Απόκρυψη ανακοίνωσης

Καλώς ήρθατε στην Ελληνική BDSM Κοινότητα.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας!

Η εγγραφή σας στην Online Κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να δημιουργήσετε το προσωπικό σας profile και photo albums και πολλά άλλα.

Η εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και δωρεάν.
Γίνετε μέλος στην Online Κοινότητα.


Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας.

Τι άλλο θα δουμε....

Συζήτηση στο φόρουμ 'Ειδήσεις' που ξεκίνησε από το μέλος amira, στις 11 Νοεμβρίου 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. amira

    amira Regular Member

    ΕΦΗΜΕΡΙΣ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΩΣ
    ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ​

    ΤΕΥΧΟΣ ΔΕΥΤΕΡΟ​
    10 Ιουλίου 2006 ​
    ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ
    Αριθμός. 61539/Γ2
    Αναλυτικό πρόγραμμα σπουδών για την διδασκαλία της τουρκικής γλώσσας στην Α’, Β’ και Γ’ τάξη του γυμνασίου.

    Ο ΥΦΥΠΟΥΡΓΟΣ
    ΕΘΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ​

    Έχοντας υπόψη:
    1. Της διατάξεις του εδαφ. Γ. της παραγράφου 11 του άρθρου 5 του ν. 1566/1985 (ΦΕΚ 167 Ά/23.9.1985), όπως τροποποιήθηκε και ισχύει με τις διατάξεις 1 και 2 του άρθρου 7 ν. 2525/1997 «Ενιαίο Λύκειο, πρόσβαση των αποφοίτων στην τριτοβάθμια εκπαίδευση, αξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου και άλλες διατάξεις» (ΦΕΚ 188 Ά/23,9,1997)
    2. Του άρθρου 90 του «Κώδικα νομοθεσίας για την Κυβέρνηση και τα Κυβερνητικά Όργανα» που κυρώθηκε με το άρθρο πρώτο του π.δ.63/2005 (ΦΕΚ’Α 98), και το γεγονός ότι από την απόφαση αυτή δεν προκαλείται δαπάνη σε βάρος του κρατικού προϋπολογισμού.
    3. Την υπ’αρθμο 37876/ΣΤ5(ΦΕΚ 608 τ.Β’ /26,4,2004)\απόφαση με θέμα «καθορισμός αρμοδιοτήτων Υφυπουργών του Υ.ΠΕ.Π.Θ.»
    4. Την εισήγηση του παιδικού ινστιτούτου, όπως αυτή διατυπώθηκε στην αριθμό 7/2006 πράξη του τμήματος Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, αποφασίζουμε:

    Καθορίζουμε το αναλυτικό πρόγραμμα σπουδών για τη διδασκαλία Τουρκικής γλωσσάς στην Α,Β και Γ τάξη ως εξής:
    ΕΠΙΠΕΔΟ ΑΡΧΑΡΙΩΝ
    1. Ειδικοί σκοποί
    Με την διδασκαλία της Τουρκικής γλωσσάς στο Γυμνάσιο επιδιώκεται οι μαθητές να αναπτύξουν την επικοινωνιακή ικανότητα προκειμένου να έρθουν σε επαφή με την επίσημη γλωσσά μιας γειτονικής χωράς, της Τουρκίας. Συγκεκριμένα:
    • Να κατανοούν και να παράγουν προφορικό και γραπτό λόγο.
    • Να αναπτύσσουν γλωσσολογική και κοινωνιογλωσσική ικανότητα. Η εκμάθηση της Τουρκικής Γλωσσάς θα συμβάλει στην ενεργό συμμετοχή σε μια πολυπολιτισμική κοινωνία και την κατανόηση της διαφορετικότητας.
    • Να εξοικειώνονται με διαφορετικά επίπεδα και είδη λόγου.
    • Να αναπτύσσουν πραγματολογική ικανότητα, δηλαδή να αναπτύσσουν λειτουργικές δεξιότητες λογού.
    • Να χρησιμοποιούν την Τουρκική γλωσσά ως μέσο απόκτησης νέων γνώσεων και πολιτισμικών εμπειριών.
    2. Στόχοι, θεματικές ενότητες, ενδεικτικές δραστηριότητες.
    Ορίζονται μόνο θεματικές περιοχές μέσα από τις οποίες πραγματώνονται οι γλωσσικές πράξεις και η κοινωνιογλωσσικη διάσταση της γλωσσάς.



    Εσείς τι λέτε για όλο αυτό?
     
