Απόκρυψη ανακοίνωσης

Καλώς ήρθατε στην Ελληνική BDSM Κοινότητα.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας!

Η εγγραφή σας στην Online Κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να δημιουργήσετε το προσωπικό σας profile και photo albums και πολλά άλλα.

Η εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και δωρεάν.
Γίνετε μέλος στην Online Κοινότητα.


Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας.

Ειδήσεις

Συζήτηση στο φόρουμ 'Ειδήσεις' που ξεκίνησε από το μέλος Ricardo, στις 24 Οκτωβρίου 2006.

  1. Iagos

    Iagos Contributor

    Και Εγώ για αυτό λέω...

    Και σας λέω μια φορά ακόμα ότι
    Διαβάστε το
    και θα καταλάβετε το ρατσιστικό μίσος που σπέρνετε στο φόρουμ...

    όμως...

    Με μία και δύο φορές δεν γίνεται...

    ... μέχρι να το μάθετε απ' έξω...

    Αλλιώς τον Σεπτέμβρη με τον κηδεμόνα σας...

    Iagos

     
  2. skia

    skia Contributor

    Όπως πάντα.... Συμπεριφορά τρίχρονου.
     
  3. Reinheit

    Reinheit Ο Χρόνος είναι ρήμα. Κυλάω. Πονάω. Περνάω.

    Και μυαλό, όχι μόνον συμπεριφορά. Ναταλεμεαυτα.
     
  4. Iagos

    Iagos Contributor

    Επειδή διακρίνω μια αδυναμία, και επειδή δεν στρώνεστε να διαβάσετε
    επιτρέψτε Μου να σας βοηθήσω.

    Δεν
    λέγεται εις άτοπον απαγωγή
    και είναι βασικό εργαλείο της Λογικής.

    Έγραψα ξεκάθαρα τη φράση
    για να εφαρμόσω τη δική σας ακριβώς συλλογιστική στη Χριστιανική Βίβλο και να αναδειχθεί το μέγεθος του παραλόγου της.

    Καταλάβατε;

    Αν όχι, τότε στρωθείτε και διαβάστε το
    Όχι μια, δύο...

    Αλλά
    Αλλιώς τον Σεπτέμβρη με τον κηδεμόνα σας...

    Κ/καταλάβαμε...

    Iagos

     
    Last edited: 23 Ιουνίου 2026 at 10:14
  5. skia

    skia Contributor

    Συνέχισε να γελοιοποιείσαι!!!!!!! Διασκεδάζω πολύ.
     
  6. Iagos

    Iagos Contributor

    Εγώ πάλι δεν διασκεδάζω καθόλου οταν διαβάζω σε BDSM φόρουμ το παρακάτω χυδαίο ρατσιστικό παραλήρημα
    Iagos

     
  7. skia

    skia Contributor

    Παραληρείς. Σου στέλνω τη συμπάθειά μου
     
  8. rea..

    rea.. Contributor

    Μη σκας.. μικρό το κακό μωρε, ετσι και αλλιώς δεν ειναι δικά σου λόγια.

    Τι Κουτοποτηριά! Μετα απο τοσα χρόνια εδω μεσα, ξέρουμε πως γράφεις, παιζει να μη σε παίρναμε χαμπάρι?

    Στο κοτοπουλάκι που κρύβετε στη σκιά σου πες χαιρετίσματα να παιζει καλύτερά μπαλίτσα.. "παντελονατη" οπως λέγανε οι παλιοί.

    Οσο για σένα.. που καταδεχτηκες να παίξεις αυτο το φτηνό παιχνίδι.. τι να σου πω πια.. αυτογκόλ αυτοεκτίμησης.
     
  9. skia

    skia Contributor

    Είπα κι εγώ... Δε θα εμφανιστεί;
     
  10. rea..

    rea.. Contributor

    Έλειψα στην υπόγεια συμμαχία αστραπογιαννων..
     
  11. skia

    skia Contributor

    Καλημέρα είπαμε;
     
  12. rea..

    rea.. Contributor

    Και να μην ειπαμε δεν παρεξηγώ, ξένοι είμαστε?
    Και καλα κρασα