Απόκρυψη ανακοίνωσης

Καλώς ήρθατε στην Ελληνική BDSM Κοινότητα.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας!

Η εγγραφή σας στην Online Κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να δημιουργήσετε το προσωπικό σας profile και photo albums και πολλά άλλα.

Η εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και δωρεάν.
Γίνετε μέλος στην Online Κοινότητα.


Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας.

Πολυεθνικές Εταιρίες & Σκοτεινό Μέλλον

Συζήτηση στο φόρουμ 'Off Topic Discussion' που ξεκίνησε από το μέλος savra, στις 29 Μαϊου 2006.

  1. savra

    savra Guest

    Το μέλλον είναι η «άγνωστη (ή ακόμη καλύτερα ανεξερεύνητη) χώρα», σύμφωνα με τον Σαίξπηρ. Αξίζει να δει κανείς πως και στην επιστημονική φαντασία θα δούμε τρυφερές και ρομαντικές στιγμές ανάμεσα σε δυο αγαπημένα πρόσωπα. Βέβαια το πώς θα είναι το μέλλον κανείς δεν μπορεί να το προδικάσει, ούτε και οι 090 ούτε οι χαρτορίχτρες, αλλά σίγουρα δεν θα έχει καμία σχέση με το πώς εμείς τώρα το φανταζόμαστε. Ας μην τρέφουμε αυταπάτες, τα περισσότερα παιδιά σήμερα δεν έχουν ιδέα ποιος ήταν ο Πλάτωνας, ποιος ήταν ο Ζήνων, ο Ευκλείδης, ο Ρίμαν, ο Μπουκόφσκι, ο Κέροουακ, ακόμη και ο Αντώνης Σαμαράκης με τον «Ξανθό Ιππότη» όπως και «το Λάθος». Και δεν είναι ότι μπερδεύεται κανείς με το τι να πρωτοδιαβάσει και τι συμπέρασμα θα έπρεπε να βγάλει, εξάλλου σήμερα δεν μπορείς να ξεχωρίσεις το καλό από το κακό, αλλά αν θα ρωτήσει κάποιος ένα μικρό παιδί σήμερα ποιος είναι ο Βatman ή ο Spiderman θα ξέρει να δώσει όλες τις πληροφορίες που χρειάζεται κανείς για αυτούς τους σούπερ ήρωες. Τρανό παράδειγμα στο ντοκιμαντέρ “Super Size Me” που βραβεύτηκε και με Oscar καλύτερου Ντοκιμαντέρ, όπου ιδιαίτερα ξεχώρισε η σκηνή που όλα τα παιδάκια δεν είχαν πάσα γνώση περί ιστορίας αλλά ταυτίζονταν άμεσα με τον Ιδιόμορφο Κλόουν των ΜcDonalds’ ο οποίος ήταν ο καλύτερός τους φίλος στον χώρο των Fast Food. Ατελείωτες έρευνες Μarketing και Συμπεριφοράς καταναλωτή έχουν γίνει από πολυεθνικές εταιρίες καθώς και παιδοψυχολόγοι κάθε μορφής στρατεύονται για τον κοινό σκοπό, δηλαδή πως θα προσεγγίσουν την ‘τρυφερή’ και ‘αγνή’ αυτή ηλικία ώστε από ‘εκ γενετής’, ας πούμε, τα παιδάκια να νιώθουν την ανάλογη οικειότητα και ασφάλεια που απαιτείται για να είναι έτοιμα κατά την ενηλικίωση τους να μετατραπούν σε άβουλους καταναλωτές των προϊόντων τους. Έτσι λοιπόν και στο μέλλον πολλές φορές η λογική θα επιτάσσει κάθε τρόπο για μπορούν τα αγόρια από μικρή ηλικία να αποκτούν τα απαιτούμενα ιδανικά, τις απαραίτητες αξίες και φυσικά, το πιο σημαντικό, να μπορούν να ξεχωρίζουν από μικρή ηλικία πως ο σεβασμός πηγάζει από την αίσθηση της προσφοράς και ζήτησης, ναι μεν στα πλαίσια που δίδαξε ο Άνταμ Σμιθ, ο θεμελιωτής της αμοιβαίας αυτής σχέσης. Αυτό θα γίνει με τον σωστό τρόπο δηλαδή σε μια Οργουελιστική κοινωνία του βόρειου γεωγραφικού χάρτη, όπου τα αγοράκια της Σκανδιναβίας (εκεί που ο ήλιος δεν φαίνεται συχνά) σε αρκετά ‘τρυφερή’, ‘αγνή’ και προπαντός ‘παρθένα’* ηλικία θα τα απαγάγουν από τα υπέρ αυστηρά καθολικά τους χριστιανικά σχολεία στα οποία είναι υποχρεωμένα να φορούν και την ειδική στολή (αυτήν με την μαύρη γραβάτα που έχει κόκκινες ρίγες)
    οι πιο αδίστακτες συναισθηματικά αφέντρες, αδιανόητης και ανυπολόγιστης ομορφιάς που απλά θέλουν να διαφθείρουν και να ξεφτιλίσουν κάθε ίχνος αρσενικού ενστίκτου μέσα τους. Απώτερος σκοπός των αδίστακτων αυτών σκοτεινών γυναικών της μαύρης μαγείας (που για 600 γενιές τώρα ούτε διανοήθηκαν ποτέ να φανταστούν πως υπήρχαν άντρες που δεν θα είναι υποτελείς – μέλλον – μην ξεχνιόμαστε) θα είναι να περάσουν στα αγοράκια το νόημα της υποταγής και της ακραίας πειθαρχίας, μόρφωσης και προπάντων όλων σεβασμού προς το πρόσωπο των γυναικών. Τα αγοράκια αυτά θα κλαίνε, θα ικετεύουν, θα προσκυνάνε αλλά και δε θα παραβλέπουν να υπολογίζουν την χρονική διάρκεια που χρειάζεται για να ενημερώνουν, εφόσον έχουν το δικαίωμα, τις αφέντρες τους για τα αλλάξουν χαλκά εφόσον εξαιτίας της ανάπτυξης που ακόμη βρίσκονται μετά από ένα σημείο και μετά τα πνίγει.

    * κατά φαντασίαν

     
     
  2. sakiss3000

    sakiss3000 Regular Member

    Απάντηση: Πολυεθνικές Εταιρίες & Σκοτεινό Μέλλον

    Θα έρθει καιρός που αυτός που θα γυρίζει την πλάτη στη σαβούρα του Μarketing, αυτός που δεν θα αρέσκεται στο ψέμα και θα επιθυμεί το αληθινό στην αγάπη στο σεβασμό κλπ θα θεωρείται τρελός και επίσημα και νόμιμα.
     
  3. savra

    savra Guest

    Re: Απάντηση: Πολυεθνικές Εταιρίες & Σκοτεινό Μέλλον


    Aυτό δεν είναι προφητεία, ήδη συμβαίνει.
    Και όποιος λέει την αλήθεια είναι θέμα χρόνου να αυτοκτονήσει.
    Αλλά δεν έφτιαξα εγώ τους κανόνες.
     
  4. sakiss3000

    sakiss3000 Regular Member

    Απάντηση: Re: Απάντηση: Πολυεθνικές Εταιρίες & Σκοτεινό Μέλλον

    Δεν το είπα για να προφητεύσω εξέφρασα τους φόβους μου. Και κάτσε είμαστε στην αρχή ακόμα.