Απόκρυψη ανακοίνωσης

Καλώς ήρθατε στην Ελληνική BDSM Κοινότητα.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας!

Η εγγραφή σας στην Online Κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να δημιουργήσετε το προσωπικό σας profile και photo albums και πολλά άλλα.

Η εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και δωρεάν.
Γίνετε μέλος στην Online Κοινότητα.

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας.

American dream (η μηπως Greek reality;)

Συζήτηση στο φόρουμ 'Τέχνη' που ξεκίνησε από το μέλος underherfeet, στις 11 Ιουλίου 2008.

1. underherfeet

underherfeet πέρα βρέχει Contributor

Σας λεει τιποτε το ονομα George Carlin;
    Υπηρξε ενας απο τους σπουδαιοτερους Αμερικανους stand up comedians, (εξ ισου σημαντικος ισως με τον πολυ γνωστοτερο σε μας Lenny Bruce), συγγραφεας και ηθοποιος.
    Γεννηθηκε το 1937 και πεθανε στις 22 Ιουνιου μετα απο το τριτο καρδιακο επεισοδιο που επαθε .Τεσσερις
    ημερες πριν, ειχε ανακοινωθει οτι θα του απενεμετο το Mark Twain Prize for American Humor για το 2008.

"Shit, Piss, Fuck, Cunt, Cocksucker, Motherfucker, and Tits. Those are the heavy seven. Those are the ones that'll infect your soul, curve your spine and keep the country from winning the war."
    Η συντηρητικη Αμερικανικη κοινωνια της δεκαετιας του '70 δεν ηταν δυνατον να μεινει αδιαφορη σε τετοιες ατακες.Απο το 1972 μεχρι το 1978, οποτε και δικαιωθηκε με ψηφους 5-4 απο το Ανωτατο Δικαστηριο,συνεληφθη και διωχθηκε δικαστικα για τη δημοσια χρηση και αναπαραγωγη αυτων των λεξεων απο τα ΜΜΕ.

Η πικρη,μαυρη σατιρα του ειχε στοχο τ Αμερικανικο Ονειρο,τη θρησκεια,τη ζωη ,το θανατο,καθε εκφανση του συγχρονου ανθρωπινου πολιτισμου.Καποιες χαρακτηριστικες ατακες του:

I think it's the duty of the comedian to find out where the line is drawn and cross it deliberately.

I'm completely in favor of the separation of Church and State. My idea is that these two institutions screw us up enough on their own, so both of them together is certain death

The only good thing ever to come out of religion was the music.

Religion is like a lift in your shoe. If it helps you stand up straighter and walk a little better, good for you! But don't you go and try to put your lifts in my shoes, and for crying out loud, let's stop sending missionaries to Africa to nail the lifts to the natives' bare feet!

The IQ and the life expectancy of the average American recently passed each other in opposite directions.

Once you leave the womb, conservatives don't care about you until you reach military age. Then you're just what they're looking for. Conservatives want live babies so they can raise them to be dead soldiers.

και ενα χαρακτηριστικο αποσπασμα για την πολιτικη,τον καταναλωτισμο,την εκπαιδευση,την διαπλοκη,τον αμερικανικο τροπο ζωης, το Αμερικανικο Ονειρο...

[nomedia=""]YouTube - Broadcast Yourself.[/nomedia]

...αληθεια βρισκετε καμμια ομοιοτητα με την Ελληνικη πραγματικοτητα;

Last edited by a moderator: 17 Απριλίου 2014
  2. Tropical_Storm

Tropical_Storm Regular Member

Ηταν ενας απο τους αγαπημενους μου κομικους.

Μερικες αλλες ατακες:

- Frisbeetarianism is the belief that when you die, your soul goes up on the roof and gets stuck.

- Honesty may be the best policy, but it's important to remember that apparently, by elimination, dishonesty is the second-best policy.

- If it's true that our species is alone in the universe, then I'd have to say that the universe aimed rather low and settled for very little.

- Think of how stupid the average person is, and realize half of them are stupider than that.

- I don't have hobbies; hobbies cost money. Interests are quite free.

- I thought about how mothers feed their babies with tiny little spoons and forks so I wondered, what do Chinese mothers use? Toothpicks?

- "I am" is reportedly the shortest sentence in the English language. Could it be that "I do" is the longest sentence?

- I don't like to think of laws as rules you have to follow, but more as suggestions.

- When you're born you get a ticket to the freak show. When you're born in America, you get a front row seat.

We'll miss you, George.

3. Vermilion

Vermilion Regular Member

Καλή του ώρα, σίγουρα θα μείνει αξέχαστος στο κοινό του....

4. underherfeet

underherfeet πέρα βρέχει Contributor

πολιτικοι και ψηφος...[nomedia=""]YouTube - Broadcast Yourself.[/nomedia]

θρησκεια...

Last edited by a moderator: 17 Απριλίου 2014
  5. female

female Contributor

I think it's the duty of the comedian to find out where the line is drawn and cross it deliberately.

Ε-ξαι-ρε-τι-κός! Θενκς underherfeet ! (Αν τα λεγε αυτά επί Μακάρθυ, θα σφουγγάριζε τη φυλακή.)

Μας τα 'πε, τους τα πε... Τι μάθαμε; Για όλα φταίνε οι άλλοι και μπορούμε να συνεχίσουμε αμέριμνοι ;

:ρρρρ