαλεία, μπορεί πράγματι να τον θεωρήσω ιστορικά, πολιτικά, οικονομικά και θρησκευτικά αγράμματο. Διότι όπως λέτε, δεν είναι ίσοι όλοι οι συλλογισμοί ούτε όλες οι παραδοχές. Έχουν όμως δικαίωμα ύπαρξης.

    Δεν σας μιλώ για διαλεκτική, σας μιλώ για ανθρώπινη επικοινωνία στο φόρουμ που είναι φτιαγμένο για αυτής της μορφής την επικοινωνία. Ας μην πέφτουμε στην παγίδα ότι το πόσο καλός ή κακός είναι ένας συλλογισμός κρίνεται από την υποδοχή που θα του γίνει εδώ, από πέντε - δέκα μέλη δηλαδή. Ο καθένας μας μπορεί να πει αυτό που θέλει και τον εκφράζει, ιδίως αν δεν ενοχλεί τους άλλους και δεν βλέπω γιατί να ενοχληθεί κάποιος αν η άποψη του ενός ή του άλλου διαφέρει από τη δική του.

    Στην τελική, αυτός που εξανίσταται, τι διαφορετικό φαντάζεται ότι έχει ο ίδιος; Λιγότερες πιθανότητες να κάνει λάθη; Αν δεν έχει μέσα του ο καθένας μια διαλλακτικότητα της μορφής "μπορεί να κάνω λάθος" απλά δεν κάνει (για) διάλογο. Αυτονόητο δεν είναι;
     
  6. skia

    skia Contributor

    Υπάρχει περίπτωση να είναι κανείς μουσουλμάνος και να μην αποδέχεται το Κοράνι; Όχι.
    Αντιμετωπίζονται ως κατώτερες οι γυναίκες σε σχέση με τους άνδρες στο Κοράνι; Αναφέρει το Κοράνι ότι ο άνδρας μπορεί να έχει σεξουαλικές επαφές με τη γυναίκα του όποτε το επιθυμεί κι εκείνη πρέπει να το αποδεχθεί; Αν ναι, αυτό εμείς εδώ το θεωρούμε σεξουαλική κακοποίηση. Εσείς όχι;
    Αντιμετωπίζονται ως αντικείμενα - βραβεία ή είναι ιδέα μου ότι μετά θάνατον κάποιους τους περιμένουν κάποιες παρθένες; Εκτός αν θεωρείτε ότι είναι πολυερωτικό το Κοράνι κι άρα πολύ προχώ. Για τη Σαρία που επιτάσσει σε κάποιες περιπτώσεις βασανιστήρια, ακρωτηριασμούς κτλ έχετε άποψη ή όχι; Είναι η Σαρία ένα σημαντικό κομμάτι του Ισλάμ ή όχι;
    Επίσης, ενημερώστε με, παρακαλώ, σε πόσες αμιγώς μουσουλμανικές χώρες γίνεται gay parade και γενικώς για το ποια η Θέση του Ισλάμ για την LGBTQ+ κοινότητα;
     
  7. Reinheit

    Reinheit Ο Χρόνος είναι ρήμα. Κυλάω. Πονάω. Περνάω.

    Εντυπωσιακό. Ουάου. Εύγε @gaby_m. Τα είπατε ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ. Ταυτίζομαι μέχρι κεραίας.