  2. zoyzoy_

    zoyzoy_ Contributor

    lol.... μπα ευχαριστώ δε θα πάρω,
    δεν έχω χρόνο τώρα και για τούρκικα  
     
  3. john_slave96

    john_slave96 Contributor

    Τι να πούμε amira; Μήπως κατάλαβες ότι απευθύνεται στις περιοχές όπου υπάρχουν τουρκόφωνοι; Μήπως αυτοί δεν πρέπει να μάθουν τη γλώσσα των πατεράδων τους; Γιατί εμείς να έχουμε ελληνικά σχολεία στη Γερμανία (για παράδειγμα); Μήπως νομίζεις ότι είμαστε οι "γαμάω" όλων των εθνών; Λογικά είναι όλα αυτά και διευκολύνουν την ομαλή συμβίωση διάφορων κοινωνικών ομάδων. Και κάτι τελευταίο (έτσι για προβληματισμό): Ξέρεις που θάβονται οι μουσουλμάνοι που πεθαίνουν στην Αθήνα ή στη Θεσσαλονίκη;
     
  4. amira

    amira Regular Member

    Πραγματικά θα ήθελα να μάθω…
    Αλλά να σου πω γιατί δεν το δέχομαι, γιατί ο πατέρας μου έτυχε να γεννηθεί στην Τουρκία και να μην έχει ούτε ελληνικό επίθετο αλλά ούτε και τούρκικο είχε πρωσοαυστριακο και προσπάθησε να πάει στο ελληνικό σχολείο αλλά των έδιωξαν γιατί και καλά δεν ήταν Έλληνας..
    Ξαφνικά τι άλλαξε?
    Συγνώμη, αλλά ίσως φταίει και η δύσκολη μου μέρα που απλά δεν μπορώ να δεχτώ με τπτ αυτό που διάβασα…
    Και να ξεκαθαρίσω και κάτι, δεν έχω κανένα πρόβλημα με τους Τούρκους κάθε χρόνο στην Πόλη είμαι αλλά όχι και να μάθω και τι λένε θα με κάνουν να τους σιχαθώ….
     
  5. Afentis_Epi8ymiwn

    Afentis_Epi8ymiwn Regular Member

    Απάντηση: Τι άλλο θα δουμε....

    Μαθαίνουμε αγγλικά, γερμανικά, γαλλικά, ιταλικά και ένα κάρο άλλες γλώσσες γιατί δεν νοιώθουμε "ισάξιοι" των υπολοίπων λαών και καλύπτουμε τα "κενά" μας και τα κόμπλεξ μας με ό,τι το πιο εύκολο (με το να ξέρουμε την γλώσσα τους, "αξίζουμε" και εμείς. Μια γλώσσα που από την δική μας δημιουργήθηκε.). Αλλά, και οι άλλοι λαοί μας αντιμετωπίζουν με αυτόν τον τρόπο. Με το να μας "χτυπάνε" πάνω στα κόμπλεξ μας. Γιατί όχι, λοιπόν, και οι Τούρκοι να μην "εκμεταλλευτούν" τις αδυναμίες μας? Και ποιος άλλος λαός θα ήθελε να μάθει ελληνικά όταν εμείς οι ίδιοι δεν την ψηφίσαμε για ΔΙΕΘΝΗ γλώσσα?
     
  6. john_slave96

    john_slave96 Contributor

    Δυστυχώς όλοι ενταφιάζονται στην Κομοτηνή ή στην Ξάνθη, ανεξάρτητα που ζει η οικογένειά τους.
     
  7. sapfw

    sapfw Hard to handle Contributor

    Απάντηση: Τι άλλο θα δουμε....

    Διατηρώ τις επιφυλάξεις μου για την εγκυρότητα του κειμένου

    amira, έχεις την καλωσύνη να μας πεις τον αριθμό του ΦΕΚ?
     
  8. Princess_of_Pain

    Princess_of_Pain Regular Member

    Ας αγόραζαν και αυτοί μία έκταση και να έφτιαχναν δικό τους νεκροταφείο.
    Όταν μας έδιωξαν, μας βίασαν, μας σφαγίασαν;;;
    Οι μνήμες αν και έχουν περάσει σχεδόν 100 χρόνια, υπάρχουν.
    Όταν βγαίνουν οι βουλευτές τους και ενώ αναφέρονται σε μουσουλμανική μειωνότητα, λένε οι Τούρκοι της Ξάνθης!!
    Όχι john_slave96, δεν θα περάσει.
    Μπήκαν στην Αγία Σοφία και έκαναν έκθεση ειδών υγιεινής και καλλιστεία.
    Γιατί να τους υποστηρίξουμε;;;;;;;   
     
  9. gaby

    gaby Guest

    Συμφωνώ με την sapfw, αναρωτιέμαι αν πρόκειται για κάποιο παλιό προσχέδιο εποχής που πολλά έπεφταν στο τραπέζι για την προσέγγιση Ελλάδας - Τουρκίας.

    Και εν πάσει περιπτώσει, πού απευθύνεται, αν απευθύνεται σε περιοχές που έχουν Τουρκόφωνο πληθυσμό κάπως το συζητάμε. Αν και δε νομίζω, γιατί αν κανείς ήθελε να μάθει ή θέλει να μάθει Τούρκικα, μαθαίνει, εδώ έχουμε ανθρώπους που γνωρίζουν και το κρύβουν ή σχεδόν το κρύβουν.

    Θεωρώ πολύ μεγάλο το πολιτισμικό χάσμα που έχουμε με τους Τούρκους, αυτή την εντύπωση έχω.

    Όταν είχα την ευκαιρία να συνεργαστώ στενά με πολλούς Ευρωπαϊκούς λαούς, κοινοτικές δουλειές κλπ κλπ, διαπίστωσα με έκπληξη ότι υπάρχουν λαοί που έχουν πολύ χειρότερες σχέσεις μεταξύ τους απ ότι εμείς με τους Τούρκους. Π.χ. η απόλυτη απέχθεια που νιώθουν όλοι ανεξαιρέτως οι σκανδιναβικοί λαοί για τους υπόλοιπους της χερσονήσου είναι κάτι που δεν ξέρουμε εδώ, που είναι απτό και που εντυπωσιάζει. Έχουν για παράδειγμα πολυσύνθετους επιχειρηματικούς ομίλους εκεί πάνω και δεν μπορούν να χωρίσουν τί ανήκει σε ποιά χώρα, όταν χρειάζεται για λόγους νομικούς, λόγω του απίστευτου μίσους που επικρατεί μεταξύ τους. Αλλά πολιτισμικά συγγενεύουν και το δέχονται. Σε προσωπικό επίπεδο επικοινωνούν.

    Εμείς εδώ με τους Τούρκους έχουμε λιγότερα να χωρίσουμε. Και όταν είχαμε να χωρίσουμε, ας φωνάζουμε για σφαγές - οι Τούρκοι μας φοβούνται πολύ περισσότερο απ ότι εμείς αυτούς και για βάσιμους λόγους, τους οποίους δεν γνωρίζουμε και δεν μας μαθαίνουν στα σχολειά μας, όταν είχαμε λοιπόν να χωρίσουμε πράγματα, το διαπράξαμε με μία σχετική ευπρέπεια. Και αλλού στην Ευρώπη έχουν γίνει ανταλλαγές πληθυσμών π.χ. και έγιναν πολύ πιό βίαια και άσκημα απ ότι εδώ και ας μην το γνωρίζουμε. Δεν μπορούμε να συνεννοηθούμε σε προσωπικό επίπεδο όμως, με τίποτα.

    Γι αυτό μία τέτοια εγκύκλιος μόνο να υποσκάψει και άλλο τις διαπροσωπικές σχέσεις θα μπορούσε, αν ήθελαν οι του ΥΠΕΠΘ να μάθουμε Τουρκικα συλλήβδην, ας τα έβγαζαν στην παρανομία, καλύτερα αποτελέσματα θα πετύχαιναν  
     
  10. L_Strike

    L_Strike Contributor

    Re: Απάντηση: Τι άλλο θα δουμε....

    Η αλήθεια είναι αυτή και μάλιστα πικρή. Αν θέλουμε ως Έθνος να υπερασπιζόμαστε την κουλτούρα και τον πολιτισμό μας, οφείλουμε να το αποδεικνύουμε έμπρακτα οποιαδήποτε στιγμή κληθούμε, όχι επιλεκτικά να σηκώνουμε "επαναστατικά λάβαρα" (αυτό είναι κανόνας και δεν αποτελεί προσωπική μομφή).

    Δικαίωμα στην Παιδεία έχουν όλοι, ανεξαρτήτως εθνικότητας, θρησκεύματος και τόπου διαμονής. Πολύ σωστή η θέση σου john_slave96.
     
  11. Princess_of_Pain

    Princess_of_Pain Regular Member

    Re: Απάντηση: Τι άλλο θα δουμε....

    Υπάρχουν σχολεία τους στην Θράκη, κανείς δεν τους αφαίρεσε αυτό το προνόμιο, όπως και τζαμιά.
    Αλλά κανείς δεν θα επιβάλει στα παιδιά μας να μάθουν Τούρκικα.
    Οι Αλβανοί απαγόρευαν στους Βορειοηπειρώτες να μαθαίνουν ελληνικά και να έχουν εκκλησίες, εδώ όμως έχουν απαιτήσεις οι Αλβανοί και συνδικάτο.
    Έλεος, σε λίγο καιρό θα θέλουν να μας γαμήσουν κιόλας  
     
  12. zinnia

    zinnia Contributor

    δε χρειαζεται να ανησυχειτε..δεν προκειται για σκοτεινο σχεδιο, δεν εχει σκοπο να μας κανει Τουρκους.. Ειναι ενα πιλοτικο σχεδιο που αφορα 5 σχολεια στην Ξανθη η στην Κομοτηνη δεν θυμαμαι ακριβως..

    Σαπφω, ειναι αληθινο το Φεκ.. Εγινε σχετικος ντορος στις εφημεριδες και τα καναλια κανα 2-3 μηνες πριν..Απαντησε η ιδια η Υπουργος κι ειπε αυτα που εγραψα παραπανω..Μετα πεσαν οι καταληψεις οι βιασμοι κλπ..χαθηκε ως θεμα..

    Δεν χρειαζονται κραυγες.. Συνεση χρειαζεται.. και που βρισκεται αληθεια το μεμπτον σ αυτη την ενεργεια του Υπουργειου? Ειναι ενα ανοιγμα στη μειονοτητα που καλως γινεται..
     
Thread Status:
Not open for further replies.